Omdat ze menen dat de Kuip over een jaar of tien niet meer aan de Europese maatstaven voldoet....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:12 schreef StarGazer het volgende:
wrom zouden ze in godesnaam de kuip verlaten

Ook omdat De Kuip ooit eens op zal zijn en het niet makkelijk zal zijn om alles te gaan vervangen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Omdat ze menen dat de Kuip over een jaar of tien niet meer aan de Europese maatstaven voldoet....

Nee, daar zijn ze niet alleen bang voor. Het grootste probleem is de metaalmoeheid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Omdat ze menen dat de Kuip over een jaar of tien niet meer aan de Europese maatstaven voldoet....

Zit er wel in helaas ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er zal vast en zeker wat over geroepen worden morgen...
Heel bizar allemaal
R.I.P. Dolf
![]()

Inderdaad... een goeie steen en ze verzuipen allemaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef Ixnay het volgende:
Wel slim om de uitsupporters via het water te laten komen.

Nou, ik wilde het heel anders doen maar dat gaat gewoonweg niet omdat mn upload echt zwaar kut is... En die jpegjes zijn amper te lezen, vandaar dat ik ze in BMP heb laten staan. Ze zijn 1,6M groot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef snabbi het volgende:
Je doet het veel te moeilijk, maak er gelijk jpgs van met redelijk hoge kwaliteit en het is nog best te lezen. Ik heb hier wat backups neergezet op mijn eigen site
Nieuwe Kuip 1
Nieuwe Kuip 2
Nieuwe Kuip 3
Nieuwe Kuip 4
Kies wel met je rechter muistoets voor doel opslaan als en open ze lokaal, want de meeste browsers zullen hem verkleind weergeven

Die BMP is niet veel leesbaarder bij mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Nou, ik wilde het heel anders doen maar dat gaat gewoonweg niet omdat mn upload echt zwaar kut is... En die jpegjes zijn amper te lezen, vandaar dat ik ze in BMP heb laten staan. Ze zijn 1,6M groot.

Nee, nou je het zegt. Ik had er in PS jpgjes van gemaakt maar dat was echt niet te lezen maar met die jpgjes van snabbi scheelt t amper/niet eigenlijk. Maar wat ik dus wilde was ze hier gewoon in t topic zetten maar dat ging dus niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die BMP is niet veel leesbaarder bij mij

Het zou ook wel handig zijn als ze de metro doortrekken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef Dorus_ het volgende:
Ja precies, dit idee is wel het beste idee dat ik tot nu toe heb gehoord.
Het is voor een deel in de Maas
Op 900 meter van de Kuip
Spoor, tram, alles ligt er al.
Uitsupporters via het water
Prachtig uitzicht vanaf de Brienenoord
Uniek in de wereld
72.000 plaatsen
Veld fungeert als dak, dus geen overdekt voetballen
Iedereen zit droog
Dichter op het veld dan in de Kuip
Makkelijk realiseerbaar
Waar de Kuip nu staat willen ze het nieuwe Ahoy neerzetten + een sportboulevard. Tevens komt er een derde brug over de Maas vlakbij de Nieuwe Kuip voor een betere infrastructuur.
Nadelen zijn er op zich niet zoveel, al vindt ik het een drama dat er bedrijven in het stadion worden gevestigd en dat er ruimte is voor bijvoorbeeld lasergame's en dat soort dingen. Maargoed, het beste idee dat ik tot nu toe heb gehoord.
Maar: doe mij maar gewoon de Kuip zoals ie nu is
Zal proberen het te scannen en te plaatsen maar dat kan nog wel even duren.
je kan ook gewoon het blad kopen natuurlijk...

Ze krijgen de kans niet eens om die Joden neer te schoppen, die Joden vallen vanzelf als domineestenen om telkens een vrije trap uit te lokken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef FrankyMcG het volgende:
COME ON FEYENOORD!
Schop die Joden neer!

kom maar we lusten jullie rauwquote:

Was al bekend...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Rijmond meldt net dat Manchester United ook in Kuyt geintresseerd zou zijn

Ik lach ze gewoon uit.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:56 schreef jpzegthallo het volgende:
Dieis net alsof het een blamage is voor Ajax. Dat is het niet, ze hebben gewoon verloren

quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:50 schreef Tomasso het volgende:
Radio Rijnmond
Gingen ze ff het Hand in Hand zingen in de persruimte van de aRENa![]()
En Robert Anker die Blind nog ff een fijne dag wenste daarna![]()

tuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
We Hebben ze opgerold

Cry me a riverquote:

Waarmee open je dat?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
http://217.149.193.67:808(...)08-ajax-feyenoord.rmmety bloed, zeet en tranen!!!1
na adflop RR vragen aan Greene of ie meee wuo zingen: en wie niet springt lalalaa

Helemaal mee eensquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:57 schreef Staanplaats het volgende:
HEERLIJK mannen! Deze ploeg straalt weer FEIJENOORD uit..
Hopelijk kunnen we alleen nog maar meer gaan genieten. Ik heb het gevoel dat er iets begint te "groeien" in deze ploeg.

tja, het komt niet veel voor dat f'nerd wint natuurlijk van Ajax hehehehehehequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:00 schreef Cart_man het volgende:
Whehe, leek net of we kampioen waren geworden vandaag. Echt gekkenhuis in Rotterdam, tyfusjoden met hun grote arrogante kkmuil.

Welke Europese prijs hebben jullie gewonnen dit milennium?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:23 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
tja, het komt niet veel voor dat f'nerd wint natuurlijk van Ajax hehehehehehe
en daarbij, Hoeveel X zijn jullie kampioen geweest de afgelopen 15 jaar??![]()
hahahahahha

Ik reageer op jouw niveau. Hoeveel thuiswedstrijden hebben jullie gewonnen dit seizoen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:45 schreef justme_Jur het volgende:
die vind ik een hele slappe TC03..
hoeveel europese prijzen hebben jullie gewonnen de afgelopen 15 jaar?

hmm ik reageerde op jou niveau...die eerste van mij was gewoon goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw niveau. Hoeveel thuiswedstrijden hebben jullie gewonnen dit seizoen?

Ok.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:54 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
hmm ik reageerde op jou niveau...die eerste van mij was gewoon goed

godverdommequote:Op zondag 28 augustus 2005 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
http://217.149.193.67:808(...)08-ajax-feyenoord.rmmety bloed, zeet en tranen!!!1
na adflop RR vragen aan Greene of ie meee wuo zingen: en wie niet springt lalalaa

quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Kaap het volgende:
Geen K2 maar K3!! Kuijt, Kalou en Koeman!

Om vervolgens bij een andere club ook niet te mogen spelen in de UEFA Cup of CL eventueel??quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
mochten jullie niet overwinteren in de Uefacup dan gaat Dirk echt wel weg in de winter

In januari heb je een nieuwe inschrijfrondequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om vervolgens bij een andere club ook niet te mogen spelen in de UEFA Cup of CL eventueel??
Dat wel jaquote:Dat lijkt mij niet. En Kuyt lijkt me wel een mannetje van z'n woord
Ik sta op Feyenoord.nlquote:Gepost - 29/08/2005 : 14:57:34
--------------------------------------------------------------------------------
Ook op Feyenoord.nl
KUYT HAKT KNOOP DOOR: ‘IK BLIJF BIJ FEYENOORD’
Dirk Kuyt heeft zijn besluit genomen. De Katwijkse spits hakte de avond na de gewonnen Klassieker definitief de knoop door. ‘Ik heb mijn definitieve besluit genomen, ik blijf bij Feyenoord’, zegt de spits. ‘Het gevoel was niet goed om op het laatste moment zo’n mooie en fantastische club te verlaten. Voor dit seizoen gaat het helemaal niks meer worden met andere clubs. Mocht er nu nog een geweldige club komen zal ik het aanhoren, maar ook meteen aangeven dat het pas voor volgend seizoen is.’
Dat Kuyt zijn besluit op zondagavond - even na de zege op Ajax – nam, had weinig te maken met dat resultaat. ‘Het was een enorme opsteker voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt en het speelt wel een beetje mee’, zegt Kuyt. ‘Maar het belangrijkste was dat het moment gekomen was dat ik een knoop wilde doorhakken. Ik heb afgewogen wat goed voor me is en wat niet en daarna heb ik zondagavond besloten bij Feyenoord te blijven. Voor mij gaat het dit seizoen helemaal niks worden met andere clubs.’
‘Ik heb er nooit over nagedacht om aan te sturen op een breuk met Feyenoord’, vervolgt Kuyt. ‘Ik verlaat Feyenoord pas bij toestemming van de directie. Ik wil niet op een vervelende manier weggaan. In het verleden is het vaak gebeurd dat belangrijke spelers op een minder leuke manier zijn vertrokken.
joh? Zou ie de eerste zijn sinds Gio die zonder problemen vertrekt?
Ik hoop dat ik straks op een leuke en goede manier afscheid zal nemen, al is dat nu dus nog niet aan de orde.’
Dat de Katwijker zijn beslissing ook openbaar maakt, zorgt niet alleen bij de fans maar ook bij hemzelf voor opluchting. De afgelopen periode stond in het teken van geruchten, wat zijn weerslag had op de verrichtingen op het veld. ‘In eerste instantie vond ik voor mezelf dat ik er weinig last van had, al merkte ik wel dat mijn omgeving, de spelers, de supporters en de media er veel mee bezig waren. Ik moest veel vragen beantwoorden en aangeven hoe het er voor stond. Daar gingen veel tijd en vermoeidheid inzitten, waardoor het ook bij mij ging malen en ik er niet aan ontkwam er over na te denken. Dat ik kramp had tegen Ajax, zegt wat dat betreft ook wel iets. Ik heb er een aantal dagen last van gehad. Nu is dat voorbij en ga ik me weer helemaal richten op de enige hoofdzaak, het voetbal.’

Nee. Dirk blijft tot het einde van het seizoen, gaat voor 20+ miljoen euro weg uit De Kuip (misschien nog na het WK), Feyenoord haalt een vervanger voor 3 miljoen (Huntelaar bijv.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
mochten jullie niet overwinteren in de Uefacup dan gaat Dirk echt wel weg in de winter

Bouma weg , Lee weg.. Hmm zouden er een aantal PSV spelers gaan twijfelen aan de overlevingskansen van PSV in de CL ..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:

Hehe ik zat gisteren in in het vliegtuig naar 020 rond 4 uur. Heerlijk om ff aan iedereen te vragen, of ze uit 020 komen, en de voetbal uitslag willen weten hehequote:Op maandag 29 augustus 2005 09:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zit al de hele morgen met een big smile op mijn werk. De neuzen hier hadden niks aan te merken op de overwinning!
Feyenoord speelde gisteren zoals het hoort, door keihard te werken het kwaliteitsverschil met de tegenstander teniet doen! En wat zat die knal van Kalou er lekker in.....
KUTJODEN!

Laat maar gaan joh die Ono, die mist ballen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:45 schreef rotskibo het volgende:
Derksen zegt dat Feyenoord en Ono hebben besloten dat het beter is dat Ono weggaat, Ono is rond met Bolton maar Feyenoord nog niet. En Mark Wotte zei in een reactie dat ze 'nog wel even te tijd hebben'
Hopen dat ze eruit komen

Zolang we maar euri's vangen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Laat maar gaan joh die Ono, die mist ballen..
Als Bolton je droomclub is. Zal nog wat worden in die harde snelle competitie daar in Engeland, daar moet ons porseleine popje de show stelen?

quote:Van: Eus Textiel
Datum: maandag 29 augustus 2005 10:09
Aan: info@ajax.nl
Onderwerp: Bericht voor afdeling Merchandising
Geachte heer, mevrouw,
Via deze e-mail wil ik bij u de prijs en levertijd opvragen voor 500 stuks Ajax-stropdassen. Het gaat hierbij om de Ajax-stropdas met een 1 erop.
In de Online Shop van uw website kon ik dit artikel niet terugvinden, vandaar dat ik het u op deze manier voorleg. Kunt u mij dus aangeven wat de prijs excl. BTW bedraagt voor 500 stuks plus een indicatie van de levertijd?
Verder zou ik graag de meerprijs willen weten voor extra borduurwerk. Onze klant wenst namelijk op de stropdas een extra borduursel. Het gaat daarbij om een streepje (-) en het cijfer 2, zodat op de stropdas duidelijk zichtbaar 1-2 staat afgebeeld.
Ik zie uw offerte graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Eus Textiel B.V.

vele denk k wel, dat moet maar een stimulans zijn mo een stapje bij te zetten. Maargoed je hoeft PSV er niet bij te halen we zitten in t feyenoord topicquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef Le-proffesseur het volgende:
[..]
Bouma weg , Lee weg.. Hmm zouden er een aantal PSV spelers gaan twijfelen aan de overlevingskansen van PSV in de CL ..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |