CL is pas na de winter interessant, en dan zitten er geen nederlandse clubs meer in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar die is niet belangrijk
milan en fenerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef Bananenman het volgende:
Wat heeft PSV geloot? Schalke 04 zag ik en verder?
Milanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef Bananenman het volgende:
Gister nog een metro gemold en negers laten rennen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef Bananenman het volgende:
vanuit hier nog géén uurtjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Gelsenkirchen is maar 1,5 uur rijden vanaf hier, dat biedt opties voor het bezoeken van de uitwedstrijd
]quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
spring eens gauw op geel![]()
Wat weet jij daarvan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gister nog een metro gemold en negers laten rennen?
Maar wedstrijden bezoek je toch niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vanuit hier nog géén uurtje
Eh, niet zo heel veel. Alleen dat er ramen uitvlogen en negers moesten rennen.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Eh, niet zo heel veel. Alleen dat er ramen uitvlogen en negers moesten rennen.![]()
PSV?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar wedstrijden bezoek je toch niet.
Denk vooral niet aan je hart.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef just me het volgende:
Ik leef nog... vraag me niet hoe!!
tis momenteel racen tegen de klok om alles te doen wat ik nog moet doen! Nu snel naar de buurtsuper aardappeltjes halen want de kinderen komen eten!
Wat is dat voor poep dat de trein niet te doen is? Waar woon jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
PSV?
Naar PSV gaan is vanuit hier lastig (trein is met wedstrijden niet te doen), en heb ook niet een vast persoon waar ik mee kan gaan.
Maar andere wedstrijden bezoek ik wel eens
Hebben die ook een lochem groet ajax doek?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat is dat voor poep dat de trein niet te doen is? Waar woon jeVrienden van me komen uit fucking Lochem of een gat bij Eindhoven om naar Ajax te gaan, en dat elke week
![]()
achterhoek, 2,5 uur met de trein, PSV speelt meestal op de zaterdag. Dus zou ik voor de wedstrijd is afgelopen al in de trein moeten zitten, doordeweeks geldt hetzelfde. Ajax is 9/10 keer op zondag een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat is dat voor poep dat de trein niet te doen is? Waar woon jeVrienden van me komen uit fucking Lochem of een gat bij Eindhoven om naar Ajax te gaan, en dat elke week
![]()
Of de laatste trein naar doetichem(?) is wel heel vroeg of het kan gewoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
achterhoek, 2,5 uur met de trein, PSV speelt meestal op de zaterdag. Dus zou ik voor de wedstrijd is afgelopen al in de trein moeten zitten, doordeweeks geldt hetzelfde. Ajax is 9/10 keer op zondag een stuk makkelijker
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
achterhoek, 2,5 uur met de trein, PSV speelt meestal op de zaterdag. Dus zou ik voor de wedstrijd is afgelopen al in de trein moeten zitten, doordeweeks geldt hetzelfde. Ajax is 9/10 keer op zondag een stuk makkelijker
voordeel wat ik heb is dat wij de auto meestal in Best neerzetten en dan het laatste stukje met de trein gaan. Bijkomend voordeel is dat éénv an nmn beste vrienden een PSVer is en zn vriendin ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hadden de haagse hopjes vast ook leuk gevondenquote:
Ik kijk al uit naar morgenavond want dan ben ik vrijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Denk vooral niet aan je hart.
Stressen is leuk.
laatste naar Doetinchem is van 22:15, mja dan moet ik nog van Doetinchem naar huisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef Superheld het volgende:
[..]
Of de laatste trein naar doetichem(?) is wel heel vroeg of het kan gewoon.![]()
nie meer zoveel DVDs kopen, dan kan je zo een auto kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laatste naar Doetinchem is van 22:15, mja dan moet ik nog van Doetinchem naar huis
niet echt praktisch allemaal, met de auto zou stukken beter gaan, maar dat zit er nog ff niet in. Binnenkort wel met rijbewijs beginnen, maarja dan nog een auto
in de vriendenkring moet ik het doen met een ajacied, de rest is een stuk minder voetbalmindedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel wat ik heb is dat wij de auto meestal in Best neerzetten en dan het laatste stukje met de trein gaan. Bijkomend voordeel is dat éénv an nmn beste vrienden een PSVer is en zn vriendin ook.
zeggen je ouders zeker ook dat je omgaat met de verkeerde vrienden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in de vriendenkring moet ik het doen met een ajacied, de rest is een stuk minder voetbalminded
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hadden de haagse hopjes vast ook leuk gevonden![]()
Jij zit op 410 toch??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef JaWi het volgende:
[..].
Was een mooi avondje gisteren.
Toch snap ik nog steeds niet dat mensen een tree bier halen als het alcoholvrij is.
Wuuhuuquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik begrjip niet waar je het over hebt.
Zullen we naar Thun gaan?
m'n vader is voor ajax, dus dat ligt weer andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeggen je ouders zeker ook dat je omgaat met de verkeerde vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |