Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Steelt dat te veel bandbreedte van je site?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:06 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Graag link naar pijltje weghalen, of vervangen voor de tweakers versie.
Nee, zorgt ervoor dat iedereen die dit forum geblocked wordt als deze 10 keer in 1 uur het plaatje opvraagt. (wordt als een hammer attack gezien)quote:
tja ik d8 al.... er was iets met die plaatjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Nee, zorgt ervoor dat iedereen die dit forum geblocked wordt als deze 10 keer in 1 uur het plaatje opvraagt. (wordt als een hammer attack gezien)
't is bedoeld om m'n servertje niet plat te trekken.. na m'n verhuizing heb ik nog niet de tijd gehad om de dingen te verdelen over de andere servers..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
tja ik d8 al.... er was iets met die plaatjes![]()
zal het noooooooooooooooooooooit meer doen.![]()
Als hij in het subteam-registratiemenu vermeld is wel toch. Hij heeft me zelfs een screenshot gestuurd waarin duidelijk te zien is dat dit team ingesteld is. Ik snap het niet meer.quote:.........
Omdat je niet lid bent van team 2047
gefeliciteerd met je verhuizingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:06 schreef DukeBox het volgende:
[..]
't is bedoeld om m'n servertje niet plat te trekken.. na m'n verhuizing heb ik nog niet de tijd gehad om de dingen te verdelen over de andere servers..
Hij zit volgens mij ook wel bij DPC, althans zijn naam komt wel voor in de DPC listing van find-a-drug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Fjolle het volgende:
@ DukeBox
[..]
Als hij in het subteam-registratiemenu vermeld is wel toch. Hij heeft me zelfs een screenshot gestuurd waarin duidelijk te zien is dat dit team ingesteld is. Ik snap het niet meer.![]()
Met zijn laatste update zit ie in team2047, moet nu ook subteam kunnen uitzoeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zit volgens mij ook wel bij DPC, althans zijn naam komt wel voor in de DPC listing van find-a-drug.
http://stats.findadrug.org.uk/stats1.php?Team=41&FindName=moder8or
al lang al geweest..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
wanneer is de volgende update dan?
Kan DukeBox niks aan doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
waarom staan mijn om 21:30 geuploade dingetjes er niet bij dan
Nou succes dan maar, ik zal aan je denken als ik straks ga slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:04 schreef Chris.nl het volgende:
Brrrrrr je zal om dit tijdstip maar naar je werk moeten![]()
* Fjolle snapt hier geen biet van.quote:
Ik heb ook altijd pechquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:25 schreef Fjolle het volgende:
[..]
* Fjolle snapt hier geen biet van.![]()
Alle instellingen zijn goed. Job verstuurd.
Aangemeld bij DPC, mail verstuurd, dag gewacht en niet kunnen aanmelden bij Fokschaap.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pechZe moeten ook altijd mij hebben
Gmail adres werkt perfectquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef DukeBox het volgende:
Ik merk wel dat AOL mail adressen problemen hebben met het accepteren van Nederlandse providers. Veelal wordt het fad mailtje als spam gemeld. Stuur mij evt. persoonlijk vanaf een ander adres zodat ik voor diegenen het probleem kan oplossen
er wordt aan gewerkt....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
En nog steeds ben ik geen schaapje
Het was een gmail adres en het meeltje is gewoon aangekomen, maar als hij zich probeert aan te melden als fokschaap krijgt hij in die dropdownbox alleen none te staan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef DukeBox het volgende:
Ik merk wel dat AOL mail adressen problemen hebben met het accepteren van Nederlandse providers. Veelal wordt het fad mailtje als spam gemeld. Stuur mij evt. persoonlijk vanaf een ander adres zodat ik voor diegenen het probleem kan oplossen
Nu nog trouwensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:51 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Het was een gmail adres en het meeltje is gewoon aangekomen, maar als hij zich probeert aan te melden als fokschaap krijgt hij in die dropdownbox alleen none te staan.
Als ik met jouw account inlog kan ik zonder problemen subteams e.d. kiezen.quote:
Hoe weet jij mijn passquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Als ik met jouw account inlog kan ik zonder problemen subteams e.d. kiezen.
Zie edit boven, heb hem voor je op fokschaap gezet.. zal ook wel ff een update draaien..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn pass![]()
Ik zie het echt niet.
En er zijn heel wat combinatiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Zie edit boven, heb hem voor je op fokschaap gezet.. zal ook wel ff een update draaien..
Je pass is niet moelijk, waren maar 4 getallen.
Maarja. Ik neem aan dat ik nu dingen doe voor niets?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:14 schreef mcintosh het volgende:
Gaat lekker met Fokschaap... ik spaar lekker verder..
Voor niets? U bedoeld?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maarja. Ik neem aan dat ik nu dingen doe voor niets?
Mijn 2e job zit nu op 55%
Ow. als ik op http://fad.qik.nl kijk zie ik mezelf niet tussenstaan. Of zie ik mezelf over het hoofd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef mcintosh het volgende:
Brainster en _moder8tor_ in tha house als nummers 88 en 89
Fokze
Nummer 90 kan zich aanmelden hoor
Zie bovenquote:
Precies, ik heb em net toegevoegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Chris.nl het volgende:
Eindelijk is het dan zover 8 .. je bent een echt schaap![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Precies, ik heb em net toegevoegd
Ow. Ik zit er ook in. Waar zie ik de totale stand? Dus Top89?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Chris.nl het volgende:
Eindelijk is het dan zover 8 .. je bent een echt schaap![]()
[afbeelding]
http://fad.qik.nl/index.php en dan op het FokSchaap team klikken,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Ik zit er ook in. Waar zie ik de totale stand? Dus Top89?
Ik ben gedaaldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
http://fad.qik.nl/index.php en dan op het FokSchaap team klikken,
Helemaal naar beneden scrollen, je staat iets boven de grafiekjes bijna onderaan in de lijst.
Je kan alleen nog maar omhoog [afbeelding] in de stats![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |