jullie hadden een date, mên!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat zij daar toevallig ook was kan ik ook niks aan doen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nou ga je zeker ook verklappen dat ik al die naakt foto's gemaakt en verspreid heb![]()
Ik ben sinds die tijd niet meer normaal aanspreekbaar en heb dus ook moeite om te communiceren met mensen. Ik trek me terug op het forum hier en kom niet meer buiten..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:01 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
daar moet je dan toch ook wel trauma's aan over hebben gehouden
![]()
ben jij met ijsmeis naar een festival geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben sinds die tijd niet meer normaal aanspreekbaar en heb dus ook moeite om te communiceren met mensen. Ik trek me terug op het forum hier en kom niet meer buiten..
SNELLEjelle tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:55 schreef snellejelle het volgende:
Hier op het forum door Houniet . Overal waar ik kom is hij ook
Wie heb jij wel es achtervolgd of door wie ben jij achtervolgd?!
Anne-ijsmeis.zip?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben jij met ijsmeis naar een festival geweest
toen hebben ze samen de hele dag in het zonnetje gezeten en zijn ze allebei verbrandquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben jij met ijsmeis naar een festival geweest
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
toen hebben ze samen de hele dag in het zonnetje gezeten en zijn ze allebei verbrand
het was ijsmeis haar eerste keer![]()
die gaan ook niet meer wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja goed.. er zitten nu lelijke vlekken op m'n schouders![]()
aha en toen is ze maar mod gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
toen hebben ze samen de hele dag in het zonnetje gezeten en zijn ze allebei verbrand
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
zo zijn koeien ook aan hun vlekken gekomen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
zo zijn koeien ook aan hun vlekken gekomen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je bent jaloers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |