abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30072136
Kuyt: ik blijf definitief bij Feyenoord
Door Maarten Wijffels

Dirk Kuyt blijft definitief bij Feyenoord. De spits heeft dat gisteravond laat aan de Feyenoord-directie laten weten.

Dirk Kuyt.

,,Ik heb de knoop voor mezelf doorgehakt en dat aan voorzitter Jorien van den Herik en technisch directeur Mark Wotte meegedeeld. Zelfs al komt er de komende dagen nog een aanbieding van een van mijn droomclubs, dan nog blijf ik 100 procent zeker. Zo'n club moet dan aan het eind van het seizoen maar terugkomen.''

Kuyt is blij dat hij duidelijkheid heeft gecreëerd. ,,Ik heb een goed gevoel over dit seizoen en wil graag knallen met Feyenoord.''

Alleen Tottenham Hotspur was nog concreet in de race om Kuyt op het laatste moment weg te kapen. Dat had nog gekund tot en met komende woensdag, wanneer om 24.00 uur de internationale transfermarkt sluit.

Bron : Ad.nl
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:37:55 #177
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30072257
Dirk Kuyt

Wat een held is die gozer, hij weet ook precies wat er leeft bij de supporters: "Voor de supporters is het seizoen al geslaagd!" zei hij gisteren!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30072319
Dirk de normale jongen die weet wat keihard werken is......

Held
pi_30072633
Geen K2 maar K3!! Kuijt, Kalou en Koeman!
pi_30073800
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Kaap het volgende:
Geen K2 maar K3!! Kuijt, Kalou en Koeman!
Niets is zo complex als de eenvoud
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 augustus 2005 @ 15:41:17 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30073823
mochten jullie niet overwinteren in de Uefacup dan gaat Dirk echt wel weg in de winter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30074003
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
mochten jullie niet overwinteren in de Uefacup dan gaat Dirk echt wel weg in de winter
Om vervolgens bij een andere club ook niet te mogen spelen in de UEFA Cup of CL eventueel??

Dat lijkt mij niet. En Kuyt lijkt me wel een mannetje van z'n woord
pi_30074246
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Om vervolgens bij een andere club ook niet te mogen spelen in de UEFA Cup of CL eventueel??
In januari heb je een nieuwe inschrijfronde
quote:
Dat lijkt mij niet. En Kuyt lijkt me wel een mannetje van z'n woord
Dat wel ja
quote:
Gepost - 29/08/2005 : 14:57:34
--------------------------------------------------------------------------------

Ook op Feyenoord.nl

KUYT HAKT KNOOP DOOR: ‘IK BLIJF BIJ FEYENOORD’

Dirk Kuyt heeft zijn besluit genomen. De Katwijkse spits hakte de avond na de gewonnen Klassieker definitief de knoop door. ‘Ik heb mijn definitieve besluit genomen, ik blijf bij Feyenoord’, zegt de spits. ‘Het gevoel was niet goed om op het laatste moment zo’n mooie en fantastische club te verlaten. Voor dit seizoen gaat het helemaal niks meer worden met andere clubs. Mocht er nu nog een geweldige club komen zal ik het aanhoren, maar ook meteen aangeven dat het pas voor volgend seizoen is.’

Dat Kuyt zijn besluit op zondagavond - even na de zege op Ajax – nam, had weinig te maken met dat resultaat. ‘Het was een enorme opsteker voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt en het speelt wel een beetje mee’, zegt Kuyt. ‘Maar het belangrijkste was dat het moment gekomen was dat ik een knoop wilde doorhakken. Ik heb afgewogen wat goed voor me is en wat niet en daarna heb ik zondagavond besloten bij Feyenoord te blijven. Voor mij gaat het dit seizoen helemaal niks worden met andere clubs.’

‘Ik heb er nooit over nagedacht om aan te sturen op een breuk met Feyenoord’, vervolgt Kuyt. ‘Ik verlaat Feyenoord pas bij toestemming van de directie. Ik wil niet op een vervelende manier weggaan. In het verleden is het vaak gebeurd dat belangrijke spelers op een minder leuke manier zijn vertrokken.
joh? Zou ie de eerste zijn sinds Gio die zonder problemen vertrekt?
Ik hoop dat ik straks op een leuke en goede manier afscheid zal nemen, al is dat nu dus nog niet aan de orde.’

Dat de Katwijker zijn beslissing ook openbaar maakt, zorgt niet alleen bij de fans maar ook bij hemzelf voor opluchting. De afgelopen periode stond in het teken van geruchten, wat zijn weerslag had op de verrichtingen op het veld. ‘In eerste instantie vond ik voor mezelf dat ik er weinig last van had, al merkte ik wel dat mijn omgeving, de spelers, de supporters en de media er veel mee bezig waren. Ik moest veel vragen beantwoorden en aangeven hoe het er voor stond. Daar gingen veel tijd en vermoeidheid inzitten, waardoor het ook bij mij ging malen en ik er niet aan ontkwam er over na te denken. Dat ik kramp had tegen Ajax, zegt wat dat betreft ook wel iets. Ik heb er een aantal dagen last van gehad. Nu is dat voorbij en ga ik me weer helemaal richten op de enige hoofdzaak, het voetbal.’
Ik sta op Feyenoord.nl Waren trouwens maar een mannejte of 8 aan het trainen.
  maandag 29 augustus 2005 @ 16:00:45 #184
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30074341
quote:
Nee. Dirk blijft tot het einde van het seizoen, gaat voor 20+ miljoen euro weg uit De Kuip (misschien nog na het WK), Feyenoord haalt een vervanger voor 3 miljoen (Huntelaar bijv. ), investeert hier en daar nog wat en gaat het volgend seizoen knallen met Kalou en vervanger-van-Kuijt in de spits. Kalou heeft tegen die tijd al een Nederlands paspoort (nog voor het WK) en wordt in de winterstop verkocht voor 25 miljoen aan het koopzieke Chelsea. Feyenoord zet wat geld opzij en investeert in nog 1 speler. Feyenoord blijft vervolgens in seizoen 2006-2007 na de winterstop ongeslagen en wordt net geen kampioen. Het seizoen daarop speelt Feyenoord met wederom een droom aanval, waarbij Vincken de sensatie is en was. Hij heeft op het WK al zijn debuut gemaakt en ging in seizoen 2006-2007 nóg beter spelen. Clubs staan voor hem in de rij, maar Tim besluit een verbetert contract te tekenen voor 5 seizoenen. In het legendarische seizoen 2007-2008 (wanneer Feyenoord kampioen wordt) wint Feyenoord de triple: Schaal, beker en de CL. Van den Herik krijgt een waardig afscheid.

Wat is dromen toch fijn
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 29 augustus 2005 @ 16:01:33 #185
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30074353
Kuyt maakt dit seizoen gewoon af met Feyenoord en wordt kampioen daarmee.
pi_30074357
quote:
Bouma weg , Lee weg.. Hmm zouden er een aantal PSV spelers gaan twijfelen aan de overlevingskansen van PSV in de CL ..
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30077289
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zit al de hele morgen met een big smile op mijn werk. De neuzen hier hadden niks aan te merken op de overwinning!

Feyenoord speelde gisteren zoals het hoort, door keihard te werken het kwaliteitsverschil met de tegenstander teniet doen! En wat zat die knal van Kalou er lekker in.....

KUTJODEN!
Hehe ik zat gisteren in in het vliegtuig naar 020 rond 4 uur. Heerlijk om ff aan iedereen te vragen, of ze uit 020 komen, en de voetbal uitslag willen weten hehe
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_30077414
DIrk Kuyt wat een held
  maandag 29 augustus 2005 @ 21:40:59 #189
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30077842
Kuyt .

Topgozert !
2000 light years from home
pi_30078052
Derksen zegt dat Feyenoord en Ono hebben besloten dat het beter is dat Ono weggaat, Ono is rond met Bolton maar Feyenoord nog niet. En Mark Wotte zei in een reactie dat ze 'nog wel even te tijd hebben'

Hopen dat ze eruit komen
  maandag 29 augustus 2005 @ 21:46:08 #191
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30078083
- Foutje . -
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30078307
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:45 schreef rotskibo het volgende:
Derksen zegt dat Feyenoord en Ono hebben besloten dat het beter is dat Ono weggaat, Ono is rond met Bolton maar Feyenoord nog niet. En Mark Wotte zei in een reactie dat ze 'nog wel even te tijd hebben'

Hopen dat ze eruit komen
Laat maar gaan joh die Ono, die mist ballen..
Als Bolton je droomclub is. Zal nog wat worden in die harde snelle competitie daar in Engeland, daar moet ons porseleine popje de show stelen?
  maandag 29 augustus 2005 @ 21:56:17 #193
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30078517
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Laat maar gaan joh die Ono, die mist ballen..
Als Bolton je droomclub is. Zal nog wat worden in die harde snelle competitie daar in Engeland, daar moet ons porseleine popje de show stelen?
Zolang we maar euri's vangen...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30078902
Dag Ono.

Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat ook in de nieuwe inschrijfronde je geen spelers mag gebruiken die ergens anders al hebben gespeeld in de europese toernooien, is iemand die dat kan bevestigen? Ook al gaat Kuyt niet weg, maar gewoon om even een slot op de domme discussie te gooien.
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:38:31 #195
17897 Cart_man
Love to be hated
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:41:19 #196
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30080275
quote:
Van: Eus Textiel
Datum: maandag 29 augustus 2005 10:09
Aan: info@ajax.nl
Onderwerp: Bericht voor afdeling Merchandising

Geachte heer, mevrouw,

Via deze e-mail wil ik bij u de prijs en levertijd opvragen voor 500 stuks Ajax-stropdassen. Het gaat hierbij om de Ajax-stropdas met een 1 erop.

In de Online Shop van uw website kon ik dit artikel niet terugvinden, vandaar dat ik het u op deze manier voorleg. Kunt u mij dus aangeven wat de prijs excl. BTW bedraagt voor 500 stuks plus een indicatie van de levertijd?

Verder zou ik graag de meerprijs willen weten voor extra borduurwerk. Onze klant wenst namelijk op de stropdas een extra borduursel. Het gaat daarbij om een streepje (-) en het cijfer 2, zodat op de stropdas duidelijk zichtbaar 1-2 staat afgebeeld.

Ik zie uw offerte graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Eus Textiel B.V.
A.M.A.B
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 augustus 2005 @ 22:43:16 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30080347
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef Le-proffesseur het volgende:

[..]

Bouma weg , Lee weg.. Hmm zouden er een aantal PSV spelers gaan twijfelen aan de overlevingskansen van PSV in de CL ..
vele denk k wel, dat moet maar een stimulans zijn mo een stapje bij te zetten. Maargoed je hoeft PSV er niet bij te halen we zitten in t feyenoord topic
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 augustus 2005 @ 22:45:17 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30080430
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:41 schreef Cart_man het volgende:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
pi_30080589
hehehe
"Das niet stunten, das gewoon je WERK doen!"
"Alles is voor Patrick!"
pi_30081131
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:41 schreef Cart_man het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: