quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding]
Slijmbalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Die smiley is voor mij gereserveerd
Tante niksan, daar heb je toch niks án.quote:
Als ie slechts twee keer gebruikt wordt is ie voor jou ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Die smiley is voor mij gereserveerd
1/6quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:06 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tante niksan, daar heb je toch niks án.![]()
![]()
( <-
)
Snap je um??:D : D: D: D:!! Niks aan!!
: D: D: D; d; d d
![]()
![]()
: D!
Spuit driemiljoenzeshonderdduizendtweehonderdvierentachtig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:06 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tante niksan, daar heb je toch niks án.![]()
![]()
( <-
)
Snap je um??:D : D: D: D:!! Niks aan!!
: D: D: D; d; d d
![]()
![]()
: D!
quote:
Lees je in.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:07 schreef FlyingFox het volgende:
Wie de neuk is Tania. Praat me bij! Iemand!
De [insert mooie-vrouw] van ShowChat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:07 schreef FlyingFox het volgende:
Wie de neuk is Tania. Praat me bij! Iemand!
Met twee dingen ben ik het eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Tania18 het volgende:
Korte samenvatting: Vakantie was super. Hier is het weer saai en Talpa is stom.
![]()
Leuke katten ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
De [insert mooie-vrouw] van ShowChat.
PeRi.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:12 schreef PeRi het volgende:
Dag Bu.
Ja, dat moest je van PeRi zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef FlyingFox het volgende:
Hey Sven, hoe was je vakantie? Heb je er voor het eerst gezoend ofzo, je bent zo.. anders...
*naar ticketservice rent maar ondertussen in portomonnee kijkt*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kaartjes voor Rufus al binnen, PeRi?
Ik zag het.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Het online-tekentje bij niksan is al weer veranderd in een minnetje.![]()
Wat arrogant van je om dat te denken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat moest je van PeRi zeggen.!
Niks 'an te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Het online-tekentje bij niksan is al weer veranderd in een minnetje.![]()
Wat vind je meevallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef FlyingFox het volgende:
Svensational, ik vind het wel meevallen.
Ik vond het niet noemenswaardig.quote:
Alles wat over niksan gaat is noemenswaardig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het niet noemenswaardig.
Mwah...wacht maar tot Dizer, pberends en bar_rel hier zijn....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef FlyingFox het volgende:
Wat zijn jullie toch opdringerig gefixeerd op de FOK!dames.
Ik zat vroeger toen ik jong was nooit achter de FOK!dames aan. Ik was altijd het líéfste jongetje van de klas.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah...wacht maar tot Dizer, pberends en bar_rel hier zijn....
Dan gaat het alleen nog maar over........Dizer, pberends en bar_rel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah...wacht maar tot Dizer, pberends en bar_rel hier zijn....
Je PI zegt voldoende, FF.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik zat vroeger toen ik jong was nooit achter de FOK!dames aan. Ik was altijd het líéfste jongetje van de klas.
Ik denk niet dat het al bijna is uitverkocht. Ik ga volgende week kaartjes halen iig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef PeRi het volgende:
*naar ticketservice rent maar ondertussen in portomonnee kijkt*
Wanneer is het ook al weer, november toch? Is het al bijna uitverkocht?
Ik praat ook altijd alleen maar over me zelf hoor. Laatst nog, toen had ik het er nog over. Over mezelf dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan gaat het alleen nog maar over........Dizer, pberends en bar_rel.
"me zelf".quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd alleen maar over me zelf hoor. Laatst nog, toen had ik het er nog over. Over mezelf dus.
De PI spreekt voor 99% van je post. Het maakt vaak geen bal uit wat je tiept. Nu doe ik bijvoorbeeld net of ik in een emotionele bui ben.quote:
Houd de dief!!!!!!11quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef mark_03 het volgende:
Oeh oeh, ik pik dit topic nog net ff mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |