bronquote:"Een ander verschijnsel dat dan wel een rechtstreeks gevolg is van ultraviolet, is het pterygium. Hoe dichter je bij de evenaar komt - en afhankelijk van de stand van de zon - hoe meer mensen met pterygium je aantreft. Dat is een klein velletje dat op de oogbol groeit. Gestimuleerd door de UV-stralen groeit dat velletje van de neuskant van het oog naar de pupil toe. In Centraal-Afrika, Zuid-Amerika en bij de Indiërs komt dit pterygium frequent voor. Wanneer dat velletje over de pupil komt, bestaat er een gevaar voor ernstige slechtziendheid."
Het valt mee, als je ergens echt goed in bent mag je dat best zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef Thrilled het volgende:
ik vind hem beetje arrogant... betwetertje... mag hem niet zo...
Whahahah dat probleem heb ik ook, ik dacht who the fuck is Menno, ik heb na het binnengaan van de mensen niets meer van hem gehoord of gezien.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Zit deze jongen er ook in? Echt nog niets van gezien.
Dan kijk je zeker geen streams?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Whahahah dat probleem heb ik ook, ik dacht who the fuck is Menno, ik heb na het binnengaan van de mensen niets meer van hem gehoord of gezien.....![]()
Ik kijk zo af en toe maar ik had hem niet meer gezien of gehoordquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan kijk je zeker geen streams?![]()
Ja, hij blijft roepen dat 'ie een arme student is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Oh wat een arme student is die Menno, ik hoor hem net zeggen dat hij al een auto heeft vanaf zijn 18e![]()
Hij komt me bekend voorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:21 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
is inderdaad ook een erg leuke jongen om te zien
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:12 schreef Morwen het volgende:
Menno![]()
Tis dat ik nu de kop erbij zie, maar dat is toch gewoon een saaie drol![]()
Eruit met die hap![]()
Dido heeft Mennootje door...quote:Een zwoele zomeravond
Dido en Menno hebben zich afgezonderd van de rest en nestelen zich knus op een groot kussen.
"Je bent een flirt, een vrouwengek." zegt Dido. "Dat zie ik aan alles." Haar eigen houding lijkt echter ook niet erg afstandelijk te zijn.
Menno reageert: "Ik ben inderdaad niet van steen, okay, maar waar merk je dat dan aan?"
"Wil je dat echt van me horen?" vraagt Dido.
"Ja, maar zeg het maar een beetje zachtjes."
"Oh", gaat Dido verder. "Jij wilt gelijk de spanning tussen ons weghalen, dat is nou jammer."
- "Nee, dat is nou ook niet m'n bedoeling, maar ik wil het wel graag weten."
-"Nou gewoon, ik heb je geobserveerd de afgelopen dagen."
- "oh..."
-"Je hebt behoefte aan de aandacht van vrouwen."
-"Of ze zoeken me op..."
-"Jij hebt een goede manier om een beetje een vriendinnetje te zijn, Je krijgt alle vrouwen op je hand. Je bent een geweldige verleider en dat weet je maar al te goed. En je denkt dat niemand je door heeft, maar ik wel!"
Menno heeft hier even niets op te zeggen maar Dido gaat verder en verteld dat ze denkt dat er door Big Brother bewust 'koppetjes' zijn gekozen, en dat Big Brother hoopt dat er dan wat gebeurt. "Ik vind het allemaal een beetje overdreven", zegt ze nog terwijl ze Menno van dichtbij diep aankijkt met haar donkere ogen waar de tuinverlichting weelderig in wordt weerkaatst...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:13 schreef ThaPete het volgende:
Wat een flauwe gasten weer zeg ,die van de regie, gaat Menno douchen zappen ze weer snel weg voor zijn jonge heer in beeld komt.
Zeg nu zelf , wij mannen hebben genoeg gezien van het vrouwelijk schoon, laat nu de dames maar eens genieten
Ontgaat mij ook en ik ben een vrouwquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Gert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Menno "heeft"?
Ik zie wel dat hij niet lelijk is, en dat hij een vlotte geest heeft.
Maar dat beetje extra waardoor hij echt hót is, ontgaat me.
Geen idee hoe ik dat moet uitleggen maar hij heeft echt iets wat me hem doet boeien..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Gert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Menno "heeft"?
Ik zie wel dat hij niet lelijk is, en dat hij een vlotte geest heeft.
Maar dat beetje extra waardoor hij echt hót is, ontgaat me.
Daar kan ik me helemaal in vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat moet uitleggen maar hij heeft echt iets wat me hem doet boeien..
Ik ben er nog niet echt uit wat het is hahamaar ik vind hem gewoon echt schattig
![]()
[[url=http://img17.imageshack.us/img17/6348/wmplayer20050829205527587nn.th.png]afbeelding][/URL]
Dat is wel logisch als dat je ding is zegmaar.. toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, iedere keer wanneer ik hem zie, heeft hij het echt alleen over sport.
Het kan je ding zijn, maar altijd? Je hebt toch wel meer... Daarnaast, het gaat ook constant over z'n prestaties.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is wel logisch als dat je ding is zegmaar.. toch?![]()
Tanja praat ook over de baby, en Rob over zn been
En zoveel vind ik hem nu ook weer niet over sport praten hoor?![]()
Mwoah, als hij zo gehecht is aan wat zijn pappie en mammie denken had hij überhaupt niet meegedaan aan het programma. Zij waren namelijk totaal niet enthousiast met zijn plannen om deel te nemen aan Big Brother. Verder vind ik dat hij sowieso niet echt mee bezig is met hoe mensen over hem denken. Hij flapt er van alles uit. Vanochtend ook weer dat platte gedoe tegen Ingrid. Zijn moeder schaamt zich vast dood als ze dat te horen krijgt. Nee, ik heb juist de indruk dat hij er gewoon lak aan heeft.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hij laat maar heel weinig los en hij is constant bezig met hoe hij overkomt op de televisie. Wat zullen m'n pappie en mammie zeggen.
Wat ik ervan heb begrepen gedraagt hij zich ook zo in het uitgaansleven van Breda.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:23 schreef Seborik het volgende:
Ik verwacht ook niet dat iemand zich na ee week ook bloot geeft, ik verwacht echter wel dat iemand 'echt' is. Z'n opmerkingen, ook de platvloerse, komen berekenend en onecht over. Misschien is hij in het echt ook wel zo, of hoort het bij de rol die hij zich wil aanmeten. Het enige 'echte' wat ik bij hem gezien heb, zijn de berekenende gesprekken met Chantal.
Ja, als je daar wat zwaar aan tilt is dat inderdaad tegenstrijdig. Ik zie het een beetje anders. Sommige dingen met betrekking tot zijn familie en vriendenkring houdt hij liever privé. Tenminste, ik kreeg de indruk dat hij dat bedoelde. Nathalie heeft zich dat geloof ik ook voorgenomen. Niet meer dan normaal. Wat een vriendin aan mij vertelt ga ik ook niet rond bazuinen. Dat is gewoon fatsoen. Volgens mij bedoelt hij met dat schijt hebben zijn eigen gedrag. Hoe hij normaal is. Dat hij zich niet anders voordoet.quote:Constant zegt hij: Ik heb overal schijt aan. Net zoals dat hij vanochtend/vanmiddag deed in de tuin met Chantal en nog iemand, maar daarna meteen weer dat hij heel veel dingen laat, omdat hij anderen onder ogen wil kunnen komen wanneer hij het huis verlaat.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Menno zich wel bloot zou geven.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Trouwens, dan nog zou het raar zijn om nu al te verwachten dat iedereen zich bloot geeft. Men zit immers nog geen weekje in BB-Huis. De een zal wat meer de kat uit de boom kijken dan de ander.
Hij vindt zichzelf wel erg geweldig, iig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Menno wel een uitgesproken lul.
Talk is overrated anyway.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel erg geweldig, iig.
Maar ik zou er nog geen 2 minuten mee kunnen praten.
Nou maak ik me zelf ook weleens schuldig aan een door testosteron ingegeven post (puur de schuld van Dido overigens). Maar jouw bijdragen beperken zich echt alléén maar tot hitsige opmerkingen over mannenvlees. Dag-in-dag-uit. Kwijl-kwijl geil-geil. Kun je je niet ergens 124x af gaan trekken of zo en dan hier terug komen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:22 schreef CJ het volgende:
[..]
Talk is overrated anyway.En da's toch niet belangrijk.
Waar blijven de eerste nudies van Menno?![]()
Tot nu toe hebben we alleen de piemel van Joost mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Menno zich wel bloot zou geven.![]()
![]()
![]()
Idd. Ik hou totaal niet van dit soort wijspikkies, ze zijn enorm egocentrisch en daardoor saai, voorspelbaar en vermoeiend.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:23 schreef Magics het volgende:
Wat een misselijk macho-ventje![]()
Denkt dat het hele leven over zijn prestaties en zijn uiterlijk gaat....
Done that, tried it, didn't work.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou maak ik me zelf ook weleens schuldig aan een door testosteron ingegeven post (puur de schuld van Dido overigens). Maar jouw bijdragen beperken zich echt alléén maar tot hitsige opmerkingen over mannenvlees. Dag-in-dag-uit. Kwijl-kwijl geil-geil. Kun je je niet ergens 124x af gaan trekken of zo en dan hier terug komen?
Precies, het is een schandequote:Op maandag 5 september 2005 17:17 schreef lambrusco_bianco het volgende:
kom thuis van werk... log en.. en tatatadaaaaa binnen 5 minuten heeft menno het weer over rukken
zou er niet goed van worden
nee sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Weet je nog toevallig die site van Menno waarop dat vakantie gedoe staat?
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb 'm inmiddels gevonden.
allevakantielanden.nl
Menno heeft een beetje een air (ben hem wel eens tegengekomen tijdens het uitgaan), maar die site van hem is wel verdomd handig! Heb hem gelijk in mijn favorieten gezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb 'm inmiddels gevonden.
allevakantielanden.nl
Hij vermijdt bepaalde onderwerpen met het idee niemand te schofferen en meer sms-jes te krijgen. Hij gaat puur voor het geld.quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
Menno durft niet over zijn politieke standpunten te praten??? Niemand die vraagt waarom niet. Zou hij extreme standpunten huldigen??? Of beter nog extreem-rechtse standpunten??? Waarheid of paranoïa van Menno???
Mwoah, ik zie Menno niet zo snel agressief worden. Als er iemand is die zich zo heeft gedragen is het Roel wel. Hij heeft de afgelopen nacht een bierflesje over de schutting gegooid waardoor de groep nu waarschijnlijk een sanctie krijgt. Immers, voor hetzelfde geldt liep er een bewaker aan de andere kant van de schutting rond. Met alle gevolgen vandien.quote:Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef melonovy het volgende:
Die Menno, wat een hitsig ventje: filmpje van de BB site Ik vind zulke mannetjes echt vreselijk, die kop erbij, volgens mij kan hij vreselijk agressief worden, ik voorspel een Menno die nog eens gaat ontploffen in het huis.
Vind Menno een triest dwergje, hij is het type dat je moet vragen of je remlichten werken en als hij op de juiste plek staat om het te controleren, in zn achteruit en flink gas geven. Maar dit is zijn spel en Ingrid weet al hoe hij is. Daarom was zij ws ook zo erg misselijk vanacht en wil ze eigenlijk helemaal niets met hem doen behalve naar zijn kabouter verhaaltjes en hans teeuwen quotes luisteren, hem af en toe een teringklap geven.quote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie Menno niet zo snel agressief worden. Als er iemand is die zich zo heeft gedragen is het Roel wel. Hij heeft de afgelopen nacht een bierflesje over de schutting gegooid waardoor de groep nu waarschijnlijk een sanctie krijgt. Immers, voor hetzelfde geldt liep er een bewaker aan de andere kant van de schutting rond. Met alle gevolgen vandien.
Dat Menno zich hitsig heeft gedragen klopt ook. Hij echter niet alleen. Ze waren elkaar aan het ophitsen. Vooral Dido heeft kennelijk erg genoten van de piemel van Menno. Zij heeft hem vanochtend te kennen gegeven daar nooit meer over te praten.
Maar goed, ik was verder ook niet echt blij met zijn gedrag, omdat ie gewoon bij Ingrid hoort. Het is weliswaar geen officieel stel en hij is daardoor vrij om te doen wat hij wilt. Maar dan nog had hij wel rekening mogen houden met haar gevoelens. Hij wist dondersgoed dat zij het niet leuk vindt als hij loopt te hangen bij de andere dames.
Hoop het nietquote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef PC eend het volgende:
Hoe zit dat met die inseminatie![]()
Gaat hij nog storten of niet?
Of laat hij chantal nog even in spanning wachten?...
Menno-pauze![]()
Chantal hoopt nog op een partnerquote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hoop het niet![]()
Chantal liet ook vallen dat ze nog hoop had op een partner.. dus we zien het nog wel..![]()
Wat trekt je in hem aan?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:40 schreef Fiorenza het volgende:
*ook aanmeldt als Menno-fan
Zolang ie Chantal maar geen kind gaat geven![]()
Was wel een goeie zet geweest. Of Rikkert had iemand anders moeten nomineren natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:34 schreef Olio het volgende:
Tis een vervelend mannetje. Te bedachtzaam, en altijd meelopen met de anderen.
Waarom heeft die Lieske hem er toch niet bij gelapt bij het nomineren, stom, stom, stom.
Ja, voor 70% strategisch. Dat zei hij tegen haar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is gewoon een player. Vooral dat hij Lieske nomineerde vond ik achterbaks!
Hij deed het dan wel puur strategisch maar toch. Hij ging veel met haar om.
Menno is natuurlijk bang voor hersenschade, hoe langer iemand met die mongool van een Roel communiceert hoe meer de hersencapaciteit automatisch achteruit gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Mac_Phisto het volgende:
Is t jullie ook al opgevallen hoe hij Roel negeert... Hij is erg jaloers op hem... de zielepoot
Waar haal jij die laatste 6 centimeter vandaan? Hij is toch 1.70?quote:Op zondag 25 september 2005 09:49 schreef crazymamma het volgende:
Het is en blijft een lekker ding!!!!!! Zo klein is hij nu ook weer niet ...........1.76 cm.
Menno rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik twijfel niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel verdenkt Menno er voor 80& van dat ie homo is, wie heeft ook het vermoeden dat Menno homo is?
Ik twijfel nog...
Ben ik de enige die bij het zien van Menno(en zeker de foto hierboven) moet denken aan:quote:
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij het zien van Menno(en zeker de foto hierboven) moet denken aan:
[afbeelding]
When did that happen? Tijdens het 'feestje'?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:04 schreef Blackadder2 het volgende:
Menno blijft voor mij een 'dark horse' . Van de anderen heb ik ondertussen wel enig vastomlijnd idee, behalve van hem. Maar dat ie Roel vòl in het gezicht heeft gespuugd, dat is wel erg kwalijk: mafkees of verborgen talent? Voorlopig het eerste....![]()
Dat was gisteren toch te zien op tv? In het bubbelbad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
When did that happen? Tijdens het 'feestje'?
Mooi dan dat hij in een BB Huis zit met allemaal mensen die exact hetzelfde willen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:54 schreef caradoc het volgende:
Menno zei dar hij alles zal doen om te winnen
Jij bent goed!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, het begint nu wel duidelijk te worden, Roel en Rob denken dat ie 't is
Rob denkt dat Menno er achter is gekomen dat ie toch meer van mannen houdt, Menno werd steeds rood als het over dat onderwerp ging...
Of wil je het niet geloven?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:16 schreef twentemeisje het volgende:
Ik geloof er geen flikker van ....
zielig?? nee dat denk ik niet, hij zal er beslist mee accoord gegaan zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:16 schreef computergenie.nl het volgende:
Ik had het niet verwacht, wel zielig dat hij steeds een rol moest spelen en niet zichzelf kon zijn in het huis.
Ik hoop dat de andere bewoners nu niet boos op hem zijn omdat ze het gevoel hebben voor de gek gehouden te zijn
5.000 <> 10.000quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef avonne het volgende:
Lieske laten zwijgen over haar 10 mille
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
Splash heeft een deel van de bekentenis van Menno aan Dido ook op een filmpje gezet, hier staat de link.
Nu ik de precieze opdracht van Menno weet, denk ik niet dat het een wraakactie is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit gaat me toch iets te ver, Menno wordt nu dus "gestraft" omdat ie 2 weken geleden zei dat er gemanipuleerd wordt met de stemmingspercentages
Mummie beslist gewoon wie het huis moet verlaten, maar daar doe je dus niks tegen, that's BB
Maar Mummie zal dat toch blijven ontkennen, misschien laat ze die zwangere crackhoer wel winnen, je weet het niet...![]()
Ja precies... dit dacht ik ook.. en zeker nadat Ingrid zo aangedaan was door het hele 'homo gebeuren'...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef APK het volgende:
Volgens mij wordt Menno verschrikkelijk genaaid door Hummie met deze opdracht.
Als hij het haalt blijkt hij een overtuigend leugenaar te zijn, dus de anderen zullen hem niet meer vertrouwen.
Verder zal hij niet populair worden door immuniteit tijdens een nominatieronde.
Remember 25 september, Menno!![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:00 schreef Sassefras het volgende:
wat is precies zijn opdracht? en wat kan hij er mee verdienen?
quote:Menno’s opzienbarende ontboezemingen van vandaag blijken allemaal nep te zijn. Hij heeft namelijk een Geheime Opdracht van Big Brother gekregen.
Donderdag, tijdens de Live-uitzending, moeten de Bewoners definitief vertellen wie volgens hen de homo is. Als Menno het voor elkaar krijgt om (als homo) de meeste stemmen te krijgen is hij vrijgesteld voor de komende Nominatieronde. Haalt hij de Geheime Opdracht echter niet dan staat hij automatisch genomineerd.
Zijn onderonsjes met Dido en Linda zijn dus onderdeel van zijn tactiek om de mede-Bewoners ervan te overtuigen dat hij homo is. Zullen zij hem ooit nog geloven wanneer hij hen iets in vertrouwen vertelt? En zal hij in zijn opzet slagen en zijn Geheime Opdracht succesvol afsluiten?
Eén ding is zeker. Hij zal morgenavond het één en ander uit te leggen hebben aan zijn mede-Bewoners.
Ik heb de streams niet gezien maar het viel me de laatste dagen al op dat ze steeds gemener tegen hem begint te doen. De tondeuse actie en de deo in de kleren zijn gemene streken, maar dat zou door hun nog gezien kunnen worden als geintje. Ook in haar doen en laten begint ze wel afstand te nemen van Menno.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:38 schreef crazymamma het volgende:
Waar is Ingrid nu toch weer mee bezig!!!!!!!!!!
Soms kan ze echt een kreng zijn.
Nu negeert ze Menno ineens kompleet en gaat wel met Roel knuffelen.
Is ze soms bezig haar eigen hachje te redden?
Ik heb echt diep medelijden met Menno. Dit heeft hij toch echt niet verdiend. Hij pikt alles van die griet en dan doet ze zo!!!!!!!!!!!!
Dat ik bij de broer van Menno in de klas heb gezeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef crazymamma het volgende:
Welk vermoeden?????
Verklaar je nader.
Klopt, vind ik ook , en als hij een lekker ding is , ben ik een fotomodel .....Hij loopt constant treurig te kijken, is saai en loopt als een hondje achter die Ingrid aan......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:51 schreef Djoj het volgende:
Menno is een lamzak, zit totaal geen pit in die gozer...![]()
Breien is koel!quote:
bronquote:"Het is in één keer weg"
Ingrid en Chantal gaan naar buiten om een sigaretje te roken. Ingrid kan geen shag draaien en dat doet Chantal dan voor haar. En dan vraagt Chantal ineens een brandende vraag aan Ingrid: “Waarom slaap je niet meer met Menno?” Ingrid: “Gewoon, ik heb er geen zin in. Chantal kijkt erg bedenkelijk. Ingrid: “Nee, echt niet.”
Chantal: “Waarom niet, heb je genoeg van hem?“ Ingrid: “Ja ik wil gewoon niet dat hij te aanhankelijk wordt. Het lijkt of hij alles doet wat ik doe.”
Chantal: “Is het fysieke verdwenen dan?” Ingrid: “ Ja, dat ook. Laatst werd hij door Big Brother op het matje geroepen en toen noemde BB hem een verliefde puber en dat heb ik me heel persoonlijk aangetrokken. Vanaf dat moment ben ik gaan nadenken. Ik zeg ook heel vaak: Kap even nou?”
Chantal: “Hoe zit het dan met je gevoel voor hem?” Ingrid: “Ja, dat is nu heel raar, want dat is er nu niet. Click here to find out more! Het is echt in één keer weg.” Chantal: “Waarschijnlijk omdat het je te makkelijk werd gemaakt.” Ingrid: “ Ja, misschien wel.” Chantal: “Ja, ik weet het zeker. Jij hebt net als ik een man nodig waarbij het ons moeilijk wordt gemaakt. En Menno is voor jou geen uitdaging meer. Denk je dat jullie een kans hebben na Big Brother?” Ingrid: “Nee, ik denk het niet.”
Ik heb het vermoeden, dat dat veel leukere beelden en taferelen op gaat leveren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef crazymamma het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze dat heeft gedaan.
Menno zei net tegen Joost dat hij het helemaal gehad heeft met haar. Hij wacht morgen af.
Als een gesprek geen uitsluitsel geeft, geeft hij het op. Hij zal zich dan op Lieske gaan richten.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef crazymamma het volgende:
Hij zal zich dan op Lieske gaan richten.
ow dus zo gek was menno nou ook weer niet op ingrid, ze was gewoon het meest beschikbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef crazymamma het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze dat heeft gedaan.
Menno zei net tegen Joost dat hij het helemaal gehad heeft met haar. Hij wacht morgen af.
Als een gesprek geen uitsluitsel geeft, geeft hij het op. Hij zal zich dan op Lieske gaan richten.
Nee, Menno was het meest geschikt om maatjes mee te zijn, tot het Ingrid niet meer uitkwam.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:
ow dus zo gek was menno nou ook weer niet op ingrid, ze was gewoon het meest beschikbaar
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:19 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb het vermoeden, dat dat veel leukere beelden en taferelen op gaat leveren.
ja maar blijkt hij dus niet echt mee te zitten... dus zo een verliefde puber was menno niet echtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, Menno was het meest geschikt om maatjes mee te zijn, tot het Ingrid niet meer uitkwam.
Geen verliefde puber, maar hij zit er echt mee dat zijn maatje hem zo heeft laten barsten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:10 schreef muizemeis het volgende:
ja maar blijkt hij dus niet echt mee te zitten... dus zo een verliefde puber was menno niet echt
ja sorry, maar dat kan ik niet echt rijmen met het feit dat hij zich dan maar gaat richten op lieske.. als hij zo gek op ingrid was stap je toch niet na paar dagen over op het volgende meisje??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:24 schreef svann het volgende:
[..]
Geen verliefde puber, maar hij zit er echt mee dat zijn maatje hem zo heeft laten barsten.
Hij vindt dat zij nu maar een toenaderingsstap moet zetten, want het moet wel van twee kanten komen.
Oe!! Ik vind het NU al leuk!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef crazymamma het volgende:
Hij zal zich dan op Lieske gaan richten.
Ik kan me niet voorstellen dat hij zich dan op lieske gaat richten in de zin van 'relatie'. Heeft ie dat gezegd of is dat een veronderstelling van crazymamma?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja sorry, maar dat kan ik niet echt rijmen met het feit dat hij zich dan maar gaat richten op lieske.. als hij zo gek op ingrid was stap je toch niet na paar dagen over op het volgende meisje??
dan was het voor menno ook alleen maar de gelegenheid en hooguit de MOGELIJKHEID dat er wat meer uit zou groeien... maar dat was dus blijkbaar niet zo.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:58 schreef TeChNo2 het volgende:
waarom pakt hij niet een scheermesje en fatsoeneert zijn kapseltje...
We hebben een woord voor dit Menno-gedrag: Sukkel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:38 schreef crazymamma het volgende:
Nu negeert ze Menno ineens kompleet en gaat wel met Roel knuffelen.
Is ze soms bezig haar eigen hachje te redden?
Ik heb echt diep medelijden met Menno. Dit heeft hij toch echt niet verdiend. Hij pikt alles van die griet en dan doet ze zo!!!!!!!!!!!!
Veel plezier vanavond? Wat gaat er gebeuren? Komt er drank in huis?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:35 schreef stormiot het volgende:
Menno is ook mijn favoriet En zeker een leuke jongen om te zien
Nog feli Menno En veel plezier vanavond
In het filmpje topic staat de slaapkamerscene waarvan Dido tegen Roel gezegd heeft dat ze het eng vond. Waar Roel vervolgens over tegen iedereen die het horen wil zegt "Ik weet wat van hem dat is echt erg, maar ik mag het niet vertellen, dat zou schending van het vertrouwen zijn"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.
Wordt je toch helemaal simpel van he... alles wat die jongen in dat huis doet wordt zo buiten proporties geblazen door de rest... mag echt hopen dat ie stand houdt en ze een voor een het huis uitwerktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:30 schreef avonne het volgende:
[..]
In het filmpje topic staat de slaapkamerscene waarvan Dido tegen Roel gezegd heeft dat ze het eng vond. Waar Roel vervolgens over tegen iedereen die het horen wil zegt "Ik weet wat van hem dat is echt erg, maar ik mag het niet vertellen, dat zou schending van het vertrouwen zijn"
Dido en Nathalie liggen in bed en praten ergens over. Menno komt binnen. D en N vragen hem of hij gehoord heeft waar ze het over hadden. Nee, dus.
Menno kiest een bed in de damesslaapkamer omdat het op de mannenslaapkamer te gehorig is.
Menno "was het belangrijk?
Naat "vrouwelijke gevoelens"
Menno "over een man? Toch Dido?"
Menno kruipt bij Dido in bed, lepeltje-lepeltje, dus van een zoen is geen sprake.
Dido "Zo kan ik niet slapen, Men,
Menno "ach, het is toch liefde"
Dido " zo kan ik echt niet slapen"
Menno klimt weer uit bed en stapt in een ander bed
Dido " ik heb met Roel wakker gelegen joh"
Menno "je moest eens met mij slapen joh, dan slaap je als een roos. Ik streel je zachtjes..."
Dido "Ik kan niet slapen met een vreemde man"
Menno "Ik ben toch geen "vreemde man""
Dido "maakt niet uit, ik kan niet slapen"
Menno "je moet meer ontspannen, schat, ik doe echt niks"
Dido "dat weet ik ook wel. Daar gaat het niet eens om. Roel deed ook niks."
Menno "dus zoenen was niks"
Dido "dat was geen zoenen, dat was een KUS"
Menno "dan wil ik ook kussen met jou, als dat geen zoenen is" (sarcastisch)
Dido "Dat is goed hoor"
Menno "ooh, grote bek zeg, doet ze toch niet""
Nathalie "Mafkees!"
Menno "je bent zelf een mafkees"
Dido "ik zeg geen mafkees"
Menno "maar Nathalie wel"
"Welterusten Men"
"Welterusten"
Er is dus absoluut geen sprake van dat Menno Dido probeerde te kussen.
Ook heeft hij niet boven op haar gelegen, maar naast haar.
Ze heeft hem er ook niet uitgetrapt, ze zei simpelweg dat hij weg moest gaan en dat deed hij direct.
Sterker nog, Menno zegt zelf over zoenen "doet ze toch niet"
Lijkt me een duidelijk gevalletje van "ijskoningin is al allergisch voor intimiteit als er alleen een verbaal grapje over gemaakt wordt"
Ik hoop dat Menno alle Menno bashers overleefd, weten ze in ieder geval dat zij fout bezig waren. Op dit moment heb ik geen absolute favoriet, dus bijna iedereen mag winnen, behalve Rob, Nathalie, Dido, Chantal en over Joost ben ik gaan twijfelen na zijn laatste leugenachtige gedragquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt je toch helemaal simpel van he... alles wat die jongen in dat huis doet wordt zo buiten proporties geblazen door de rest... mag echt hopen dat ie stand houdt en ze een voor een het huis uitwerkt
Uitendelijk lijkt hij zich ook al prima door te slaan en hij lijkt door te hebben dat des te meer er over hem geroddeld wordt en hoe slechter hij in de groep ligt, des te beter zijn positie bij het publiek komt te liggen, zie zijn motivatie bij het nomineren van Rob; hij weet dondersgoed dat hij het van Rob wint ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:09 schreef Kimske het volgende:
Ik zou menno zo graag een lieve knuf willen geven, alleen maar om te laten zien dat heel veel mensen het smerige spelletje van Rob door heeft
Hij heeft zichzelf buiten de groep geplaatst en trok Ingrid met zich mee maar die had daar uiteindelijk geen zin in. Het moment waarop hij als 'homo' anderen in vertrouwen heeft genomen en vervolgens glashard heeft gelogen, heeft hem de das omgedaan. Niemand zal hem nog geloven en dat heeft hij geheel aan zichzelf te danken. Medelijden is in dit geval misplaatst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:06 schreef PLAE@ het volgende:
Het is echt zo zielig zoals men nu achter Menno z'n rug om praat over hem. Terwijl hij niet veel bijzonders gedaan heeft. Helemaal sneu van dat emotionele wrak Ingrid![]()
Hij had de opdracht makkelijk anders kunnen uitvoeren, maar hij koos er zelf voor om het op deze manier te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef crazymamma het volgende:
Hij heeft dit niet aan zichzelf te danken. Hij had een opdracht en heeft die goed uitgevoerd. Hij heeft Ingrid daarbij ontzien.
Overdreven? Liegen getuigt van lage waarden. Iemand die moedwillig liegt kun je per definitie niet vertrouwen, of het nou een spel betreft of niet.quote:De overdreven reaktie van Chantal heeft de roddels gestart.
Zij hebben het niet zo laten merken, maar als ik naar de nominaties kijk dan zijn 3 van de 4 afkomstig van personen tegen wie hij had gelogen.quote:De andere bewoners hadden geen probleem met de homo-opdracht van Menno.
Als het echt een hetze was van Rob dan hadden alle bewoners hem allang uitgekotst. Maar Rob wordt op handen gedragen omdat hij sympathiek is en klaar staat voor iedereen, ook voor Menno.quote:Van het begin af aan is Rob al bezig met een hetze tegen Menno.
Hij heeft iedereen, inclusief Ingrid, tegen Menno opgezet.
wtf?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Hij had de opdracht makkelijk anders kunnen uitvoeren, maar hij koos er zelf voor om het op deze manier te doen.
[..]
Overdreven? Liegen getuigt van lage waarden. Iemand die moedwillig liegt kun je per definitie niet vertrouwen, of het nou een spel betreft of niet.
[..]
Zij hebben het niet zo laten merken, maar als ik naar de nominaties kijk dan zijn 3 van de 4 afkomstig van personen tegen wie hij had gelogen.
[..]
Als het echt een hetze was van Rob dan hadden alle bewoners hem allang uitgekotst. Maar Rob wordt op handen gedragen omdat hij sympathiek is en klaar staat voor iedereen, ook voor Menno.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef NewOrder het volgende:
Hij had de opdracht makkelijk anders kunnen uitvoeren, maar hij koos er zelf voor om het op deze manier te doen.
Zo'n opdracht vraagt om een tactische aanpak. Als je dan kiest voor een methode waarbij je redelijkerwijs kunt weten dat je je eigen ruiten ingooit, dan ben je dus dom bezig. Hij stelde weliswaar de opdracht veilig maar vergat voor het gemak dat hij ook nog verder moest met deze groep.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:25 schreef RM-rf het volgende:
Leg eens uit?
Vind jij dat Menno welbewust, om de gevoelens van anderen vooral niet te kwetsen, heel omzichtig met die opdracht had moeten omgaan, om vooral niet te liegen ...?
Ben jij van mening dat hij het slagen van zijn eigen persoonlijke opdracht had moeten riskeren door niet direkt 'doelgericht' de meest goedgelovige roddelaarsters erover te benaderen .... (dat steekt Chantal erbij het meest, dat menno haar daar 'doorhad' wist dat ze makkelijk te beliegen was, en ze er ook met open ogen intrapte) ...
Er is een groot verschil tussen een bepaalde schijn wekken en iemand in vertrouwen nemen om er vervolgens doelbewust tegen te liegen, zonder daarna ook maar enige aandacht te besteden aan het gebeurde. Zijn enige excuus was dat hij die opdracht had gekregen van BB.quote:Dat menno eromheen had moeten breien, hooguit een beetje klunzig een 'homo-indruk' had moeten wekken met enkele indirekte signalen ... dat dat 'minder' liegen was geweest?
Ik geloof zeker niet dat iedereen in het huis even eerlijk is, maar BB heeft niet voor niets Menno gekozen als slachtoffer.quote:Tevens, denk jij werkelijk dat iemand anders in de groep dat anders had aangepakt, wél eerlijk is, niet roddelt achter de rug of verschillende verhalen tegen personen ophangt?
Rob jaloers op Menno? Waarom? Wat heeft Menno, behalve twee benen, wat Rob graag zou willen hebben? Niets, helemaal niets.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef crazymamma het volgende:
Ik kan ook niet begrijpen dat iemand sympathie op kan brengen voor iemand die iedereen zo tegen elkaar opzet. Hij bemoeit zich overal mee en denk alles te weten.
Hij is vanaf het begin jalours geweest op Menno. Hij had zelf zijn zinnen gezet op Ingrid, maar die koos voor |Menno.
Hij dacht de populaire bink uit te kunnen hangen in huis, maar dat is hij niet geworden. Deze frustratrie leeft hij uit op |Menno.
Het feit dat Rob zo gigantisch lult over Menno zegt m.i. genoeg, hoe kinderachtig....quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:24 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Rob jaloers op Menno? Waarom? Wat heeft Menno, behalve twee benen, wat Rob graag zou willen hebben? Niets, helemaal niets.
Jaja, je hebt al gezegd dat menno het anders aan moest pakken volgens jou .... ik vraag je dan zelf eens jouw kaarten op tafel te leggen en aan te geven hoe jij nu precies vind dat hij het beter had kunnen aanpakken ... niet dat zijn methode fout was volgens jou, dat weten we nu .. maar hoe dan wel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:19 schreef NewOrder het volgende:
Zo'n opdracht vraagt om een tactische aanpak....
Het punt is dat hij de suggestie moest wekken dat hij homo is om zo de meerderheid van de stemmen te winnen. Daarvoor is het helemaal niet nodig om expliciet te vertellen dat je homo bent. Die suggestie wekken is ook niet zo moeilijk, daarvoor hoef je alleen maar naar Joost te kijken. Hij mocht ook middelen zoals foto's gebruiken en bovendien was iedereen alert op het ontdekken van de homo door het verhaal van Bridget. Suggestief gedrag leidt in zo'n situatie al gauw tot bepaalde conclusies.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:10 schreef RM-rf het volgende:
Jaja, je hebt al gezegd dat menno het anders aan moest pakken volgens jou .... ik vraag je dan zelf eens jouw kaarten op tafel te leggen en aan te geven hoe jij nu precies vind dat hij het beter had kunnen aanpakken ... niet dat zijn methode fout was volgens jou, dat weten we nu .. maar hoe dan wel?
Ik vind het een vrij algemene norm dat je niet liegt tegen anderen. Natuurlijk hebben we hier te maken met speciale omstandigheden, maar Menno had in dit geval een keuze. Als je wilt winnen in BB moet je er eerst voor zorgen dat je de eindstreep haalt en dan zul je dus inderdaad rekening moeten houden met de verschillende individuen in de groep.quote:Vind jij het werkelijk zo dat mensen in BB de persoonlijke wensen/gevoeligheden van medebewoners (die ze vooraf nooit gekend hebben) boven geldelijk gewin moeten stellen?
Het is een spel, een wedstrijd en geen oorlog. Het gaat om het winnen van iets wat relatief gezien onbelangrijk is, namelijk geld. Dat zou je waarden niet mogen beïnvloeden.quote:En hoe combineer je dat met het idee dat onderdeel van dat hele spel, juist is dat de overgeblevene een flinke geldprijs wint en de andere eigenlijk niet (op een kleine dagvergoeding na)?
Eerlijkheid is toch geen zwart/wit gegeven. Op iedere bewoner, of in breder verband op ieder mens, valt wel wat aan te merken wat betreft eerlijkheid. Maar als we het projecteren op een norm-ladder, dan eindigt de actie van Menno wat mij betreft behoorlijk laag.quote:Natuurlijk is het makkelijk als buitenstaander te doen alsof je zelf zo'n fantastiche eerlijk mens bent (Chantal houd dat idee binnen het huis zelfs op, Rob deels ook) .... maar dat is geheel in tegenspraak met het idee achter het hele BB-spel ....
Heel goed gezegd, ik ben het 100% met je eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:07 schreef crazymamma het volgende:
Inderdaad. Een man van 44, zelf vader, moet zich toch dood schamen dat hij op deze manier het spelletje probeert te winnen.
Hij is heel diep gevallen, alleen hebben de anderen het nog niet door,
Menno is zijn concurrent vanaf dag 1.
- Menno scoort Ingrid, waar hij het zelf op had voorzien. Hij kwam immer in het huis om een "vrouwtje"te scoren.
- Menno blijkt niet gevoelig voor zijn psychologische praatjes en roddels.
- Menno is in sportief opzicht zijn concurrent.
- Menno lag goed in de groep en vooral bij de vrouwtjes.
Kortom een en al frustratie voor "De grote winaar va BB5", zoals hij zichzelf zag bij aanvang van de programma.
Dus beginnen we een hetze tegen Menno om het op die manier uit te schakelen.
Menno blijkt echt sterker als meneer Rob had gedacht.
Daarbij worde Rob ook nog eens flink de hand boven het hoofd gehouden door BB. Tot 2 maal toe werd zijn exit tenietgedaan.
Het word nu toch echt tijd dat hij exit gaat, want zijn manier van spelen word niet gewardeerd bij het merendeel van de kijkers.
ook mee eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:07 schreef crazymamma het volgende:
Inderdaad. Een man van 44, zelf vader, moet zich toch dood schamen dat hij op deze manier het spelletje probeert te winnen.
Hij is heel diep gevallen, alleen hebben de anderen het nog niet door,
Menno is zijn concurrent vanaf dag 1.
- Menno scoort Ingrid, waar hij het zelf op had voorzien. Hij kwam immer in het huis om een "vrouwtje"te scoren.
- Menno blijkt niet gevoelig voor zijn psychologische praatjes en roddels.
- Menno is in sportief opzicht zijn concurrent.
- Menno lag goed in de groep en vooral bij de vrouwtjes.
Kortom een en al frustratie voor "De grote winaar va BB5", zoals hij zichzelf zag bij aanvang van de programma.
Dus beginnen we een hetze tegen Menno om het op die manier uit te schakelen.
Menno blijkt echt sterker als meneer Rob had gedacht.
Daarbij worde Rob ook nog eens flink de hand boven het hoofd gehouden door BB. Tot 2 maal toe werd zijn exit tenietgedaan.
Het word nu toch echt tijd dat hij exit gaat, want zijn manier van spelen word niet gewardeerd bij het merendeel van de kijkers.
Volgens mij snap jij het principe van big brother niet helemaal. Ze hebben een paar vierkante meter tot hun beschikking en voor de rest geen contact met de buitenwereld. Who the fuck moeten ze dan iets betekenen voor de maatschappij???? en iets anders doen dan de hele dag hangen???? Jezus christus...die gasten toch met hun op de maatschappij gerichte gedrag..'iedereen moet zijn steentje bijdragen'quote:Op zondag 6 november 2005 16:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik snap ook niet wat iedereen tegen Menno heeft. Hij is de enige persoon met een beetje instelling en probeert iig nog iets van de opdrachten te maken. Wat moet je anders met zo'n stelletje luie, rokende en drinkende hangjongeren die echt helemaal niks uitvoeren de hele dag. Als ik dat zooitje in het echt tegenkwam zouden ze rap iets nuttigs voor de maatschappij moeten doen en anders kicken we die nietsnutten gewoon het land uit.
En Menno kreeg de hele groep over zich heen omdat hij bonen ging tellen in zijn eentje en de rest niet. Dat is niet 'scoren' homo Rob, dat is tenminste een instelling hebben en ergens voor gaan. Maarja wat moet jij ook in dat huis kansloze vader-prutser die je bent. Echt waar de gemiddelde asielzoeker voert nog meer in een dag uit dan die kansloze hangjeugd die in dat huis zit opgesloten.
Koppen omhoog en positief blijven: volgens mij is Menno de enige die daar wel eens van gehoord heeft...
Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.quote:Op maandag 7 november 2005 18:32 schreef creno het volgende:
ik hoop dat ie het trekt, en dat ie er niet vrijwillig uit gaat stappen, maar als Rob eenmaal weg is (en daarna chantal) dan zullen ze menno wel weer betrekken in de groep.
Ik denk dat als hij deze nominatie overleeft, hij juist wel eens heel ver kan komenquote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.
je vergeet eventjes dat 'op de bank zitten', nog lang niet betekent dat iemand er per definitie uitgaat, integendeel: de bewoners zelf kunnen enkel nomineren, maar eruit zetten doen enkel de kijkers ....quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.
ja lastig idd.. ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef Jane het volgende:
Wat moet hij anders doen dan, -moi-? Gaan lopen slijmen of ze alsjeblieft weer vriendjes met hem willen worden? Als hij nu echt iets verkeerds gedaan had, dan kon ik dat begrijpen, maar de haat van de anderen is gewoon compleet irrationeel.
Sja, sorry... principieel tegen bellen/sms'en. (naar dit soort programma'squote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:
allemaal je belletje al gedaan VOOR Menno?
0909 0302
of sms Menno naar 1010
Zeker, ik heb druk voor Dido, Roel en Rob gebeld zodat Menno weer snel naar huis kan.quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:
allemaal je belletje al gedaan VOOR Menno?
Vorige week zei hij tegen Ingrid dat ie bijna onder de douche moest huilen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef -moi- het volgende:
mm.. aan de ene kant wel maar aan de andere kant zie je ook goed dat het aan hem vreet.
bronquote:Respectloze actie tegen Menno
Het word steeds triester met het gedrag van de big brother bewoners. Vele fans zijn er al over eens dat dit de slechste big brother versie ooit is maar nog dieper zakken de bewoners bij de kijkers door hun kinderlijke gedrag. Het lijkt wel een kleuterklas. Menno word voortdurend gepest en dat schijnt iedereen geweldig te vinden. De minste streek werd gisteren geleverd. Nathalie vond het zo nodig om haar vieze besmeurde voeten af te vegen aan Menno zijn schone beddegoed. De vraag is waarom dit telkens word toegelaten door BB. Het lijkt erop dat de redactie het ook allemaal maar prachtig vind wat er gebeurd. Bij de kijkers ligt dat dus anders. Een totaal respectloze actie van Nathalie die o.i enorm bestraft mag worden en dan niet alleen Nathalie maar de hele groep met uitzondering van Menno.
Dat hele 'pest-gedrag' is natuurlijk heel erg kinderlijk ... maar ik snap niet dat iedereen dan gelijk vind dat BB ertegen moet optreden .... dat zou het juist nog sterker zo maken dat BB hun 'moeder' is en de bewoners een soort van 'stoute kinderen' ....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef schatje het volgende:
Wel vreemd dat Menno diverse malen op het matje is geroepen, maar een feeks als Nahalie niet. Ze hadden haar op z'n minst de opdracht kunnen geven om het beddengoed van hem opnieuw te verschonen.
Helemaal mee eensch!quote:Op maandag 7 november 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
Elke keer dat Rob zegt dat híjzelf er zéker niet uitgaat, hoop ik meer dat Menno blijft.![]()
Chantal bedoel jequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:57 schreef Kimske het volgende:
Tis gewoon echt een teringzooitje in dat kuthuis! Menno is de enige die echt nog zichzelf is... wat is dat voor een kinderachtig kutgedrag! En dat allemaal, dankzij ome Rob..
Dat iemand meer in beeld is hoeft niet per definitie gunstig te zijn. Als BB wil dat Menno vertrekt zullen ze de nadruk leggen op zijn negatieve kant. Het stemvee is wat dat betreft vrij makkelijk te beïnvloeden.quote:Op maandag 7 november 2005 21:17 schreef RM-rf het volgende:
je vergeet eventjes dat 'op de bank zitten', nog lang niet betekent dat iemand er per definitie uitgaat, integendeel: de bewoners zelf kunnen enkel nomineren, maar eruit zetten doen enkel de kijkers ....
Bewoners die vak genomineerd zij, hebben zelfs een sterk voordeel, omdat deze extra air-time krijgen, zich goed kunnen profileren naar de kijkers toe ....
menno lijkt sterk dankzij dat effect te 'groeien' terwijl iemand als Ingrid wegzakt in een 'moeras van nietszeggenheid en meeloperij' .....
Hoe weet jij nou dat Menno zichzelf is, ken je hem persoonlijk? En waarom is het Rob zijn schuld? Denk je echt dat Menno door de groep wordt omarmt op het moment dat Rob eruit is?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:57 schreef Kimske het volgende:
Tis gewoon echt een teringzooitje in dat kuthuis! Menno is de enige die echt nog zichzelf is... wat is dat voor een kinderachtig kutgedrag! En dat allemaal, dankzij ome Rob..
Roel met zijn 1cm. pikkie begint ook steeds meer te zakken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Op dit moment wint Menno het van iedereen, behalve Dido.
Meer dan 4 dagen na een reset (op donderdag) is de Talpa poll erg betrouwbaar:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Dat vraag ik me ook af, weet iemand wat Menno nu daadwerkelijk heeft gedaan? Ik kijk geen streams dus ik moet het doen met wat ik op tv zie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:21 schreef La_Guiri het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal wat iedereen tegen Menno heeft, of heb ik over zijn 'psychopathische' gedrag heengekeken?Ik vind het een watje ten opzichte van die valse Ingrid, maar verder zie ik niet wat hij precies 'fout' doet.
Ik kan wel een poging wagen..quote:
Dat was wel smerig jaquote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef Olio het volgende:
[..]
Ik kan wel een poging wagen..
Hij is berekenend, saai, maakt de sinasappels op voor zichzelf, spuugt medebewoners in het gezicht, plaatst zich buiten de groep, gaat 's nachts in zijn eentje bonen doppen terwijl het er altijd 2 moesten zijn (maar weet wel de camera's op zich gericht, en de goedkeuring van Hummie), en is veel te opzichtig bezig cool te zijn, wat hem niet lukt. Alles imho hé.
Het is voor hem beter dat hij niet geaccepteerd word door de groep, dat gaat hem juist stemmen kosten.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:53 schreef keizerpinguin het volgende:
Menno lijkt weer zichzelf en word weer geaacepteerd door de groep, behalve rob maar ja dat is gewoon een sukkel!!!
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist!!!!quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:
Niet om te flamen of zo want ik ken je verder helemaal niet, maar en dan? Ik bedoel aan die stunt met Robuuste Rob laatst die gewoon mocht blijven betwijfel ik ten zeerste of er wel een database achter die SMS-zooi hangt. Volgens mij hangt er alleen maar een een teller achter die aan Hummie weergeeft hoeveel ze nou weer heeft verdient door alleen maar op haar luie spinnewebbenkut te zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |