quote:
Ik had dat met The Matrix Trilogy 10 Disc + Neo pop
![]()
Echt, iedereen vond hem afschuwelijk
![]()
Toen mijn Band Of Brothers LE Military Pack binnen was, had mijn moeder zo iets van, je gaat toch niet zo iets in huis halen van de oorlog?
![]()
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Eippie het volgende:[..]
Zo ongeveer bij alles wat ik aanschaf eigenlijk
Laatste keer was bij de Matrix koffer, je had het hoofd moeten zien. En ik was nog wel zo enthousiast en vind het nog steeds een leuk koffertje. De enige reactie was: hoe vaak heb je die matrix nou wel niet.
Dat heb ik dus met Band Of Brothers! Iedereen verklaarde me voor gek omdat ik al zo een mooie tinbox had, dat ik de Military pack heb gekocht. Dus iedereen zo van, "ik neem aan dat je de tinbox gaat verkopen" waarop ik keihard schreeuwde: "NEEEEEEEEE". Ik werd voor gek verklaard, dat ik dus 2x 100 euro heb uitgegeven voor een serie
![]()
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef Hare het volgende:[..]
Ik kijk zeer vaak de extra's. Vind het zeer leuk en interessant om meer te weten te komen over een film. Dit heb ik, misschien ook wel logisch, alleen bij films die ik goed vind (maar dan: ik heb ook alleen maar dvds die ik goed vind op dvd).
Commentaar is sowieso een must. Het liefst heb ik commentaar van acteurs/directors die je veel kunnen vertellen over wat er achter de schermen allemaal is gebeurd. Dit gaat wat lastiger bij oude films, maar daar heb je vaak weer een geschoolde professor die je van alles weet te vertellen over de film als je een beetje mazzel hebt. Als je pech hebt krijg je een of andere lecture over wat er allemaal gebeurt op het scherm, en dan stop ik toch altijd maar snel met het commentaar.
Verder zijn goed gemaakte docus ook een genot om naar te kijken. Van die reclamemakende prut moet ik echt niet hebben, maar een goede docu die alle kanten van de film belicht en niet alleen tijd heeft om iedere acteur de hemel in te prijzen is altijd leuk om te kijken.
Deleted Scenes kijk ik nooit. Als ze niet in de film zitten zal de director vast wel een rede hebben gehad ze eruit te laten.
Joh, deleted scene's zijn altijd leuk om te zien! Ik ben er gek op.
Ik kijk niet zo vaak naar de extra's, omdat het soms van die saaie dingen zijn. (maar ik heb nogal wat commerciële films) maar laatst ging ik naar de extra's van Vanilla Sky kijken. Heb na een half uur de dvd-speler uitgezet. Ik heb wel van sommige films echt alle extra's tot aan de laatste seconde gekeken. Zoals die van Pearl Harbor, Band Of Brothers, Buffy en Angel en LOTR. Die van Pearl Harbor was echt triest! Ik moest dus 3 discs met extra's doorspitten. Was een hele dag bezig
![]()
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 03:22 schreef Sai het volgende:Ik kijk alle extra's.
![]()
. 'Tis gewoon een gewoonte van me om een DVD pas terug in de kast te zetten als ik alles ervan heb gezien. Af en toe hou ik het bij audiocommentaren wel na een half uurtje voor gezien. Wat een incompetente mongolen spreken die dingen soms in.
![]()
.
Zijn er hier trouwens nog mensen die
![]()
huren
![]()
?
Yep
![]()
Maar dan zo iets van 1 film per jaar! Voorheen was het zo dat films eerder in de videotheek waren dan op dvd. Tegenwoordig is dat zowat tegelijk. Dan heb ik liever dat ik het koop. En waarom ik bijna nooit huur, is dat ik 200 films in mijn kast heb waarvan ik er dik 40% nog in seal zit of nog nooit heb gezien