Dit wordt nog wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:47 schreef poemojn het volgende:
Ik ben me nu aan het inlezen met loonstrookje van m'n man ernaast
Ik snap ook veel niet, maar wel dat het duurder wordt, en dat het in je voordeel is als je een koophuis hebt want dan krijg je meer zorgtoeslag.
Hij slaapt in mijn bed! in mijn bed! in mijn bed!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Rottdog het volgende:
LB was hijwelnietvastvriendjetochwelniet op tijd voor het eten
Hier nog 1quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap er geen moer van en steek mijn kop in het zand.
En waarom lig je er niet op naast in je tijgerpakje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hij slaapt in mijn bed! in mijn bed! in mijn bed!![]()
![]()
![]()
Oe! Dat vind ik een hele goede opmerking!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ah dat moet je man maar regelen straks
Zij: Kun je ook niet slapen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:59 schreef moussy het volgende:
[..]
En waarom lig je er niet op naast in je tijgerpakje?
Niet wat dit soort dingen betreft... dan ben ik gewoon blond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 schreef poemojn het volgende:
O, als je nu particulier bent heb je vast geluk BE
/edit
En ben jij niet geemancipeerd?![]()
Hij: Ja dag ik ga niet op je wachten , LB zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
Hij: waarom msnen jullie dan ook altijd tot half 3?
vertel vertel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:04 schreef _evenstar_ het volgende:
verhaaltje..
Ik ben zo'n smachtende wachter, die gaat triest naar de deur zitten kijken als er een verwacht pakketje niet komt, maar tracktrace heeft me al meerdere keren voor de gek gehouden en dan kwamen ze als nog smiddagsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:07 schreef dutchie het volgende:
Bar ben al eens in het roze kasteel geweest voor een bruiloft en als ik dan toch zover ga rijden rij ik liever naar de Efteling. (10 september weer) Maar wel lief dat je aan ons denkt. Anders gooi je ze gewoon toch te koop op Markplaats ofzo? Of in het topic Vraag en aanbod kinderspullen deel 5 of op V&A zelf.
Anitra, niet doen, niet een smachtende vrouw hoop geven.
be patient moet eerst even mailtje af tikken very important en dan ga ik snuffelen en een feuteu makenquote:
Distrubitieroute betekend dat hij zo gebracht wordquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef dutchie het volgende:
* dutchie heel voorzichtig
"Zending in distributieroute"
Zou ie nou eerst nog weer doorgestuurd worden naar het plaatselijke postkantoor of of of.....
(ja Anitra, ik ben dus ook zo)
Wat een mooi pakket!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:
dutchie volgens mij ga je geowon vandaag je foontje krijgen![]()
even spammen:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
nu wonen die mensen 3 deurn verder op maar krijg steeds brieven van incasso bureau en in principe wonen ze hier al 3 maand niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:41 schreef babyfeet het volgende:
gewoon retour afz erop zetten en personen verhuist zo deed ik dat altijd
en posten maar
ahhhh.. wat een lieve verrassingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:
dutchie volgens mij ga je geowon vandaag je foontje krijgen![]()
even spammen:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
haha.. hoeveel schulden hebben ze?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nu wonen die mensen 3 deurn verder op maar krijg steeds brieven van incasso bureau en in principe wonen ze hier al 3 maand niet meer![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:07 schreef poemojn het volgende:
Hangt ervan af of je thuis bent. Wij hebben ook eens zoiets gehad, mijn man kwam toen hij de voordeur uitstapte op weg naar z'n werk een deurwaarder tegen die ons huis wilde ontruimen.Vorige bewoner was blijkbaar een wanbetaler. Deurwaarders kunnen bij de gemeente opvragen op welk adres iemand woont maar doen dat niet altijd. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid wel dat incassobureau even bellen dus.(Al is een incassobureau geen deurwaarder, ze hebben minder rechten.)
JAAAA !!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:10 schreef Lishe het volgende:
Bar_en_Mar!!!! Heb je ze nog?
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:07 schreef poemojn het volgende:
Hangt ervan af of je thuis bent. Wij hebben ook eens zoiets gehad, mijn man kwam toen hij de voordeur uitstapte op weg naar z'n werk een deurwaarder tegen die ons huis wilde ontruimen.Vorige bewoner was blijkbaar een wanbetaler. Deurwaarders kunnen bij de gemeente opvragen op welk adres iemand woont maar doen dat niet altijd. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid wel dat incassobureau even bellen dus.(Al is een incassobureau geen deurwaarder, ze hebben minder rechten.)
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:26 schreef moussy het volgende:
iemand nog iets leuks teruggestuurd van wehkamp-neckermann de laatste tijd? Er schijnt een winkel op slagharen te zitten met de teruggestuurde artikelen van datte
volgens mij verschilt dat per hema..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:57 schreef texelonia het volgende:
En eindelijk ook weer rompers die ook voor jongens leuk zijn!
Hema is wel meer op meisjes gericht dan op jongens. Beetje jammer![]()
Hmm dat de ene Hema groter is en meer kleding heeft, okay. Maar ik ben nog nooit in een Hema geweest waar ze meer jongenskleren hebben dan meisjesklerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef E.T. het volgende:
volgens mij verschilt dat per hema..
de hema hier heeft bijv. veel meer jongenskleding dan meisjes..
en soms krijg ik dingen kado die in enkhuizen gekocht zijn en die hier dus never, nooit in de Hema hangen/hebben gehangen.
(Hema een dorp verderop heeft ook altijd veel leukere kleren dan Hema hier.. )
Ja, was afgelopen maandag. Het ging heel goed en ze was heel positief. Maar er was de zaterdag ervoor ook iemand geweest die ze ook heel goed vond. Nu had ze dus veel moeite met kiezen, maar vandaag werd ik gebeld dat ze toch voor die ander hebben gekozen... Ze had eigenlijk geen op- of aanmerkingen op me, maar ze vond die ander nét iets enthousiaster ofzow...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:16 schreef Lishe het volgende:
Hey Tex, al meegelopen bij de videotheek?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:53 schreef Rottdog het volgende:
Het begint me toch een partij donker te worden, real scary![]()
Ieks maardatwilliknie! Is het erg? lang? hard?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:33 schreef Rottdog het volgende:
Net even op balkon gestaan onweer kijken, zo zwart dusmaarrre clauw het komt jullie kant op
Echt? Maar..huh..zit je zo dichtbij me dan? En weet je zeker dat de trekrichting stad Grunn is?quote:
Ik wilde hem Henk noemen, maar daar luisterde hij niet naarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef Rottdog het volgende:
Zabb gefeliSuper
Coolbabe dat noem jij alleen maar een verkoudje
Hij heet ook Willemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:35 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik wilde hem Henk noemen, maar daar luisterde hij niet naar
*nu echt naar bed gaat*
Tssskk en dan nog maar niet te spreken op die rotzooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:49 schreef Luchtbel het volgende:de moeder van m'n ex is jarig geweest en die kwam langs met lekkers
Het lijkt trouwens wel alsof we in Villa Volta wonen, zo scheef is die foto
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:11 schreef Luchtbel het volgende:
Vanavond, dan neemt m'n zus ze mee hierheen.
Jessie de schoenen zijn leuk toch! En die blauw met rode zijn heus wel leuk met een wijde spijkerbroek ofzo, lekker stoer, lekker stampen!
Ze hebben bij Bristol ook zulke lekker kneuterige regenlaarzen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Plassen stampen!! Ik ga eerdaags lekker regenlaarzen kopen, voor als het herfst wordt en ik met de hond ga
Plassen stampen *yeah*
Jaaaaaaaaaaaaaaa die wil ik!!!! Owwwww VET! Die roze!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef Jonnetje het volgende:
Jessie wat een leuke laarsjes!
(vooral die bruinige...)
[..]
Ze hebben bij Bristol ook zulke lekker kneuterige regenlaarzen..
[afbeelding]
[afbeelding]
(aanbiedingen zijn tot 27 aug.)
Nee, en SPIJT dat ik had toen ik in Tunesië zat! Maar ik ga ze vanavond bestellen, moet ook nieuwe Vichy hebben, bij Dr. Jones Internetapotheekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef babyfeet het volgende:
dan neem je ze allebij heb je nog keuze
had je die zakjes nou nog gehaald syrena ?(metamusil?)
Hoop dat je vannacht ook beter geslapen hebt. Stom is dat he, dat je die rugpijn niet direct aan je nieren wijt. Dat had ik bij mijn laatste nierontsteking ook, toen dacht ik dat ik mijn rug te veel belast had. Nu pas is dat besef er bij mij, wat weer ertoe leidt dat elke pijntje in de rug meteen beetje angst opwekt of het weer zo ver is:(quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:26 schreef Lois het volgende:
Bedankt voor alle beterschapswensen, erg lief! Ik drink onwijs veel (mariposa) en het lijkt iets beter te gaan. De koorts is minder en ik heb zowaar even kunnen slapen vanmorgen. Vannacht ging dat niet zo, steeds naar de wc enzo.
Wij hebben nog de mazzel dat we zo dichtbij Schiphol wonen, kunnen in elk geval nog een paar uurtjes slaap meepikkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
pffff lekker vroeg Rewino
Kwart voor 6 is het gewordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:27 schreef babyfeet het volgende:
tis toch maar een kwartiertje
kwart over 5 jullie half 6 toch
Kan je niet via internet inchecken? Dat zag ik laatst bij mijn moeder die via internet ook gereserveerd had. Wij gaan zelf ook zaterdagochtend weg, dus misschien zie ik jullie ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Bah, heb net met Transavia gebeld: door verbouwingen op Schiphol kunnen we niet op vrijdagavond inchecken. Dat betekent dus dat we in de rij moeten zaterdagmorgen om kwart over 3
Wel meer kans dat we Babyfeet en Kyllian tegenkomen natuurlijk
Nee, dat gaat niet. Alleen voor tickets die rechtstreeks bij Transavia zijn gekocht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:56 schreef Mariposa het volgende:
Kan je niet via internet inchecken? Dat zag ik laatst bij mijn moeder die via internet ook gereserveerd had. Wij gaan zelf ook zaterdagochtend weg, dus misschien zie ik jullie ook welChristan is een goed herkenningpunt
Wij vertrekken pas om 6.30 en zullen er om 5 uur aankomen met de trein. Misschien zien we jullie dan wel opstijgen
![]()
Naar Mallorca, via Barcelona. Wel grappig dat jullie en Babyfeet met een kwartier verschil vertrekken als het vliegtuig aan dezelfde pier staat, kunnen jullie er een hele mooie mini-meet van makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat gaat niet. Alleen voor tickets die rechtstreeks bij Transavia zijn gekocht.
Waar gaan jullie heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |