Blabla.quote:
De eerste keer dat je iets concreets zegt, en dan is het nog een vertoning van gebrekkig denken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
Shit dan mag je geen wijn meer drinken![]()
Ik geef gewoon me mening, ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Houd je bek, als je toch nog een jaar blijft knorren.
Hamburgers zijn onrein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Yo, drie Tjetjenen opgepakt in Duitsland die zichzelf wilden opblazen in Hamburg. Uiteraard heeft Irak hier alles mee te maken.
Tsja niet iedereen kan zo ruim van geest zijn als jijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:43 schreef Johan_de_With het volgende:
De eerste keer dat je iets concreets zegt, en dan is het nog een vertoning van gebrekkig denken.
Ik drink dan ook niet, en zeker geen wijn. Of wijntjes, zoals wijven zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja niet iedereen kan zo ruim van geest zijn als jij![]()
Nee, ze zullen onze vrijheid en democratie wel haten, of zoiets...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Yo, drie Tjetjenen opgepakt in Duitsland die zichzelf wilden opblazen in Hamburg. Uiteraard heeft Irak hier alles mee te maken.
Ik drink ook geen wijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik drink dan ook niet, en zeker geen wijn. Of wijntjes, zoals wijven zeggen.
"Ik heb nog bommen genoeg voor Najaf hoor...."quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
http://www.cnn.com/WORLD/
Bush calls shitleader.
Of zoals op een weblog stond: Bush die een pro-Iraanse fundamentalist vraagt of-ie lief kan zijn tegen ex-baathisten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
http://www.cnn.com/WORLD/
Bush calls shitleader.
Vrouwen die whiskey drinken en zware shag rokenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik drink ook geen wijn.
Vrouwen die wijn drinken daarentegen![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik drink ook geen wijn.
Vrouwen die wijn drinken daarentegen![]()
Met een houthakkersoverhemd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef RichardQuest het volgende:
Vrouwen die whiskey drinken en zware shag roken.
Het is ook nooit goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of zoals op een weblog stond: Bush die een pro-Iraanse fundamentalist vraagt of-ie lief kan zijn tegen ex-baathisten...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vrouwen die whiskey drinken en zware shag roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |