Kijk eens in het vorige topic.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Ik snap niet waarom niksan er nog in zit. Ze heeft al iets van 5 maanden niet gepost hier
Bij mij zijn het fotoboek-links.quote:
Euh....zo ongeveer welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Was ze ook 1.65m?
En ik weet dat sommigen geen fotoboek hebben ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij mij zijn het fotoboek-links..
Besides, niksan hoort er gewoon standaard bij te zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Ik snap niet waarom niksan er nog in zit. Ze heeft al iets van 5 maanden niet gepost hier
Of je maakt van de plaatjes klikable naar de fotoboeks, das beterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Bupatih, Tania18, beaverhausen, Dizer, Tom_Tom-
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]niksan, Duiveltja, PeRi, MissBliss, Zhenar
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Airelle, LeBeau, ShowChat, Skaai, Copycat
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]mark_03, Svensational, babette21, BVO, bar_rel
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]pberends, Dada, timbob, Nano, _ElMaikel_
Nee, dit is beter. Want ander is het blok half blauw, en nu weet men meteen wie het is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je maakt van de plaatjes klikable naar de fotoboeks, das beter
Heb je een foto van d'r gemaakt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh....zo ongeveer wel!!
Maar serieus![]()
Ze leek écht op jou
Zelfde-ogen, zelfde haar/kapsel.
Oh, oh, oh...als ze iets ouder was......![]()
![]()
![]()
Omdat je ff_light gebruikt en die van Duif is een link omdat daar [img=60,60] bijstaat, want zijn ava is niet het goede formaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom is alleen Duiveltja's avatar een link en wordt daardoor het prachtige blok verneukt?
Nee, ik had mijn fotocamera (net die avondquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je een foto van d'r gemaakt?![]()
Het was trouwens toch geen Duitser ofzo he
Wat leuk.quote:
Vuurwerkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn fotocamera (net die avond) niet bij me.
Ze stond naast me, vuurwerk kijken met haar familie.
![]()
En volgens mij was ze niet Duits.
Best wel... tis een soort van een blind datequote:
Ja, ik had het in de krant gelezen van die bosbranden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vuurwerk
In Portugal was ook vuurwerk (en bosbranden, maar gelukkig niet bij ons)
En nu ga ik slapen, ik ben nog steeds kapot. Zo'n vakantie is toch bedoeld om uit te rusten?
Is dat je date?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat te koop op MarktPlaats voor 5000 euro. Ik wil hem kopen. Hij is zoooo mooi
Ze's 16 jaar?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Best wel... tis een soort van een blind date
Ken haar al een tijdje via een vriendin van me, maar dan alleen via telefoon en zo. En nou heeft die vriendin van me ons aan elkaar gekoppeld voor een date en zo. Maar ze is heel mooi en heeel lief!!! We gaan morgen veel leuke dingen doen
Leg uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
maar dan alleen via telefoon en zo. & Maar ze is heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |