ik zou het niet doen! we komen er toch wel boven!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:11 schreef gateway het volgende:
zal ik flushen of niet??? heb 9 jobs klaarstaan.......
Kijk dat is pas leuk om te zien! Even die Joker voor joker zettenquote:
O ik begrijp het al, FAD is nog een relatief jong DPC project... 'k zal in de toekomst wat minder in mezelf lullen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
De DPC bestaan al bijna 7 jaar, hoe graag ik het ook wil ik kan me ook moeilijk indenken dat wij in een paar maand al weten door te stoten naar de 1e plek in de overall stats van DPC. Er zal vast wel een simpele verklaring voor zijn...
[edit] maar op dit moment zijn we zekers het beste team![]()
Het is je vergeven. Overall stelt fokschaap nog niet zo veel voor bij dpcquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
O ik begrijp het al, FAD is nog een relatief jong DPC project... 'k zal in de toekomst wat minder in mezelf lullen..![]()
Tja dat is waar. Maar het duurt zo langquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:30 schreef Fjolle het volgende:
Ieder punt telt _moder8or_ en velen zijn al een paar maanden bezig.![]()
Weer de derde plaats voor de schaapjes.![]()
Is niet erg joh. Sommige schaapjes hebben nu eenmaal de beschikking over meer PC's en sommigen over een heel klaslokaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja dat is waar. Maar het duurt zo langDat is mijn struikelblok...
En stonden we weer 4e dan?
quote:3. (1) 22964654 [DPC] Fokschaap 240893 (1)
4. (1) 22964054 Los Alcoholicos 198062 (2)
'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar het duurt zo langDat is mijn struikelblok...
Dank. Ik heb het mara op 1 PC runnen. En wel mijn GamePC. Maar ach, je moet toch wat voor iets overhebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Is niet erg joh. Sommige schaapjes hebben nu eenmaal de beschikking over meer PC's en sommigen over een heel klaslokaal.![]()
Maar hierdoor behoor je wel bij het beste team van DPC.![]()
En zonder alle kleine schaapjes, zouden die groten het ook niet redden.
En ja we stonden weer even vierde zie: [Fokschaap]Help Fok! zoeken naar medicijnen deel 11
YES!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Fjolle het volgende:
En Roeij heeft zijn 1 Million Mollecules. Proficiat.![]()
Ziet er strak uit Chis.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:47 schreef Chris.nl het volgende:
oi oi
Ik ben zo vrij geweest om aan een website / nieuwe OP voor fokschaap te werken misschien vinden jullie het wat... Er zitten waarschijnlijk nog wel wat schoonheidsfoutjes in maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden... ideeen / suggesties / taalfouten zijn van harte welkom![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:47 schreef Chris.nl het volgende:
oi oi
Ik ben zo vrij geweest om aan een website / nieuwe OP voor fokschaap te werken misschien vinden jullie het wat... Er zitten waarschijnlijk nog wel wat schoonheidsfoutjes in maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden... ideeen / suggesties / taalfouten zijn van harte welkom![]()
![]()
![]()
Wouw!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:47 schreef Chris.nl het volgende:
oi oi
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |