Geef eens een foto.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef zalmsalade het volgende:
Ik achtervolg de buurvrouw altijd
ik ben bang dat dat niet helptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Escape2Dawn het volgende:
REN! En kom nooit meer terug...
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.quote:
nja dat doe ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
shit, te vroeg gejuichtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:02 schreef snellejelle het volgende:
dat hij zich nog niet heeft laten zien in dit topic verbaast me wel
quote:
gelukkig nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:07 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Maar je kent die gozer wel IRL?
hij stalkt iedereenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef cypher21 het volgende:
da's toevallig, check de topics in mijn profiel
IK HEB DE ZELFDE STALKER
hij heeft zeker niets beters te doen in de winkel waar ie werkt
Wat hij zegt...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:36 schreef bietelboer het volgende:
Cypher POSTEN die foto!!!
zienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef cypher21 het volgende:
ik heb wel een pic van houniet, maar ook een beterevan zijn zusje
als ik jullie vanavond ziequote:
op je server aapquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef bietelboer het volgende:
Welke heb je dan? ik heb der ook nog wel wat maar die zijn oud![]()
idd, vooral in het Stagiaire Topicquote:
zet maar, je zit toch naast mequote:
toen was ie samen met ijsmeis op dat festivalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, vooral in het Stagiaire Topic
hoest met je blaren mên
wat zit je haar leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:53 schreef Geitje82 het volgende:
ik wou dat ik achtervolgd werd door houniet![]()
Ja goed.. er zitten nu lelijke vlekken op m'n schoudersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, vooral in het Stagiaire Topic
hoest met je blaren mên
Dat zij daar toevallig ook was kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:54 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
toen was ie samen met ijsmeis op dat festival![]()
jullie hadden een date, mên!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat zij daar toevallig ook was kan ik ook niks aan doen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nou ga je zeker ook verklappen dat ik al die naakt foto's gemaakt en verspreid heb![]()
Ik ben sinds die tijd niet meer normaal aanspreekbaar en heb dus ook moeite om te communiceren met mensen. Ik trek me terug op het forum hier en kom niet meer buiten..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:01 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
daar moet je dan toch ook wel trauma's aan over hebben gehouden
![]()
ben jij met ijsmeis naar een festival geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben sinds die tijd niet meer normaal aanspreekbaar en heb dus ook moeite om te communiceren met mensen. Ik trek me terug op het forum hier en kom niet meer buiten..
SNELLEjelle tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:55 schreef snellejelle het volgende:
Hier op het forum door Houniet . Overal waar ik kom is hij ook
Wie heb jij wel es achtervolgd of door wie ben jij achtervolgd?!
Anne-ijsmeis.zip?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben jij met ijsmeis naar een festival geweest
toen hebben ze samen de hele dag in het zonnetje gezeten en zijn ze allebei verbrandquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben jij met ijsmeis naar een festival geweest
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
toen hebben ze samen de hele dag in het zonnetje gezeten en zijn ze allebei verbrand
het was ijsmeis haar eerste keer![]()
die gaan ook niet meer wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja goed.. er zitten nu lelijke vlekken op m'n schouders![]()
aha en toen is ze maar mod gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
toen hebben ze samen de hele dag in het zonnetje gezeten en zijn ze allebei verbrand
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
zo zijn koeien ook aan hun vlekken gekomen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
zo zijn koeien ook aan hun vlekken gekomen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je bent jaloers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef Stofje het volgende:
Maakt neit uit hoor BKIk waardeer je aanwezigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |