Veel plezier vanavond? Wat gaat er gebeuren? Komt er drank in huis?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:35 schreef stormiot het volgende:
Menno is ook mijn favoriet En zeker een leuke jongen om te zien
Nog feli Menno En veel plezier vanavond
In het filmpje topic staat de slaapkamerscene waarvan Dido tegen Roel gezegd heeft dat ze het eng vond. Waar Roel vervolgens over tegen iedereen die het horen wil zegt "Ik weet wat van hem dat is echt erg, maar ik mag het niet vertellen, dat zou schending van het vertrouwen zijn"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:04 schreef Bus watcher het volgende:
Menno duikt in bed bij Dido en Nathalie op 26 oktober om 0.44. Het filmpje duurt bijna drie minuten. Nadat je op de link hebt geklikt klik je onderaan de pagina op free. Op de volgende pagina zie je onderaan nadat enkele tientallen seconden zijn afgeteld de downloadlink verschijnen.
Wordt je toch helemaal simpel van he... alles wat die jongen in dat huis doet wordt zo buiten proporties geblazen door de rest... mag echt hopen dat ie stand houdt en ze een voor een het huis uitwerktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:30 schreef avonne het volgende:
[..]
In het filmpje topic staat de slaapkamerscene waarvan Dido tegen Roel gezegd heeft dat ze het eng vond. Waar Roel vervolgens over tegen iedereen die het horen wil zegt "Ik weet wat van hem dat is echt erg, maar ik mag het niet vertellen, dat zou schending van het vertrouwen zijn"
Dido en Nathalie liggen in bed en praten ergens over. Menno komt binnen. D en N vragen hem of hij gehoord heeft waar ze het over hadden. Nee, dus.
Menno kiest een bed in de damesslaapkamer omdat het op de mannenslaapkamer te gehorig is.
Menno "was het belangrijk?
Naat "vrouwelijke gevoelens"
Menno "over een man? Toch Dido?"
Menno kruipt bij Dido in bed, lepeltje-lepeltje, dus van een zoen is geen sprake.
Dido "Zo kan ik niet slapen, Men,
Menno "ach, het is toch liefde"
Dido " zo kan ik echt niet slapen"
Menno klimt weer uit bed en stapt in een ander bed
Dido " ik heb met Roel wakker gelegen joh"
Menno "je moest eens met mij slapen joh, dan slaap je als een roos. Ik streel je zachtjes..."
Dido "Ik kan niet slapen met een vreemde man"
Menno "Ik ben toch geen "vreemde man""
Dido "maakt niet uit, ik kan niet slapen"
Menno "je moet meer ontspannen, schat, ik doe echt niks"
Dido "dat weet ik ook wel. Daar gaat het niet eens om. Roel deed ook niks."
Menno "dus zoenen was niks"
Dido "dat was geen zoenen, dat was een KUS"
Menno "dan wil ik ook kussen met jou, als dat geen zoenen is" (sarcastisch)
Dido "Dat is goed hoor"
Menno "ooh, grote bek zeg, doet ze toch niet""
Nathalie "Mafkees!"
Menno "je bent zelf een mafkees"
Dido "ik zeg geen mafkees"
Menno "maar Nathalie wel"
"Welterusten Men"
"Welterusten"
Er is dus absoluut geen sprake van dat Menno Dido probeerde te kussen.
Ook heeft hij niet boven op haar gelegen, maar naast haar.
Ze heeft hem er ook niet uitgetrapt, ze zei simpelweg dat hij weg moest gaan en dat deed hij direct.
Sterker nog, Menno zegt zelf over zoenen "doet ze toch niet"
Lijkt me een duidelijk gevalletje van "ijskoningin is al allergisch voor intimiteit als er alleen een verbaal grapje over gemaakt wordt"
Ik hoop dat Menno alle Menno bashers overleefd, weten ze in ieder geval dat zij fout bezig waren. Op dit moment heb ik geen absolute favoriet, dus bijna iedereen mag winnen, behalve Rob, Nathalie, Dido, Chantal en over Joost ben ik gaan twijfelen na zijn laatste leugenachtige gedragquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt je toch helemaal simpel van he... alles wat die jongen in dat huis doet wordt zo buiten proporties geblazen door de rest... mag echt hopen dat ie stand houdt en ze een voor een het huis uitwerkt
Uitendelijk lijkt hij zich ook al prima door te slaan en hij lijkt door te hebben dat des te meer er over hem geroddeld wordt en hoe slechter hij in de groep ligt, des te beter zijn positie bij het publiek komt te liggen, zie zijn motivatie bij het nomineren van Rob; hij weet dondersgoed dat hij het van Rob wint ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:09 schreef Kimske het volgende:
Ik zou menno zo graag een lieve knuf willen geven, alleen maar om te laten zien dat heel veel mensen het smerige spelletje van Rob door heeft
Hij heeft zichzelf buiten de groep geplaatst en trok Ingrid met zich mee maar die had daar uiteindelijk geen zin in. Het moment waarop hij als 'homo' anderen in vertrouwen heeft genomen en vervolgens glashard heeft gelogen, heeft hem de das omgedaan. Niemand zal hem nog geloven en dat heeft hij geheel aan zichzelf te danken. Medelijden is in dit geval misplaatst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:06 schreef PLAE@ het volgende:
Het is echt zo zielig zoals men nu achter Menno z'n rug om praat over hem. Terwijl hij niet veel bijzonders gedaan heeft. Helemaal sneu van dat emotionele wrak Ingrid![]()
Hij had de opdracht makkelijk anders kunnen uitvoeren, maar hij koos er zelf voor om het op deze manier te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef crazymamma het volgende:
Hij heeft dit niet aan zichzelf te danken. Hij had een opdracht en heeft die goed uitgevoerd. Hij heeft Ingrid daarbij ontzien.
Overdreven? Liegen getuigt van lage waarden. Iemand die moedwillig liegt kun je per definitie niet vertrouwen, of het nou een spel betreft of niet.quote:De overdreven reaktie van Chantal heeft de roddels gestart.
Zij hebben het niet zo laten merken, maar als ik naar de nominaties kijk dan zijn 3 van de 4 afkomstig van personen tegen wie hij had gelogen.quote:De andere bewoners hadden geen probleem met de homo-opdracht van Menno.
Als het echt een hetze was van Rob dan hadden alle bewoners hem allang uitgekotst. Maar Rob wordt op handen gedragen omdat hij sympathiek is en klaar staat voor iedereen, ook voor Menno.quote:Van het begin af aan is Rob al bezig met een hetze tegen Menno.
Hij heeft iedereen, inclusief Ingrid, tegen Menno opgezet.
wtf?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Hij had de opdracht makkelijk anders kunnen uitvoeren, maar hij koos er zelf voor om het op deze manier te doen.
[..]
Overdreven? Liegen getuigt van lage waarden. Iemand die moedwillig liegt kun je per definitie niet vertrouwen, of het nou een spel betreft of niet.
[..]
Zij hebben het niet zo laten merken, maar als ik naar de nominaties kijk dan zijn 3 van de 4 afkomstig van personen tegen wie hij had gelogen.
[..]
Als het echt een hetze was van Rob dan hadden alle bewoners hem allang uitgekotst. Maar Rob wordt op handen gedragen omdat hij sympathiek is en klaar staat voor iedereen, ook voor Menno.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef NewOrder het volgende:
Hij had de opdracht makkelijk anders kunnen uitvoeren, maar hij koos er zelf voor om het op deze manier te doen.
Zo'n opdracht vraagt om een tactische aanpak. Als je dan kiest voor een methode waarbij je redelijkerwijs kunt weten dat je je eigen ruiten ingooit, dan ben je dus dom bezig. Hij stelde weliswaar de opdracht veilig maar vergat voor het gemak dat hij ook nog verder moest met deze groep.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:25 schreef RM-rf het volgende:
Leg eens uit?
Vind jij dat Menno welbewust, om de gevoelens van anderen vooral niet te kwetsen, heel omzichtig met die opdracht had moeten omgaan, om vooral niet te liegen ...?
Ben jij van mening dat hij het slagen van zijn eigen persoonlijke opdracht had moeten riskeren door niet direkt 'doelgericht' de meest goedgelovige roddelaarsters erover te benaderen .... (dat steekt Chantal erbij het meest, dat menno haar daar 'doorhad' wist dat ze makkelijk te beliegen was, en ze er ook met open ogen intrapte) ...
Er is een groot verschil tussen een bepaalde schijn wekken en iemand in vertrouwen nemen om er vervolgens doelbewust tegen te liegen, zonder daarna ook maar enige aandacht te besteden aan het gebeurde. Zijn enige excuus was dat hij die opdracht had gekregen van BB.quote:Dat menno eromheen had moeten breien, hooguit een beetje klunzig een 'homo-indruk' had moeten wekken met enkele indirekte signalen ... dat dat 'minder' liegen was geweest?
Ik geloof zeker niet dat iedereen in het huis even eerlijk is, maar BB heeft niet voor niets Menno gekozen als slachtoffer.quote:Tevens, denk jij werkelijk dat iemand anders in de groep dat anders had aangepakt, wél eerlijk is, niet roddelt achter de rug of verschillende verhalen tegen personen ophangt?
Rob jaloers op Menno? Waarom? Wat heeft Menno, behalve twee benen, wat Rob graag zou willen hebben? Niets, helemaal niets.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef crazymamma het volgende:
Ik kan ook niet begrijpen dat iemand sympathie op kan brengen voor iemand die iedereen zo tegen elkaar opzet. Hij bemoeit zich overal mee en denk alles te weten.
Hij is vanaf het begin jalours geweest op Menno. Hij had zelf zijn zinnen gezet op Ingrid, maar die koos voor |Menno.
Hij dacht de populaire bink uit te kunnen hangen in huis, maar dat is hij niet geworden. Deze frustratrie leeft hij uit op |Menno.
Het feit dat Rob zo gigantisch lult over Menno zegt m.i. genoeg, hoe kinderachtig....quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:24 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Rob jaloers op Menno? Waarom? Wat heeft Menno, behalve twee benen, wat Rob graag zou willen hebben? Niets, helemaal niets.
Jaja, je hebt al gezegd dat menno het anders aan moest pakken volgens jou .... ik vraag je dan zelf eens jouw kaarten op tafel te leggen en aan te geven hoe jij nu precies vind dat hij het beter had kunnen aanpakken ... niet dat zijn methode fout was volgens jou, dat weten we nu .. maar hoe dan wel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:19 schreef NewOrder het volgende:
Zo'n opdracht vraagt om een tactische aanpak....
Het punt is dat hij de suggestie moest wekken dat hij homo is om zo de meerderheid van de stemmen te winnen. Daarvoor is het helemaal niet nodig om expliciet te vertellen dat je homo bent. Die suggestie wekken is ook niet zo moeilijk, daarvoor hoef je alleen maar naar Joost te kijken. Hij mocht ook middelen zoals foto's gebruiken en bovendien was iedereen alert op het ontdekken van de homo door het verhaal van Bridget. Suggestief gedrag leidt in zo'n situatie al gauw tot bepaalde conclusies.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:10 schreef RM-rf het volgende:
Jaja, je hebt al gezegd dat menno het anders aan moest pakken volgens jou .... ik vraag je dan zelf eens jouw kaarten op tafel te leggen en aan te geven hoe jij nu precies vind dat hij het beter had kunnen aanpakken ... niet dat zijn methode fout was volgens jou, dat weten we nu .. maar hoe dan wel?
Ik vind het een vrij algemene norm dat je niet liegt tegen anderen. Natuurlijk hebben we hier te maken met speciale omstandigheden, maar Menno had in dit geval een keuze. Als je wilt winnen in BB moet je er eerst voor zorgen dat je de eindstreep haalt en dan zul je dus inderdaad rekening moeten houden met de verschillende individuen in de groep.quote:Vind jij het werkelijk zo dat mensen in BB de persoonlijke wensen/gevoeligheden van medebewoners (die ze vooraf nooit gekend hebben) boven geldelijk gewin moeten stellen?
Het is een spel, een wedstrijd en geen oorlog. Het gaat om het winnen van iets wat relatief gezien onbelangrijk is, namelijk geld. Dat zou je waarden niet mogen beïnvloeden.quote:En hoe combineer je dat met het idee dat onderdeel van dat hele spel, juist is dat de overgeblevene een flinke geldprijs wint en de andere eigenlijk niet (op een kleine dagvergoeding na)?
Eerlijkheid is toch geen zwart/wit gegeven. Op iedere bewoner, of in breder verband op ieder mens, valt wel wat aan te merken wat betreft eerlijkheid. Maar als we het projecteren op een norm-ladder, dan eindigt de actie van Menno wat mij betreft behoorlijk laag.quote:Natuurlijk is het makkelijk als buitenstaander te doen alsof je zelf zo'n fantastiche eerlijk mens bent (Chantal houd dat idee binnen het huis zelfs op, Rob deels ook) .... maar dat is geheel in tegenspraak met het idee achter het hele BB-spel ....
Heel goed gezegd, ik ben het 100% met je eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:07 schreef crazymamma het volgende:
Inderdaad. Een man van 44, zelf vader, moet zich toch dood schamen dat hij op deze manier het spelletje probeert te winnen.
Hij is heel diep gevallen, alleen hebben de anderen het nog niet door,
Menno is zijn concurrent vanaf dag 1.
- Menno scoort Ingrid, waar hij het zelf op had voorzien. Hij kwam immer in het huis om een "vrouwtje"te scoren.
- Menno blijkt niet gevoelig voor zijn psychologische praatjes en roddels.
- Menno is in sportief opzicht zijn concurrent.
- Menno lag goed in de groep en vooral bij de vrouwtjes.
Kortom een en al frustratie voor "De grote winaar va BB5", zoals hij zichzelf zag bij aanvang van de programma.
Dus beginnen we een hetze tegen Menno om het op die manier uit te schakelen.
Menno blijkt echt sterker als meneer Rob had gedacht.
Daarbij worde Rob ook nog eens flink de hand boven het hoofd gehouden door BB. Tot 2 maal toe werd zijn exit tenietgedaan.
Het word nu toch echt tijd dat hij exit gaat, want zijn manier van spelen word niet gewardeerd bij het merendeel van de kijkers.
ook mee eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:07 schreef crazymamma het volgende:
Inderdaad. Een man van 44, zelf vader, moet zich toch dood schamen dat hij op deze manier het spelletje probeert te winnen.
Hij is heel diep gevallen, alleen hebben de anderen het nog niet door,
Menno is zijn concurrent vanaf dag 1.
- Menno scoort Ingrid, waar hij het zelf op had voorzien. Hij kwam immer in het huis om een "vrouwtje"te scoren.
- Menno blijkt niet gevoelig voor zijn psychologische praatjes en roddels.
- Menno is in sportief opzicht zijn concurrent.
- Menno lag goed in de groep en vooral bij de vrouwtjes.
Kortom een en al frustratie voor "De grote winaar va BB5", zoals hij zichzelf zag bij aanvang van de programma.
Dus beginnen we een hetze tegen Menno om het op die manier uit te schakelen.
Menno blijkt echt sterker als meneer Rob had gedacht.
Daarbij worde Rob ook nog eens flink de hand boven het hoofd gehouden door BB. Tot 2 maal toe werd zijn exit tenietgedaan.
Het word nu toch echt tijd dat hij exit gaat, want zijn manier van spelen word niet gewardeerd bij het merendeel van de kijkers.
Volgens mij snap jij het principe van big brother niet helemaal. Ze hebben een paar vierkante meter tot hun beschikking en voor de rest geen contact met de buitenwereld. Who the fuck moeten ze dan iets betekenen voor de maatschappij???? en iets anders doen dan de hele dag hangen???? Jezus christus...die gasten toch met hun op de maatschappij gerichte gedrag..'iedereen moet zijn steentje bijdragen'quote:Op zondag 6 november 2005 16:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik snap ook niet wat iedereen tegen Menno heeft. Hij is de enige persoon met een beetje instelling en probeert iig nog iets van de opdrachten te maken. Wat moet je anders met zo'n stelletje luie, rokende en drinkende hangjongeren die echt helemaal niks uitvoeren de hele dag. Als ik dat zooitje in het echt tegenkwam zouden ze rap iets nuttigs voor de maatschappij moeten doen en anders kicken we die nietsnutten gewoon het land uit.
En Menno kreeg de hele groep over zich heen omdat hij bonen ging tellen in zijn eentje en de rest niet. Dat is niet 'scoren' homo Rob, dat is tenminste een instelling hebben en ergens voor gaan. Maarja wat moet jij ook in dat huis kansloze vader-prutser die je bent. Echt waar de gemiddelde asielzoeker voert nog meer in een dag uit dan die kansloze hangjeugd die in dat huis zit opgesloten.
Koppen omhoog en positief blijven: volgens mij is Menno de enige die daar wel eens van gehoord heeft...
Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.quote:Op maandag 7 november 2005 18:32 schreef creno het volgende:
ik hoop dat ie het trekt, en dat ie er niet vrijwillig uit gaat stappen, maar als Rob eenmaal weg is (en daarna chantal) dan zullen ze menno wel weer betrekken in de groep.
Ik denk dat als hij deze nominatie overleeft, hij juist wel eens heel ver kan komenquote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.
je vergeet eventjes dat 'op de bank zitten', nog lang niet betekent dat iemand er per definitie uitgaat, integendeel: de bewoners zelf kunnen enkel nomineren, maar eruit zetten doen enkel de kijkers ....quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.
ja lastig idd.. ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef Jane het volgende:
Wat moet hij anders doen dan, -moi-? Gaan lopen slijmen of ze alsjeblieft weer vriendjes met hem willen worden? Als hij nu echt iets verkeerds gedaan had, dan kon ik dat begrijpen, maar de haat van de anderen is gewoon compleet irrationeel.
Sja, sorry... principieel tegen bellen/sms'en. (naar dit soort programma'squote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:
allemaal je belletje al gedaan VOOR Menno?
0909 0302
of sms Menno naar 1010
Zeker, ik heb druk voor Dido, Roel en Rob gebeld zodat Menno weer snel naar huis kan.quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:
allemaal je belletje al gedaan VOOR Menno?
Vorige week zei hij tegen Ingrid dat ie bijna onder de douche moest huilen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef -moi- het volgende:
mm.. aan de ene kant wel maar aan de andere kant zie je ook goed dat het aan hem vreet.
bronquote:Respectloze actie tegen Menno
Het word steeds triester met het gedrag van de big brother bewoners. Vele fans zijn er al over eens dat dit de slechste big brother versie ooit is maar nog dieper zakken de bewoners bij de kijkers door hun kinderlijke gedrag. Het lijkt wel een kleuterklas. Menno word voortdurend gepest en dat schijnt iedereen geweldig te vinden. De minste streek werd gisteren geleverd. Nathalie vond het zo nodig om haar vieze besmeurde voeten af te vegen aan Menno zijn schone beddegoed. De vraag is waarom dit telkens word toegelaten door BB. Het lijkt erop dat de redactie het ook allemaal maar prachtig vind wat er gebeurd. Bij de kijkers ligt dat dus anders. Een totaal respectloze actie van Nathalie die o.i enorm bestraft mag worden en dan niet alleen Nathalie maar de hele groep met uitzondering van Menno.
Dat hele 'pest-gedrag' is natuurlijk heel erg kinderlijk ... maar ik snap niet dat iedereen dan gelijk vind dat BB ertegen moet optreden .... dat zou het juist nog sterker zo maken dat BB hun 'moeder' is en de bewoners een soort van 'stoute kinderen' ....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef schatje het volgende:
Wel vreemd dat Menno diverse malen op het matje is geroepen, maar een feeks als Nahalie niet. Ze hadden haar op z'n minst de opdracht kunnen geven om het beddengoed van hem opnieuw te verschonen.
Helemaal mee eensch!quote:Op maandag 7 november 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
Elke keer dat Rob zegt dat híjzelf er zéker niet uitgaat, hoop ik meer dat Menno blijft.![]()
Chantal bedoel jequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:57 schreef Kimske het volgende:
Tis gewoon echt een teringzooitje in dat kuthuis! Menno is de enige die echt nog zichzelf is... wat is dat voor een kinderachtig kutgedrag! En dat allemaal, dankzij ome Rob..
Dat iemand meer in beeld is hoeft niet per definitie gunstig te zijn. Als BB wil dat Menno vertrekt zullen ze de nadruk leggen op zijn negatieve kant. Het stemvee is wat dat betreft vrij makkelijk te beïnvloeden.quote:Op maandag 7 november 2005 21:17 schreef RM-rf het volgende:
je vergeet eventjes dat 'op de bank zitten', nog lang niet betekent dat iemand er per definitie uitgaat, integendeel: de bewoners zelf kunnen enkel nomineren, maar eruit zetten doen enkel de kijkers ....
Bewoners die vak genomineerd zij, hebben zelfs een sterk voordeel, omdat deze extra air-time krijgen, zich goed kunnen profileren naar de kijkers toe ....
menno lijkt sterk dankzij dat effect te 'groeien' terwijl iemand als Ingrid wegzakt in een 'moeras van nietszeggenheid en meeloperij' .....
Hoe weet jij nou dat Menno zichzelf is, ken je hem persoonlijk? En waarom is het Rob zijn schuld? Denk je echt dat Menno door de groep wordt omarmt op het moment dat Rob eruit is?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:57 schreef Kimske het volgende:
Tis gewoon echt een teringzooitje in dat kuthuis! Menno is de enige die echt nog zichzelf is... wat is dat voor een kinderachtig kutgedrag! En dat allemaal, dankzij ome Rob..
Roel met zijn 1cm. pikkie begint ook steeds meer te zakken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Op dit moment wint Menno het van iedereen, behalve Dido.
Meer dan 4 dagen na een reset (op donderdag) is de Talpa poll erg betrouwbaar:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Dat vraag ik me ook af, weet iemand wat Menno nu daadwerkelijk heeft gedaan? Ik kijk geen streams dus ik moet het doen met wat ik op tv zie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:21 schreef La_Guiri het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal wat iedereen tegen Menno heeft, of heb ik over zijn 'psychopathische' gedrag heengekeken?Ik vind het een watje ten opzichte van die valse Ingrid, maar verder zie ik niet wat hij precies 'fout' doet.
Ik kan wel een poging wagen..quote:
Dat was wel smerig jaquote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef Olio het volgende:
[..]
Ik kan wel een poging wagen..
Hij is berekenend, saai, maakt de sinasappels op voor zichzelf, spuugt medebewoners in het gezicht, plaatst zich buiten de groep, gaat 's nachts in zijn eentje bonen doppen terwijl het er altijd 2 moesten zijn (maar weet wel de camera's op zich gericht, en de goedkeuring van Hummie), en is veel te opzichtig bezig cool te zijn, wat hem niet lukt. Alles imho hé.
Het is voor hem beter dat hij niet geaccepteerd word door de groep, dat gaat hem juist stemmen kosten.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:53 schreef keizerpinguin het volgende:
Menno lijkt weer zichzelf en word weer geaacepteerd door de groep, behalve rob maar ja dat is gewoon een sukkel!!!
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist!!!!quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:
Niet om te flamen of zo want ik ken je verder helemaal niet, maar en dan? Ik bedoel aan die stunt met Robuuste Rob laatst die gewoon mocht blijven betwijfel ik ten zeerste of er wel een database achter die SMS-zooi hangt. Volgens mij hangt er alleen maar een een teller achter die aan Hummie weergeeft hoeveel ze nou weer heeft verdient door alleen maar op haar luie spinnewebbenkut te zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |