Goedenavondquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:38 schreef pascalheister het volgende:
hallo
Valt wel mee hier..een blauwe lucht met enkele wolkjes en de zon die aan het onder gaan is.quote:
Donkere wolken, een goede regenbui en onweerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee hier..een blauwe lucht met enkele wolkjes en de zon die aan het onder gaan is.
* ijskoud biertje voor Pascal neerzetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef pascalheister het volgende:
mooi, doe mij er maar een dan
lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* ijskoud biertje voor Pascal neerzet
Mooi Clauquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Zo ik heb alweer een aantal sollicitaties de deur uit en er staat ook alweer een gesprek gepland voor volgende week
wat voor fucntie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Zo ik heb alweer een aantal sollicitaties de deur uit en er staat ook alweer een gesprek gepland voor volgende week
Ja ik lees het ook netquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
De man met één been is al uit het Big-Brother-huis.
Nou dat gesprek van volgende week weet ik niet goed, ze hadden m'n CV op internet zien staan en wilden een gesprek met me. Ik heb gevraagd om watvoor functie het ging en er werd wel aangegeven dat ze op korte termijn iemand zochten met een marketing- en communicatieachtergrond. Daarnaast moest je breed inzetbaar zijn.quote:
Daar lag zijn andere been dus ook al nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
De man met één been is al uit het Big-Brother-huis.
ok veel succes iigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou dat gesprek van volgende week weet ik niet goed, ze hadden m'n CV op internet zien staan en wilden een gesprek met me. Ik heb gevraagd om watvoor functie het ging en er werd wel aangegeven dat ze op korte termijn iemand zochten met een marketing- en communicatieachtergrond. Daarnaast moest je breed inzetbaar zijn.
Net heb ik gesolliciteerd bij een reisbureau voor een leuke functie. Adminsitratief, maar het heeft daarnaast ook voor een groot deel met communicatie te maken (ontwerp en tekstverzorging van brochures en website)
Geloof me, je mist niks. De leukste momenten kun je zondagavond altijd nog kijken.quote:
Puur het gevoel van het kijken. En de bewoners alvast leren kennen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geloof me, je mist niks. De leukste momenten kun je zondagavond altijd nog kijken.
Mij ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:36 schreef popolon het volgende:
't Kan me gelukkig niet meer boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |