abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 september 2005 @ 14:17:24 #205
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30201519
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
Vergelijk het eens met bijvoorbeeld Arsenal.
Ja, laten we dat doen: A. Cole, Bergkamp, Campbell, Fabregas, Flamini, Gilberto Silva, Henry, Hleb, Lauren, Ljungberg, Pires, Reyes, Touré, Van Persie ...

Je hebt helemaal gelijk - allemaal nietszeggende prutsers in vergelijking met het team van Spurs
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:24:52 #206
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30201732
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Ja, laten we dat doen: A. Cole, Bergkamp, Campbell, Fabregas, Flamini, Gilberto Silva, Henry, Hleb, Lauren, Ljungberg, Pires, Reyes, Touré, Van Persie ...

Je hebt helemaal gelijk - allemaal nietszeggende prutsers in vergelijking met het team van Spurs
Lees mijn laatste alinea nog eens rustig door, vertel me daarna even wat je niet begreep:

"Met Jermain Defoe, Ledley King, Jermaine Jenas, Paul Robinson en Michael Carrick zijn we al goed vertegenwoordigd in het Engelse nationale elftal, maar ook Sean Davis, Michael Dawson en Wayne Routledge zijn potentiële internationals van Engeland. Vergelijk het eens met bijvoorbeeld Arsenal."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 september 2005 @ 14:29:40 #207
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30201900
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lees mijn laatste alinea nog eens rustig door, vertel me daarna even wat je niet begreep:

"Met Jermain Defoe, Ledley King, Jermaine Jenas, Paul Robinson en Michael Carrick zijn we al goed vertegenwoordigd in het Engelse nationale elftal, maar ook Sean Davis, Michael Dawson en Wayne Routledge zijn potentiële internationals van Engeland. Vergelijk het eens met bijvoorbeeld Arsenal."
Waar ik op op aan te merken is dat het er mijns inziens weinig toe doet dat het Engels internationals zijn (en dan de meerderheid die jij noemt ook nog van de B-selectie).

Liever meer A-internationals van toplanden in je team dan de B-keuzes van het Engelse.

En daarnaast heeft A.Cole heeft bij mijn weten meer minuten Engels elftal opzitten dan het gehele THFC ...
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:41:43 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30202335
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Waar ik op op aan te merken is dat het er mijns inziens weinig toe doet dat het Engels internationals zijn (en dan de meerderheid die jij noemt ook nog van de B-selectie).

Liever meer A-internationals van toplanden in je team dan de B-keuzes van het Engelse.

En daarnaast heeft A.Cole heeft bij mijn weten meer minuten Engels elftal opzitten dan het gehele THFC ...
Verschil in persoonlijke voorkeur, jij als Liverpool-fan kan ook moeilijk hier gaan lopen verkondigen dat je het liefst zoveel mogelijk internationals uit eigen land in de selectie wilt hebben, maar ik wil dat wel. Dat is ook zo bij Ajax, liever Daniël de Ridder behouden en een middelmatige buitenlander eruit, liefst zoveel mogelijk Nederlanders. Het is belachelijk dat Ashley Cole de enige Engelse international is bij Arsenal, ook als is hij wel zeker van een basisplaats en die van de Spurs niet.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 september 2005 @ 15:37:09 #209
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30204004
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Verschil in persoonlijke voorkeur, jij als Liverpool-fan kan ook moeilijk hier gaan lopen verkondigen dat je het liefst zoveel mogelijk internationals uit eigen land in de selectie wilt hebben, maar ik wil dat wel. Dat is ook zo bij Ajax, liever Daniël de Ridder behouden en een middelmatige buitenlander eruit, liefst zoveel mogelijk Nederlanders. Het is belachelijk dat Ashley Cole de enige Engelse international is bij Arsenal, ook als is hij wel zeker van een basisplaats en die van de Spurs niet.
Als ik na ga wie er wsl opgesteld worden en wie er geselecteerd zijn dan zijn dat bij mijn weten nog steeds meer LFC spelers dan THFC spelers, maar dat terzijde. Dus de claim dat LFC minder Engels internationals zou hebben dan Spurs is niet echt juist.

Daarnaast vind ik het een beetje raar dat je als buitenlands fan van een club zou moeten wensen dat de spelers allemaal niet buitenlands moeten zijn - plus daarbij dat de prijs/kwalitiet verhouding voor Engelse spelers simpelweg niet echt gunstig is.

En ook bij Ajax zie ik liever een kwalitatief goede buitenlander (een A international van een topland) dan een mogelijke Oranje klant. Ik heb liever Alonso dan Sneijder bijvoorbeeld. Dan maakt het me geen flikker uit uit welk land-ie komt. Liever Litmanen dan John van Loen zeg maar.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:45:12 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30204232
Ik ben van mening dat een club uit Nederland moet spelen met Nederlanders, aangevuld met buitenlandse toppers, zoals Ajax in 1994-1996 enkel Finidi George en Jari Litmanen in de basis posteerde en Nwanko Kanu zijn speelminuten meepikte. Maar sinds het Bosman-arrest is alles doorgeslagen. Ik vind het mooi dat de Spurs (ook al ben ik geen Engelsman) de toekomst van het Engelse nationale elftal waarborgt, door spelers als Jermain Defoe, Ledley King, Jermaine Jenas, Paul Robinson, Michael Carrick, Sean Davis, Michael Dawson en Wayne Routledge te leveren, beter dan spelen met een (succesvol) vreemdelingenlegioen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:53:42 #211
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30204517
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
dan spelen met een (succesvol) vreemdelingenlegioen.
Je kan natuurlijk niets anders zeggen aangezien jullie laatste aansprekende prijs alweer van 14 jaar terug dateert.

OK,ik heb ook veel liever dat Arsenal een serie Engelsen er in heeft staan maar als ze met een vreemdelingenlegioen de prijzen binnen haalt zal dat gegeven mij aan mijn reet roesten,It's all about throphy's...

Feit is wel dat er maar weinig Engelse spelers zijn die de huidige basis van Arsenal kunnen versterken en de spelers die dat wel kunnen spelen bij Pool,manyoo of Chelsea of er hangt een belachelijk prijskaartje aan,lees SWP en Jenas waar men vrolijk 20 miljoen voor vroeg om hem later nadat ze Owen voor belachelijk veel geld hebben aangetrokken voor 10 miljoen aan de sperz verkopen.

Over de internationals,ben er maar blij dat je er zoveel hebt,het liefst zou ik geen enkele international bij Arsenal zien maar dat gaat natuurlijk moeilijk als je een topclub bent.

Alleen maar onnodige kans op blessures zoals in het verleden Campbell,Gilberto en Ljungberg.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:00:19 #212
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30204729
Het is beide érg belangrijk, prijzen wellicht iets belangrijker, maar wanneer de concurrentie (Chelsea, Manchester United en Liverpool) de prijzen de komende jaren voor Arsenal weggrijpt, dan hebben de supporter tóch liever landgenoten die vechten voor hun club, dan een vreemdelingenlegioen.

De Spurs kunnen dit seizoen en waarschijnlijk ook de volgende seizoenen nog niet concurreren met Chelsea, Manchester United, Arsenal en Liverpool, maar de huidige selectie heeft wél veel potentie. Wellciht een stuntje in het FA Cup-toernooi of plaatsing voor de UEFA Cup (of zelfs CL) zou al prachtig zijn.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:08:32 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30205021
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
Het is beide érg belangrijk, prijzen wellicht iets belangrijker, maar wanneer de concurrentie (Chelsea, Manchester United en Liverpool) de prijzen de komende jaren voor Arsenal weggrijpt, dan hebben de supporter tóch liever landgenoten die vechten voor hun club, dan een vreemdelingenlegioen.
Prijzen boven alles natuurlijk anders kan je net zo goed stoppen lijkt mij.
Komend jaar gaat gewoon minder worden door het wegvallen van Paddy en het niet vinden van een opvolger al was dat natuurlijk een soort mission impossible maar er staat op het moment wat onervaren spelers op vitale plekken die gewoonweg te weinig ervaing hebben om de desbetreffende linies te "dragen",mag je AW enigzins op aankijken aan de andere kant,je hebt wel de toekomst met dit soort spelers en dat is een strategie die vooraf bepaald is lijkt mij al zal er geen rekening gehouden zijn met het wegvallen van Paddy maar daar moet je als topclub zijnde op in moeten spelen,hebben ze niet gedaan,jammer,FAC is het hoogst haalbare denk ik dit seizoen.

En zoals gezegd,het maakt de supporters niet uit waar ze vandaan komen,liever een buitenlander met inzet dan een Engelsman zonder,kortom,een Engelsman is ook geen succes verzekerd
quote:
De Spurs kunnen dit seizoen en waarschijnlijk ook de volgende seizoenen nog niet concurreren met Chelsea, Manchester United, Arsenal en Liverpool, maar de huidige selectie heeft wél veel potentie. Wellciht een stuntje in het FA Cup-toernooi of plaatsing voor de UEFA Cup (of zelfs CL) zou al prachtig zijn.
Potentie zit er zeker wel in de groep denk ik en UEFA is het hoogst haalbare denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:38:25 #214
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30206122
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Jenas.. moeten ze ophangen!
Beetje na trappen naar NUFC
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 september 2005 @ 16:55:08 #215
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30206680
quote:
Ik ben van mening dat een club uit Nederland moet spelen met Nederlanders, aangevuld met buitenlandse toppers, zoals Ajax in 1994-1996 enkel Finidi George en Jari Litmanen in de basis posteerde en Nwanko Kanu zijn speelminuten meepikte. Maar sinds het Bosman-arrest is alles doorgeslagen.
Ik vind dat niet heel erg hoor. Of een speler nu uit Limburg of Litouwen komt, of uit België of Brabant maakt me niet bijzonder veel uit (toch allemaal buitenland), zolang-ie maar goed is. Als je toch voort "locals" gaat heb ik een voorkeur voor Amsterdammers - maar voor de rest maakt het me geen moer uit.
quote:
Ik vind het mooi dat de Spurs (ook al ben ik geen Engelsman) de toekomst van het Engelse nationale elftal waarborgt, door spelers als Jermain Defoe, Ledley King, Jermaine Jenas, Paul Robinson, Michael Carrick, Sean Davis, Michael Dawson en Wayne Routledge te leveren, beter dan spelen met een (succesvol) vreemdelingenlegioen.
Ik vind het wel erg stellig, dat het gewaarborgd is. Het zijn England-hopefuls, maar niet meer. De echte A-internationals spelen toch meerendeels bij CFC, dan nog wat bij SCUM met nog eens paar (zo'n 3 of 4) bij LFC, 2 bij AFC en een bij NUFC, en dat in de meerderheid ook allemaal gasten die nog wel een tijd meekunnen. Alleen de keeper van THFC heeft direct recht op een basisplek. Of die anderen ook zo ver komen moet je nog maar hopen.

Ik ben het overigens ook met DG eens dat het alleen maar lastig is dat spelers van je club A-internationals zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Doc op 02-09-2005 17:38:04 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 september 2005 @ 16:57:53 #216
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30206770
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef DutchGooner het volgende:

En zoals gezegd,het maakt de supporters niet uit waar ze vandaan komen,liever een buitenlander met inzet dan een Engelsman zonder,kortom,een Engelsman is ook geen succes verzekerd
yep: Franny J.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 september 2005 @ 17:36:46 #217
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30208044
Waar ik overigens wel verschil tussen zie is tussen aangekocht vs eigen opleiding, waarbij hoe meer uit de eigen opleiding (hoe jonger bij de club gestart) hoe leuker. Maar directe aankoop voor het eerste: dan zie ik geen verschil tussen een Engelse en een 'buitenlander'.
pi_30415217
Cristanval heeft dan toch een club kunnen vinden. Fulham.

En nog wat nieuws over Chelsea:
quote:
The Football Association has charged Chelsea with misconduct for carrying out "independent private drug testing on some of its players" last year.

The FA alleges Chelsea breached Rule E25, which forbids private testing.

http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/4226916.stm
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 september 2005 @ 12:19:52 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30417606
zijn er ook regels waar Chelsea zich wel aan houdt?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:26:51 #220
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30419664
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
zijn er ook regels waar Chelsea zich wel aan houdt?
zolang er een boete opstaatl, Doet het ze niets
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:45:13 #221
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30420280
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:57 schreef Doc het volgende:

[..]

yep: Franny J.
Toen ik dit las dacht ik meteen aan hem
Where law ends, tyrrany begins.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 september 2005 @ 14:25:30 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30421621
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Gunner het volgende:

[..]

Toen ik dit las dacht ik meteen aan hem
Ik kan me nog herinneren dat jij tot het moment dat-ie vertrok bij AFC het nog wel in hem zag zitten ...
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:44:21 #223
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30422320
Dat klopt. Dat ontken ik ook niet. Goed onthouden!

Maar bij de rest van z'n clubs faalde hij ook (terug bij Everton, en later bij Charlton)
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:08:53 #224
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30423104
quote:
Shepherd puts pressure on Souness

Newcastle manager Graeme Souness
Souness has spent heavily in the transfer market
Newcastle chairman Freddy Shepherd has told manager Graeme Souness that he expects him to deliver a top-six finish in the Premiership this season.

Newcastle are 19th in the table with one point from four games, and they have yet to score a goal.

When asked about his target, Shepherd told BBC Five Live: "Top six.

"We've spent £50m since January. We couldn't back the manager any more. Graeme has got his own team now - 10 men in and 10 men out."

Souness is now approaching a year in charge at St James' Park.

It was a disappointing start but we got the three players we wanted
Newcastle chairman
Freddy Shepherd
Newcastle finished 14th in the table last season, and they failed to win a place in the Uefa Cup for this season through the Intertoto Cup.

But Souness was subsequently given £17m to spend on England striker Michael Owen, £9.5m on Deportivo La Coruna's Albert Luque and Nolberto Solano returned from Aston Villa for a reported £1.5m.

"It was a disappointing start but we got the three players we wanted and we set out to get," said Shepherd.

"It was a bit late but better late than never."

Shepherd was also asked his views on the debate over Sven-Goran Eriksson's role as England manager following the 1-0 World Cup qualifying defeat to Northern Ireland.

"I'm very pro-British and I would want a British manager in the job. That is my opinion," he said.

"But I think he (Eriksson) should stick it out."
de druk op Souness neemt ook alleen maar toe. Die haalt het einde van de maand niet denk ik
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:14:37 #225
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_30428851
Boa blijft nog langer bij Fulham, het contract is open gebroken. Best wel vaag aangezien hij vorig jaar nog een geheel nieuw contract heeft getekend.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_30428875
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Dos37 het volgende:

[..]

de druk op Souness neemt ook alleen maar toe. Die haalt het einde van de maand niet denk ik
Denk ik ook niet, die man maakt er een potje van daar.
That's all folks!
pi_30446121
Komt er nog wat op de Chinees van het weekend ?
sig verwijderd door FA
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:34:52 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30446411
De wekker staat op 11 uur voor Arsenal, ManU-ManC kan me gestolen worden ook al is het live.

Veel te vroeg. Ik zie de samenvatting wel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 september 2005 @ 10:38:49 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30446486
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Denk ik ook niet, die man maakt er een potje van daar.
Het is nog niets in vergelijking met wat-ie bij LFC gedaan had ...
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:55:57 #230
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30446865
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:34 schreef popolon het volgende:
De wekker staat op 11 uur voor Arsenal, ManU-ManC kan me gestolen worden ook al is het live.

Veel te vroeg. Ik zie de samenvatting wel.
pffffffff ik moet voetballen zat er nog over te denken om me af te melden om het juist wel te zien
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:41:58 #231
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30453416
Het zal wel eens leuk zijn als Newcastle met "boy wonder" weer eens wint

Morgen weer 3 punten voor de Rovers
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:43:14 #232
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30453441
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef TimoBasso het volgende:
Het zal wel eens leuk zijn als Newcastle met "boy wonder" weer eens wint
en het is nog leuker als ze weer niet scoren/verliezen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30454222
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef Ambrosius het volgende:
Komt er nog wat op de Chinees van het weekend ?
All times are BST

Saturday

1430 Bayer Leverkusen v Schalke04.......CCTV5
1500 Man u v Man city.......ESPN,Guangdong
1500 Newcastle v Fulham.......HKSuper soccer
1500 Chelsea v Sunderland.......Shanghai sports - Unconfirmed
1615 Lyon v Monaco.......CCTV5,Goal TV2
1700 Palermo v Inter.......HKSuper soccer
1715 'boro v Arsenal.......ESPN,Guangdong
1830 PSV v Utrecht.......Goal TV2
1900 R. Madrid v C.Vigo.......HKSuper soccer
1930 Milan v Sienna.......CCTV5,Guangdong
2100 Deportivo v A.Madrid.......CCTV5,HKSuper soccer
2130 Falkirk v Rangers.......Goal TV1(Delayed)

Sunday

1400 Livingston v Hearts.......Goal TV1
1400 Roma v Udinese.......CCTV5,HKSuper soccer
1400 Empoli v Juventus.......Guangdong
1600 Bolton v Blackburn.......ESPN
1630 Dortmund v Cologne or Hertha Berlin v Wolfsburg.......CCTV5
1700 Lens v Bordeaux.......Goal TV2
1800 Barcelona v Real Mallorca.......CCTV5,Guangdong,HKSuper soccer
1945 Sochaux v Marseille.......Goal TV2
2000 Real Zaragossa v Valencia.......Guangdong

Goal TV1&2 are on PPStream,QQLive
HKSuper soccer is on SoPCast

op http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=33095 kun je dit overzicht vinden..wordt elke week vernieuwd
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 15:19:55 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_30454270
Nog 0-0 bij United tegen City ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30454307
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef tong80 het volgende:
Nog 0-0 bij United tegen City ?

Moeten nog beginnen
pi_30454308
is nog niet begonnen... om 16.00uur pas dus nog steeds 0-0
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 15:22:15 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_30454326
Ok

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 15:22:41 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_30454338
Vond het al zo raar dat ze om 15.00 uur waren begonnen

pi_30454347
Het zijn Engelse tijden die je daar ziet, 1 uur erbij zetten en je hebt de Nederlandse tijd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 15:23:58 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_30454365
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:23 schreef Ludacriss het volgende:
Het zijn Engelse tijden die je daar ziet, 1 uur erbij zetten en je hebt de Nederlandse tijd.
I knooooooow

pi_30455793
Charlton en Fulham op 0-1
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:26:11 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30455860
En wederom McBride en Bent die scoren
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:29:53 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30455957
WBA v Wigan nu ook 1-0
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 16:30:16 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_30455965
Bent doet het erg goed zeg.

zaterdag 10 september 2005 @ 16:32:09 #245
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30456011
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
WBA v Wigan nu ook 1-0
Door Greening overigens,laat ik die nu net in mijn Fantasy hebben
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:32:35 #246
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30456020
Ji-Sung is ijverig als altijd. Best knap van hem dat hij nu al een basisplek heeft, hadden velen van tevoren niet gedacht.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_30456253
Chelsea nog altijd 0 - 0
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 16:41:23 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_30456278
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea nog altijd 0 - 0
Wacht maar tot de laatste minuut

zaterdag 10 september 2005 @ 16:42:03 #249
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30456307
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea nog altijd 0 - 0
Mooi toch?

Heb het gevoel dat Sunderland een puntje gaat pakken
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:43:44 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30456360
en Wigan op 1-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30456385
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wacht maar tot de laatste minuut

de 93e
pi_30456396
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mooi toch?

Heb het gevoel dat Sunderland een puntje gaat pakken
Ik denk dat Crespo genadeloos gaat toeslaan en er in de 89e minuut eentje binnenschiet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30456401
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

de 93e
Ook goed.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:50:02 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30456545
1-0 van Nistelkutje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30456561
Van Nistelrooij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')