Sorry het spijt me, ik weet me gewoon echt helemaal geen raad meer. Het was niet de bedoeling dat het zo lang zou wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:29 schreef -Dominator- het volgende:
WOW wat een verhaal...
Misschien stopt 'ie wat in d'r drankje ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef Posdnous het volgende:
Hm..je valt wel erg snel in slaap en wordt dan ook niet meer wakker blijkbaar. vervelend probleem.
Als je 'even in slaap valt' en niet meer wakker wordt als iemand je half uitkleed en betast zou dat wel logisch zijn ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien stopt 'ie wat in d'r drankje ofzo.
Ze komt over als een wat naief en onzeker meisje. Dan moet je haar nog ff wijs gaan maken dat zoiets haar eigen schuld is, dat helpt ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe normaal is voor de meeste mensen hun geldende normen (en waarden) om niet vrolijk met je verkrachter een filmpje te gaan kijken.
Maargoed; dat zal wel aan mij liggen, en TS had er natuurlijk niks aan kunnen doen om e.e.a. te voorkomen (de 2de keer dan)
Ze komt over als een grote fantast, die aandacht te kort komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef keesjeislief het volgende:
Ze komt over als een wat naief en onzeker meisje. Dan moet je haar nog ff wijs gaan maken dat zoiets haar eigen schuld is, dat helpt ja..
Ach, misschien is ze wel gewoon erg goed van vertrouwen; wie weetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ze komt over als een wat naief en onzeker meisje. Dan moet je haar nog ff wijs gaan maken dat zoiets haar eigen schuld is, dat helpt ja..
Politie kan veel doen... Haar woord tegen het zijnequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef PeRi het volgende:
Naar de politie gaan.
Maar ik snap niet dat je een tweede keer met hem meegegaan bent, zoals hierboven gezegd wordt, dat was wel erg naïef van je.
Tuurlijk ben ik dat met je eens. Maar aanranding is altijd verkeerd, ben je dat ook met me eens?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef vosss het volgende:
Anyhoe, slim is het ZEKER niet te noemen om vrolijk nog een keer met die gast mee te gaan; dat ben je toch op zijn minst wel met me eens of niet?
Het gaat om de melding, voor haar eigen gevoelsrust ook. Of er er echt iets uit komt of niet, 't wordt heus onderzocht. En er is een aantekening van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Politie kan veel doen... Haar woord tegen het zijne![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef keesjeislief het volgende:
Maar aanranding is altijd verkeerd, ben je dat ook met me eens?
Je moet even tijd nemen voor jezelf en vanavond iemand die dichtbij je staat (ouders of goede vriendin) in vertrouwen nemen. Ik krijg sterk de indruk dat je je heel erg schaamt en schuldig voelt. Ajb, probeer goed te beseffen dat dat nergens voor nodig is. Tuurlijk, het is van buitenaf makkelijk te zeggen en er zit ook wel een kern van waarheid in dat het naief van je was om contact met die jongen te houden. Maar soit, dat is van ondergeschikt belang en daarmee is het nog niet jouw schuld!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef Myra het volgende:
[..]
Sorry het spijt me, ik weet me gewoon echt helemaal geen raad meer. Het was niet de bedoeling dat het zo lang zou wordenMaar ik merk dat dit een hele goede uitlaatklep voor mij is, en daar gaat het me meer om dan het aantal mensen die het gaan lezen. Mocht iemand dit lezen dan hoop ik dat die personen ook serieus reageren, want ik weet het niet meer...
![]()
Dat zijn ze zelf schuld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef AcidTrance het volgende:
ff in het algemeen
Er zijn volgens mij heel veel vrouwen die zijn aangerand door bekende en het nooit hebben gemeld.
Mensen geloven tegenwoordig ook alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef keesjeislief het volgende:
Je moet even tijd nemen voor jezelf en vanavond iemand die dichtbij je staat (ouders of goede vriendin) in vertrouwen nemen. Ik krijg sterk de indruk dat je je heel erg schaamt en schuldig voelt.
zeker niet om daar ook nog eens in slaap te vallenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach, misschien is ze wel gewoon erg goed van vertrouwen; wie weet
En misschien is het ook wel uit de duim gezogen; who knows
Anyhoe, slim is het ZEKER niet te noemen om vrolijk nog een keer met die gast mee te gaan; dat ben je toch op zijn minst wel met me eens of niet?
Misschien breng ik het wat ongenuanceerd; daar kan ik niks en doen, en als ik daar mensen mee tegen hun poten aanschop; excuses daarvoor
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Even heel erg offtopic; ik ga volgende week op vakantie naar frankrijk; maar is soit niet met een s op het eind?![]()
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het uberhaupt raar om bij een ander thuis zomaar in slaap te vallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeker niet om daar ook nog eens in slaap te vallen![]()
Het ligt niet aan jou Tijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het uberhaupt raar om bij een ander thuis zomaar in slaap te vallen.
Vrij weinig inderdaad ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef Myra het volgende:
maar daar heb ik nu dus niks meer aan...
Inderdaad, dat is nu ook niet meer belangrijk maar in ieder geval iets om je in de toekomst van bewust van te zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef Myra het volgende:
En natuurlijk is dat achteraf gezien heel erg dom geweest...maar daar heb ik nu dus niks meer aan...
Haha, thnx voor de tipquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:06 schreef Tijn het volgende:
Goeie tip voor de toekomst: neem een bak koffie als je je moe voelt in plaats van op de bank in slaap te donderen. Is nog gezelliger ook.
Deze reactie zegt alles wat er te zeggen valt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Myra het volgende:
Haha, thnx voor de tip![]()
Naja, ik kom inderdaad wel over als een ontzettende luie sufkut, maar dat ben ik niet
. Ik ben normaal gesproken juist erg actief ingesteld
![]()
Sterk puntquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Deze reactie zegt alles wat er te zeggen valt.
Feit is dat hij misbruik van de situatie heeft gemaakt en dingen heeft gedaan die jij als je wakker was geweest niet zou hebben toegelaten, iets wat volgens de wet strafbaar is. Als ik jou was zou ik eens gaan praten met Slachtofferhulp aangezien daar meer kennis en ervaring aanwezig is dan hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef Myra het volgende:
En natuurlijk is dat achteraf gezien heel erg dom geweest...maar daar heb ik nu dus niks meer aan...
quote:
Jouw Nederlands valt nog niet eens fatsoenlijk te noemen, dus ga niet over andermans Engels lopen zeikenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat engels niet zn sterkste vak is waarschijnlijk![]()
Bedankt, toevallig zei net iemand over de msn dat ook (ben met een aantal fokmensen over msn aan het praten die het gelezen hadden en die wel behoefte hebben om er serieus over te praten met eigen ervaringen of ervaringen vanuit de nabije omgeving). Denk dat ik dat ook wel ga doen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Feit is dat hij misbruik van de situatie heeft gemaakt en dingen heeft gedaan die jij als je wakker was geweest niet zou hebben toegelaten, iets wat volgens de wet strafbaar is. Als ik jou was zou ik eens gaan praten met Slachtofferhulp aangezien daar meer kennis en ervaring aanwezig is dan hier.
Tsja, want jij kan het zeker weten hoe het is om aangerand of anderszins misbruikt te worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef Gabry het volgende:
Ik vind haar reactie behoorlijk overdreven
Ik vind dat wel meevallen. Er spelen diverse aspecten mee, zoals een gevoel van machteloosheid, een misbruikt vertrouwen, het feit dat je niet weet wat er precies met je gebeurd is, en het gevoel als een ding gebruikt te zijn. Dat levert best heftige emoties op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef Gabry het volgende:
Ik vind haar reactie behoorlijk overdreven
Even denken wat ik zou doen als ik zou wakker wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:32 schreef confined het volgende:
[..]
Tsja, want jij kan het zeker weten hoe het is om aangerand of anderszins misbruikt te worden?
Ik sluit me hierbij aan, hoe krijg je het voor elkaar om half ontkleed te worden en aan alle kanten betast te worden zonder wakker te worden????quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef SHE het volgende:
ok, je valt te pas en te onpas overal in een heeeele diepe slaap. Zo diep, dat iemand je half kan ontkleden.
Ook laat je jezelf tot 2 keer toe in een situatie komen welke niet ok is. Na de eerste keer had je die gozer al moeten verbannen uit je leven
En last but not least...wat voor 'vriendje" heb jij injezusnaam , die er vanaf weet en die die gozer niet meteen handmatig castreert???
Ik denk dat je OF uit je nek kletst en schromelijk overdrijft OF dat je gewoon echt zo dom bent als je picca doet vermoeden
Dat vind ik inderdaad ook wel vreemd.. Hoe reageerde hij er precies op TS?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef erodome het volgende:
En idd wat voor vriendje is dat in godensnaam dat hij dit hoort en er niets aan doet, ook al is het geen relatie vriendje, als ik zoiets aan gewoon een goede vriend zou vertellen dan zou hij moordneigingen krijgen en als ik het aan mijn man zou vertellen zou de moord snel een feit zijn(na ja moord, goed erop los rammen dan).
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Even denken wat ik zou doen als ik zou wakker worden
en een goede vriendin heeft dr mond op plaatsen waar het niet hoort..
mMmmmm das een moeilijke..![]()
Ja eens, maar als je eenmaal thuis bent, 3x douchen, angst reacties tegenover je vriend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Er spelen diverse aspecten mee, zoals een gevoel van machteloosheid, een misbruikt vertrouwen, het feit dat je niet weet wat er precies met je gebeurd is, en het gevoel als een ding gebruikt te zijn. Dat levert best heftige emoties op.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik vind dit persoonlijk niet onder aanranding vallen, maar verkrachting
Dingen die een diepe indruk maken gaan vaak een eigen leven lijden, en kunnen zich op vele manieren uiten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:44 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja eens, maar als je eenmaal thuis bent, 3x douchen, angst reacties tegenover je vriend.
En zwetend wakker worden.
Natuurlijk verschilt dat per persoon. Aanrandingen zijn echter nooit prettig, al heb ik gelukkig niet zulke heftige ervaringen als TS. Een inbreuk op lichamelijke integriteit zoals een aanranding maakt denk ik echter altijd wel een flinke indruk, waardoor angst en een minderwaardigheidsgevoel op de voorgrond kunnen komen.quote:Daar kan ik me weinig bij voorstellen, ik denk dat dat gewoon verschilt per persoon.
Volgens mij ga je met de verkeerde mensen omquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef SHE het volgende:
Ik zal je vertellen waarom; omdat:
1. de meeste vrouwen zwakke mormels zijn
2. ze labiel zijn
3. ze doorgaans niet echt overtuigd van zichzelf staan
Je moet jezelf weer behoorlijk laten gelden he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef SHE het volgende:
Ik zal je vertellen waarom; omdat:
1. de meeste vrouwen zwakke mormels zijn
2. ze labiel zijn
3. ze doorgaans niet echt overtuigd van zichzelf staan
Ik gruwel hiervan...
Klopt! Omdat er bij misbruik situaties vaak sprake is van een één-op-één situatie (niet op die manier bedoeld, jongens), is het bij een strafzaak vaak het verhaal van het slachtoffer tegen het verhaal van de verdachte...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:42 schreef confined het volgende:
c) Het is vaak moeilijk te bewijzen
Als je zulke heftige emoties hebt ga je echt niet nog een keer gezellig bij die gast langs om te kletsen over de vakantie enzo hoor. Tenzij je dom bent. Nou goed, dan ben je dom en ga je wel, dan val je echt niet weer in slaap hoor, dan ben je continue op je hoede en voel je je echt niet op je gemak.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Er spelen diverse aspecten mee, zoals een gevoel van machteloosheid, een misbruikt vertrouwen, het feit dat je niet weet wat er precies met je gebeurd is, en het gevoel als een ding gebruikt te zijn. Dat levert best heftige emoties op.
Valt dat niet in de categorie van vrouwen die jarenlang bij hun man blijven ondanks dat hij haar slaat? Sommige mensen zijn blijkbaar bang om de waarheid onder ogen te komen over mensen om wie ze geven. Gevaarlijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef sassa het volgende:
[..]
Als je zulke heftige emoties hebt ga je echt niet nog een keer gezellig bij die gast langs om te kletsen over de vakantie enzo hoor.
Ik zou dat zelf in ieder geval wel zijn. Ik ben iemand die vrij snel in slaap valt in een vertrouwde omgeving, maar aan de andere kant heb ik ook een sterke intuitie die soms aangeeft dat dat niet handig is... Het is wel een interessante vraag voor TS.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef sassa het volgende:
[..]
Als je zulke heftige emoties hebt ga je echt niet nog een keer gezellig bij die gast langs om te kletsen over de vakantie enzo hoor. Tenzij je dom bent. Nou goed, dan ben je dom en ga je wel, dan val je echt niet weer in slaap hoor, dan ben je continue op je hoede en voel je je echt niet op je gemak.
Eeeeeeeeeeeeeeehehehheeh.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef Myra het volgende:
Ik heb van alles geroepen en geschreeuwd en hij vond zelfs dat het mijn eigen schuld was. En misschien is dat ook zo, ik viel immers zelf in slaap.
ik vind niet dat je dat kan vergelijken, maargoedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:55 schreef confined het volgende:
[..]
Valt dat niet in de categorie van vrouwen die jarenlang bij hun man blijven ondanks dat hij haar slaat? Sommige mensen zijn blijkbaar bang om de waarheid onder ogen te komen over mensen om wie ze geven. Gevaarlijk...
Gelden? Voor wat? Omdat ik mensen die zwelgen in zelfmedelijden een stel graatloze labielo's vind?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet jezelf weer behoorlijk laten gelden he?
maar als je zoiets hebt meegemaakt is de omgeving bij die persoon niet meer zo vertrouwd lijkt mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf in ieder geval wel zijn. Ik ben iemand die vrij snel in slaap valt in een vertrouwde omgeving, maar aan de andere kant heb ik ook een sterke intuitie die soms aangeeft dat dat niet handig is... Het is wel een interessante vraag voor TS.
Raar is dat he, mensen die niet helemaal hetzelfde zijn als jij. Hoe durven ze.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Gelden? Voor wat? Omdat ik mensen die zwelgen in zelfmedelijden een stel graatloze labielo's vind?
Dat het mij opvalt dat vooral vrouwen daar last van hebben?
Dat is geen geldingsdrang hoor, gewoon mijn perceptie
Ik kan het me ook nauwelijks voorstellen. Maar ach, wie ben ik? Er gebeuren wel vreemdere dingen op deze aarde...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef sassa het volgende:
niw, dan nog! als je zoiets hebt meegemaakt en je bent weer alleen met diegene dan ben je gewoon op je hoede. als die aanranding echt zo erg was vergeet je dat niet en dan voel je je echt niet zo op je gemak dat je gezellig bij m op de bank in slaap valt. dat gaat er bij mij gewoon echt niet in.
Het feit dat je dat in ieder topic moet benadrukken geeft wel de indruk dat er een bepaalde behoefte bevredigd wordt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Gelden? Voor wat? Omdat ik mensen die zwelgen in zelfmedelijden een stel graatloze labielo's vind?
Dat het mij opvalt dat vooral vrouwen daar last van hebben?
Dat is geen geldingsdrang hoor, gewoon mijn perceptie
Doe niet zo quasi correctquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Raar is dat he, mensen die niet helemaal hetzelfde zijn als jij. Hoe durven ze.
Zoek de topics er maar even bij, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit dat je dat in ieder topic moet benadrukken geeft wel de indruk dat er een bepaalde behoefte bevredigd wordt.
En dat is boeiend voor....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe niet zo quasi correctWat een ander doet moet hij/zij zelf weten...dan mag ik het alsnog vreselijk dom vinden
jezelf tot 2 keer toe laten betasten cq in slaap vallen bij je aanrander ....hoe durft ze? ..neen, hoe dom ben je ?
Kijk in je history maar naar topics waar iets te zeggen valt over hoe vrouwen zijn of hoe ze zouden moeten zijn..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Zoek de topics er maar even bij, ik ben benieuwd![]()
Got me on that one.quote:en ontopic verdomme, jij policy overschrijdende muts![]()
Jij bent zeker vergeten dat je toen je jonger was vast ook wel eens onverstandig, of laten we zeggen dom bent geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe niet zo quasi correctWat een ander doet moet hij/zij zelf weten...dan mag ik het alsnog vreselijk dom vinden
jezelf tot 2 keer toe laten betasten cq in slaap vallen bij je aanrander ....hoe durft ze? ..neen, hoe dom ben je ?
De omstandigheden waaronder dat is gebeurd zijn niet helemaal duidelijk. Je hebt verder wel een punt dat onzekerheid en labiliteit veel vrouwen parten speelt, in dit geval speelt dat denk ik ook wel mee. Maar voegt het echt iets toe aan de topic dat veel vrouwen dat hebben, maar jij niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef SHE het volgende:
Dan past ze goed in het politiek subforumquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kijk in je history maar naar topics waar iets te zeggen valt over hoe vrouwen zijn of hoe ze zouden moeten zijn..
[..]
Got me on that one.
Ik zou zo graag willen dat de vrouwtjes wat meer ballen kregen, that's allquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kijk in je history maar naar topics waar iets te zeggen valt over hoe vrouwen zijn of hoe ze zouden moeten zijn..
[..]
Got me on that one.
Vrouwen hebben geen ballen, sim-pel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen dat de vrouwtjes wat meer ballen kregen, that's all![]()
Zit er niet altijd in SHE. Er spelen ook een hoop biologische factoren mee, waardoor veel vrouwen het prettig vinden om te zijn zoals ze zijn.. Voor jou geldt dat misschien niet, maar waarom je eigen idealen aan anderen opdringen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen dat de vrouwtjes wat meer ballen kregen, that's all![]()
......... zal ze wel in slaap zijn gevallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef AcidTrance het volgende:
Gezien de TS niet meer reageert..........
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:32 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
......... zal ze wel in slaap zijn gevallen.
Of ze vond het wel geil dat ze net deed alsof ze sliep, en hij haar kleren uittrok een soort spel zeg maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Neverstop het volgende:
Vraag me dan af hoe dat dan gegaan is, he.
"Hey kijk nou das die vrolijke jongen die me in een onbewaakt moment heeft aangerand. Tjonge wat leuk, hij is op vakantie geweest. Laat ik is gezellig met m naar huis gaan. O jej, word ik toch weer moe. Vorige keer ging dat helemaal mis, laat ik is ontdekken of ie nu wel z'n handen thuis kan laten. Zzzzzzzzz"
Sounds like a load of crap of een heel dom meisje.
Anyway, als dit toch echt is voorgevallen: aangifte doen.
Tot twee maal toe zelfs, terwijl je de eerste keer er zelfs slaapproblemen (nachtmerries wellicht, kan ik niet uit Myra's verhaal opmaken) aan heb overgehouden. Op z'n minst: apart.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan, hoe krijg je het voor elkaar om half ontkleed te worden en aan alle kanten betast te worden zonder wakker te worden????
tuurlijk ... meeste meisjes die worden aangerand worden gelabeld als "dom".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Neverstop het volgende:
Vraag me dan af hoe dat dan gegaan is, he.
"Hey kijk nou das die vrolijke jongen die me in een onbewaakt moment heeft aangerand. Tjonge wat leuk, hij is op vakantie geweest. Laat ik is gezellig met m naar huis gaan. O jej, word ik toch weer moe. Vorige keer ging dat helemaal mis, laat ik is ontdekken of ie nu wel z'n handen thuis kan laten. Zzzzzzzzz"
Sounds like a load of crap of een heel dom meisje.
Anyway, als dit toch echt is voorgevallen: aangifte doen.
Dat moet je noooit denken. Niemand heeft het recht om ongewenst aan je te zitten. Zeker niet als je slaapt en al helemaal niet als je daarvoor te kennen hebt gegeven hem niet te moeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef Myra het volgende:
[...]
en hij vond zelfs dat het mijn eigen schuld was. En misschien is dat ook zo, ik viel immers zelf in slaap.
[...]
Ik denk niet dat iemand die een grapje maakt zo'n lange post schrijftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
Schopje onzin?
Geef me 2 kansen en ik belazer je 2 keer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:03 schreef Tafkahs het volgende:
goh, erg analytisch ben je niet he, lieveheersmeisje, alle tekenen wijzen op onacceptabel gedrag; jij alleen met die gozer, je valt erg makkelijk in slaap en voor je het weet is Sesamstraat afgelopen en ben je ineens in een heel andere toestand verzeild geraakt...
Ze zeggen wel eens, in het algemeen stoot een ezel zich niet 2x aan dezelfde steen
Misschien heeft ze het gekopieerd van een breezah-site om te kijken wie er happen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een grapje maakt zo'n lange post schrijft![]()
Die zou het verhaal tot freudiaanse verspreking bestempelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:23 schreef Gabry het volgende:
Wat zou Sigmund Freud hiervan denken?
Die vriend heeft eindelijk z'n excuus om ook vreemd te gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:33 schreef cultheld het volgende:
Zie je het al voor je? Je verkracht een meisje, zegt sorry en gaat naar haar vriend om te vertellen dat je het niet zo bedoeldeAls die vriend je dan niet de grond in stompt, is ie homo of van plastic.
Of hij is daar ook een keer in slaap gevallen en heeft begrip voor de situatie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die vriend heeft eindelijk z'n excuus om ook vreemd te gaan![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die vriend heeft eindelijk z'n excuus om ook vreemd te gaan![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien is die foute vriend tegelijk haar vriend-vriend.
Dat zou een hoop verklaren.
Of misschien is het wel andersomquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien is die foute vriend tegelijk haar vriend-vriend.
Dat zou een hoop verklaren.
nee dat helptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou een paar vriendjes oproepen en met maskers op die gast snachts opzoeken thuis. Niets zeggen, gewoon binnenstormen en hem helemaal onvruchtbaar schoppen. En dat meen ik dus serieus.
Ben je trouwens gewoon enorm naïef en onwetend?
Daar heb jij vrienden voor nodig? Als een gozer dat bij mijn vriendin zou doen, zou ik 'm zelf pakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou een paar vriendjes oproepen en met maskers op die gast snachts opzoeken thuis. Niets zeggen, gewoon binnenstormen en hem helemaal onvruchtbaar schoppen. En dat meen ik dus serieus.
Ben je trouwens gewoon enorm naïef en onwetend?
Het is handig als een paar mensen hem met gespreide benen op de grond gedrukt houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb jij vrienden voor nodig? Als een gozer dat bij mijn vriendin zou doen, zou ik 'm zelf pakken.
Dit soort problemen pak je niet aan door op internet je verhaaltje van je af te schrijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:51 schreef BGN het volgende:
Je kan tegenwoordig niet eens meer met je problemen op Internet terecht....
Ben jij soms die 'goede' vriend?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het is handig als een paar mensen hem met gespreide benen op de grond gedrukt houden.
Het is dan ook een onzin-verhaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dit soort problemen pak je niet aan door op internet je verhaaltje van je af te schrijven.
Ik zou m zelf eerst n paar rotschoppen verkopen en dan mn vriend dr bij halenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb jij vrienden voor nodig? Als een gozer dat bij mijn vriendin zou doen, zou ik 'm zelf pakken.
Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is dan ook een onzin-verhaal.
Ja, en ik ben dan dus de vriend. En ik zou op mijn beurt met een hele ploeg zijn ballen zo erg vermorzelen en kapotschoppen dat hij nooit meer een stijve krijgt of aan seks durft te denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:54 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Ik zou m zelf eerst n paar rotschoppen verkopen en dan mn vriend dr bij halen
99% kans dat het een onzin-verhaal is. Als dit waar is, dan leven Elvis en 2pac allebei nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.
Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je zoiets al op internet kwijt wilt lijkt het me voor de hand liggend dat je het anoniem doet. Ze had net zo goed om 17:00 de trein van Amsterdam naar Utrecht kunnen pakken dr keel schrapen en zeggen: "Mensen ik wil graag wat vertellen...."
Gokje: Ze studeert psychologie en wil "iets" analyserenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:59 schreef BGN het volgende:
[..]
Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.
Maar ze zal vast wel een reden hebben waarom ze het hier vertelt. Het zal iig wel geen verkapt help-ik-ben-aangerand-krijg-ik-nu-aandacht-topic zijn.
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.
De goede vriend vertelt het aan haar vriend en die slaat hem niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.
Die vriend bied zijn excuus aan en zij aanvaard het.
and they move on. (denkt ze)
Dat lijkt mij niet 'dom'
Ik heb genoeg laffe medelanders ontmoet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
De goede vriend vertelt het aan haar vriend en die slaat hem niet.
Dat lijkt mij bullshit.
Als je valt en per ongeluk met je handen tegen haar borsten aan komt heb je een incident. Als je moedwillig een slipje, trui, en rokje van een vrouw verplaatst om haar te kunnen beffen, vingeren en neuken is dat geen incident meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.
Die vriend bied zijn excuus aan en zij aanvaard het.
and they move on. (denkt ze)
Dat lijkt mij niet 'dom'
Vervolgens gaat ze er weer heen en valt ze weer in slaap.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bullshit.
Je moet die domme gasten de kost geven die geloven in de stelling "een wijf is voor even maar een maat is voor ever".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bullshit.
alle, behalve de OP, die haalt ze zelf wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:09 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel reacties van vandaag zouden straks nog blijven staan?
"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef milagro het volgende:
[..]
alle, behalve de OP, die haalt ze zelf weg
staat er ook nog "Dit is sowieso niet de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb, het is me vaker overkomen"
narcolepsie is echt zo lastig, hè
Oi! Ze had een stringetje aan, hoor... en ik weet welke, want die was elders te zien hier op Fokquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderen![]()
quote:
Daar reageerde ik op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:19 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben misschien een lachertje op die manier maar ik ben wel trots op het feit dat ik altijd probeer anderen te helpen. Dat maakt mij imo een goed mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |