Dit wordt nog wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:47 schreef poemojn het volgende:
Ik ben me nu aan het inlezen met loonstrookje van m'n man ernaast
Ik snap ook veel niet, maar wel dat het duurder wordt, en dat het in je voordeel is als je een koophuis hebt want dan krijg je meer zorgtoeslag.
Hij slaapt in mijn bed! in mijn bed! in mijn bed!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Rottdog het volgende:
LB was hijwelnietvastvriendjetochwelniet op tijd voor het eten
Hier nog 1quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap er geen moer van en steek mijn kop in het zand.
En waarom lig je er niet op naast in je tijgerpakje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hij slaapt in mijn bed! in mijn bed! in mijn bed!![]()
![]()
![]()
Oe! Dat vind ik een hele goede opmerking!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ah dat moet je man maar regelen straks
Zij: Kun je ook niet slapen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:59 schreef moussy het volgende:
[..]
En waarom lig je er niet op naast in je tijgerpakje?
Niet wat dit soort dingen betreft... dan ben ik gewoon blond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 schreef poemojn het volgende:
O, als je nu particulier bent heb je vast geluk BE
/edit
En ben jij niet geemancipeerd?![]()
Hij: Ja dag ik ga niet op je wachten , LB zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
Hij: waarom msnen jullie dan ook altijd tot half 3?
vertel vertel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:04 schreef _evenstar_ het volgende:
verhaaltje..
Ik ben zo'n smachtende wachter, die gaat triest naar de deur zitten kijken als er een verwacht pakketje niet komt, maar tracktrace heeft me al meerdere keren voor de gek gehouden en dan kwamen ze als nog smiddagsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:07 schreef dutchie het volgende:
Bar ben al eens in het roze kasteel geweest voor een bruiloft en als ik dan toch zover ga rijden rij ik liever naar de Efteling. (10 september weer) Maar wel lief dat je aan ons denkt. Anders gooi je ze gewoon toch te koop op Markplaats ofzo? Of in het topic Vraag en aanbod kinderspullen deel 5 of op V&A zelf.
Anitra, niet doen, niet een smachtende vrouw hoop geven.
be patient moet eerst even mailtje af tikken very important en dan ga ik snuffelen en een feuteu makenquote:
Distrubitieroute betekend dat hij zo gebracht wordquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef dutchie het volgende:
* dutchie heel voorzichtig
"Zending in distributieroute"
Zou ie nou eerst nog weer doorgestuurd worden naar het plaatselijke postkantoor of of of.....
(ja Anitra, ik ben dus ook zo)
Wat een mooi pakket!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:
dutchie volgens mij ga je geowon vandaag je foontje krijgen![]()
even spammen:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
nu wonen die mensen 3 deurn verder op maar krijg steeds brieven van incasso bureau en in principe wonen ze hier al 3 maand niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:41 schreef babyfeet het volgende:
gewoon retour afz erop zetten en personen verhuist zo deed ik dat altijd
en posten maar
ahhhh.. wat een lieve verrassingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:
dutchie volgens mij ga je geowon vandaag je foontje krijgen![]()
even spammen:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
haha.. hoeveel schulden hebben ze?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nu wonen die mensen 3 deurn verder op maar krijg steeds brieven van incasso bureau en in principe wonen ze hier al 3 maand niet meer![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:07 schreef poemojn het volgende:
Hangt ervan af of je thuis bent. Wij hebben ook eens zoiets gehad, mijn man kwam toen hij de voordeur uitstapte op weg naar z'n werk een deurwaarder tegen die ons huis wilde ontruimen.Vorige bewoner was blijkbaar een wanbetaler. Deurwaarders kunnen bij de gemeente opvragen op welk adres iemand woont maar doen dat niet altijd. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid wel dat incassobureau even bellen dus.(Al is een incassobureau geen deurwaarder, ze hebben minder rechten.)
JAAAA !!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:10 schreef Lishe het volgende:
Bar_en_Mar!!!! Heb je ze nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |