Maar dat was mijn eerste account. Dit is mijn tweede.quote:Geregistreerd op: donderdag 3 januari 2002 @ 09:46
dat gelul, volgens mij valt het wel mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef MrX1982 het volgende:
Logisch dat Fok zo groot is. Iedereen heeft meerdere klonen
Zonder dat zou Fok waarschijnlijk een van de kleinste fora ter wereld zijn
Ik mag het hopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef George-Butters het volgende:
dat gelul, volgens mij valt het wel mee.
Jaja jij hebt zeker geen ander account gehad in het verledenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:33 schreef Tafkahs het volgende:
wat een openbaringen, is het judgement time ofzo
ik had in 96 al een emailadres.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:33 schreef Maerycke het volgende:
Ik ken maar weinig mensen zonder klonen eigenlijk.. of accounts die ze eerder hadden aangemaakt en om wat voor reden dan ook zijn kwijtgeraakt. Mijn eerste registratie was ergens begin 2001 volgens mij.. maar ik weet niet meer hoe het heet.. (laat staan wat het wachtwoord is)
Ik wil niet eens bedenken wanneer ik m'n eerste emailadres had...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik had in 96 al een emailadres.
Die is er al.quote:
Je huidige is maartenvk@gmail.com.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
freemail![]()
Mijn eerste mailaccount. Eind jaren 90 ofzo.
1994... bij worldaccess.. met een hele eigenaardige webbrowser :|quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wil niet eens bedenken wanneer ik m'n eerste emailadres had...![]()
Nog eerder volgens mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
1994... bij worldaccess.. met een hele eigenaardige webbrowser :|
Dat is het aftrekken ook niet waard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nog eerder volgens mijMet Webcrawler! Dat waren nog eens tijden... drie minuten wachten totdat er een 14k plaatje op je beeldscherm stond terwijl je 1200 bauds modem stond te zwoegen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je huidige is maartenvk@gmail.com.
Je lijkt wel een vent !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nog eerder volgens mijMet Webcrawler! Dat waren nog eens tijden... drie minuten wachten totdat er een 14k plaatje op je beeldscherm stond terwijl je 1200 bauds modem stond te zwoegen!
Walgelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:42 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb geloof ik een stuk of 10 klonen, en nog 3 groepsklonen.
Om POL een beetje extreemlinks te houden uiteraard.
Ik ben het niet..quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben het niet..(goddank!) Desondanks kan ik nog met nostalgische gevoelens kijken naar mijn begintijd op het wereldwijde web..
Hmm Stasi praktijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik controleer de media.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dat doet.quote:
Echt wel! Ik weet het al bijna een uur!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dat doet.
en niemand heeft de verjaardag van sidekick doorgehad
Straks openbaar ik het onder de titel Micro Formatica RSS information services. Uiteraard wordt de RSS feed van Jan M. geblokkeerd en wordt enkel de eerlijke journalistiek van Fox News aan de ontvanger getoond. Om geld er aan te verdienen prop ik het vol met Google Adsense banners, die enkel door de NWO gescreende advertenties tonen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dat doet.
Yep. Ik maak de IT-impressie waar. Fouten, fouten en nog eens fouten. Desondanks voortijdig presenteren als een succes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:49 schreef Monidique het volgende:
De cijfers, dat duurt nog even...
Ik ben eigenlijk een goed geïnformeerde NWO vrijmetselaars-priester goed geïnformeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:56 schreef MrX1982 het volgende:
Maar hoe kom je aan mijn gmail adres?
hmm wellicht heb ik een ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben eigenlijk een goed geïnformeerde NWO vrijmetselaars-priester goed geïnformeerd.
ach, dat hoort erbij. Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Yep. Ik maak de IT-impressie waar. Fouten, fouten en nog eens fouten. Desondanks voortijdig presenteren als een succes.Naja, doorgaans komt het door managers die dingen sneller willen hebben dan dat ze goed zijn.
Van wie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:33 schreef MrX1982 het volgende:
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 24- Familie van?
Gellyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:49 schreef sizzler het volgende:
Van wie?
Een regenjas + rugtas = target practice.quote:Massale jacht op terreurverdachten in Hamburg
Uitgegeven: 25 augustus 2005 23:25
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2005 01:40
HAMBURG - Meer dan duizend Duitse politieagenten zijn donderdag ingezet om in de Noord-Duitse stad Hamburg drie vermeende terroristen op te sporen. De zoektocht is in de nacht van donderdag op vrijdag gestaakt. Niemand is gearresteerd, maakte een woordvoerder van de onderzoeksteams van Binnenlandse Zaken bekend.
De actie zou geen nieuwe informatie hebben opgeleverd. Het onderzoek gaat wel door.
In de op een na grootste stad van Duitsland waren wegversperringen en controleposten opgezet. Woensdag waarschuwde een Arabisch sprekende getuige de autoriteiten nadat hij het drietal over verdachte zaken had horen praten bij een bushalte. Een van de mannen droeg een rugzak.
Volgens de politie zijn de drie mannen te zien op beelden van bewakingscamera's. Hun foto's zullen openbaar worden gemaakt in de hoop dat meer mensen zich zullen melden met tips. De politie benadrukte dat er geen concrete aanwijzingen zijn voor een naderende aanslag, maar dat de tip afkomstig is van een geloofwaardige getuige
Net als vroegerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef Drugshond het volgende:
Een regenjas + rugtas = target practice.
quote:FBI probes for Chinese cyber spies
From Terry Frieden
CNN
Thursday, August 25, 2005; Posted: 1:40 p.m. EDT (17:40 GMT)
WASHINGTON (CNN) -- The FBI and the Pentagon are investigating whether Chinese spies have been hacking into U.S. government computer systems, U.S. officials said Thursday.
Officials are trying to determine whether the continuing hacking efforts are sponsored by Beijing or merely involve hackers using Chinese Web sites to mask their origins, they said.
In recent years units in the FBI Cyber-crime Division, established to combat computer intrusions, have seen hundreds of cases in which hackers using Chinese Web sites have compromised unclassified official U.S. networks.
One U.S. government official, who asked not to be identified, said government investigators had been involved for several years in "working this problem."
"You can't just jump on a plane and go to China and start questioning people," another government official said.
The FBI declined to comment because of the sensitive nature of the investigations.
Government officials acknowledge many of the attacked Web sites have been unclassified Defense Department sites.
Several other agencies involved with national security, including the departments of Energy and Homeland Security, also have been targeted, the officials said.
The investigation into the hacking and the debate about the origin were first reported by Federal Computer Week and The Washington Post.
Valt wel mee..... een oorlog win je in de eerste plaats op logistiek en communicatie (en daar zijn de Amerikanen heel erg goed in). En over 15-35 jr... heeft Amerika een "drone"-leger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:19 schreef MrX1982 het volgende:
De techniek van de Chinezen is wellicht nog niet optimaal maar de kwantiteit wel. Technische superioriteit is ook niet alles.
Daar ligt ook de zwakte van de VS. Ze onderschatten het menselijke aspect van een oorlog.
Nah als je kijkt naar de Vietnam oorlog. Daar zijn ze toch grandioos de mist in gegaan door te denken dat je met techniek wel even een oorlog wint.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:29 schreef Drugshond het volgende:
Valt wel mee..... een oorlog win je in de eerste plaats op logistiek en communicatie (en daar zijn de Amerikanen heel erg goed in). En over 15-35 jr... heeft Amerika een "drone"-leger.
Ik ook ben en ben nog nooit geband, braafste jongetje van de klas dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb maar een account.
Als een van de weinige heb ik het idee
Je bent ook in het echt een heel brave wat stevige jonge vrouw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook ben en ben nog nooit geband, brafste jongetje van de klas dus![]()
Maar ik las ook ergens dat ik een kloon van Nouk ben.![]()
[ http://www.mosnews.com/news/2005/08/23/abortionproblems.shtml ]quote:Russians, whose lives are shorter and poorer than they were under communism, have more abortions than births to avoid the costs of raising children, Bloomberg.com reported Tuesday quoting the country’s highest-ranking obstetrician.
About 1.6 million women had an abortion last year, a fifth of them under the age of 18, and about 1.5 million gave birth, said Vladimir Kulakov, vice president of the Russian Academy of Medical Sciences. “Many more” abortions weren’t reported.
Orthodoxe zuipschuiten, lijkt me iets beter van toepassing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Duh...het zijn achterlijke Christenen!!!!!!
Same shit, different namequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Orthodoxe zuipschuiten, lijkt me iets beter van toepassing.
Oh, ik heb lekker uitgeslapen, tot de zon kwam.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
nu wel weer ja.
Maar het heeft de hele ochtend gegoten!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:21 schreef Monidique het volgende:
Trouwens, laat maar! HEt is geen echt SC-topic.
En dan nog wat zeggen over Sidekickquote:Jullie wachten maar totdat Wile of ik morgen een nieuw slowchat-topic start.
Zodra ik mijn blauwe kleurtje verlies, dan kunnen we nog wat meemaken in POL.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:32 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een linkse moderatie hier op FOK!![]()
Krijgen we dan een echte linkse mod?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zodra ik mijn blauwe kleurtje verlies, dan kunnen we nog wat meemaken in POL.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Sidekick het volgende:
Zodra ik mijn blauwe kleurtje verlies, dan kunnen we nog wat meemaken in POL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |