ach, valt wel mee, zou wat anders zijn als hier het stemPLICHT nog goldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het meest zorgen maak ik me nog om het feit dat die mensen ook stemrecht hebben.![]()
Vandaagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
Maerycke is een weblogger
Sinds wanneer is dat?
Ik mag alleen meespelen op de Big Brother site hoor. Ik ga columns schrijven en nieuwtjes posten enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Cool
Ik kom eigenlijk alleen nooit op de weblog van Fok![]()
![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mag alleen meespelen op de Big Brother site hoor. Ik ga columns schrijven en nieuwtjes posten enzo.![]()
Dat zou helemaal desastreus zijn geweest. Maar stemrecht is al bedenkelijk genoeg voor sommige mensen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:49 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, valt wel mee, zou wat anders zijn als hier het stemPLICHT nog gold
Aha een echte BB fan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef Maerycke het volgende:
Ik mag alleen meespelen op de Big Brother site hoor. Ik ga columns schrijven en nieuwtjes posten enzo.![]()
Thanks!quote:
Al vanaf de eerste seriequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha een echte BB fan.
Terwijl wij hier BB aan het afkraken zijn, schrijf daar anders een stukje over![]()
De eerste serie heb ik ook nog wel gezien. Toen was het nieuw en ruig. Maar nu heb ik er geen behoefte meer aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Al vanaf de eerste serieIk heb me geregistreerd bij de 2e serie maar die username ben ik kwijt (geen flauw idee ook meer wat het was... ).
Jawel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kan je niet in het fokcrewforum?
Het is écht niet spannendquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij is het policy om te zeggen dat het crewforum niet spannend is.
Schop TRU
Nou dan: http://forum.fok.nl/topic/744639quote:
Dat komt omdat je niet in het forumcrewforum kan komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is écht niet spannendBij het vorige forum waar ik Admin was, stonden tenminste nog smeuige dingen in het forum achter de schermen...
't is wel zo hoor. Iedere "groep" heeft zijn eigen forum (frontpage, weblog, forum etc.) en er is 1 gezamenlijk forum. Maar daar gebeurt echt geen ruk. Ik kom er nauwelijks.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm klinkt overtuigend
Maar toch geloof ik het ergens niet![]()
Verdorie.. straks moet ik nog gaan solliciteren...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet in het forumcrewforum kan komen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |