bronquote:"Een ander verschijnsel dat dan wel een rechtstreeks gevolg is van ultraviolet, is het pterygium. Hoe dichter je bij de evenaar komt - en afhankelijk van de stand van de zon - hoe meer mensen met pterygium je aantreft. Dat is een klein velletje dat op de oogbol groeit. Gestimuleerd door de UV-stralen groeit dat velletje van de neuskant van het oog naar de pupil toe. In Centraal-Afrika, Zuid-Amerika en bij de Indiërs komt dit pterygium frequent voor. Wanneer dat velletje over de pupil komt, bestaat er een gevaar voor ernstige slechtziendheid."
Het valt mee, als je ergens echt goed in bent mag je dat best zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef Thrilled het volgende:
ik vind hem beetje arrogant... betwetertje... mag hem niet zo...
Whahahah dat probleem heb ik ook, ik dacht who the fuck is Menno, ik heb na het binnengaan van de mensen niets meer van hem gehoord of gezien.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Zit deze jongen er ook in? Echt nog niets van gezien.
Dan kijk je zeker geen streams?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Whahahah dat probleem heb ik ook, ik dacht who the fuck is Menno, ik heb na het binnengaan van de mensen niets meer van hem gehoord of gezien.....![]()
Ik kijk zo af en toe maar ik had hem niet meer gezien of gehoordquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan kijk je zeker geen streams?![]()
Ja, hij blijft roepen dat 'ie een arme student is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Oh wat een arme student is die Menno, ik hoor hem net zeggen dat hij al een auto heeft vanaf zijn 18e![]()
Hij komt me bekend voorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:21 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
is inderdaad ook een erg leuke jongen om te zien
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:12 schreef Morwen het volgende:
Menno![]()
Tis dat ik nu de kop erbij zie, maar dat is toch gewoon een saaie drol![]()
Eruit met die hap![]()
Dido heeft Mennootje door...quote:Een zwoele zomeravond
Dido en Menno hebben zich afgezonderd van de rest en nestelen zich knus op een groot kussen.
"Je bent een flirt, een vrouwengek." zegt Dido. "Dat zie ik aan alles." Haar eigen houding lijkt echter ook niet erg afstandelijk te zijn.
Menno reageert: "Ik ben inderdaad niet van steen, okay, maar waar merk je dat dan aan?"
"Wil je dat echt van me horen?" vraagt Dido.
"Ja, maar zeg het maar een beetje zachtjes."
"Oh", gaat Dido verder. "Jij wilt gelijk de spanning tussen ons weghalen, dat is nou jammer."
- "Nee, dat is nou ook niet m'n bedoeling, maar ik wil het wel graag weten."
-"Nou gewoon, ik heb je geobserveerd de afgelopen dagen."
- "oh..."
-"Je hebt behoefte aan de aandacht van vrouwen."
-"Of ze zoeken me op..."
-"Jij hebt een goede manier om een beetje een vriendinnetje te zijn, Je krijgt alle vrouwen op je hand. Je bent een geweldige verleider en dat weet je maar al te goed. En je denkt dat niemand je door heeft, maar ik wel!"
Menno heeft hier even niets op te zeggen maar Dido gaat verder en verteld dat ze denkt dat er door Big Brother bewust 'koppetjes' zijn gekozen, en dat Big Brother hoopt dat er dan wat gebeurt. "Ik vind het allemaal een beetje overdreven", zegt ze nog terwijl ze Menno van dichtbij diep aankijkt met haar donkere ogen waar de tuinverlichting weelderig in wordt weerkaatst...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:13 schreef ThaPete het volgende:
Wat een flauwe gasten weer zeg ,die van de regie, gaat Menno douchen zappen ze weer snel weg voor zijn jonge heer in beeld komt.
Zeg nu zelf , wij mannen hebben genoeg gezien van het vrouwelijk schoon, laat nu de dames maar eens genieten
Ontgaat mij ook en ik ben een vrouwquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Gert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Menno "heeft"?
Ik zie wel dat hij niet lelijk is, en dat hij een vlotte geest heeft.
Maar dat beetje extra waardoor hij echt hót is, ontgaat me.
Geen idee hoe ik dat moet uitleggen maar hij heeft echt iets wat me hem doet boeien..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Gert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Menno "heeft"?
Ik zie wel dat hij niet lelijk is, en dat hij een vlotte geest heeft.
Maar dat beetje extra waardoor hij echt hót is, ontgaat me.
Daar kan ik me helemaal in vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat moet uitleggen maar hij heeft echt iets wat me hem doet boeien..
Ik ben er nog niet echt uit wat het is hahamaar ik vind hem gewoon echt schattig
![]()
[[url=http://img17.imageshack.us/img17/6348/wmplayer20050829205527587nn.th.png]afbeelding][/URL]
Dat is wel logisch als dat je ding is zegmaar.. toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, iedere keer wanneer ik hem zie, heeft hij het echt alleen over sport.
Het kan je ding zijn, maar altijd? Je hebt toch wel meer... Daarnaast, het gaat ook constant over z'n prestaties.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is wel logisch als dat je ding is zegmaar.. toch?![]()
Tanja praat ook over de baby, en Rob over zn been
En zoveel vind ik hem nu ook weer niet over sport praten hoor?![]()
Mwoah, als hij zo gehecht is aan wat zijn pappie en mammie denken had hij überhaupt niet meegedaan aan het programma. Zij waren namelijk totaal niet enthousiast met zijn plannen om deel te nemen aan Big Brother. Verder vind ik dat hij sowieso niet echt mee bezig is met hoe mensen over hem denken. Hij flapt er van alles uit. Vanochtend ook weer dat platte gedoe tegen Ingrid. Zijn moeder schaamt zich vast dood als ze dat te horen krijgt. Nee, ik heb juist de indruk dat hij er gewoon lak aan heeft.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hij laat maar heel weinig los en hij is constant bezig met hoe hij overkomt op de televisie. Wat zullen m'n pappie en mammie zeggen.
Wat ik ervan heb begrepen gedraagt hij zich ook zo in het uitgaansleven van Breda.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:23 schreef Seborik het volgende:
Ik verwacht ook niet dat iemand zich na ee week ook bloot geeft, ik verwacht echter wel dat iemand 'echt' is. Z'n opmerkingen, ook de platvloerse, komen berekenend en onecht over. Misschien is hij in het echt ook wel zo, of hoort het bij de rol die hij zich wil aanmeten. Het enige 'echte' wat ik bij hem gezien heb, zijn de berekenende gesprekken met Chantal.
Ja, als je daar wat zwaar aan tilt is dat inderdaad tegenstrijdig. Ik zie het een beetje anders. Sommige dingen met betrekking tot zijn familie en vriendenkring houdt hij liever privé. Tenminste, ik kreeg de indruk dat hij dat bedoelde. Nathalie heeft zich dat geloof ik ook voorgenomen. Niet meer dan normaal. Wat een vriendin aan mij vertelt ga ik ook niet rond bazuinen. Dat is gewoon fatsoen. Volgens mij bedoelt hij met dat schijt hebben zijn eigen gedrag. Hoe hij normaal is. Dat hij zich niet anders voordoet.quote:Constant zegt hij: Ik heb overal schijt aan. Net zoals dat hij vanochtend/vanmiddag deed in de tuin met Chantal en nog iemand, maar daarna meteen weer dat hij heel veel dingen laat, omdat hij anderen onder ogen wil kunnen komen wanneer hij het huis verlaat.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Menno zich wel bloot zou geven.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Trouwens, dan nog zou het raar zijn om nu al te verwachten dat iedereen zich bloot geeft. Men zit immers nog geen weekje in BB-Huis. De een zal wat meer de kat uit de boom kijken dan de ander.
Hij vindt zichzelf wel erg geweldig, iig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Menno wel een uitgesproken lul.
Talk is overrated anyway.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel erg geweldig, iig.
Maar ik zou er nog geen 2 minuten mee kunnen praten.
Nou maak ik me zelf ook weleens schuldig aan een door testosteron ingegeven post (puur de schuld van Dido overigens). Maar jouw bijdragen beperken zich echt alléén maar tot hitsige opmerkingen over mannenvlees. Dag-in-dag-uit. Kwijl-kwijl geil-geil. Kun je je niet ergens 124x af gaan trekken of zo en dan hier terug komen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:22 schreef CJ het volgende:
[..]
Talk is overrated anyway.En da's toch niet belangrijk.
Waar blijven de eerste nudies van Menno?![]()
Tot nu toe hebben we alleen de piemel van Joost mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Menno zich wel bloot zou geven.![]()
![]()
![]()
Idd. Ik hou totaal niet van dit soort wijspikkies, ze zijn enorm egocentrisch en daardoor saai, voorspelbaar en vermoeiend.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:23 schreef Magics het volgende:
Wat een misselijk macho-ventje![]()
Denkt dat het hele leven over zijn prestaties en zijn uiterlijk gaat....
Done that, tried it, didn't work.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou maak ik me zelf ook weleens schuldig aan een door testosteron ingegeven post (puur de schuld van Dido overigens). Maar jouw bijdragen beperken zich echt alléén maar tot hitsige opmerkingen over mannenvlees. Dag-in-dag-uit. Kwijl-kwijl geil-geil. Kun je je niet ergens 124x af gaan trekken of zo en dan hier terug komen?
Precies, het is een schandequote:Op maandag 5 september 2005 17:17 schreef lambrusco_bianco het volgende:
kom thuis van werk... log en.. en tatatadaaaaa binnen 5 minuten heeft menno het weer over rukken
zou er niet goed van worden
nee sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Weet je nog toevallig die site van Menno waarop dat vakantie gedoe staat?
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb 'm inmiddels gevonden.
allevakantielanden.nl
Menno heeft een beetje een air (ben hem wel eens tegengekomen tijdens het uitgaan), maar die site van hem is wel verdomd handig! Heb hem gelijk in mijn favorieten gezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb 'm inmiddels gevonden.
allevakantielanden.nl
Hij vermijdt bepaalde onderwerpen met het idee niemand te schofferen en meer sms-jes te krijgen. Hij gaat puur voor het geld.quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
Menno durft niet over zijn politieke standpunten te praten??? Niemand die vraagt waarom niet. Zou hij extreme standpunten huldigen??? Of beter nog extreem-rechtse standpunten??? Waarheid of paranoïa van Menno???
Mwoah, ik zie Menno niet zo snel agressief worden. Als er iemand is die zich zo heeft gedragen is het Roel wel. Hij heeft de afgelopen nacht een bierflesje over de schutting gegooid waardoor de groep nu waarschijnlijk een sanctie krijgt. Immers, voor hetzelfde geldt liep er een bewaker aan de andere kant van de schutting rond. Met alle gevolgen vandien.quote:Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef melonovy het volgende:
Die Menno, wat een hitsig ventje: filmpje van de BB site Ik vind zulke mannetjes echt vreselijk, die kop erbij, volgens mij kan hij vreselijk agressief worden, ik voorspel een Menno die nog eens gaat ontploffen in het huis.
Vind Menno een triest dwergje, hij is het type dat je moet vragen of je remlichten werken en als hij op de juiste plek staat om het te controleren, in zn achteruit en flink gas geven. Maar dit is zijn spel en Ingrid weet al hoe hij is. Daarom was zij ws ook zo erg misselijk vanacht en wil ze eigenlijk helemaal niets met hem doen behalve naar zijn kabouter verhaaltjes en hans teeuwen quotes luisteren, hem af en toe een teringklap geven.quote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie Menno niet zo snel agressief worden. Als er iemand is die zich zo heeft gedragen is het Roel wel. Hij heeft de afgelopen nacht een bierflesje over de schutting gegooid waardoor de groep nu waarschijnlijk een sanctie krijgt. Immers, voor hetzelfde geldt liep er een bewaker aan de andere kant van de schutting rond. Met alle gevolgen vandien.
Dat Menno zich hitsig heeft gedragen klopt ook. Hij echter niet alleen. Ze waren elkaar aan het ophitsen. Vooral Dido heeft kennelijk erg genoten van de piemel van Menno. Zij heeft hem vanochtend te kennen gegeven daar nooit meer over te praten.
Maar goed, ik was verder ook niet echt blij met zijn gedrag, omdat ie gewoon bij Ingrid hoort. Het is weliswaar geen officieel stel en hij is daardoor vrij om te doen wat hij wilt. Maar dan nog had hij wel rekening mogen houden met haar gevoelens. Hij wist dondersgoed dat zij het niet leuk vindt als hij loopt te hangen bij de andere dames.
Hoop het nietquote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef PC eend het volgende:
Hoe zit dat met die inseminatie![]()
Gaat hij nog storten of niet?
Of laat hij chantal nog even in spanning wachten?...
Menno-pauze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |