quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
m'n vader is voor ajax, dus dat ligt weer anders
Ben ik blij dat mijn pa en bijna de hele familie gewoon voor PSV is .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]de mijne voor Feyenoord, en hij zag ooit een EC1 finale live
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn pa en bijna de hele familie gewoon voor PSV is .
Yepquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen.
De mijne ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
m'n vader is voor ajax, dus dat ligt weer anders
En daarna mag ie op voorzetten met bierglazen lesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:42 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Is dat nog nodig bij jou Suijk?
Rondje op kosten van Ryan BABEL.
Voorzetten zijn niet belangrijk als je scoort.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En daarna mag ie op voorzetten met bierglazen les
Dat was het enige goede wat ie deed gisteren. Meneer stond de hele tijd gewoon stil, vertikte het de toch vaak vrij Rosenberg aan te spelen moest zonnodig 30 scharen maken om vervolgens de bal kwijt te raken. Heb goed op hem kunnen letten in de 2e helft want hij speelde voor m'n neusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voorzetten zijn niet belangrijk als je scoort.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:11 schreef golfer het volgende:
ik voel me opeens zo oud nu ik echt Opa ben geworden
Ajax kansloos, 2e ronde voor PSV wordt een eitje, Milan rolen we opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Sientje gefeliciteerd.
Opa en Oma gefeliciteerd.
Ajax gefeliciteerd met de loting.
PSV gecondoleerd met de loting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |