Hoop doet leven hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef Ludacriss het volgende:
Woeien vanavond staan we weer vrolijk eerste als Arsenal en Chelsea gaan verliezen en wij winnen
Moet jij vooral zeggen na de fantastische wedstrijd tegen Chelseaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef Gunner het volgende:
The Premier League 2005/2006 part 3 : Lucky Chelsea
Hier verder
[..]
Hoop doet leven he
ze hebben sinds jaren weer eens een fatsoenlijke start en ze krijgen gelijk spatjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef Gunner het volgende:
The Premier League 2005/2006 part 3 : Lucky Chelsea
Hier verder
[..]
Hoop doet leven he
Ik zie totnum nog niet winnen van chelsea uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:20 schreef Ludacriss het volgende:
Moet jij vooral zeggen na de fantastische wedstrijd tegen Chelsea
Had ik aan gedacht maar leek me heel erg lame. Je hebt wel gelijk. Mod het er ff bijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ze hebben sinds jaren weer eens een fatsoenlijke start en ze krijgen gelijk spatjes
TT van het vorige topic had je trouwens zonder moeite weer kunnen gebruiken
Dit staat net op skysport over Owen:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:19 schreef Chielus het volgende:
ben beniwuewd naar de laatste transfers van het jaar.
Gaat Owen nog naar Newcastle?
Wat gaat Liverpool met het geld van Baros?
Krijgt Tottenham nog een koreaanseLinksback?
Vind het raar dat Owen zelf naar New U zou willen gaan. Is meer een speler voor Liverpool en Man U.quote:Newcastle United have agreed a club record fee with Real Madrid for England striker Michael Owen.
The Magpies are determined to bring the former Liverpool forward to St James' Park even though he has expressed a preference for returning to Anfield.
Owen has indicated he would only join Newcastle on loan but The Magpies have agreed terms with Real, a club they are used to doing business with after selling Jonathan Woodgate to the Spanish giants.
The striker seems certain to move on from the Bernabeu this summer, following crunch talks with Real president Florentino Perez on Tuesday, and he admitted it would likely be a straight fight between Liverpool and Newcastle for his signature.
The England forward suggested his preferred choice was to head to Liverpool, adding he would only consider a loan move to St James' Park in what is a World Cup year.
However, these comments have not deterred Newcastle who have announced they have agreed a club-record fee with Real for the striker.
"Newcastle United have met Real Madrid's asking price and conditions," a statement on the club's website read.
"The agreed fee will be a record transfer fee for Newcastle United.
"It is now up to the player and his advisor."
Much will now depend on whether Magpies chief Graeme Souness can persuade the 25-year-old to pledge his future to Newcastle.
Owen's prowess in front of goal would give Newcastle a huge fillip, as they have yet to replace departed pair Craig Bellamy and Patrick Kluivert and are reliant on Alan Shearer, who is the current club-record signing at £15 million, ploughing a lone furrow in attack.
However, he has indicated that he is not keen on making a permanent switch to the North East and the offer from Tyneside could flush out other interested parties - with Arsenal, Manchester United and Everton all linked with the speedy forward.
Heeft naast de redelijk grote verzameling spitsen bij LFC ook te maken met hoe Owen vertrok bij LFC en dat-ie Rafa niet dat jaar gaf zich te bewijzen bij de club zoals Gerrard dat wel deed ...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef Chielus het volgende:
Benitez is volgens mij niet zo'n fan van Owen. En bij Man U. wordt ie weer 3de of 4de spits
dat was dus alleen bij de voorrondes?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:57 schreef Doc het volgende:
DG, je beweert in [CL voorronde] Ajax - Brøndby dat LFC in de CL bij AFC of SCUM in de poule kan komen maar dat is onjuist: die ploegen zitten allen in pot 1. Know your facts
Op die fiets,ik dacht dat het ook gold in de CL zelf,al zouden ze in dat geval alleen tegen Chelsea kunnen loten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef Doc het volgende:
Wat voor LFC speelde was dat de UEFA ranking wel gold (waardoor ze altijd in de eerste pot zaten), maar de landen beschermng niet. In de voorrondes konden ze dus wel tegen EFC loten maar niet tegen SCUM.
Klopt. In alle lotingen speelt dit: voorrondes en poule: wel UEFA-ranking, geen landenbescherming. Dus kunnen ze idd CFC of EFC loten (maar niet beiden omdat CFC en EFC nooit bij elkaar kunnen). Maar goed EFC haalt het toch nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op die fiets,ik dacht dat het ook gold in de CL zelf,al zouden ze in dat geval alleen tegen Chelsea kunnen loten.
NUFC wil Owen kopen voor een recordbedrag - en Real vind dat wel OK.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:22 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik snap het ff niet meer, wordt Owen nou uitgeleend of verkocht!? De ene bron heeft het over een recordbedrag (neem aan dat ze 't transferbedrag bedoelen) dat met de overgang gemoeid zou zijn, terwijl de andere bron vermeldt dat Owen wacht op een overgang naar Liverpool, maar indien die niet doorgaat zich erin schikt om een jaar verhuurt te worden.
Benitez zit dan ook niet bij NUFC.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:15 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Beetje raar dat Newcastle dan al met het nieuws op de site komt, of het moet groot nieuws zijn dat ze misschien als de speler ermee akkoord gaat (wat toch niet zo is) dieper dan ooit in de buidel moeten tasten.
Maar Benitez heeft gezegd geen interesse te hebben in Owen, is dat serieus bedoelt of probeert ie zo de vraagprijs omlaag te krijgen?
Duh! Heb je mij ook niet zien typen. Ik bedoel dat Benitez (die van Liverpool!) de prioriteit geeft aan het halen van verdedigers boven het aantrekken van Boy Wonder. Hij heeft dan wel moeten wachten op het vertrek van Milan Baros, maar tot concrete belangstelling is het nog niet gekomen...dacht ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Benitez zit dan ook niet bij NUFC.
wankersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
Chelsea ook 1-0 voor (Lampard).
quote:
Was er mis mee? Was een mooi doelpuntquote:
Is Robben nog ingevallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Dos37 het volgende:
Chelsea voetbalt makkelijk tegen WBA moet ook wel natuurlijk maar dat het zo makkelijk ging. Ze voetballen nog niet eens mooi.
Ja zo'n 20 minuten voor tijd. Hij kwam erin voor Joe Colequote:
Ludacriss: ik zou je day job nog niet opgeven om waarzegger te wrodenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef Ludacriss het volgende:
Woeien vanavond staan we weer vrolijk eerste als Arsenal en Chelsea gaan verliezen en wij winnen
Not if you're a Goonerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:02 schreef Dos37 het volgende:
Wel jammer voor de spurs 0-0
Arsenal maakt hem, dat is er mis meequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Was er mis mee? Was een mooi doelpunt
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arsenal maakt hem, dat is er mis mee
Neem je het calimero syndroom ook mee naar de Premier League?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arsenal maakt hem, dat is er mis mee
lijkt me beter voor hem.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:37 schreef Edenoniphobic het volgende:
Robben zag er nogal frustie uit trouwens op de bank en bij het invallen. Wat voor contract heeft ie ? Lijkt me wel een kandidaat die na het seizoen wegwil wegens dat routatiegekloot.
Die van Brondby?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef stevengerrard het volgende:
en dan komt ws Ager er nog bij als verdediger
En dit klopt dus wel Doc,DG had wel gelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op die fiets,ik dacht dat het ook gold in de CL zelf,al zouden ze in dat geval alleen tegen Chelsea kunnen loten.
Zo bijzonder is dat toch nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef TimoBasso het volgende:
Goed bezig Rovers.. 0 - 0 tegen het "almachtige" spurs
Nou.. tegenwoordig is dat toch DE club/hype,dat dit jaar wel effe 4de wordt..zeggen zequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet
Het zijn de sperz maar
Precies,een hype is het,niet meer,niet minderquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Nou.. tegenwoordig is dat toch DE club/hype,dat dit jaar wel effe 4de wordt..zeggen ze![]()
Volgende keer als je tegen jezelf begint te lullen, lees dan es effe wat in je in eerdere posts neerkalkte:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dit klopt dus wel Doc,DG had wel gelijk
Duh,je begrijpt toch ook wel dat ik snap dat ze niet bij een club kunnen komen uit dezelfde pot,ik sta er ook niet bij stil dat er dit echter maar eentje kan zijn,kortzichtigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgende keer als je tegen jezelf begint te lullen, lees dan es effe wat in je in eerdere posts neerkalkte:
[CL voorronde] Ajax - Brøndby
[CL voorronde] Ajax - Brøndby
Daar schrijf je dat LFC bij AFC of SCUM in de poule kan en wanneer iemand beweert dat ze niet LFC bij AFC in de poule kan beweer je dat dat wel kan incl. een "know your facts"![]()
Dat was NIET mogelijk - niet in de poules en niet in de voorrondes. Alleen CFC in de poules en EFC in de voorrondes (en ook in de poules als die sukkels het gered hadden).
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,een hype is het,niet meer,niet minder
Kwestie van ""know your facts", matequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Duh,je begrijpt toch ook wel dat ik snap dat ze niet bij een club kunnen komen uit dezelfde pot,ik sta er ook niet bij stil dat er dit echter maar eentje kan zijn,kortzichtig
Dat een LFC fan meer van de stand van de Engelse ploegen in Europa af weet is niet echt verwonderlijk, maar ik dacht wel dat je beter wist en niet ook in de CFC hype zou trappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
Ik wist eik niet dat Pool in de eerste pot zat en dacht dat CFC in de eerste zat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 00-01 4e Liverpool (27.675 punten) 00-01 9e Arsenal (23.675) 00-01 58e Chelsea ( 6.675) 01-02 9e Liverpool (22.819) 01-02 18e Arsenal (15.819) 01-02 50e Chelsea ( 8.819) 02-03 12e Liverpool (20.520) 02-03 17e Arsenal (17.520) 02-03 70e Chelsea ( 5.520) 03-04 6e Chelski (22.712) 03-04 13e Arsenal (17.712) 03-04 20e Liverpool (14.713) 04-05 2e Liverpool (30.139) 04-05 7e Chelski (25.139) 04-05 17e Arsenal (19.139) |
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.radioireland.ie/audio/giftjose.wma
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.radioireland.ie/audio/giftjose.wma
Dream onquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:36 schreef TimoBasso het volgende:
Aston Villa - Blackburn 0 - 2
Newcastle - SCUM United 3 - 0
Dan zou mijn weekend perfect zijn
Liefst 3x Shearerquote:
Volgens mij is die wedstrijd nog steeds bezig ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:22 schreef tong80 het volgende:
Birmingham wint met 1-3. Twee keer Heskey.
Ok, dacht dat de BBC de einduitslag al had gemeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij is die wedstrijd nog steeds bezig ...
maar het is idd nu 1-3 met twee keer Heskey.
Goeie actie van Pearl.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:09 schreef golfer het volgende:
Ik kijk daar nu naar via PP live gedoe. Kwaliteit valt me 100% mee.
Hij had nog extra geel moeten krijgen omdat hij zijn shirt over zijn hoofd trok toen hij van het veld liep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Belachelijke kaart...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:31 schreef APK het volgende:
[..]
Hij had nog extra geel moeten krijgen omdat hij zijn shirt over zijn hoofd trok toen hij van het veld liep.
Kopduel waar Mido een beetje hoog met z'n arm in kwam. Hij schampte z'n hoofd en scheids trok meteen rood.quote:
Als dat terecht rood is sluit je iedere wedstrijd met 8 man per team af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:32 schreef Keano het volgende:
soort van elleboogstoot/vuistslag op het achterhoofd van Del Horno. Hoewel ik voor Spurs ben deze wedstrijd vond ik de kaart wel terecht
Kom op zeg, dat was een pure aanslag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als dat terecht rood is sluit je iedere wedstrijd met 8 man per team af..
Hij hield z'n arm zo omdat ze anders met kun koppen tegen elkaar aanknallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat was een pure aanslag.![]()
Ik zal het vanavond nog eens bij MOTD op de echte TV bekijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij hield z'n arm zo omdat ze anders met kun koppen tegen elkaar aanknallen.
Puur instinctief leek het mij, iig niet bewust als aanslag imo.
Del Horno uit een corner, maar volgens mij zat er nog iemand anders aan voordat ie over de lijn ging.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was even pissen, wie heeft er gescoord?
Kan me voorstellen dat je achter je pc geen goed beeld hebt maar dat was gewoon rood van Mido, Peter van Vossen zei het ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Als de 'overtreding' van Mido rood waard was, is het inkomen van Joe Cole toenet pikrood.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef Public_NME het volgende:
[Offtopic: Rangers verliest thuis met 0-3 van Hibernian!!!)
Volgens mij heeft Sunderland nog drie nederlagen nodig om een record te verbreken. Wedstrijd of 25 nu zonder zege dacht ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:18 schreef zjroentje het volgende:
Sunderland opnieuw verloren.
Nog steeds geen punt voor McCarthy in de Premiership.
Zag 'm gisteren pas, maar imo gewoon een terechte rode kaart hoor. Achterlijk om zo met je arm in te komen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
De rode voor Ahmed was erg overdreven, zag ik.
Ja. In drievoud.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:54 schreef DutchGooner het volgende:
Manyoo zal Baumsong neem ik aan wel bedanken na de wedstrijd?
Kochesky.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:42 schreef DIGGER het volgende:
Als er 1 onterechte kaart was tot nu toe, was het wel die West Ham verdediger die voor een keurige tackle op een speler die dreigde door te breken, direct rood kreeg (vorige week tegen Newcastle geloof ik)
Hij beschermde juist tegen een koppen op elkaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zag 'm gisteren pas, maar imo gewoon een terechte rode kaart hoor. Achterlijk om zo met je arm in te komen.
Doet ie wel op een "aparte" manier dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij beschermde juist tegen een koppen op elkaar.
Anders worden het wat wedstrijdjes in de beker voor Mandyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
De transfer van Andy naar Everton is onzeker geworden. Hij kwam niet door de eerste medische keuring. Hij is sowieso nog drie weken uitgeschakeld. Manager Moyes moet vandaag of morgen een beslissing maken.
Ja, dan had ie dus gewoon niet moeten inkomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon enthousiasme van die jongen, je hebt Martin ook gehoord toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, dan had ie dus gewoon niet moeten inkomen.
Abel Xavier of niet..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]
De mogelijke vervanger van Reiziger ...
(ooit een aankoop van Houllier ...)
de kapperquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef zjroentje het volgende:
Waar hangt Abel eigenlijk uit nu?
Voor de onderschriften competitiequote:
iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Mandy dus naar everton
quote:Van der Meyde signs Everton deal
Andy Van der Meyde
Van der Meyde's move had been in doubt because of his injury
Dutch winger Andy van der Meyde has completed his £2m move from Inter Milan to Everton after passing a medical.
The 25-year-old is currently recovering from a minor groin problem but should be fit to make his Everton debut some time in September.
"I am happy I can show my football again because it has been a long time for me," he told the club website.
"I believe in the team and the club and the trainer and I think it will be a good year for us," he added.
Van der Meyde, who began his career at Ajax, can play on either flank or as an attacking midfielder.
Toch speelde ie een degelijk WK waar hij zijn transfer naar liverpool aan over hieldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Abel Xavier lijkt op Chewbacca, vind ik altijd. Wat overschatte speler, gezien zijn clubs.
quote:Overzicht laatste transfers Premiership
31/8/2005 21:43
De clubs in het Premiership waren zeer bedrijvig op de laatste dag waarop deze zomer spelers mochten worden verhandeld. VI.nl zette nog enkele transfers op een rijtje.
Aston Villa huurt Eirik Bakke tot januari 2006 van Leeds United. De Noorse middenvelder kent coach David O'Leary nog van zijn periode bij The Whites.
Newcastle United haalde Nolberto Solano terug van Aston Villa. In januari 2004 bewandelde de Peruaanse international nog de omgekeerde route. Als onderdeel van deze transfer verhuurt Newcastle James Milner voor een jaar aan Villa.
Bolton Wanderers nam Fabrice Fernandes over van Southampton. De Franse middenvelder tekende voor één jaar bij The Trotters.
Blackburn Rovers huurt David Bentley van Arsenal. Tevens lenen de Rovers Zurab Khizanishvili van Glasgow Rangers. De Georgische rechtsback stond ook in de belangstelling van AZ.
Charlton Athletic kocht de zeventienjarige IJslandse aanvallende middenvelder Rurik Gislason van HK Kopavogur.
Middlesbrough kwam met Sporting Lissabon en Barcelona tot een akkoord over de transfer van Fabio Rochembach. De Braziliaanse middenvelder was door Barça nog tot de zomer van 2006 verhuurd aan Sporting verhuurd, maar de Portugezen krijgen 1,5 miljoen euro als vergoeding. Rochembach zelf moet nog tot overeenkomst komen met Boro.
Portsmouth nam de negentienjarige middenvelder Franck Songo'o over van het jeugdfiliaal van Barcelona. De Franse jeugdinternational komt uit een talentrijke voetbalfamilie: vader Jacques Songo'o en oom Thomas N'Kono speelden voor de nationale ploeg van Kameroen. Daarnaast tekende ook Dario Silva bij Pompey. De Uruguayaanse international komt over van Sevilla.
Francis Jeffers speelt de komende vier maanden bij Glasgow Rangers. De Engelse aanvaller wordt gehuurd van Charlton Athletic.
Joseph-Desiré Job (foto) verhuist op huurbasis naar Saudi-Arabië. De 27-jarige Kameroense international vertrekt voor een jaar naar Al-Ittihad. Bij Middlesbrough kwam hij amper aan spelen toe vanwege de concurrentie van Mark Viduka, Jerrel Hasselbaink en Yakubu Aiyegbeni.
www.vi.nl
En dat moet de scheidsrechter er in 1.2 seconde uit kunnen opmaken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
De beslissende fout was wel van hem, maar hij heeft het niet slecht gedaan met z'n subtop kwaliteiten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toch speelde ie een degelijk WK waar hij zijn transfer naar liverpool aan over hield
En die handsbal op het EK 2000.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De beslissende fout was wel van hem, maar hij heeft het niet slecht gedaan met z'n subtop kwaliteiten.
Ja, laten we dat doen: A. Cole, Bergkamp, Campbell, Fabregas, Flamini, Gilberto Silva, Henry, Hleb, Lauren, Ljungberg, Pires, Reyes, Touré, Van Persie ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
Vergelijk het eens met bijvoorbeeld Arsenal.
Lees mijn laatste alinea nog eens rustig door, vertel me daarna even wat je niet begreep:quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen: A. Cole, Bergkamp, Campbell, Fabregas, Flamini, Gilberto Silva, Henry, Hleb, Lauren, Ljungberg, Pires, Reyes, Touré, Van Persie ...
Je hebt helemaal gelijk - allemaal nietszeggende prutsers in vergelijking met het team van Spurs
Waar ik op op aan te merken is dat het er mijns inziens weinig toe doet dat het Engels internationals zijn (en dan de meerderheid die jij noemt ook nog van de B-selectie).quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lees mijn laatste alinea nog eens rustig door, vertel me daarna even wat je niet begreep:
"Met Jermain Defoe, Ledley King, Jermaine Jenas, Paul Robinson en Michael Carrick zijn we al goed vertegenwoordigd in het Engelse nationale elftal, maar ook Sean Davis, Michael Dawson en Wayne Routledge zijn potentiële internationals van Engeland. Vergelijk het eens met bijvoorbeeld Arsenal."
Verschil in persoonlijke voorkeur, jij als Liverpool-fan kan ook moeilijk hier gaan lopen verkondigen dat je het liefst zoveel mogelijk internationals uit eigen land in de selectie wilt hebben, maar ik wil dat wel. Dat is ook zo bij Ajax, liever Daniël de Ridder behouden en een middelmatige buitenlander eruit, liefst zoveel mogelijk Nederlanders. Het is belachelijk dat Ashley Cole de enige Engelse international is bij Arsenal, ook als is hij wel zeker van een basisplaats en die van de Spurs niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar ik op op aan te merken is dat het er mijns inziens weinig toe doet dat het Engels internationals zijn (en dan de meerderheid die jij noemt ook nog van de B-selectie).
Liever meer A-internationals van toplanden in je team dan de B-keuzes van het Engelse.
En daarnaast heeft A.Cole heeft bij mijn weten meer minuten Engels elftal opzitten dan het gehele THFC ...
Als ik na ga wie er wsl opgesteld worden en wie er geselecteerd zijn dan zijn dat bij mijn weten nog steeds meer LFC spelers dan THFC spelers, maar dat terzijde. Dus de claim dat LFC minder Engels internationals zou hebben dan Spurs is niet echt juist.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verschil in persoonlijke voorkeur, jij als Liverpool-fan kan ook moeilijk hier gaan lopen verkondigen dat je het liefst zoveel mogelijk internationals uit eigen land in de selectie wilt hebben, maar ik wil dat wel. Dat is ook zo bij Ajax, liever Daniël de Ridder behouden en een middelmatige buitenlander eruit, liefst zoveel mogelijk Nederlanders. Het is belachelijk dat Ashley Cole de enige Engelse international is bij Arsenal, ook als is hij wel zeker van een basisplaats en die van de Spurs niet.
Je kan natuurlijk niets anders zeggen aangezien jullie laatste aansprekende prijs alweer van 14 jaar terug dateert.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
dan spelen met een (succesvol) vreemdelingenlegioen.
Prijzen boven alles natuurlijk anders kan je net zo goed stoppen lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
Het is beide érg belangrijk, prijzen wellicht iets belangrijker, maar wanneer de concurrentie (Chelsea, Manchester United en Liverpool) de prijzen de komende jaren voor Arsenal weggrijpt, dan hebben de supporter tóch liever landgenoten die vechten voor hun club, dan een vreemdelingenlegioen.
Potentie zit er zeker wel in de groep denk ik en UEFA is het hoogst haalbare denk ik.quote:De Spurs kunnen dit seizoen en waarschijnlijk ook de volgende seizoenen nog niet concurreren met Chelsea, Manchester United, Arsenal en Liverpool, maar de huidige selectie heeft wél veel potentie. Wellciht een stuntje in het FA Cup-toernooi of plaatsing voor de UEFA Cup (of zelfs CL) zou al prachtig zijn.
Jenas.. moeten ze ophangen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen: A. Cole, Bergkamp, Campbell, Fabregas, Flamini, Gilberto Silva, Henry, Hleb, Lauren, Ljungberg, Pires, Reyes, Touré, Van Persie ...
Je hebt helemaal gelijk - allemaal nietszeggende prutsers in vergelijking met het team van Spurs
Ik vind dat niet heel erg hoor. Of een speler nu uit Limburg of Litouwen komt, of uit België of Brabant maakt me niet bijzonder veel uit (toch allemaal buitenland), zolang-ie maar goed is. Als je toch voort "locals" gaat heb ik een voorkeur voor Amsterdammers - maar voor de rest maakt het me geen moer uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ben van mening dat een club uit Nederland moet spelen met Nederlanders, aangevuld met buitenlandse toppers, zoals Ajax in 1994-1996 enkel Finidi George en Jari Litmanen in de basis posteerde en Nwanko Kanu zijn speelminuten meepikte. Maar sinds het Bosman-arrest is alles doorgeslagen.
Ik vind het wel erg stellig, dat het gewaarborgd is. Het zijn England-hopefuls, maar niet meer. De echte A-internationals spelen toch meerendeels bij CFC, dan nog wat bij SCUM met nog eens paar (zo'n 3 of 4) bij LFC, 2 bij AFC en een bij NUFC, en dat in de meerderheid ook allemaal gasten die nog wel een tijd meekunnen. Alleen de keeper van THFC heeft direct recht op een basisplek. Of die anderen ook zo ver komen moet je nog maar hopen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind het mooi dat de Spurs (ook al ben ik geen Engelsman) de toekomst van het Engelse nationale elftal waarborgt, door spelers als Jermain Defoe, Ledley King, Jermaine Jenas, Paul Robinson, Michael Carrick, Sean Davis, Michael Dawson en Wayne Routledge te leveren, beter dan spelen met een (succesvol) vreemdelingenlegioen.
yep: Franny J.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef DutchGooner het volgende:
En zoals gezegd,het maakt de supporters niet uit waar ze vandaan komen,liever een buitenlander met inzet dan een Engelsman zonder,kortom,een Engelsman is ook geen succes verzekerd
quote:The Football Association has charged Chelsea with misconduct for carrying out "independent private drug testing on some of its players" last year.
The FA alleges Chelsea breached Rule E25, which forbids private testing.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/4226916.stm
zolang er een boete opstaatl, Doet het ze nietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:zijn er ook regels waar Chelsea zich wel aan houdt?
Ik kan me nog herinneren dat jij tot het moment dat-ie vertrok bij AFC het nog wel in hem zag zitten ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik meteen aan hem![]()
de druk op Souness neemt ook alleen maar toe. Die haalt het einde van de maand niet denk ikquote:Shepherd puts pressure on Souness
Newcastle manager Graeme Souness
Souness has spent heavily in the transfer market
Newcastle chairman Freddy Shepherd has told manager Graeme Souness that he expects him to deliver a top-six finish in the Premiership this season.
Newcastle are 19th in the table with one point from four games, and they have yet to score a goal.
When asked about his target, Shepherd told BBC Five Live: "Top six.
"We've spent £50m since January. We couldn't back the manager any more. Graeme has got his own team now - 10 men in and 10 men out."
Souness is now approaching a year in charge at St James' Park.
It was a disappointing start but we got the three players we wanted
Newcastle chairman
Freddy Shepherd
Newcastle finished 14th in the table last season, and they failed to win a place in the Uefa Cup for this season through the Intertoto Cup.
But Souness was subsequently given £17m to spend on England striker Michael Owen, £9.5m on Deportivo La Coruna's Albert Luque and Nolberto Solano returned from Aston Villa for a reported £1.5m.
"It was a disappointing start but we got the three players we wanted and we set out to get," said Shepherd.
"It was a bit late but better late than never."
Shepherd was also asked his views on the debate over Sven-Goran Eriksson's role as England manager following the 1-0 World Cup qualifying defeat to Northern Ireland.
"I'm very pro-British and I would want a British manager in the job. That is my opinion," he said.
"But I think he (Eriksson) should stick it out."
Denk ik ook niet, die man maakt er een potje van daar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de druk op Souness neemt ook alleen maar toe. Die haalt het einde van de maand niet denk ik
Het is nog niets in vergelijking met wat-ie bij LFC gedaan had ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, die man maakt er een potje van daar.
pffffffff ik moet voetballen zat er nog over te denken om me af te melden om het juist wel te zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:34 schreef popolon het volgende:
De wekker staat op 11 uur voor Arsenal, ManU-ManC kan me gestolen worden ook al is het live.
Veel te vroeg.Ik zie de samenvatting wel.
en het is nog leuker als ze weer niet scoren/verliezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef TimoBasso het volgende:
Het zal wel eens leuk zijn als Newcastle met "boy wonder" weer eens wint
All times are BSTquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef Ambrosius het volgende:
Komt er nog wat op de Chinees van het weekend?
I knooooooowquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:23 schreef Ludacriss het volgende:
Het zijn Engelse tijden die je daar ziet, 1 uur erbij zetten en je hebt de Nederlandse tijd.
Door Greening overigens,laat ik die nu net in mijn Fantasy hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
WBA v Wigan nu ook 1-0
Wacht maar tot de laatste minuutquote:
de 93equote:Op zaterdag 10 september 2005 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de laatste minuut
Ik denk dat Crespo genadeloos gaat toeslaan en er in de 89e minuut eentje binnenschiet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi toch?
Heb het gevoel dat Sunderland een puntje gaat pakken
Ook goed.quote:
Laten we het hopen dat het 3-0 wordt voor Man Utdquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Laten we hopen dat het 3 - 1 wordt voor Manchester City.
het is dan ook pauze.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Heeft iemand een link voor PPLive van de Manchester derby of Chelski?
Kan ze niet vinden. Ik ben nu gdtv sports aan het proberen, maar is reclame nu.
Ik gun hem helemaal niks.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef Spideyman het volgende:
Jongens toch, gunnen jullie je bloedeigen oud- den bosch speler geen doelpuntje...
Misschien was het rust ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Een gebroken poot gun ik hemquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef Spideyman het volgende:
Jongens toch, gunnen jullie je bloedeigen oud- den bosch speler geen doelpuntje...
Ja, maar zo kan ik niet controleren of ik op de goede zender zit, die program list die ik normaal gebruik is offline, kan dus English Ultra niet vinden. Dus als iemand dus even zo lief zou willen zijn om een linkje te passenquote:
Pauze heb je in het theater.quote:
Kijk hier welke pot je gratis kan kijken via welke stream.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
ah jij bent zeker zo iemand van wie je niet mag zeggen dat je honger hebt.quote:
Idd kindertjes in Afrika hebben hongerquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah jij bent zeker zo iemand van wie je niet mag zeggen dat je honger hebt.
![]()
Dus niet,om een of andere reden wordt ie weer ingetrokkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
Pompey op 0-1 bij Everton
wel 0-1 dus,OG van Fergusonquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus niet,om een of andere reden wordt ie weer ingetrokken
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus niet,om een of andere reden wordt ie weer ingetrokken
De BBC site is erg prima!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:33 schreef popolon het volgende:
Site van de PL is jammer: Geen echte 'livetracker'.
Als je alle divisies in de gaten wilt houden is Sky weer het bestequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De BBC site is erg prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |