Kan dat jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Wat is de bedoeling? Dat het druk wordt hier? Ja dan idd, alleen kan ik het dan echt niet meer volgen hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:31 schreef Pheno het volgende:
Dat is de bedoeling toch?
Het gaat over een mod en ze duiken op, hoe doen ze dat toch hequote:
Hier schijnt de zon al bijna de hele dagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het wolkendek bijna weg
Het was helemaal dicht vol grijze drab, en de zon is weer tevoorschijn en er is een blauwe hemel
Het zag er slecht uit, maar alsnog wordt het een mooie dag
Huh? Ging het over mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat over een mod en ze duiken op, hoe doen ze dat toch he
Hier is het de hele dag zwaar deprimerend geweest. Alsof het allerheiligen was met dichte mist in de winter.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon al bijna de hele dag
Nee, over mods in het algemeenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Huh? Ging het over mij?
Even teruglezen dan maar.
Selectief lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat over een mod en ze duiken op, hoe doen ze dat toch he
Hier is het enorm donker dankzij een flink pak wolken. Het heeft net ook even geregend.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het wolkendek bijna weg
Het was helemaal dicht vol grijze drab, en de zon is weer tevoorschijn en er is een blauwe hemel
Het zag er slecht uit, maar alsnog wordt het een mooie dag
Klote is dat he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hier is het enorm donker dankzij een flink pak wolken. Het heeft net ook even geregend.
Have fun Phenoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar huis: afwezigheidsassistent staat aan t/m 30 augustus
De koudste ???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klote is dat he?
De natste augustus van 2005 was het in 100 jaar en tevens de koudste.
Een vaag nieuwsbericht staat me bij van tv. Koudste en natste. Tis ook niet warm te noemen, af en toe denk ik van, ik haal de winterjas tevoorschijn op sommige dagen.quote:
Gelijk heb jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga vannacht iig naar Barcelona, bij gebrek aan zomer hier...
nog steeds ziekjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
Ik ben even weg.....
In bed liggen en hopen dat alles zo over is
Doe de groetjes, ook al kent ze me niet. dat is altijd leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef QyRoZ het volgende:
De hele dag.
Ik heb mn zusje op bezoek, dus weinig FOK! tijd. Gezellig.
Das niet leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Godver, donderdag naar school. programma duurt de hele dag. fokking great, anders zeg je even concreet tot hoe laat de hele dag is.![]()
Valt mee, ben gewoon een stomme trutquote:
Het zijn jouw woorden . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
Valt mee, ben gewoon een stomme trut![]()
Klopt, het is waarheid...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het zijn jouw woorden . . .![]()
![]()
Nee, je bent geen trut.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Valt mee, ben gewoon een stomme trut
nee want jij moet eerder naar utreg komen die dag, maar ik weet dus niet hoe laat ik zelf weer aanwezig ga zijn in casa-twisted_fok.quote:
Een trut ben je niet, hoogtens enkel en alleen maar stom . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:14 schreef melismay het volgende:
Klopt, het is waarheid...
Ik ook... mensen terugbellen op een nummer waarvan ik zou moeten realiseren dat ze het niet meer hebben en dan nog een voicemail achterlaten ook...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
Valt mee, ben gewoon een stomme trut
Misschien dat je op de dag zelf een programma krijgt? Het gaat vast wel lukken joh!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nee want jij moet eerder naar utreg komen die dag, maar ik weet dus niet hoe laat ik zelf weer aanwezig ga zijn in casa-twisted_fok.![]()
Das wel een beetje dom jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ook... mensen terugbellen op een nummer waarvan ik zou moeten realiseren dat ze het niet meer hebben en dan nog een voicemail achterlaten ook...![]()
![]()
doh!
misschien om je eraan te herinneren dat een mens ook maar een aap is en dat al dat verheven geblaat over kunst enz enz gewoon maar zinloos is... dat je net zo goed de hele dag een beetje elkaar kunt gaan zitten vlooienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Vorig jaar gingen ze tenminste nog naar een museum, zoals het hoort op een hogeschool voor de kunsten. Wat de neuk hebben wij in de apenheul te zoeken mên.![]()
Kan dus zijn dat ik tot 6 uur op school zit. Dan kun je vanaf ongeveer kwart over 6 mn huis binnen, mits ik op de fiets ga.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien dat je op de dag zelf een programma krijgt? Het gaat vast wel lukken joh!Moet toch eerst tot 2 uur werken
noujah, ik doe Entertainmentmanagement. Wij zijn niet echt van het verheven geblaat over kunst ook al zitten we wel op de hogeschool voor de kunsten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien om je eraan te herinneren dat een mens ook maar een aap is en dat al dat verheven geblaat over kunst enz enz gewoon maar zinloos is... dat je net zo goed de hele dag een beetje elkaar kunt gaan zitten vlooienzoiets?
niet dat techniek studeren nou nuttig is, daar ook weer niet van, alles wat wij doen helpt de mensheid alleen maar om zichzelf nog sneller de vernieling in te helpen
Ow Goodie, dat wordt file rijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan dus zijn dat ik tot 6 uur op school zit. Dan kun je vanaf ongeveer kwart over 6 mn huis binnen, mits ik op de fiets ga.![]()
nou zeg... wil ik eens afgeven op de kunsten... ontneem je me de kans weer... Waar zijn de dichters, schrijvers en abracte kunstenaars wanneer je ze "nodig" hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef Twisted_fok het volgende:
noujah, ik doe Entertainmentmanagement. Wij zijn niet echt van het verheven geblaat over kunst ook al zitten we wel op de hogeschool voor de kunsten.![]()
maar goed. Ik ben dan toch ziek enzo.
Die zitten op een andere faculteit, sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou zeg... wil ik eens afgeven op de kunsten... ontneem je me de kans weer... Waar zijn de dichters, schrijvers en abracte kunstenaars wanneer je ze "nodig" hebt
Bij jou ook al ??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
't ishier nu lekker kutweer btw... regen en onweer.. blij dat ik net terug ben van boodschapjes doen
Wij hebben het net gehad, paste perfect bij mijn humeurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bij jou ook al ??
(5000ste post![]()
)
Ja, nu pas ...quote:
Niet schelden!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja, nu pas ...![]()
Sommige van ons hebben namelijk ook een leven buiten Fok!![]()
Ik heb er net 3000, je bent niet alleen hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef nixxx het volgende:
kom ik aan met mijn nog geen 3000 postsik hou mezelf maar voor dat het is omdat ik alleen intelligente dingen zeg.. NOFI Q. jij bent gewoon veel slimmer
jazeker.. mijn grote voorbeelden zijn.. in willekeurige volgorde : BHFH FuifDuif en Yvonnequote:
Ik heb ook een leven!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja, nu pas ...![]()
Sommige van ons hebben namelijk ook een leven buiten Fok!![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
jazeker.. mijn grote voorbeelden zijn.. in willekeurige volgorde : BHFH FuifDuif en Yvonne
* Pheno wilt ook een levenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven!
Mijn moeder kllaagt de hele tijd dat ik zo weinig thuis ben!
ja! waar koop je dat?quote:
Weet ik veelquote:
Gezellig!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
Ynske/Twist, denk dat ik wel kom. Tegen die tijd vraag ik wel een routebeschrijving
Ook gij Brutus?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me vaak in de rug gestoken door mijn broer. Alsof ik Caeser ben en mijn broer is die ene met dat mes.
Dat weet je helemaal nietquote:
Voor de rest, leidt je eigen leven, dus negeer ze als ze niet willen luisteren naar jouw verhaal. Of probeer het met hen uit te praten, dat is een keuze, ik ken de situatie niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat doe je als mens aan familie? Ik bedoel wat doe je als mens aan een broer bijvoorbeeld die jou ziet als eigendom? Die denkt wat te zeggen over jou? Terwijl je zelf weet dat je boven hem staat maar ook weet dat je liever op gelijk niveau staat met hem?
Ik voel me vaak in de rug gestoken door mijn broer. Alsof ik Caeser ben en mijn broer is die ene met dat mes.
Altijd, dag in dag uit. Hij maakt me continu het leven zuur.
Terwijl ik weet, dat ik 1000 keer meer verstand heb dan alle 3 de mensen in deze woning
Wat doe je als je 1000 keer meer verstand hebt?
Wat doe je als mensen die 100 trappen lager staan, je proberen te vertellen hoe je moet leven?
En hoe reageer je, als je ze probeert wijs te maken dat je slimmer bent, en dat ze reageren alsof je compleet idioot bent?
Soms is het lachwekkend. De mensen hier proberen mij de les te lezen. Terwijl ik 1000 lichtjaren verder ben.
En moet ik dan hun visie aannemen?
Ik ga er gewoon van uitquote:
Shocktherapie is idd het bestequote:
Het is verder niet belangrijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de rest, leidt je eigen leven, dus negeer ze als ze niet willen luisteren naar jouw verhaal. Of probeer het met hen uit te praten, dat is een keuze, ik ken de situatie niet.
Een soulmate? Of gewoon iemand met dezelfde visie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik verlang geen medewerking. Ik wil gewoon eens iemand spreken die 100 procent mijn visie deelt.
Die van mij klaagt ook al dat ze me zo weinig ziet . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
Ik heb ook een leven!
Mijn moeder kllaagt de hele tijd dat ik zo weinig thuis ben!![]()
Maar jij moet er speciaal langsgaan toch? Of woon jij nog thuis?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die van mij klaagt ook al dat ze me zo weinig ziet . . .
Heb je je trouwpak al uitgezocht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno moet zijn ouders nog vertellen dat ie gaat trouwen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno moet zijn ouders nog vertellen dat ie gaat trouwen
Je bent een tijdje niet in het single topic geweest ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef melismay het volgende:
[..]Hoe lang staat dat besluit al vast?!
En Pheninnetje gaat zeker in legging?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef Pheno het volgende:
Ja, mijn joggingbroek hangt al in de kast
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En Pheninnetje gaat zeker in legging?![]()
Ik dacht dat dat al veel langer vaststond johquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent een tijdje niet in het single topic geweest ?
Morgen een week
De datum pas een week.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al veel langer vaststond joh
Wie wordt eigenlijk je getuige? Schtoppel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
De datum pas een week.
Alleen voor de wet, maandagochtendje
Ik wilde petitlapin vragenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie wordt eigenlijk je getuige? Schtoppel?![]()
Nope, woon op m'n eigen . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef melismay het volgende:
Maar jij moet er speciaal langsgaan toch? Of woon jij nog thuis?
WTF !?!?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno moet zijn ouders nog vertellen dat ie gaat trouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |