quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Chris.nl het volgende:
ok ok, je kan BIJNA alleen nog maar omhoog![]()
Jaja. Duurde even. Maaruh. Die jobs die klaar zijn in mijn lijst, kan ik die verwijderen, want ik neem aan dat ze automatisch worden verzonden toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:14 schreef Fjolle het volgende:
Eindelijk _moder8or_ en bedankt dukebox.![]()
We zitten nu trouwens op 88 schaapjes, want de schizofrene joost staat er nog steeds dubbel tussen.![]()
Ik heb gemerkt dat als je op 'purge' klikt, alle jobs uit de lijst verdwijnen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja. Duurde even. Maaruh. Die jobs die klaar zijn in mijn lijst, kan ik die verwijderen, want ik neem aan dat ze automatisch worden verzonden toch?
Purge? waar staat dat enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat als je op 'purge' klikt, alle jobs uit de lijst verdwijnen...
Dus als je een job aan het doen bent, die al een hele tijd bezig is, zou ik ik dat niet doen, kans dat ie verdwijnt..
90quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef mcintosh het volgende:
Brainster en _moder8tor_ in tha house als nummers 88 en 89
Fokze
Nummer 90 kan zich aanmelden hoor
sommige sparen voor erges in oktober ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Moeten we weer sparen, of zijn jullie weer allemaal dagelijks aan het uploaden?
Dit was volgens mij de laatste van nixxx (http://forum.fok.nl/topic/743590/5/50#29986775)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Moeten we weer sparen, of zijn jullie weer allemaal dagelijks aan het uploaden?
Volgens mij is purge een functie dat ie kijkt welke jobs je in je queue hebt staan, zijn die jobs al door iemand anders ingeleverd dan haalt ie die uit je queue zodat je nieuwe jobs kan draaien.. efficient ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat als je op 'purge' klikt, alle jobs uit de lijst verdwijnen...
Dus als je een job aan het doen bent, die al een hele tijd bezig is, zou ik ik dat niet doen, kans dat ie verdwijnt..
Wanneer er uploaded bij een job staat kan je ze verwijderen, maar dat hoet nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja. Duurde even. Maaruh. Die jobs die klaar zijn in mijn lijst, kan ik die verwijderen, want ik neem aan dat ze automatisch worden verzonden toch?
't is dat je in een andere tijdzone leeft, anders was je een vreemd schaap om om 08:16 te gaan slapenquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:16 schreef devzero het volgende:
Vandaag wordt weer een mooi dag; dopamine ingehaald in de algemene stats en bijna 30M molecules bij elkaar gerekend.
Trusten iedereen.
Toegevoegd. En de jubileumflush is dus op 11 oktober?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:39 schreef devzero het volgende:
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (2 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 2PC's vanaf nu, 1 wat later [afbeelding]
- Polleke83 (1 pc, alle beetjes helpen)
- joosdt;:2
- nixxx
- ElisaB
Waarin moet ik hem aanpassen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:03 schreef Eronymus het volgende:
Pssst heeft iedereen z'n signature aangepast....![]()
't was bedoeld voor de people die een link naar dit topic hebben staan (sommige nog oude topic).quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Waarin moet ik hem aanpassen?
<-- Nieuwe avatar by the way![]()
Ow op die manier.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:38 schreef Eronymus het volgende:
[..]
't was bedoeld voor de people die een link naar dit topic hebben staan (sommige nog oude topic).
En het complete rijtjequote:Op zondag 28 augustus 2005 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toegevoegd. En de jubileumflush is dus op 11 oktober?
Vast wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:14 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Hee, gaan we komende week desalniettemin die rakkers van Los Alcoholicos inhalen ?
maar ik ben al veel langer bezigquote:
klote hostingquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké dat is waar
en waarom is je site down?
Wat een rommeltje zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
klote hosting
kijk maar op www.websspace.com
ik ben wel mn hele site nu kwijtquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat een rommeltje zeg
Heb jij weer. Stap anders over op www.flexwebhosting.nl. 70 euro per jaar
Ik heb nog wat tegoed van de woningbouwstichting oegstgeest; dat was geen reden om er te blijvenquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:11 schreef qu63 het volgende:
en heb nog aardig wat van deze mensen tegoed
als ik nu weg ga, ben ik mn hele site kwijt.. dus eerst wachten tot ik er weer bij kan, dan backup maken en dan kijken of vertrek mogelijk is..quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegoed van de woningbouwstichting oegstgeest; dat was geen reden om er te blijven![]()
Yep, die krijg ik ook wel eens, ik druk dan gewoon nog een paar keer op save totdat ie um wel accepteerd... je kan ook via de queue uploaden door op send te klikken (ook wanneer connection plan op none staat) Succes ermeejquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:14 schreef Roeji het volgende:
kent iemand de foutmelding : Connection Failure -3
Ik kan in de setup niks meer veranderen. Dan geeft ie die melding. Ofwel, connection plan staat op None en ik kan nu dus niks meer uploaden.
Dat is met de linux client dus niet mogelijk. Met connection op none kun je alleen maar jobs importeren/exporteren en niet verzenden/ontvangen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Chris.nl het volgende:
je kan ook via de queue uploaden door op send te klikken (ook wanneer connection plan op none staat)
Tijd voor een feestje?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:25 schreef Fjolle het volgende:
Schaapjes wat een flushgeweld vandaag.![]()
Als het goed is veroveren we morgen de 3de plaats.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Even snel de groeten uit bloedheet Marokko.
Mijn schaapje rust even uit, maar mag overmorgen weer aan de bak:
Sannequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Even snel de groeten uit bloedheet Marokko.
Mijn schaapje rust even uit, maar mag overmorgen weer aan de bak:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |