Daar lag zijn andere been dus ook al nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
De man met één been is al uit het Big-Brother-huis.
ok veel succes iigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou dat gesprek van volgende week weet ik niet goed, ze hadden m'n CV op internet zien staan en wilden een gesprek met me. Ik heb gevraagd om watvoor functie het ging en er werd wel aangegeven dat ze op korte termijn iemand zochten met een marketing- en communicatieachtergrond. Daarnaast moest je breed inzetbaar zijn.
Net heb ik gesolliciteerd bij een reisbureau voor een leuke functie. Adminsitratief, maar het heeft daarnaast ook voor een groot deel met communicatie te maken (ontwerp en tekstverzorging van brochures en website)
Geloof me, je mist niks. De leukste momenten kun je zondagavond altijd nog kijken.quote:
Puur het gevoel van het kijken. En de bewoners alvast leren kennen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geloof me, je mist niks. De leukste momenten kun je zondagavond altijd nog kijken.
Mij ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:36 schreef popolon het volgende:
't Kan me gelukkig niet meer boeien.
Ze zijn er welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Je zou maar de hele dag de streams bekijken en daar een forum over vollullen.
A4quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En jij zit in de?
Wij moesten ook oefenen tegen de senioren, op z'n klassiek Duits verloren.
Ter illustratie:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Thuis van de Dijk
MY GOD, onweer, bliksem, hagelstenen, maar iedereen bleef en er waren zelfs een paar mafkezen die in het water wat tussen "het podium" en het publiek zit (een soort sloot met waterplanten) dansten... Wát een supersfeer![]()
![]()
Wát een geweldige band is het toch ook![]()
We zijn er doof van, doornat, koud maar een heerlijk gevoel er aan over gehouden.
Gezwaaid naar Bjoor(Ben je al thuis???
)
Mochten jullie wel het veld op, met die onweer? Het ging er echt hevig aan toe hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:19 schreef 9christensen het volgende:
Het ging weer mooi vanavond na de training
Dat is echt een natte boelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al met al een bijzonder geslaagd avondje.
Hier geen onweer gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:24 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Mochten jullie wel het veld op, met die onweer? Het ging er echt hevig aan toe hier.
quote:
Lijkt me echt een geweldig concert!! wil ik ook ooit nog eens naar toe..quote:
Ik begrijp dat jij niet zo'n fan bent van Jan Smitquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Ehm no thanks
Hoe voel je je?
Helemaal apetrotserig zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |