Kan dat jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Wat is de bedoeling? Dat het druk wordt hier? Ja dan idd, alleen kan ik het dan echt niet meer volgen hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:31 schreef Pheno het volgende:
Dat is de bedoeling toch?
Het gaat over een mod en ze duiken op, hoe doen ze dat toch hequote:
Hier schijnt de zon al bijna de hele dagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het wolkendek bijna weg
Het was helemaal dicht vol grijze drab, en de zon is weer tevoorschijn en er is een blauwe hemel
Het zag er slecht uit, maar alsnog wordt het een mooie dag
Huh? Ging het over mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat over een mod en ze duiken op, hoe doen ze dat toch he
Hier is het de hele dag zwaar deprimerend geweest. Alsof het allerheiligen was met dichte mist in de winter.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon al bijna de hele dag
Nee, over mods in het algemeenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Huh? Ging het over mij?
Even teruglezen dan maar.
Selectief lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat over een mod en ze duiken op, hoe doen ze dat toch he
Hier is het enorm donker dankzij een flink pak wolken. Het heeft net ook even geregend.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het wolkendek bijna weg
Het was helemaal dicht vol grijze drab, en de zon is weer tevoorschijn en er is een blauwe hemel
Het zag er slecht uit, maar alsnog wordt het een mooie dag
Klote is dat he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hier is het enorm donker dankzij een flink pak wolken. Het heeft net ook even geregend.
Have fun Phenoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar huis: afwezigheidsassistent staat aan t/m 30 augustus
De koudste ???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klote is dat he?
De natste augustus van 2005 was het in 100 jaar en tevens de koudste.
Een vaag nieuwsbericht staat me bij van tv. Koudste en natste. Tis ook niet warm te noemen, af en toe denk ik van, ik haal de winterjas tevoorschijn op sommige dagen.quote:
Gelijk heb jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga vannacht iig naar Barcelona, bij gebrek aan zomer hier...
nog steeds ziekjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
Ik ben even weg.....
In bed liggen en hopen dat alles zo over is
Doe de groetjes, ook al kent ze me niet. dat is altijd leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef QyRoZ het volgende:
De hele dag.
Ik heb mn zusje op bezoek, dus weinig FOK! tijd. Gezellig.
Das niet leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Godver, donderdag naar school. programma duurt de hele dag. fokking great, anders zeg je even concreet tot hoe laat de hele dag is.![]()
Valt mee, ben gewoon een stomme trutquote:
Het zijn jouw woorden . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
Valt mee, ben gewoon een stomme trut![]()
Klopt, het is waarheid...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het zijn jouw woorden . . .![]()
![]()
Nee, je bent geen trut.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Valt mee, ben gewoon een stomme trut
nee want jij moet eerder naar utreg komen die dag, maar ik weet dus niet hoe laat ik zelf weer aanwezig ga zijn in casa-twisted_fok.quote:
Een trut ben je niet, hoogtens enkel en alleen maar stom . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:14 schreef melismay het volgende:
Klopt, het is waarheid...
Ik ook... mensen terugbellen op een nummer waarvan ik zou moeten realiseren dat ze het niet meer hebben en dan nog een voicemail achterlaten ook...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
Valt mee, ben gewoon een stomme trut
Misschien dat je op de dag zelf een programma krijgt? Het gaat vast wel lukken joh!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nee want jij moet eerder naar utreg komen die dag, maar ik weet dus niet hoe laat ik zelf weer aanwezig ga zijn in casa-twisted_fok.![]()
Das wel een beetje dom jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ook... mensen terugbellen op een nummer waarvan ik zou moeten realiseren dat ze het niet meer hebben en dan nog een voicemail achterlaten ook...![]()
![]()
doh!
misschien om je eraan te herinneren dat een mens ook maar een aap is en dat al dat verheven geblaat over kunst enz enz gewoon maar zinloos is... dat je net zo goed de hele dag een beetje elkaar kunt gaan zitten vlooienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Vorig jaar gingen ze tenminste nog naar een museum, zoals het hoort op een hogeschool voor de kunsten. Wat de neuk hebben wij in de apenheul te zoeken męn.![]()
Kan dus zijn dat ik tot 6 uur op school zit. Dan kun je vanaf ongeveer kwart over 6 mn huis binnen, mits ik op de fiets ga.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien dat je op de dag zelf een programma krijgt? Het gaat vast wel lukken joh!Moet toch eerst tot 2 uur werken
noujah, ik doe Entertainmentmanagement. Wij zijn niet echt van het verheven geblaat over kunst ook al zitten we wel op de hogeschool voor de kunsten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien om je eraan te herinneren dat een mens ook maar een aap is en dat al dat verheven geblaat over kunst enz enz gewoon maar zinloos is... dat je net zo goed de hele dag een beetje elkaar kunt gaan zitten vlooienzoiets?
niet dat techniek studeren nou nuttig is, daar ook weer niet van, alles wat wij doen helpt de mensheid alleen maar om zichzelf nog sneller de vernieling in te helpen
Ow Goodie, dat wordt file rijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan dus zijn dat ik tot 6 uur op school zit. Dan kun je vanaf ongeveer kwart over 6 mn huis binnen, mits ik op de fiets ga.![]()
nou zeg... wil ik eens afgeven op de kunsten... ontneem je me de kans weer... Waar zijn de dichters, schrijvers en abracte kunstenaars wanneer je ze "nodig" hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef Twisted_fok het volgende:
noujah, ik doe Entertainmentmanagement. Wij zijn niet echt van het verheven geblaat over kunst ook al zitten we wel op de hogeschool voor de kunsten.![]()
maar goed. Ik ben dan toch ziek enzo.
Die zitten op een andere faculteit, sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou zeg... wil ik eens afgeven op de kunsten... ontneem je me de kans weer... Waar zijn de dichters, schrijvers en abracte kunstenaars wanneer je ze "nodig" hebt
Bij jou ook al ??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
't ishier nu lekker kutweer btw... regen en onweer.. blij dat ik net terug ben van boodschapjes doen
Wij hebben het net gehad, paste perfect bij mijn humeurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bij jou ook al ??
(5000ste post![]()
)
Ja, nu pas ...quote:
Niet schelden!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja, nu pas ...![]()
Sommige van ons hebben namelijk ook een leven buiten Fok!![]()
Ik heb er net 3000, je bent niet alleen hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef nixxx het volgende:
kom ik aan met mijn nog geen 3000 postsik hou mezelf maar voor dat het is omdat ik alleen intelligente dingen zeg.. NOFI Q. jij bent gewoon veel slimmer
jazeker.. mijn grote voorbeelden zijn.. in willekeurige volgorde : BHFH FuifDuif en Yvonnequote:
Ik heb ook een leven!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja, nu pas ...![]()
Sommige van ons hebben namelijk ook een leven buiten Fok!![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
jazeker.. mijn grote voorbeelden zijn.. in willekeurige volgorde : BHFH FuifDuif en Yvonne
* Pheno wilt ook een levenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven!
Mijn moeder kllaagt de hele tijd dat ik zo weinig thuis ben!
ja! waar koop je dat?quote:
Weet ik veelquote:
Gezellig!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
Ynske/Twist, denk dat ik wel kom. Tegen die tijd vraag ik wel een routebeschrijving
Ook gij Brutus?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me vaak in de rug gestoken door mijn broer. Alsof ik Caeser ben en mijn broer is die ene met dat mes.
Dat weet je helemaal nietquote:
Voor de rest, leidt je eigen leven, dus negeer ze als ze niet willen luisteren naar jouw verhaal. Of probeer het met hen uit te praten, dat is een keuze, ik ken de situatie niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat doe je als mens aan familie? Ik bedoel wat doe je als mens aan een broer bijvoorbeeld die jou ziet als eigendom? Die denkt wat te zeggen over jou? Terwijl je zelf weet dat je boven hem staat maar ook weet dat je liever op gelijk niveau staat met hem?
Ik voel me vaak in de rug gestoken door mijn broer. Alsof ik Caeser ben en mijn broer is die ene met dat mes.
Altijd, dag in dag uit. Hij maakt me continu het leven zuur.
Terwijl ik weet, dat ik 1000 keer meer verstand heb dan alle 3 de mensen in deze woning
Wat doe je als je 1000 keer meer verstand hebt?
Wat doe je als mensen die 100 trappen lager staan, je proberen te vertellen hoe je moet leven?
En hoe reageer je, als je ze probeert wijs te maken dat je slimmer bent, en dat ze reageren alsof je compleet idioot bent?
Soms is het lachwekkend. De mensen hier proberen mij de les te lezen. Terwijl ik 1000 lichtjaren verder ben.
En moet ik dan hun visie aannemen?
Ik ga er gewoon van uitquote:
Shocktherapie is idd het bestequote:
Het is verder niet belangrijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de rest, leidt je eigen leven, dus negeer ze als ze niet willen luisteren naar jouw verhaal. Of probeer het met hen uit te praten, dat is een keuze, ik ken de situatie niet.
Een soulmate? Of gewoon iemand met dezelfde visie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik verlang geen medewerking. Ik wil gewoon eens iemand spreken die 100 procent mijn visie deelt.
Die van mij klaagt ook al dat ze me zo weinig ziet . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
Ik heb ook een leven!
Mijn moeder kllaagt de hele tijd dat ik zo weinig thuis ben!![]()
Maar jij moet er speciaal langsgaan toch? Of woon jij nog thuis?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die van mij klaagt ook al dat ze me zo weinig ziet . . .
Heb je je trouwpak al uitgezocht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno moet zijn ouders nog vertellen dat ie gaat trouwen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno moet zijn ouders nog vertellen dat ie gaat trouwen
Je bent een tijdje niet in het single topic geweest ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef melismay het volgende:
[..]Hoe lang staat dat besluit al vast?!
En Pheninnetje gaat zeker in legging?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef Pheno het volgende:
Ja, mijn joggingbroek hangt al in de kast
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En Pheninnetje gaat zeker in legging?![]()
Ik dacht dat dat al veel langer vaststond johquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent een tijdje niet in het single topic geweest ?
Morgen een week
De datum pas een week.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al veel langer vaststond joh
Wie wordt eigenlijk je getuige? Schtoppel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
De datum pas een week.
Alleen voor de wet, maandagochtendje
Ik wilde petitlapin vragenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie wordt eigenlijk je getuige? Schtoppel?![]()
Nope, woon op m'n eigen . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef melismay het volgende:
Maar jij moet er speciaal langsgaan toch? Of woon jij nog thuis?
WTF !?!?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno moet zijn ouders nog vertellen dat ie gaat trouwen![]()
Je mag je eigen getuige niet zijn.quote:
_arual_ krijg geen mooie jurk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
De datum pas een week.
Alleen voor de wet, maandagochtendje
Dan maar een passant vragenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag je eigen getuige niet zijn.![]()
Die zit daar niet mee, net zo min als ik . Niet iedereen droomt van een sprookjeshuwelijk hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
_arual_ krijg geen mooie jurk?
Ow dat zeg ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zit daar niet mee, net zo min als ik . Niet iedereen droomt van een sprookjeshuwelijk hoor
Tja, de bezuinigingen zie je ook terug op tvquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:31 schreef melismay het volgende:
Ik kijkSave the last dance
Wat is die ondertiteling slecht zeg
Het is voor de wet, in de kerk zullen ze me niet snel zienquote:
Maar ik neem aan dat je wel een mooi nieuw pak, stropdas etc. gaat uitzoeken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zit daar niet mee, net zo min als ik . Niet iedereen droomt van een sprookjeshuwelijk hoor
Ik ben blij dat ik die film al 10000 keer heb gezien en dus wel weet wat er gezegd wordt... Mijn engels is trouwens ook goed genoeg om t gewoon te verstaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, de bezuinigingen zie je ook terug op tv
Het zou mijn eerste pak zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je wel een mooi nieuw pak, stropdas etc. gaat uitzoeken?![]()
Als ik wil ontspannen heb ik het liefst ondertiteling, om een film in het Engels te volgen moet ik me enigzins inspannen en daar heb ik dan meestal geen zin in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die film al 10000 keer heb gezien en dus wel weet wat er gezegd wordt... Mijn engels is trouwens ook goed genoeg om t gewoon te verstaan
Ik haat ondertiteling. Verademing in nieuw zeeland, ben gewoon lotr 3 nog een keer gaan kijken, heerlijk zonder ondertiteling.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die film al 10000 keer heb gezien en dus wel weet wat er gezegd wordt... Mijn engels is trouwens ook goed genoeg om t gewoon te verstaan
Ik spreek soms beter engels dan Nederlands dus dat zal het verschil niet makenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik wil ontspannen heb ik het liefst ondertiteling, om een film in het Engels te volgen moet ik me enigzins inspannen en daar heb ik dan meestal geen zin in.
Dan wordt het daar de hoogste tijd voor!quote:
Het zal, ik voel me net mijn avatar in zo'n dingquote:
Neu, als ik er 1 nodig zou hebben wordt het toch maatwerkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan wordt het daar de hoogste tijd voor!![]()
Moet ik meegaan om te helpen bij het uitzoeken?![]()
Hoe weet je dat als je er nog nooit één gehad hebt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal, ik voel me net mijn avatar in zo'n ding
Ik voel me trouwens ook net m'n avatar als ik een pak draag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal, ik voel me net mijn avatar in zo'n ding
Ik let nooit zo op de ondertiteling en als ik ze gebruik, dan zijn ze altijd Engelstalig. Behalve als ik ze zelf maak . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Pheno het volgende:
Ik haat ondertiteling. Verademing in nieuw zeeland, ben gewoon lotr 3 nog een keer gaan kijken, heerlijk zonder ondertiteling.
Hebben is iets anders dan passenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je er nog nooit één gehad hebt?![]()
dood?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik voel me trouwens ook net m'n avatar als ik een pak draag.![]()
Slaap lekker nixxxiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef nixxx het volgende:
biertje op= naar bed
Thomas Jefferson is inderdaad dood ja.quote:
Slaap lekker! En heel veel plezier in Barcelona!quote:
Ik denk dat het wel kan... heb het zelf nooit zo meegemaakt, als ik echt verliefd ben dan heb ik geen oog voor andere mannenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:03 schreef Ayaxola het volgende:
Een vriendin van mij zegt dat ze op 2 mensen tegelijkertijd verliefd isKan dat eigenlijk wel? Ik geloof er namelijk helemaal niks in, volgens mij is het over met de één door de ander.
Of is dit toch mogelijk?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
Ynske/Twist, denk dat ik wel kom. Tegen die tijd vraag ik wel een routebeschrijving
Als ik zeg dat ik denk dat ik kom reageer je heel wat minder enthousiast!quote:
Nietus!!!!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik denk dat ik kom reageer je heel wat minder enthousiast!![]()
Kut, nou moet ik snel één of ander excuus verzinnen, help me even aub.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nietus!!!!!!!![]()
jij
moet 1 sept ook naar mijn adres toekomen.
Misschien was ik daarom iets minder enthousiast, mijn enthousiasme wordt door jou gewoon gelijk de grond in geboord.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kut, nou moet ik snel één of ander excuus verzinnen, help me even aub.![]()
Nee, maar ik moet even kijken hoe het met de treinen terug zit, ik heb namelijk geen zin om met Nachtnet door de halve Randstad gereden te worden voordat ik thuis ben.
In principe kom ik, maar goed, slaap lekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien was ik daarom iets minder enthousiast, mijn enthousiasme wordt door jou gewoon gelijk de grond in geboord.![]()
Je moet maar zien, als de voordelen niet tegen de nadelen opwegen dan zou ik het niet doen als ik jou was. Maar het zou wel erg leuk zijn.
Ik ga mn bed induiken.![]()
Doorgaans is een bureaustoel ook niet de ideale plek om in slaap te vallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef nixxx het volgende:
zei ik biertje... ik bedoelde sixpack...nee kan gewoon niet slapen...
Ik kan toch ook niet gaan slapen zo als iedereen tegen me praat!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
zeg twist.. ik zag je laatst een tekst van grof geschut plaatsen geloof ik...daar zou je toch niet een aantal mp3tjes van hebben
Heb je net zo'n functie als Danny.. dat er een signaaltje afgaat als je naam genoemd wordt...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan toch ook niet gaan slapen zo als iedereen tegen me praat!
hier vannacht 2 uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:29 schreef melismay het volgende:
MogguhIk ben moeeeeee, 4 uur slaap is gewoon niet genoeg
Maar vanmiddag!!
Ik kan nooit slapen in de trein, zo ontzettend irritantquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier vannacht 2 uur en 3 kwartier
maaaaaaaaaaaaaaar strakkies 2 uur treinslapen
oogjes dichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen in de trein, zo ontzettend irritant
Het klinkt als de perfecte formule, maar ik krijg het niet voor elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
oogjes dicht
muziekje aan
slaapt u maar
das echt balen zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Het klinkt als de perfecte formule, maar ik krijg het niet voor elkaar
Das ook leuk ja, mensen kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:58 schreef QyRoZ het volgende:
In de trein kijk ik altijd naar mensen. Elke dag dezelfde trein, dezelfde mensen. Lovin' it. Kijk vooral naar mooie vrouwen.
me 2!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Het klinkt als de perfecte formule, maar ik krijg het niet voor elkaar
Waarom heb jij zoveel vreugde?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:28 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok gooit een zooi vreugde het topic binnen!
Overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:28 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok gooit een zooi vreugde het topic binnen!
Dan mag jij mij wakker maken vammiddag, want ik ben zo duf als het maar kanquote:
Goedemrogen NIxxxxquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:29 schreef nixxx het volgende:
goeiemorgen.. wat een activiteit hier
Dat ik nu wakker-wakker ben is natuurlijk geen garantie dat ik vanmiddag nog steeds zo wakker-wakker ben. Je weet maar nooit met mij natuurlijk, maar ik zal mn best doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan mag jij mij wakker maken vammiddag, want ik ben zo duf als het maar kan
Dan gaan we samen wakker-wakker doen, kee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ik nu wakker-wakker ben is natuurlijk geen garantie dat ik vanmiddag nog steeds zo wakker-wakker ben. Je weet maar nooit met mij natuurlijk, maar ik zal mn best doen.![]()
Goede voornemens zijn er om gebroken te worden, dus wat een puik idee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan gaan we samen wakker-wakker doen, kee?
Hey!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goede voornemens zijn er om gebroken te worden, dus wat een puik idee.![]()
Bij mij ook hoor, en ik ben al op sinds 5.30quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:48 schreef nixxx het volgende:
het alleen al lezen over wakker-wakkere mensen doet pijn aan mijn ogen...
Ja zeg, je moet gewoon komen. Ik ga tenslotte 35 min voor jou in de trein zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey!Ik ga niet 9 minuten in de trein zitten om te slapen, dat kan ik in mijn bed ook
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:48 schreef nixxx het volgende:
het alleen al lezen over wakker-wakkere mensen doet pijn aan mijn ogen...
Ik kom ook wel scheet, wees niet bang...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja zeg, je moet gewoon komen. Ik ga tenslotte 35 min voor jou in de trein zitten.![]()
ben je nu trots op jezelf?quote:
NEEEEE! Dan kom ik niet hoor. Je houdt het maar lekker bij je eigen geile telefoon, deze is van mij!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kom ook wel scheet, wees niet bang...
Ik ga je telefoon jatten
Ik ruil m gewoon subtiel om je ziet het verschil toch nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
NEEEEE! Dan kom ik niet hoor. Je houdt het maar lekker bij je eigen geile telefoon, deze is van mij!![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:57 schreef nixxx het volgende:
ik ben plots jaloers op Pheno weetje... lekker in Barca met zijn aanstaande.. heerlijk romantisch enzo..
Ja zeg, ik ben niet kleurenblind heur!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ruil m gewoon subtiel om je ziet het verschil toch niet
Hij is er weer!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:01 schreef Viper_74 het volgende:
moggûh
Dat zie jij heul niet, ik weet het gewoon!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben niet kleurenblind heur!
Oequote:
Dat hangt helemaal van jou af he?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:04 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Oe
Ik moet vaker wegblijven merk ik al wel
ach ja, straks praat ze wel weer anders
misschien ziet ze het aan alle pikante sms-jes die er plots instaan danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:02 schreef melismay het volgende:
Dat zie jij heul niet, ik weet het gewoon!
Ligt weer aan het feit of je vanavond nog langskwam of nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van jou af he?!
Veel alleen van haar, dus het zal haar niks verbazenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien ziet ze het aan alle pikante sms-jes die er plots instaan dan
Als ik nee zeg wordt je natuurlijk weer een eersteklas ass?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ligt weer aan het feit of je vanavond nog langskwam of niet
Heb jij pikante smsjes van mij?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Veel alleen van haar, dus het zal haar niks verbazen
Moiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Als ik nee zeg wordt je natuurlijk weer een eersteklas ass?
Nou Melis, dit is toch wel een offer you can't refuse.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:11 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Moi
nooit toch
Als ik nou ja zeg, zeg jij dan ook ja
En we hebben een vrijwilligsterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou Melis, dit is toch wel een offer you can't refuse.
Dus als ik tegen Melis zeg dat ze dat niet kan weigeren, bied ik eigenlijk stiekem mijzelf aan?quote:
Zie nou dat je niet zo dom bent!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dus als ik tegen Melis zeg dat ze dat niet kan weigeren, bied ik eigenlijk stiekem mijzelf aan?
't is net hoe je het op wil vatten he?! Kreeg gisteren toch zeer belastende foto's van jequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb jij pikante smsjes van mij?!![]()
Cool.
Nou misschien moet je ook mee naar Arnhem dan vanmiddag... Ik doe namelijk niks zonder Twists goedkeurenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:11 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Moi
nooit toch
Als ik nou ja zeg, zeg jij dan ook ja
Het duurt alleen even voordat ik zelf door heb hoe het allemaal werkt tegenwoordig.!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Zie nou dat je niet zo dom bent!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:21 schreef melismay het volgende:
[..]
't is net hoe je het op wil vatten he?! Kreeg gisteren toch zeer belastende foto's van je
insert this thread is worthless without pics smileyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat was een kei-lieve foto! Staan niet eens tieten op!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
insert this thread is worthless without pics smiley
Als tweede kandidate natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dus als ik tegen Melis zeg dat ze dat niet kan weigeren, bied ik eigenlijk stiekem mijzelf aan?
Hij was inderdaad errug liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat was een kei-lieve foto! Staan niet eens tieten op!
Oh, het werkt toch weer net even anders dan ik net dacht door te hebbem. Wat moeilijk allemaal zeg!quote:
omfg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij was inderdaad errug liefHet is trouwens jouw belfoto geworden nu
Hoezo wou je al ja zeggen danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, het werkt toch weer net even anders dan ik net dacht door te hebbem. Wat moeilijk allemaal zeg!
mail staat in profielquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
omfg!ik heb een nog leukere, maar die was te groot om door te sturen.
![]()
Ow ja dat is kloterig, maar die kunnen we vanmiddag wel blauwetanden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
omfg!ik heb een nog leukere, maar die was te groot om door te sturen.
![]()
Ik dacht even dat het zo werkte:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:28 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Hoezo wou je al ja zeggen dan
In dat geval heb ik niks gezegd
Cool ik heb mezelf gequote!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond op mijn computer zetten en dan in mijn fobo zettenquote:
Hoe laat haal je me opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het zo werkte:
[..]
Cool ik heb mezelf gequote!
Maar Melis gaat voor hoor.
iets minder aggressief roodquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond op mijn computer zetten en dan in mijn fobo zetten
voor de liefhbbers, er staan nieuwe foto's van mijn haar in![]()
de onderkant is paars, daar schrok ik wel even van toen het er in zatquote:
Hey! Hij bood zich eerst aan mij aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
18.01 how's that working for ya?![]()
Moet ik er nog bij zeggen dat ik het niet meen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Hij bood zich eerst aan mij aan
Nou, nou, nou! Wat een taalgebruik! Woon je stiekem bij mij in de straat ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:41 schreef QyRoZ het volgende:
Kutdag!
Ophoeren!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou, nou, nou! Wat een taalgebruik! Woon je stiekem bij mij in de straat ofzo?![]()
Ah Q toch....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:41 schreef QyRoZ het volgende:
Kutdag!
Je meent het niet?! Hoe kun je zo'n aanbod nou laten lopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik er nog bij zeggen dat ik het niet meen dan?![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik er nog bij zeggen dat ik het niet meen dan?![]()
think happy thoughts !quote:
Ja nu kun je niet meer weigeren eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Je meent het niet?! Hoe kun je zo'n aanbod nou laten lopen?
Dat mag je hier niet zeggen hoor! Dan gaan ze je uitschelden en eieren tegen je raam aan gooien!quote:
Jij hebt op 2 paarden gewed, dat kan je neit makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:46 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ja nu kun je niet meer weigeren eigenlijk
Ik druf onze auto er niet meer te parkeren.. Jij wel Q?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen hoor! Dan gaan ze je uitschelden en eieren tegen je raam aan gooien!![]()
![]()
Maar t is nie lief....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:50 schreef nixxx het volgende:
kan wel, kost je dubbel geld..
Melis wou helemaal niet, nou ja eerst danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja nou, Melis was eerst hoor. Dat kan ik haar niet aandoen.![]()
Ik was lief tegen je vandaag en vroeg je of je een ass werd als ik nee zei. Ik had nog helemaal geen nee gezegd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:51 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Melis wou helemaal niet, nou ja eerst dan
Is vaker bij vrouwen, als je iets hebt heb je potentie, ga je erop in dan toch weer niet![]()
ach, wat weet zo'n paard daar nou vanquote:
In dit geval was het maar beeldspraakquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach, wat weet zo'n paard daar nou van![]()
Maar je dacht er wel even aan he!?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:53 schreef nixxx het volgende:
niet dat ik jou en twist als paarden wil betitelen
Zolang je niet aan de anita's laat merken dat je ooit van het woord ophoeren hebt gehoord is er niets aan de hand hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik druf onze auto er niet meer te parkeren.. Jij wel Q?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar je dacht er wel even aan he!?![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was lief tegen je vandaag en vroeg je of je een ass werd als ik nee zei. Ik had nog helemaal geen nee gezegd!
Mannen![]()
honestly echt nietquote:
Hoe kwam je dan aan die opmerking?!quote:
Misschien moet je eerst eens uitlsuitsel geven over of je wel of niet een vriendin hebt, dan praten we verderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
Ja en nu ineens is het weer ja![]()
vrouwen
the devil made me do itquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan die opmerking?!
vind jij ook al dat de duivel zo vaak gedemoniseerd wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geef die arme ziel maar weer de schuld!!
Ja!. Vind je het gek dat ie zo gemeen doet. helemaal gefrustreerd door al die mensen die hem altijd overal de schuld van geven. Ik zou daar ook niet blij van worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
vind jij ook al dat de duivel zo vaak gedemoniseerd wordt
And back to twistedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens uitlsuitsel geven over of je wel of niet een vriendin hebt, dan praten we verder![]()
Ik doe niet meer aan mannen die al een vriendin hebben. Dat geeft alleen maar problemen weet ik uit ervaring.quote:
Wie zei wat over een vriendin hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan mannen die al een vriendin hebben. Dat geeft alleen maar problemen weet ik uit ervaring.!
Lach je me uit, of lach je me toe?quote:
Het is nou eenmaal zo dat mannen zonder vriendin in singles posten en mannen met vriendin hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Wie zei wat over een vriendin hebben![]()
Als Melis eerst wil weten of je nou wel of niet een vriendin hebt en jij dan gelijk weer naar mij switched trek ik daar zo mijn conclusies uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Wie zei wat over een vriendin hebben![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lach je me uit, of lach je me toe?![]()
Dat laat ik subtiel in het midden liggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lach je me uit, of lach je me toe?![]()
Wantrouwend als ik ben ga ik er nu van uit dat je me aan het uitlachen was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat laat ik subtiel in het midden liggen.![]()
That's why I love you!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wantrouwend als ik ben ga ik er nu van uit dat je me aan het uitlachen was.![]()
Ik moet zeggen dat het de gesprekken wel vaker stilvallen als ik ergens binnenkom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:22 schreef Viper_74 het volgende:
stil ineens
Je probeert er niet eens zelf even wat van te maken? Zwakquote:
Ik had het tegen plato liefjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Je probeert er niet eens zelf even wat van te maken? Zwak
Hij zegt liefje tegen mequote:
Morgen is het heul geen weekend!quote:
Wel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Morgen is het heul geen weekend!
Ik moet morgen nog werken hoorquote:
Waar dan?! Kan ik je op komen zoekenquote:
Rijnhal Arnhem, computerbeursquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Waar dan?! Kan ik je op komen zoeken
Jullie mannen willenons niet snappen, dan is de hele mysterie erafquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat was het soms-snap-ik-ze-niet emotie
Is je vriendin daar ook? Anders kom ik natuurlijk nietquote:
mysterie schmysterie... het was makkelijker als jullie gewoon mannen met tieten enzo warenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Jullie mannen willenons niet snappen, dan is de hele mysterie eraf
Jij hebt iets met vriendinnen of nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Is je vriendin daar ook? Anders kom ik natuurlijk niet
Scheet luister, jullie mannen zijn ook niet bepaald duidelijk... Tenminste degene die niet Viper_74 heten danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
mysterie schmysterie... het was makkelijker als jullie gewoon mannen met tieten enzo waren
Je hebt mannen met 'tieten'quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
mysterie schmysterie... het was makkelijker als jullie gewoon mannen met tieten enzo waren
Ik heb iets tegen vriendinnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:53 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jij hebt iets met vriendinnen of nietnogmaals heb ik geen gf
Ik kon er geen vinden die het met me uit houdt
das vast stiekem een vrouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Scheet luister, jullie mannen zijn ook niet bepaald duidelijk... Tenminste degene die niet Viper_74 heten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |