volgende wedstrijd tegen Utrecht geschorst idd. Verder doet hij het heel goedquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:49 schreef DIJK het volgende:
Netjes.
Jammergenoeg wel weer geel voor Afellay. Die loopt 1 op 1 qua kaarten als ik me niet vergis. Daar moet hij toch nog wat aan doen. Alhoewel deze misschien niet echt terecht was.
toch die jonge Park?quote:28/8/2005 - Lee: na mij meer Koreanen naar PSV
(Gepost door RvN)
BRON: The Korea Times
In Koreaanse media liet Young-pyo Lee weten dat hij en PSV in goede verstandhouding uit elkaar gaan. Volgens hem is er niets waar van de problemen waarover de media berichtten. "Gedurende de gesprekken voelde ik dat hij de beste coach ter wereld is en een persoon die het hoogste respect verdient. Ik hoop dat we elkaar in de toekomst nog eens ontmoeten als speler en coach."
PSV Netwerk
"Het is triest om afscheid te moeten nemen van mijn vrienden bij PSV en de coach. Maar mijn toekomst is belanrijker, dus heb ik besloten om te vertrekken."
PSV Netwerk
"Er zullen in de toekomst meer Koreaans spelers naar de grote competities gaan. Wij zijn slechts het begin. Ik heb gehoord dat PSV van plan is Koreanen aan te trekken wanneer ik wegga. Ik hoorde dat PSV twee of drie spelers volgt. De spelers en de coach hebben alleen een goede indruk van Koreaanse spelers."
quote:OB: Geen vervanger voor Lee
Als Lee naar Tottenham Hotspur vertrekt, wil Hiddink geen vervanger halen voor Lee, maar de positie van linksback wil opvullen uit eigen gelederen. De overgang van PSV'er Youn-Pyo Lee is zo goed als definitief. Maandag wordt de linksback medisch gekeurd. Als hij die doorstaat tekent hij een contract bij de Engelse club.
waarschijnlijk ziet Hiddink ookg een kwalitatieve linksbacks dus dan maar met Bouma. en dan haal je versterking voor een leeggevallen andere plek op t veld....quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:45 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Goessens? Bouma? Ferreyra?
Ik vind dit maar een vreemde uitspraak. Ik zou toch graag een vervanger zienvoor Lee.
Dat zou natuurlijk kunnenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
nou
[..]
waarschijnlijk ziet Hiddink ookg een kwalitatieve linksbacks dus dan maar met Bouma. en dan haal je versterking voor een leeggevallen andere plek op t veld....
Jajaquote:Studio Sport: PSV verwacht snel vervanger voor Lee
In tegenstelling tot Omroep Brabant, meldt NOS Studio Sport vanavond dat PSV weldegelijk verwacht binnen twee dagen een vervanger voor Lee te zullen aantrekken. Het vertrek van de Koreaan is immers zo goed als rond.
Volgens de NOS reist hij morgen af naar Engeland om te bezien of hij persoonlijk tot een akkoord kan komen met Tottenam Hotspur. Aangezien de verwachting is dat dit geen problemen zal opleveren, heeft PSV een accuut probleem met de invulling van de linksback positie.
Volgens Omroep Brabant zou PSV dat gat met de eigen gelederen willen vullen, terwijl Studio Sport meldt dat PSV dat risico niet zou aandurven. PSV probeert dan ook zo snel mogelijk een geschikte vervanger te presenteren.
De internationale transferdeadline verloopt op 1 september om 12 uur 's nachts.
Waarschijnlijk niet. Van Basten en co. selecteren alleen Ajaxieden, Afellay zal wel niet in de groep liggen / teveel doordekken / teveel kaarten pakkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Afellay word neem ik aan binnenkort geselecteerd voor oranje
Fysieke problemen geloof ik...quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef IntroV het volgende:
Vayrinen speelt nog niet begrijp ik?
Is 'ie nog niet goed genoeg, nog niet fit genoeg of geblesseerd? Of wat is er aan de hand?
Idd, Marco heeft geen verleden met Afellay en dus zit ie er nog niet bijquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Van Basten en co. selecteren alleen Ajaxieden, Afellay zal wel niet in de groep liggen / teveel doordekken / teveel kaarten pakken
neem aan dat hij voor 5 jaar getekend heeft, nog 4 jaar dusquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fysieke problemen geloof ik...
Lekker potje deze keer, Farfan maakte idd een goede indruk, hoe lang loopt zijn contract eigenlijk nog?
Nee, hij moet heel de wedstrijd op de bank zitten wil van B. hem selecterenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Van Basten en co. selecteren alleen Ajaxieden, Afellay zal wel niet in de groep liggen / teveel doordekken / teveel kaarten pakken
Dacht ik ook, dan moet je dus dit jaar gaan verlengen wil je hem langer houden of flink geld voor hem vangen. Niet dat ik verwacht dat PSV dat doet, we hebben nogal de gewoonte om in het laatste contractjaar of 1 jaar daarvoor te gaan praten over verlenging...quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik dacht dat Farfan een 4 jarig contract heeft getekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |