abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30036970
Het is overigens dus gewoon Arie Haan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30037716
Ik denk dat ie vnl. uit z'n duim zuigt.
Goede spelers zijn ook voor weinig te koop daar. Gomes is ook voor 1 miljoen gehaald toch? Loopt zat betaalbaar talent rond. Het is gewoon een slechte scout, als ie dat al is...
-
pi_30037813
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat ie vnl. uit z'n duim zuigt.
Goede spelers zijn ook voor weinig te koop daar. Gomes is ook voor 1 miljoen gehaald toch? Loopt zat betaalbaar talent rond. Het is gewoon een slechte scout, als ie dat al is...
maar das niet altijd zo makkelijk.
En altijd risico's aan verbonden, voor hetzelfde geld hadden we hem na een paar wedstrijden niet meer gezien en Zoetebier een geweldige seizoen gekeepd
pi_30037996
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

maar das niet altijd zo makkelijk.
En altijd risico's aan verbonden, voor hetzelfde geld hadden we hem na een paar wedstrijden niet meer gezien en Zoetebier een geweldige seizoen gekeepd
Dat geldt voor veel talenten. Niet iedereen redt het.
Daarom zeg ik ook, het is een slechte scout. Een goeie kan dat namelijk wel. .
Sowieso heb ik in de gamewereld iets teveel van dit soort jokers gezien. Die hadden ook vaak nieuwtjes die uiteindelijk waarheid werden, maar ze vallen uiteindelijk stuk voor stuk door de mand.
Denk dat het dus gewoon een charlatan is..
-
pi_30038085
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sowieso heb ik in de gamewereld iets teveel van dit soort jokers gezien. Die hadden ook vaak nieuwtjes die uiteindelijk waarheid werden, maar ze vallen uiteindelijk stuk voor stuk door de mand.
Hoe kan 't dan dat hij ruim een maand voordat opeens alle media met Robert kwamen al wist dat PSV met Robert onderhandelde? Als 't een charlatan is, neem ik aan dat ie 't toch ergens op internet heeft gelezen..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30038104
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

maar tegen zo'n "lage" prijs als Gomes, moeilijk denk ik
pi_30038362
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe kan 't dan dat hij ruim een maand voordat opeens alle media met Robert kwamen al wist dat PSV met Robert onderhandelde? Als 't een charlatan is, neem ik aan dat ie 't toch ergens op internet heeft gelezen..
De grote vraag is altijd hoe ze er aan komen.
Wie weet is het de neef van de schoonmaker bij psv die wat had gehoord, weet jij veel.
-
pi_30040002
Ik vind die avatar van Cultheld echt geweldig
Ik moet het gewoon een paar keer melden..
pi_30040045
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De grote vraag is altijd hoe ze er aan komen.
Wie weet is het de neef van de schoonmaker bij psv die wat had gehoord, weet jij veel.
Ok, daar heb je een punt. Dan zal maandag/dinsdag wel blijken of Steef gelijk heeft of niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30040057
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kwam 'm tegen en kon 't niet laten
pi_30040348
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Het onderstreept Cultheld's niveau inderdaad.
pi_30040644
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Het onderstreept Cultheld's niveau inderdaad.
Ach stiekum vind je hem ook geweldig
pi_30040653
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kwam 'm tegen en kon 't niet laten
Beste avater van Fok!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:58:33 #214
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30044594
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En toen f'noord dat deed inzake Kalou toen liep je me toch een partijtje te janken over hoe onrechtvaardig dat was van f'noord. .
Even een quote van mezelf teruggehaald uit vorig PSV-topic:

[/quote]
quote:
Ik vind ook dat PSV Lee moet laten gaan. Lee heeft echt alles gegeven in alle wedstrijden die hij heeft gespeeld voor PSV en volgens mij heeft hij ook de meeste wedstrijden achter zijn naam staan de afgelopen 3 jaar Ik herinner me nog dat hij met 40 graden koorts op het trainingsveld verscheen en dat Hiddink hem echt naar huis heeft moeten schoppen, zo graag wilde hij voetballen. Het doet echt pijn in mijn hart als hij weggaat, niet alleen omdat het een belangrijke speler was maar vooral omdat ik elke wedstrijd van zijn strijd en inzet en echte vreugde bij een doelpunt van PSV heb genoten Dus hoe jammer ik het ook vind, als het Lee zijn droom is om in Engeland te spelen dan moet PSV hem die kans geven

De opstelling zonder Lee zou er ook weleens zo uit kunnen gaan zien:

Gomes
Lucius Ooijer Alex Bouma
Afellay/Vayrynen Simons Cocu
Farfan VOH Kone

Is ook niet echt verkeerd, maar we gaan Lee zeker heel erg missen.....Hij was immers meer een linksbuiten dan een linksback.....

(PS: toch hoop ik heel stiekem dat hij blijft )
[quote]

Dus lees voortaan eerst wat beter voordat je begint te zeiken.....En ook in dit topic stond dat ik het stiekem hoopte
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:00:28 #215
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30044654
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk aan.
Dat geldt ook voor jou cult, maar met zo'n avater vergeef ik nou eenmaal sneller
pi_30048528
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef The_M het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor jou cult, maar met zo'n avater vergeef ik nou eenmaal sneller
Hoezo? Ik vind dat Lee gelijk heeft hoor, dus ben wél consequent.
pi_30052836
quote:
Morgen beslissing over Carrizo?

De Argentijnse krant Clarin meldt dat PSV morgen een beslissing neemt over het al dan niet aantrekken van de Argentijn Juan Carlos Carrizo. De 18-jarige aanvallende middenvelder was de afgelopen twee weken op proef bij PSV. Hij wordt door Hiddink gezien als een speler voor de toekomst. Volgens de krant zullen onderhandelingen lastig zijn omdat de transferrechten van de speler van San Lorenzo bij maar liefst 14 verschillende personen zou liggen. Het bedrag dat genoemd wordt is 2 miljoen dollar.
Zou een goede versterking zijn, alleen erg vaag van die transferrechten die bij 14 personen zou liggen
pi_30053113
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:36 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Zou een goede versterking zijn, alleen erg vaag van die transferrechten die bij 14 personen zou liggen
Irritant is dat bij die Zuid-Amerikaanse spelers

Als we nog een vervanger voor Lee halen, zou de selectie rond moeten zijn. Als je dat op een rijtje zet, krijg je:

Doel

Gomes, Zoetebier, Coe.

Verdediging

Ooijer, Alex, Bouma, Addo, Lamey, (Lucius), (Simons), (Ferreyra), (Feher), ???

Middenveld

Simons, Vaÿrinnen, Cocu, Afellay, Lucius, Ferreyra, de Jong, (Carizzo), (Aissati), Feher.

Aanval

Vennegoor of Hesselink, Koné, Beasley, Farfán, Robert, (Sibon), (Beerens).

Verdediging is dan toch wel erg krap En we hebben teveel aanvallende middenvelders. Als we weer met twee verdedigende middenvelders en één aanvallende middenvelder spelen, heb je Afellay, de Jong, Carizzo, Vaÿrinnen en Aissati voor de aanvallende positie
pi_30053162
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:52 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Als we nog een vervanger voor Lee halen, zou de selectie rond moeten zijn. Als je dat op een rijtje zet, krijg je:

Doel

Gomes, Zoetebier, Coe.

Verdediging

Ooijer, Alex, Bouma, Addo, Lamey, (Lucius), (Simons), (Ferreyra), ???

Middenveld

Simons, Vaÿrinnen, Cocu, Afellay, Lucius, Ferreyra, de Jong, (Carizzo), (Aissati), Feher.

Aanval

Verdediging is dan toch wel erg krap En we hebben teveel middenvelders die speelminuten "verdienen" (die ik graag zou zien spelen).
Feher is ook inzetbaar als rechtsback
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 14:34:10 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30054939
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:52 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Doel

Gomes, Zoetebier, Coe.

Verdediging

Ooijer, Alex, Bouma, Addo, Lamey, (Lucius), (Simons), (Ferreyra), (Feher), ???

Middenveld

Aanval

Verdediging is dan toch wel erg krap En we hebben teveel aanvallende middenvelders. Als we weer met twee verdedigende middenvelders en één aanvallende middenvelder spelen, heb je Afellay, de Jong, Carizzo, Vaÿrinnen en Aissati voor de aanvallende positie
Aissati is toch pas 16? Die gaat dit jaar een keertje debuteren maar om hem al zo zeker bij de selectie te zetten is me wat te snel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30055572
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Aissati is toch pas 16? Die gaat dit jaar een keertje debuteren maar om hem al zo zeker bij de selectie te zetten is me wat te snel.
Daarom staat hij ook tussen haakjes Omdat hij met de Peace Cup meemocht en daar enkele minuten meespeelde, verwacht ik dat hij dit seizoen ook wel wat minuten pakt.
pi_30055628
Carrizo de nieuwe Messi
pi_30055701
huhuh
pi_30056889
De nieuwe Messi. Leuk, vergeleken worden met een speler die alles nog moet laten zien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30057030
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe Messi. Leuk, vergeleken worden met een speler die alles nog moet laten zien.
Het is niet mijn vergelijking, maar die van held De Visser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')