Kan dat jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Wat is de bedoeling? Dat het druk wordt hier? Ja dan idd, alleen kan ik het dan echt niet meer volgen hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:31 schreef Pheno het volgende:
Dat is de bedoeling toch?
Het gaat over een mod en ze duiken op, hoe doen ze dat toch hequote:
Hier schijnt de zon al bijna de hele dagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het wolkendek bijna weg
Het was helemaal dicht vol grijze drab, en de zon is weer tevoorschijn en er is een blauwe hemel
Het zag er slecht uit, maar alsnog wordt het een mooie dag
Huh? Ging het over mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat over een mod en ze duiken op, hoe doen ze dat toch he
Hier is het de hele dag zwaar deprimerend geweest. Alsof het allerheiligen was met dichte mist in de winter.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon al bijna de hele dag
Nee, over mods in het algemeenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Huh? Ging het over mij?
Even teruglezen dan maar.
Selectief lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat over een mod en ze duiken op, hoe doen ze dat toch he
Hier is het enorm donker dankzij een flink pak wolken. Het heeft net ook even geregend.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het wolkendek bijna weg
Het was helemaal dicht vol grijze drab, en de zon is weer tevoorschijn en er is een blauwe hemel
Het zag er slecht uit, maar alsnog wordt het een mooie dag
Klote is dat he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hier is het enorm donker dankzij een flink pak wolken. Het heeft net ook even geregend.
Have fun Phenoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar huis: afwezigheidsassistent staat aan t/m 30 augustus
De koudste ???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klote is dat he?
De natste augustus van 2005 was het in 100 jaar en tevens de koudste.
Een vaag nieuwsbericht staat me bij van tv. Koudste en natste. Tis ook niet warm te noemen, af en toe denk ik van, ik haal de winterjas tevoorschijn op sommige dagen.quote:
Gelijk heb jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga vannacht iig naar Barcelona, bij gebrek aan zomer hier...
nog steeds ziekjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
Ik ben even weg.....
In bed liggen en hopen dat alles zo over is
Doe de groetjes, ook al kent ze me niet. dat is altijd leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef QyRoZ het volgende:
De hele dag.
Ik heb mn zusje op bezoek, dus weinig FOK! tijd. Gezellig.
Das niet leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Godver, donderdag naar school. programma duurt de hele dag. fokking great, anders zeg je even concreet tot hoe laat de hele dag is.![]()
Valt mee, ben gewoon een stomme trutquote:
Het zijn jouw woorden . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
Valt mee, ben gewoon een stomme trut![]()
Klopt, het is waarheid...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het zijn jouw woorden . . .![]()
![]()
Nee, je bent geen trut.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Valt mee, ben gewoon een stomme trut
nee want jij moet eerder naar utreg komen die dag, maar ik weet dus niet hoe laat ik zelf weer aanwezig ga zijn in casa-twisted_fok.quote:
Een trut ben je niet, hoogtens enkel en alleen maar stom . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:14 schreef melismay het volgende:
Klopt, het is waarheid...
Ik ook... mensen terugbellen op een nummer waarvan ik zou moeten realiseren dat ze het niet meer hebben en dan nog een voicemail achterlaten ook...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
Valt mee, ben gewoon een stomme trut
Misschien dat je op de dag zelf een programma krijgt? Het gaat vast wel lukken joh!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nee want jij moet eerder naar utreg komen die dag, maar ik weet dus niet hoe laat ik zelf weer aanwezig ga zijn in casa-twisted_fok.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |