quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Xanadu, A little more love, Physical, Magic, eehm..Sam (iig een eigennaam)?
Ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Ik weet dat Sam een nummer van haar is, kan het ook zo zingen, maar toch denk ik elke keer dat ik in de war ben met Substitute van Clout
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef bukgeit het volgende:
Futureheads
boards of canada natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:45 schreef bukgeit het volgende:
Wier nieuwe album komt op 17 oktober onder de titel 'The Campfire Headphase' op de markt?
Hetgeen betekent dat ik over een slordige 6 uur naar mijn vakantiebestemmingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:20 schreef cafca het volgende:
Tis Vrijdag, Peopletjes!
Naar het verre land van de zee: Zeelandquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:02 schreef Mark het volgende:
* Mark vertrekt zondag naar Johannesburg en is ook volgende week terug
Waarheen gaat de reis, peaceman?
Waar ergens in Zeeland?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naar het verre land van de zee: Zeeland![]()
Laat me raden: vlak bij de zee....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Waar ergens in Zeeland?
Dat is wel een leuke plaats iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:26 schreef peaceman het volgende:
Heel goed Cafca! Maar Krabbendijk is vanaf vanmiddag The Place to be, kom langs... als je durft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |