Omdat ze menen dat de Kuip over een jaar of tien niet meer aan de Europese maatstaven voldoet....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:12 schreef StarGazer het volgende:
wrom zouden ze in godesnaam de kuip verlaten
Ook omdat De Kuip ooit eens op zal zijn en het niet makkelijk zal zijn om alles te gaan vervangen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Omdat ze menen dat de Kuip over een jaar of tien niet meer aan de Europese maatstaven voldoet....
Nee, daar zijn ze niet alleen bang voor. Het grootste probleem is de metaalmoeheid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Omdat ze menen dat de Kuip over een jaar of tien niet meer aan de Europese maatstaven voldoet....
Zit er wel in helaas ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er zal vast en zeker wat over geroepen worden morgen...
Heel bizar allemaal
R.I.P. Dolf
![]()
Inderdaad... een goeie steen en ze verzuipen allemaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef Ixnay het volgende:
Wel slim om de uitsupporters via het water te laten komen.
Nou, ik wilde het heel anders doen maar dat gaat gewoonweg niet omdat mn upload echt zwaar kut is... En die jpegjes zijn amper te lezen, vandaar dat ik ze in BMP heb laten staan. Ze zijn 1,6M groot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef snabbi het volgende:
Je doet het veel te moeilijk, maak er gelijk jpgs van met redelijk hoge kwaliteit en het is nog best te lezen. Ik heb hier wat backups neergezet op mijn eigen site
Nieuwe Kuip 1
Nieuwe Kuip 2
Nieuwe Kuip 3
Nieuwe Kuip 4
Kies wel met je rechter muistoets voor doel opslaan als en open ze lokaal, want de meeste browsers zullen hem verkleind weergeven
Die BMP is niet veel leesbaarder bij mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Nou, ik wilde het heel anders doen maar dat gaat gewoonweg niet omdat mn upload echt zwaar kut is... En die jpegjes zijn amper te lezen, vandaar dat ik ze in BMP heb laten staan. Ze zijn 1,6M groot.
Nee, nou je het zegt. Ik had er in PS jpgjes van gemaakt maar dat was echt niet te lezen maar met die jpgjes van snabbi scheelt t amper/niet eigenlijk. Maar wat ik dus wilde was ze hier gewoon in t topic zetten maar dat ging dus niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die BMP is niet veel leesbaarder bij mij
Het zou ook wel handig zijn als ze de metro doortrekken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef Dorus_ het volgende:
Ja precies, dit idee is wel het beste idee dat ik tot nu toe heb gehoord.
Het is voor een deel in de Maas
Op 900 meter van de Kuip
Spoor, tram, alles ligt er al.
Uitsupporters via het water
Prachtig uitzicht vanaf de Brienenoord
Uniek in de wereld
72.000 plaatsen
Veld fungeert als dak, dus geen overdekt voetballen
Iedereen zit droog
Dichter op het veld dan in de Kuip
Makkelijk realiseerbaar
Waar de Kuip nu staat willen ze het nieuwe Ahoy neerzetten + een sportboulevard. Tevens komt er een derde brug over de Maas vlakbij de Nieuwe Kuip voor een betere infrastructuur.
Nadelen zijn er op zich niet zoveel, al vindt ik het een drama dat er bedrijven in het stadion worden gevestigd en dat er ruimte is voor bijvoorbeeld lasergame's en dat soort dingen. Maargoed, het beste idee dat ik tot nu toe heb gehoord.
Maar: doe mij maar gewoon de Kuip zoals ie nu is
Zal proberen het te scannen en te plaatsen maar dat kan nog wel even duren.
je kan ook gewoon het blad kopen natuurlijk...
Ze krijgen de kans niet eens om die Joden neer te schoppen, die Joden vallen vanzelf als domineestenen om telkens een vrije trap uit te lokken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef FrankyMcG het volgende:
COME ON FEYENOORD!
Schop die Joden neer!
kom maar we lusten jullie rauwquote:
Was al bekend...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Rijmond meldt net dat Manchester United ook in Kuyt geintresseerd zou zijn
Ik lach ze gewoon uit.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:56 schreef jpzegthallo het volgende:
Dieis net alsof het een blamage is voor Ajax. Dat is het niet, ze hebben gewoon verloren
quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:50 schreef Tomasso het volgende:
Radio Rijnmond
Gingen ze ff het Hand in Hand zingen in de persruimte van de aRENa![]()
En Robert Anker die Blind nog ff een fijne dag wenste daarna![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |