Zou wat zijn als dat niet zo was.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
De levensverwachting stijgt daarentegen wel weer.....
dat zou wat wezen he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat niet zo was.
Wel het geal in Rusland, volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat niet zo was.
Ja, maar die worden gemiddeld wel ouder dan Afrikanen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel het geal in Rusland, volgens mij.
Dat zal wel, ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, maar die worden gemiddeld wel ouder dan Afrikanen.
Ga je nou nog studeren, proleet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:54 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo een pizza verwarmen. En ik gebruik daarvoor een apparaat, de magnetron. Ik dacht, lekker met een wijntje erbij, maar nee, er is alleen bier.
GADVERDAMME de magnetron.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:54 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo een pizza verwarmen. En ik gebruik daarvoor een apparaat, de magnetron. Ik dacht, lekker met een wijntje erbij, maar nee, er is alleen bier.
Roken is ook zelfmoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef George-Butters het volgende:
als je jezelf dood zuipt, heb je dan zelfmoord gepleegd?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga je nou nog studeren, proleet?
Johan is de grammatica-deskundigequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef George-Butters het volgende:
als je jezelf dood zuipt, heb je dan zelfmoord gepleegd?
Niet dit jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga je nou nog studeren, proleet?
Dit is geen grammaticale kwestie, Cicero.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Johan is de grammatica-deskundige
Blijf dan maar weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:59 schreef Monidique het volgende:
Omdat!
Iets volslagen anders?quote:En nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |