abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30036970
Het is overigens dus gewoon Arie Haan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30037716
Ik denk dat ie vnl. uit z'n duim zuigt.
Goede spelers zijn ook voor weinig te koop daar. Gomes is ook voor 1 miljoen gehaald toch? Loopt zat betaalbaar talent rond. Het is gewoon een slechte scout, als ie dat al is...
-
pi_30037813
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat ie vnl. uit z'n duim zuigt.
Goede spelers zijn ook voor weinig te koop daar. Gomes is ook voor 1 miljoen gehaald toch? Loopt zat betaalbaar talent rond. Het is gewoon een slechte scout, als ie dat al is...
maar das niet altijd zo makkelijk.
En altijd risico's aan verbonden, voor hetzelfde geld hadden we hem na een paar wedstrijden niet meer gezien en Zoetebier een geweldige seizoen gekeepd
pi_30037996
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

maar das niet altijd zo makkelijk.
En altijd risico's aan verbonden, voor hetzelfde geld hadden we hem na een paar wedstrijden niet meer gezien en Zoetebier een geweldige seizoen gekeepd
Dat geldt voor veel talenten. Niet iedereen redt het.
Daarom zeg ik ook, het is een slechte scout. Een goeie kan dat namelijk wel. .
Sowieso heb ik in de gamewereld iets teveel van dit soort jokers gezien. Die hadden ook vaak nieuwtjes die uiteindelijk waarheid werden, maar ze vallen uiteindelijk stuk voor stuk door de mand.
Denk dat het dus gewoon een charlatan is..
-
pi_30038085
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sowieso heb ik in de gamewereld iets teveel van dit soort jokers gezien. Die hadden ook vaak nieuwtjes die uiteindelijk waarheid werden, maar ze vallen uiteindelijk stuk voor stuk door de mand.
Hoe kan 't dan dat hij ruim een maand voordat opeens alle media met Robert kwamen al wist dat PSV met Robert onderhandelde? Als 't een charlatan is, neem ik aan dat ie 't toch ergens op internet heeft gelezen..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30038104
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

maar tegen zo'n "lage" prijs als Gomes, moeilijk denk ik
pi_30038362
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe kan 't dan dat hij ruim een maand voordat opeens alle media met Robert kwamen al wist dat PSV met Robert onderhandelde? Als 't een charlatan is, neem ik aan dat ie 't toch ergens op internet heeft gelezen..
De grote vraag is altijd hoe ze er aan komen.
Wie weet is het de neef van de schoonmaker bij psv die wat had gehoord, weet jij veel.
-
pi_30040002
Ik vind die avatar van Cultheld echt geweldig
Ik moet het gewoon een paar keer melden..
pi_30040045
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De grote vraag is altijd hoe ze er aan komen.
Wie weet is het de neef van de schoonmaker bij psv die wat had gehoord, weet jij veel.
Ok, daar heb je een punt. Dan zal maandag/dinsdag wel blijken of Steef gelijk heeft of niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30040057
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kwam 'm tegen en kon 't niet laten
pi_30040348
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Het onderstreept Cultheld's niveau inderdaad.
pi_30040644
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Het onderstreept Cultheld's niveau inderdaad.
Ach stiekum vind je hem ook geweldig
pi_30040653
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kwam 'm tegen en kon 't niet laten
Beste avater van Fok!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:58:33 #214
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30044594
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En toen f'noord dat deed inzake Kalou toen liep je me toch een partijtje te janken over hoe onrechtvaardig dat was van f'noord. .
Even een quote van mezelf teruggehaald uit vorig PSV-topic:

[/quote]
quote:
Ik vind ook dat PSV Lee moet laten gaan. Lee heeft echt alles gegeven in alle wedstrijden die hij heeft gespeeld voor PSV en volgens mij heeft hij ook de meeste wedstrijden achter zijn naam staan de afgelopen 3 jaar Ik herinner me nog dat hij met 40 graden koorts op het trainingsveld verscheen en dat Hiddink hem echt naar huis heeft moeten schoppen, zo graag wilde hij voetballen. Het doet echt pijn in mijn hart als hij weggaat, niet alleen omdat het een belangrijke speler was maar vooral omdat ik elke wedstrijd van zijn strijd en inzet en echte vreugde bij een doelpunt van PSV heb genoten Dus hoe jammer ik het ook vind, als het Lee zijn droom is om in Engeland te spelen dan moet PSV hem die kans geven

De opstelling zonder Lee zou er ook weleens zo uit kunnen gaan zien:

Gomes
Lucius Ooijer Alex Bouma
Afellay/Vayrynen Simons Cocu
Farfan VOH Kone

Is ook niet echt verkeerd, maar we gaan Lee zeker heel erg missen.....Hij was immers meer een linksbuiten dan een linksback.....

(PS: toch hoop ik heel stiekem dat hij blijft )
[quote]

Dus lees voortaan eerst wat beter voordat je begint te zeiken.....En ook in dit topic stond dat ik het stiekem hoopte
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:00:28 #215
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30044654
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk aan.
Dat geldt ook voor jou cult, maar met zo'n avater vergeef ik nou eenmaal sneller
pi_30048528
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef The_M het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor jou cult, maar met zo'n avater vergeef ik nou eenmaal sneller
Hoezo? Ik vind dat Lee gelijk heeft hoor, dus ben wél consequent.
pi_30052836
quote:
Morgen beslissing over Carrizo?

De Argentijnse krant Clarin meldt dat PSV morgen een beslissing neemt over het al dan niet aantrekken van de Argentijn Juan Carlos Carrizo. De 18-jarige aanvallende middenvelder was de afgelopen twee weken op proef bij PSV. Hij wordt door Hiddink gezien als een speler voor de toekomst. Volgens de krant zullen onderhandelingen lastig zijn omdat de transferrechten van de speler van San Lorenzo bij maar liefst 14 verschillende personen zou liggen. Het bedrag dat genoemd wordt is 2 miljoen dollar.
Zou een goede versterking zijn, alleen erg vaag van die transferrechten die bij 14 personen zou liggen
pi_30053113
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:36 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Zou een goede versterking zijn, alleen erg vaag van die transferrechten die bij 14 personen zou liggen
Irritant is dat bij die Zuid-Amerikaanse spelers

Als we nog een vervanger voor Lee halen, zou de selectie rond moeten zijn. Als je dat op een rijtje zet, krijg je:

Doel

Gomes, Zoetebier, Coe.

Verdediging

Ooijer, Alex, Bouma, Addo, Lamey, (Lucius), (Simons), (Ferreyra), (Feher), ???

Middenveld

Simons, Vaÿrinnen, Cocu, Afellay, Lucius, Ferreyra, de Jong, (Carizzo), (Aissati), Feher.

Aanval

Vennegoor of Hesselink, Koné, Beasley, Farfán, Robert, (Sibon), (Beerens).

Verdediging is dan toch wel erg krap En we hebben teveel aanvallende middenvelders. Als we weer met twee verdedigende middenvelders en één aanvallende middenvelder spelen, heb je Afellay, de Jong, Carizzo, Vaÿrinnen en Aissati voor de aanvallende positie
pi_30053162
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:52 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Als we nog een vervanger voor Lee halen, zou de selectie rond moeten zijn. Als je dat op een rijtje zet, krijg je:

Doel

Gomes, Zoetebier, Coe.

Verdediging

Ooijer, Alex, Bouma, Addo, Lamey, (Lucius), (Simons), (Ferreyra), ???

Middenveld

Simons, Vaÿrinnen, Cocu, Afellay, Lucius, Ferreyra, de Jong, (Carizzo), (Aissati), Feher.

Aanval

Verdediging is dan toch wel erg krap En we hebben teveel middenvelders die speelminuten "verdienen" (die ik graag zou zien spelen).
Feher is ook inzetbaar als rechtsback
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 14:34:10 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30054939
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:52 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Doel

Gomes, Zoetebier, Coe.

Verdediging

Ooijer, Alex, Bouma, Addo, Lamey, (Lucius), (Simons), (Ferreyra), (Feher), ???

Middenveld

Aanval

Verdediging is dan toch wel erg krap En we hebben teveel aanvallende middenvelders. Als we weer met twee verdedigende middenvelders en één aanvallende middenvelder spelen, heb je Afellay, de Jong, Carizzo, Vaÿrinnen en Aissati voor de aanvallende positie
Aissati is toch pas 16? Die gaat dit jaar een keertje debuteren maar om hem al zo zeker bij de selectie te zetten is me wat te snel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30055572
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Aissati is toch pas 16? Die gaat dit jaar een keertje debuteren maar om hem al zo zeker bij de selectie te zetten is me wat te snel.
Daarom staat hij ook tussen haakjes Omdat hij met de Peace Cup meemocht en daar enkele minuten meespeelde, verwacht ik dat hij dit seizoen ook wel wat minuten pakt.
pi_30055628
Carrizo de nieuwe Messi
pi_30055701
huhuh
pi_30056889
De nieuwe Messi. Leuk, vergeleken worden met een speler die alles nog moet laten zien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30057030
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe Messi. Leuk, vergeleken worden met een speler die alles nog moet laten zien.
Het is niet mijn vergelijking, maar die van held De Visser.
  zondag 28 augustus 2005 @ 18:43:41 #226
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_30058054
Zo 0-3, netjes!!

Schijnbaar speelde PSV weer vrij inspiratieloos (op Farfan en Afellay na).
Maar ik zie dat nog wel goedkomen als Vayrinnen en Kone meedoen.
Blijft doodzonde dat Kone niet mag meedoen aan de CL
  zondag 28 augustus 2005 @ 18:50:15 #227
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_30058097
Verrassend simpele 0-3 overwinning, prachtig
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 28 augustus 2005 @ 18:58:12 #228
11102 knep
Mountainfreak
pi_30058196
pi_30058794
netjes !!!

pi_30059183
pi_30059416
Netjes.

Jammergenoeg wel weer geel voor Afellay. Die loopt 1 op 1 qua kaarten als ik me niet vergis. Daar moet hij toch nog wat aan doen. Alhoewel deze misschien niet echt terecht was.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 20:54:55 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30059524
Afellay lijkt het goed op te pakken zou leuk als een jongen uit eigen opleiding in het gat springt wat ontstaan is
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30059700
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 20:49 schreef DIJK het volgende:
Netjes.

Jammergenoeg wel weer geel voor Afellay. Die loopt 1 op 1 qua kaarten als ik me niet vergis. Daar moet hij toch nog wat aan doen. Alhoewel deze misschien niet echt terecht was.
volgende wedstrijd tegen Utrecht geschorst idd. Verder doet hij het heel goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 21:20:40 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30059857
quote:
28/8/2005 - Lee: na mij meer Koreanen naar PSV
(Gepost door RvN)

BRON: The Korea Times

In Koreaanse media liet Young-pyo Lee weten dat hij en PSV in goede verstandhouding uit elkaar gaan. Volgens hem is er niets waar van de problemen waarover de media berichtten. "Gedurende de gesprekken voelde ik dat hij de beste coach ter wereld is en een persoon die het hoogste respect verdient. Ik hoop dat we elkaar in de toekomst nog eens ontmoeten als speler en coach."
PSV Netwerk
"Het is triest om afscheid te moeten nemen van mijn vrienden bij PSV en de coach. Maar mijn toekomst is belanrijker, dus heb ik besloten om te vertrekken."
PSV Netwerk
"Er zullen in de toekomst meer Koreaans spelers naar de grote competities gaan. Wij zijn slechts het begin. Ik heb gehoord dat PSV van plan is Koreanen aan te trekken wanneer ik wegga. Ik hoorde dat PSV twee of drie spelers volgt. De spelers en de coach hebben alleen een goede indruk van Koreaanse spelers."
toch die jonge Park?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30060173
quote:
OB: Geen vervanger voor Lee

Als Lee naar Tottenham Hotspur vertrekt, wil Hiddink geen vervanger halen voor Lee, maar de positie van linksback wil opvullen uit eigen gelederen. De overgang van PSV'er Youn-Pyo Lee is zo goed als definitief. Maandag wordt de linksback medisch gekeurd. Als hij die doorstaat tekent hij een contract bij de Engelse club.
Wat is dit nou? Goessens? Bouma? Ferreyra?

Ik vind dit maar een vreemde uitspraak. Ik zou toch graag een vervanger zien voor Lee.

[ Bericht 1% gewijzigd door JustJunior op 28-08-2005 21:53:37 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 21:50:55 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30060272
nou
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 21:45 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Wat is dit nou? Goessens? Bouma? Ferreyra?

Ik vind dit maar een vreemde uitspraak. Ik zou toch graag een vervanger zienvoor Lee.
waarschijnlijk ziet Hiddink ookg een kwalitatieve linksbacks dus dan maar met Bouma. en dan haal je versterking voor een leeggevallen andere plek op t veld....
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30060466
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
nou
[..]

waarschijnlijk ziet Hiddink ookg een kwalitatieve linksbacks dus dan maar met Bouma. en dan haal je versterking voor een leeggevallen andere plek op t veld....
Dat zou natuurlijk kunnen Maar ik interpreteerde het dat Guus überhaubt geen nieuwe aankoop wilde indien Lee weggaat. Dat zou ik toch opmerkelijk vinden.

Mooie overwinning wel, leuk dat Aisatti al zijn debuut maakte
  zondag 28 augustus 2005 @ 22:12:49 #238
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_30060572
Vayrinen speelt nog niet begrijp ik?

Is 'ie nog niet goed genoeg, nog niet fit genoeg of geblesseerd? Of wat is er aan de hand?

Zoals hierboven al gezegd, Afellay is lekker bezig, die zag je vorig jaar al aanstormen en zet de goede lijn nu door.

Farfan heeft volgens mij superveel in het krachthonk gezeten volgens mij. Ik heb 't idee dat hij in vergelijking met vorig jaar een stuk stevigere schouders heeft gekregen. Je ziet 'm ook steeds meer lef krijgen. Deze wedstrijd tegen Roda was hij weer lekker bezig. Krijgt ontzettend veel kansen. En de tijd dat hij wat makkelijker gaat scoren komt dan ook vanzelf wel denk ik.

Omdat Roda het PSV niet echt moeilijk maakte, heb ik eigenlijk geen indruk kunnen krijgen van Simons. Enig idee hoe hij vandaag en de laatste tijd speelt? Kan hij al een beetje zijn draai vinden?
  zondag 28 augustus 2005 @ 22:16:34 #239
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30060658
Boeren

0 - 3 netjes
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30061096
Simons is wel degelijk.
pi_30061302
En nou dit weer
quote:
Studio Sport: PSV verwacht snel vervanger voor Lee

In tegenstelling tot Omroep Brabant, meldt NOS Studio Sport vanavond dat PSV weldegelijk verwacht binnen twee dagen een vervanger voor Lee te zullen aantrekken. Het vertrek van de Koreaan is immers zo goed als rond.

Volgens de NOS reist hij morgen af naar Engeland om te bezien of hij persoonlijk tot een akkoord kan komen met Tottenam Hotspur. Aangezien de verwachting is dat dit geen problemen zal opleveren, heeft PSV een accuut probleem met de invulling van de linksback positie.

Volgens Omroep Brabant zou PSV dat gat met de eigen gelederen willen vullen, terwijl Studio Sport meldt dat PSV dat risico niet zou aandurven. PSV probeert dan ook zo snel mogelijk een geschikte vervanger te presenteren.

De internationale transferdeadline verloopt op 1 september om 12 uur 's nachts.
Jaja
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 23:02:25 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30061365
geschikte vervanger, noem m maar........

Afellay word neem ik aan binnenkort geselecteerd voor oranje
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30061865
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Afellay word neem ik aan binnenkort geselecteerd voor oranje
Waarschijnlijk niet. Van Basten en co. selecteren alleen Ajaxieden, Afellay zal wel niet in de groep liggen / teveel doordekken / teveel kaarten pakken
pi_30062213
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef IntroV het volgende:
Vayrinen speelt nog niet begrijp ik?

Is 'ie nog niet goed genoeg, nog niet fit genoeg of geblesseerd? Of wat is er aan de hand?
Fysieke problemen geloof ik...

Lekker potje deze keer, Farfan maakte idd een goede indruk, hoe lang loopt zijn contract eigenlijk nog?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30062261
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet. Van Basten en co. selecteren alleen Ajaxieden, Afellay zal wel niet in de groep liggen / teveel doordekken / teveel kaarten pakken
Idd, Marco heeft geen verleden met Afellay en dus zit ie er nog niet bij
zo zit het in elkaar bij de bondscoach

Mjah, zijn 4de geel al
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 23:47:37 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30062296
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Fysieke problemen geloof ik...

Lekker potje deze keer, Farfan maakte idd een goede indruk, hoe lang loopt zijn contract eigenlijk nog?
neem aan dat hij voor 5 jaar getekend heeft, nog 4 jaar dus
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30062475
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Nee, hij moet heel de wedstrijd op de bank zitten wil van B. hem selecteren
pi_30062546
Ik denk dat Erik Edman jullie nieuwe linksback gaat worden.
pi_30062654
Ik dacht dat Farfan een 4 jarig contract heeft getekend
pi_30062737
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 00:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik dacht dat Farfan een 4 jarig contract heeft getekend
Dacht ik ook, dan moet je dus dit jaar gaan verlengen wil je hem langer houden of flink geld voor hem vangen. Niet dat ik verwacht dat PSV dat doet, we hebben nogal de gewoonte om in het laatste contractjaar of 1 jaar daarvoor te gaan praten over verlenging...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')