Betere service dan zo'n beetje alle andere bedrijven hebben dus ja....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:27 schreef XL het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb je nu niet kunnen boarden omdat je bindingen bij Burton lagen.... tegen de 200 ofzo? Goede service! [afbeelding]
Het is ook wel netjes opgelost. Maar ik rel graagquote:Op woensdag 7 september 2005 12:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Betere service dan zo'n beetje alle andere bedrijven hebben dus ja....
Trouwens, als ze die highbacks niet meer hadden, dan moet dat aan het einde van het seizoen geweest zijn.
Wel kewl dat ze er gewoon een nieuw model highback op zetten
Nooit van me leven Flow bindingen als er ook nog Burton bestaatquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef XL het volgende:
[..]
Het is ook wel netjes opgelost. Maar ik rel graag![]()
Overigens had je een leuke situatie kunnen veroorzaken op basis van consumentenrecht. De oplossing duurde veel langer dan zou mogen. Het product viel onder garantie, dus had je al je geld mogen terug eisen. Heb je zonder enig verlies toch de hele winter op gratis bindingen kunnen boarden en dan had je nu een mooi setje flows (of desnoods andere/volledig nieuwe burtons) kunnen kopen.
Prima, maar dat moet je dus niet, dat mag je. Je bent daarin beschermd.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Komakie het volgende:
Maar ja, mijn binding staat ook nog steeds bij Burton (of bij de zaak waar ik em heb achter gelaten... weet het niet precies) en dat staat hij ook al sinds mei. Heb em alleen niet nodig dus heb er geen problemen mee.
Moest wachten totdat de nieuwe spullen er waren omdat er geen vervangende spullen waren.
Mijn winkelervaring, als parttime verkoper van meuk die snel kapot gaat, is dat de winkel de procedures precies kent. Maar inderdaad niet zonder slag of stoot meegeeft, al kunnen ze uiteindelijk zelf alles met Burton regelen natuurlijk en worden ook zij er niet slechter van. Je moet je dus behoorlijk beroepen op die regeling en sterk in je schoenen staan. Als dat niet werkt kun je voor 25 euro een rechtswinkel inschakelen. Dan vergoed de winkel je de bindingen en de 25 euro voor de rechtswinkel... want no-way dat ze met je naar de kantonrechter willen, dan betalen ze zichzelf echt blauw. Je kunt ze ook zelf dagvaarden voor de kantonrechter, maar die kosten zijn net zo hoog als die van een rechtswinkel.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef 360sjors het volgende:
Veel bedrijven zouden zeggen dat de veroorzaakte schade je eigen schuld is en dat je kunt fluiten naar garantie en je centen. Zeker bij een sport als snowboarden, waarbij nogal wild met het materiaal omgegaan kan worden, is dit op zich best een begrijpelijk standpunt.
Burton onderscheidt zich door de boel zonder gemekker te fixen.
Of alles waar is wat XL hierboven claimt weet ik niet, maar ik geloof hem best. Echter, als je aankomt bij een verkoper of filliaalleider met dat verhaal krijg je echt je poen niet terug, aangezien zij niet op de hoogte zijn van dergelijke wetgeving. Je kan ze dan voor de kantonrechter dagen om je gelijk te halen. Echter, dan ben je al snel 200 dagen verder
Aan de andere kant: die bedrijven weten dat hun product flink op z'n donder gaat krijgen, dan dienen ze daar toch ook rekening mee te houden als ze iets ontwerpen.. of het gewoon zonder gezeur vervangen, das ook een mogelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef 360sjors het volgende:
Veel bedrijven zouden zeggen dat de veroorzaakte schade je eigen schuld is en dat je kunt fluiten naar garantie en je centen. Zeker bij een sport als snowboarden, waarbij nogal wild met het materiaal omgegaan kan worden, is dit op zich best een begrijpelijk standpunt.
Burton onderscheidt zich door de boel zonder gemekker te fixen.
Of alles waar is wat XL hierboven claimt weet ik niet, maar ik geloof hem best. Echter, als je aankomt bij een verkoper of filliaalleider met dat verhaal krijg je echt je poen niet terug, aangezien zij niet op de hoogte zijn van dergelijke wetgeving. Je kan ze dan voor de kantonrechter dagen om je gelijk te halen. Echter, dan ben je al snel 200 dagen verder
Is die goed?quote:
Als je van duits gekreun en verlepte hangtieten houdt dan is hij geweldig.quote:
'T is niet voor mezelfquote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je van duits gekreun en verlepte hangtieten houdt dan is hij geweldig.
Zoek maar even op The White Album met emule, eerste hit moet hem zijn.quote:
Das voor Windoosquote:
Oh shit, ik heb hier natuurlijk met een stel macfundamentalisten te maken. My badquote:
shaun zijn dvdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef NoComment het volgende:
WTF is 'the white album'???
of stel ik nu een heel erg domme vraag...
Ik propageer toch echt de term mac-evangelist boven mac-fundamentalist.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb hier natuurlijk met een stel macfundamentalisten te maken. My bad.
Applegeeks.
Evangelist is gay.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik propageer toch echt de term mac-evangelist boven mac-fundamentalist.
Volgens mij keuren evangelisten homo's juist behoorlijk af...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Evangelist is gay.
Dan maar een fundamentalist![]()
Pas maar op, straks wordt dit topic naar POL geslingerdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij keuren evangelisten homo's juist behoorlijk af...
maar fundamentalisten kunnen daar ook wat van
Wat weten die nu van snowboarden af?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt dit topic naar POL geslingerd.
Wat moet ik online?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef NoComment het volgende:
Hmm net even gekeken, met torrent niet te vinden
en XL, kom es online man, of gaat dat weer niet met die mac van je
hmmmm emule zuigtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zoek maar even op The White Album met emule, eerste hit moet hem zijn..
Apple is gay....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Evangelist is gay.
Dan maar een fundamentalist![]()
Ow, gewoonquote:
en om 00:50 en 03:50 ook nog een keer, tis een zwaar leven.... studeren en ook nog eens US Open kijken. College is pas om 12:45quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef NoComment het volgende:
en XL, is het nog wat geworden met dat college voorzitten van je? zag dat je om half 8 nog in het tennis topic gepost hebt... koffie d'r bij?![]()
Moet je nagaan hoe kut het is om US Open te kijken en ook nog om half 8 uit de veren te moeten voor je werkquote:Op donderdag 8 september 2005 08:37 schreef XL het volgende:
[..]
en om 00:50 en 03:50 ook nog een keer, tis een zwaar leven.... studeren en ook nog eens US Open kijken. College is pas om 12:45
Steek de BBQ maar aan, ik kom ernaar kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef 360sjors het volgende:
Prachtig boardje opgepikt en ook leuk om eens een gezicht bij een naam gezien te hebben
[afbeelding]
binnenkort eens een setje skies bij Dentist op gaan halen![]()
nuecken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:56 schreef NoComment het volgende:
Uiteraard wordt er na het roeien ook nog wel wat gedaan...
zuipen?quote:
quote:
Spierballen??? jij??? Niets van te zien!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Komakie het volgende:
Hoe denk je dat ik aan me spierballen kom
thnxquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:27 schreef XL het volgende:
[..]
Spierballen??? jij??? Niets van te zien!!!
Als je op zo'n dag gaat weet je zeker dat het ultra druk is. Mij niet (meer) gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef NoComment het volgende:
[..]
25 September is het in ieder geval zp'n testdag in Spaarnwoude van de Revert, alle nieuwe modellen van Burton en Forum zijn aanwezigEven entree betalen en testen maar!
Je hebt gelijk als je zegt dat trainen met gewicht de spiermassa kan vergroten. Echter, het is hierbij belangrijk dat je setjes van 12 doet, waarbij de 11e en 12e keer heffen echt moeite kosten. Om dit in de kroeg te bereiken dien je gevulde pitchers aan te schaffen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
zuipen?
Is ook een vorm van lichaamsbeweging. Hele tijd het glas omhoog heffen.
Hoe denk je dat ik aan me spierballen kom
* Komakie verwacht al een reactie in de zin van "spierballen? jij? niets van te zien"
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef 360sjors het volgende:
Prachtig boardje opgepikt en ook leuk om eens een gezicht bij een naam gezien te hebben
[afbeelding]
`quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Als je op zo'n dag gaat weet je zeker dat het ultra druk is. Mij niet (meer) gezien.
Als ik jou was zou ik ff snel naar Den Haag (Uithof) crossen, 17,50 onbeperkt boarden, stormbaan (jaja, voor je conditie en spieren) en 1 heat karten. En redelijk in de buurt.. Let wel op, ze zijn maandag en dinsdag niet geopend. Ik heb volgende week donderdag of vrijdag hoogstwaarschijnlijk tijd..
Chris, wat kost een avondje in Peer??
ik eet niet na het uitgaan. Al helemaal geen kebabquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat trainen met gewicht de spiermassa kan vergroten. Echter, het is hierbij belangrijk dat je setjes van 12 doet, waarbij de 11e en 12e keer heffen echt moeite kosten. Om dit in de kroeg te bereiken dien je gevulde pitchers aan te schaffen.
Pas wel op met kebab na het trainen in de kroeg, want je lichaam breekt eerst de alcohol af waardoor alle vette drek zich rechtstreeks bovenop je spieren te ruste legt. Weg alle moeizaam opgebouwde spierbundels
Hehe, vannacht 2 grote giros voor deze dudequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef beerke het volgende:
360 eet wel na het uitgaan hoor... niet te zuinig
amenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:56 schreef Thermo het volgende:
eten na uitgaan is slecht voor je. En het is nog goor voedsel ook!
Je mag ook gewoon toegeven dat je te bang bent om met je ballen te vallen op zo'n mooie rail.quote:Op zondag 11 september 2005 13:08 schreef XL het volgende:
Met mij hoeft men geen rekening te houden, ik doe niet aan koelkast-boarden.
35 euro is een dagpas in Kaprun. Ik rijd nog liever voor een snowboard-meet een weekend naar Kaprun dan dat ik tussen levensgevaarlijke Nederlandse beginners in zo'n kleine sneeuwhal ga staan. Dan wil ik in kaprun best laten zien hoe goed ik van een rail kan vallen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon toegeven dat je te bang bent om met je ballen te vallen op zo'n mooie rail.
Ik ga ook liever naar Kaprun, maar dat kost je bij elkaar toch een paar dagen en een heleboel meer euro's dan alleen je dagpas. Daarnaast is het park in Landgraaf, als het straks weer open gaat, ongeveer net zo groot als in Karpun. En die levensgevaarlijke Nederlandse beginners? Die komen pas in November de baan op en krijgen dan hun eerste lessen onderaan aan de kant van de baan. Pas hun laatste lessen maken ze met hun leraar een paar afdalingen, en in het park komen ze al helemaal nooit.quote:Op zondag 11 september 2005 16:56 schreef XL het volgende:
[..]
35 euro is een dagpas in Kaprun. Ik rijd nog liever voor een snowboard-meet een weekend naar Kaprun dan dat ik tussen levensgevaarlijke Nederlandse beginners in zo'n kleine sneeuwhal ga staan. Dan wil ik in kaprun best laten zien hoe goed ik van een rail kan vallen.
Och... de prijs van de pas is dus gelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 18:12 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar Kaprun, maar dat kost je bij elkaar toch een paar dagen en een heleboel meer euro's dan alleen je dagpas. Daarnaast is het park in Landgraaf, als het straks weer open gaat, ongeveer net zo groot als in Karpun. En die levensgevaarlijke Nederlandse beginners? Die komen pas in November de baan op en krijgen dan hun eerste lessen onderaan aan de kant van de baan. Pas hun laatste lessen maken ze met hun leraar een paar afdalingen, en in het park komen ze al helemaal nooit.
Goed voluit carven enzo daarvoor is het niet steil en lang genoeg maar om voor 'weinig' geld toch het hele jaar door te kunnen boarden zijn de koelkasten![]()
Het gaat me ook niet zo om het feit dat je voor hetzelfde geld een dagpas in Oostenrijk kan kopen. Dat lijkt me ook logisch. Men hoeft de boel niet te koelen etc. Maar ik vind het echt niet de moeite om voor 1 dag boarden 2000 kilometer in de auto te zitten. Als ik naar Oostenrijk ga dan wil ik minstens drie dagen boarden anders is de verhouding reistijd - boardtijd een beetje zoekquote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef XL het volgende:
[..]
Och... de prijs van de pas is dus gelijk.
De overnachting in Kaprun is 20 per nacht. (dat streep je weg door niet te gaan stappen, wat je in het weekend normaal wel doet). De autorit een 45 euro per persoon (dat is 35 euro meer dan naar Landgraaf) en dat geef je meer uit. Ben je wel je weekend kwijt, maar op wat voor manier![]()
De nederlandse beginners die zijn er het hele jaar hoor. Nu wel minder dan in november ofzo, maar toen ik 2 weken terug in landgraaf was, waren er ook alweer een paar. En dan ook nog van die lui op "airboards". Das helemaal gevaarlijk en debiel maar ja.quote:Op zondag 11 september 2005 18:12 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar Kaprun, maar dat kost je bij elkaar toch een paar dagen en een heleboel meer euro's dan alleen je dagpas. Daarnaast is het park in Landgraaf, als het straks weer open gaat, ongeveer net zo groot als in Karpun. En die levensgevaarlijke Nederlandse beginners? Die komen pas in November de baan op en krijgen dan hun eerste lessen onderaan aan de kant van de baan. Pas hun laatste lessen maken ze met hun leraar een paar afdalingen, en in het park komen ze al helemaal nooit.
Carven kan op zich nog wel qua stijlheid, maar lengte en vooral breedte is natuurlijk helemaal kutquote:Goed voluit carven enzo daarvoor is het niet steil en lang genoeg maar om voor 'weinig' geld toch het hele jaar door te kunnen boarden zijn de koelkasten![]()
Voor de leuk kunnen we ook gewoon een keer een biertje drinken met z'n allen....quote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
De nederlandse beginners die zijn er het hele jaar hoor. Nu wel minder dan in november ofzo, maar toen ik 2 weken terug in landgraaf was, waren er ook alweer een paar. En dan ook nog van die lui op "airboards". Das helemaal gevaarlijk en debiel maar ja.
Maar goed, als je niet van het park houdt heb je uberhaupt niets in een hal te zoeken. Iets wat bij XL (voor zover ik weet) van toepassing is. En ook wel bij mij trouwens.
neemt trouwens niet weg dat ik het wel een keertje lachen zou vinden om met z'n allen te gaan boarden. Gewoon voor de leuk
[..]
Carven kan op zich nog wel qua stijlheid, maar lengte en vooral breedte is natuurlijk helemaal kut
Ik regel het zelf via de lokale vvv of regel het zelf (of vrienden laten regelen) via een budgetorganisatie (Husk, Sportura, SnowTrex). Daarnaast krijg ik periodiek spam van al dat soort bedrijven waarin ze me mogen lokken met last-minutes. Van mijn 3 wintersporten afgelopen winter waren er 2 maar pas een week van tevoren bekend.quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef btb het volgende:
Hoe boeken jullie eigenlijk een reis? Gewoon via een standaard reisbureau, of direct via de lokale VVV? Meestal ga ik mee met een vriend en zijn ouders waardoor alles automatisch geregeld is. Vorig jaar heb ik voor het eerst een los appartement geboekt wat erg goed bevallen is. Maar de prijs viel me toch wel een beetje tegen voor 7 dagen in het laagseizoen.
Wanneer ga je, dan weet ik voor wanneer ik vrij moet vragen...quote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef XL het volgende:
[..]
Och... de prijs van de pas is dus gelijk.
De overnachting in Kaprun is 20 per nacht. (dat streep je weg door niet te gaan stappen, wat je in het weekend normaal wel doet). De autorit een 45 euro per persoon (dat is 35 euro meer dan naar Landgraaf) en dat geef je meer uit. Ben je wel je weekend kwijt, maar op wat voor manier![]()
Deze week of volgende week... deze week kan wel namelijkquote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef XL het volgende:
[..]
Voor de leuk kunnen we ook gewoon een keer een biertje drinken met z'n allen....
Volgende week vrijdag in Tilburg ofzo?![]()
Zeer waarschijnlijk het eerste weekend van Mei. Ik denk echter dat de inschrijflijst op mijn auto groter is dan de capaciteit daarvan. Concrete uitspraken over mijn winter durf ik ook nog niet te doen, ik hoop namelijk ook af te studeren, veel te boarden en naar Japan te gaan in die periode.quote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef NoComment het volgende:
[..]
Wanneer ga je, dan weet ik voor wanneer ik vrij moet vragen...Ik vind dat als je het zo bekijkt het wel erg aantrekkelijk is om een weekendje weg te gaan!
Volgende dacht ik aan... deze week is zo kort dag. Maar feitelijk kan ik in Tilburg altijd een biertje drinken.quote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef NoComment het volgende:
[..]
Deze week of volgende week... deze week kan wel namelijkOf Breda in natuurlijk
Ik woon in Zeeuws Vlaanderenquote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef Komakie het volgende:
Waar woont iedereen eigenlijk
Dan kun je een plek in het midden van alle plaatsen uitzoeken
Is wel zo eerlijk...
ohw aha dat wist ik nietquote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef XL het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeuws Vlaanderen![]()
maar toch eigenlijk vooral in Tilburg
Precies het midden tussen Breda (Beerke en 360Sjors) en Eindhoven (Thermo)
Jij uit Utrecht ofzo....
Kentaro ergens in Zuid Holland ofzo....
NoComment in Haarlem (maar die kan in Brabant ook wel overal terecht denk ik, want met Haarlem kunnen we natuurlijk geen rekening houden).
Eventueel andere geinteresseerden weet ik niet...
Er studeren stiekem best veel mensen in Tilburg. Ken ze net niet allemaalquote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef Komakie het volgende:
btw studeer je in Tilburg??? Ken je toevallig een Joseph? gozer met krulletjes???
Is me overbuurjongen die tegenwoordig in Tilburg studeert
Das waar.... Maar ik dacht, het toeval enzoquote:Op zondag 11 september 2005 23:31 schreef XL het volgende:
[..]
Er studeren stiekem best veel mensen in Tilburg. Ken ze net niet allemaal![]()
Tssk, geen rekening houden met Haarlem..quote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohw aha dat wist ik niet
btw studeer je in Tilburg??? Ken je toevallig een Joseph? gozer met krulletjes???
Is me overbuurjongen die tegenwoordig in Tilburg studeert
anyway, Tilburg is dan redelijk in het midden idd...
Boarden op de stadswallenquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef beerke het volgende:
zeeuws vlaanderen inderdaad. Hulst om precies te zijn...
Overkantsquote:Op maandag 12 september 2005 14:36 schreef Rnej het volgende:
zeeuws vlaanderen dan?
ikzelf kom uit middelburg
Stoeme ollanderquote:
een LANDquote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef beerke het volgende:
een landje
Duyvestein heeft alle planken binnen. Ik was er om wax te halen Die Vapor ziet er erg goedi uit in het echt. Ze waren al helemaal door hun Vapors heen en hadden er alweer drie gereserveerd staan. Koop je in september een board van 900 euro, moet je gewoon wachten. Verder heel veel Burton kleding.quote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef Komakie het volgende:
Houdt ook in dat het geen boardjes testen wordt deze week. Moet ik dat weer ergens anders doen. weet iemand of de testboards bij de koelkasten al binnen zijn
Ik neem dat aanbod graag aanquote:Op maandag 12 september 2005 17:18 schreef 360sjors het volgende:
Even bijgelezen, paar dagen zonder internet gezeten (the horror).. Er is dus sprake van een mogelijke meeting? Lijkt me leuk, de locatie maakt me niet zo veel uit. Landgraaf is wat duurder, maar dan heb je ook een flinke baan, Den Haag is cheap maar het is een klein baantje, Zoetermeer ben ik nooit geweest.
Op een zondag? Het is dan wel wat drukker op de banen dan op een door de weekse dag, maar dan is er tenminste (bijna) niemand die met werk zit. Ik stel voor aanstaande zondag (de 18e), dan ben ik zeker vrij. Eventueel kunnen er wel wat mensen meeliften vanuit Hulst..
Locatie kan later nog uitgevochten worden
Die lift is wel verademening voor gebied. Ik ben er in de krokus vakantie een weekje.quote:Op zondag 11 september 2005 19:08 schreef pAin het volgende:
Nieuwe skilift tussen Westendorf en Kirchberg
Dat gebied word wel lekker groot met Kirchberg en Kitz erbij![]()
.
En ik ga er heen komende winter.
is in beide vestigingen geldigquote:Op maandag 12 september 2005 21:55 schreef Kentaro het volgende:
Rnej, heb jij je zomerpas van Zoetermeer of van Landgraaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |