quote:
*notitie maaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:08 schreef FrankyMcG het volgende:
12 November HouseQlassics
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
*notitie maakt
En ik weet waarom ik een Q-dance nieuwsbrief hebquote:
koffie naar voren schuift. en schouderklopje geeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:40 schreef Bos81 het volgende:
Zo, na 8 topics geopend te hebben, heb ik wel zin in koffie
Bedanktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
koffie naar voren schuift. en schouderklopje geeft
ik had nog wat turf aan mijn vingersquote:
Thanks. Maar in Egypte was het ook aardig aan de warme kant.......quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:01 schreef popolon het volgende:
Maar veel plezier, vergeet niet dat het er erg warm kan zijn.
Ja dan noem je ook wat op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Thanks. Maar in Egypte was het ook aardig aan de warme kant.......
Dallas, Texas is beter als Annville, Kentucky (the horror!)
Helaas wordt er voor ons gekozen, maar ik hoop op Basketball of American Football (in die volgorde).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef popolon het volgende:
Wat kies je: Basketball, baseball of A. Football ? Aangezien je maar tijd hebt voor waarschijnlijk één wedstrijd.
WOW! Dat lijkt me wel een vette happening...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:15 schreef popolon het volgende:
Het grootste stadion in Michigan is van een college team, 110.000 plekken.
Ik moet er nog heenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
WOW! Dat lijkt me wel een vette happening...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Lekker Clauwhee, doe maar een groot stuk....
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eet smakelijk mensen!![]()
Jij mag een extra groot stuk omdat je al die topics hebt geopend.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij mag een extra groot stuk omdat je al die topics hebt geopend.
Goedenavondquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:38 schreef pascalheister het volgende:
hallo
Valt wel mee hier..een blauwe lucht met enkele wolkjes en de zon die aan het onder gaan is.quote:
Donkere wolken, een goede regenbui en onweerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee hier..een blauwe lucht met enkele wolkjes en de zon die aan het onder gaan is.
* ijskoud biertje voor Pascal neerzetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef pascalheister het volgende:
mooi, doe mij er maar een dan
lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* ijskoud biertje voor Pascal neerzet
Mooi Clauquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Zo ik heb alweer een aantal sollicitaties de deur uit en er staat ook alweer een gesprek gepland voor volgende week
wat voor fucntie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Zo ik heb alweer een aantal sollicitaties de deur uit en er staat ook alweer een gesprek gepland voor volgende week
Ja ik lees het ook netquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
De man met één been is al uit het Big-Brother-huis.
Nou dat gesprek van volgende week weet ik niet goed, ze hadden m'n CV op internet zien staan en wilden een gesprek met me. Ik heb gevraagd om watvoor functie het ging en er werd wel aangegeven dat ze op korte termijn iemand zochten met een marketing- en communicatieachtergrond. Daarnaast moest je breed inzetbaar zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |