de 93equote:Op zaterdag 10 september 2005 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de laatste minuut
Ik denk dat Crespo genadeloos gaat toeslaan en er in de 89e minuut eentje binnenschiet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi toch?
Heb het gevoel dat Sunderland een puntje gaat pakken
Ook goed.quote:
Laten we het hopen dat het 3-0 wordt voor Man Utdquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Laten we hopen dat het 3 - 1 wordt voor Manchester City.
het is dan ook pauze.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Heeft iemand een link voor PPLive van de Manchester derby of Chelski?
Kan ze niet vinden. Ik ben nu gdtv sports aan het proberen, maar is reclame nu.
Ik gun hem helemaal niks.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef Spideyman het volgende:
Jongens toch, gunnen jullie je bloedeigen oud- den bosch speler geen doelpuntje...
Misschien was het rust ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Een gebroken poot gun ik hemquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef Spideyman het volgende:
Jongens toch, gunnen jullie je bloedeigen oud- den bosch speler geen doelpuntje...
Ja, maar zo kan ik niet controleren of ik op de goede zender zit, die program list die ik normaal gebruik is offline, kan dus English Ultra niet vinden. Dus als iemand dus even zo lief zou willen zijn om een linkje te passenquote:
Pauze heb je in het theater.quote:
Kijk hier welke pot je gratis kan kijken via welke stream.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
ah jij bent zeker zo iemand van wie je niet mag zeggen dat je honger hebt.quote:
Idd kindertjes in Afrika hebben hongerquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah jij bent zeker zo iemand van wie je niet mag zeggen dat je honger hebt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |