Die ja. Later nog een solohit met Kiss me en zanger van The Lilac Time.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef Gambolputty het volgende:
Stephen "Tin Tin" Duffy
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:32 schreef Gambolputty het volgende:
Ik maak er geen gewoonte van maar kan iemand anders een vraag stellen? Ik zit op het accesspoint van de buren en het begint te regenen hierzo (usb wireless ligt in de goot)
Ben dus ff offline
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef ranja het volgende:
Olivia Newton John
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Xanadu, A little more love, Physical, Magic, eehm..Sam (iig een eigennaam)?
Ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Ik weet dat Sam een nummer van haar is, kan het ook zo zingen, maar toch denk ik elke keer dat ik in de war ben met Substitute van Clout
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef bukgeit het volgende:
Futureheads
boards of canada natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:45 schreef bukgeit het volgende:
Wier nieuwe album komt op 17 oktober onder de titel 'The Campfire Headphase' op de markt?
Hetgeen betekent dat ik over een slordige 6 uur naar mijn vakantiebestemmingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:20 schreef cafca het volgende:
Tis Vrijdag, Peopletjes!
Naar het verre land van de zee: Zeelandquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:02 schreef Mark het volgende:
* Mark vertrekt zondag naar Johannesburg en is ook volgende week terug
Waarheen gaat de reis, peaceman?
Waar ergens in Zeeland?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naar het verre land van de zee: Zeeland![]()
Laat me raden: vlak bij de zee....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Waar ergens in Zeeland?
Dat is wel een leuke plaats iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:26 schreef peaceman het volgende:
Heel goed Cafca! Maar Krabbendijk is vanaf vanmiddag The Place to be, kom langs... als je durft![]()
Ja idd, tikfoutje is nog vroeg.... Ja we zitten in een huisje (Diaan73, ik en de kleine)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:27 schreef cafca het volgende:
Krabbendijke is het toch?
ik heb gehoord dat het echt lekker weer wordt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:29 schreef cafca het volgende:
Lekker. Wordt het nog een beetje weer voldende week?
Gister zijn Diaan tegen mij dat het vanaf maandag tussen de 23 en 25 graden wordt.... en anders hebben we altijd nog een sauna in het huisjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:29 schreef cafca het volgende:
Lekker. Wordt het nog een beetje weer voldende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |