Ja, laten we dat doen: A. Cole, Bergkamp, Campbell, Fabregas, Flamini, Gilberto Silva, Henry, Hleb, Lauren, Ljungberg, Pires, Reyes, Touré, Van Persie ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
Vergelijk het eens met bijvoorbeeld Arsenal.
Lees mijn laatste alinea nog eens rustig door, vertel me daarna even wat je niet begreep:quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen: A. Cole, Bergkamp, Campbell, Fabregas, Flamini, Gilberto Silva, Henry, Hleb, Lauren, Ljungberg, Pires, Reyes, Touré, Van Persie ...
Je hebt helemaal gelijk - allemaal nietszeggende prutsers in vergelijking met het team van Spurs
Waar ik op op aan te merken is dat het er mijns inziens weinig toe doet dat het Engels internationals zijn (en dan de meerderheid die jij noemt ook nog van de B-selectie).quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lees mijn laatste alinea nog eens rustig door, vertel me daarna even wat je niet begreep:
"Met Jermain Defoe, Ledley King, Jermaine Jenas, Paul Robinson en Michael Carrick zijn we al goed vertegenwoordigd in het Engelse nationale elftal, maar ook Sean Davis, Michael Dawson en Wayne Routledge zijn potentiële internationals van Engeland. Vergelijk het eens met bijvoorbeeld Arsenal."
Verschil in persoonlijke voorkeur, jij als Liverpool-fan kan ook moeilijk hier gaan lopen verkondigen dat je het liefst zoveel mogelijk internationals uit eigen land in de selectie wilt hebben, maar ik wil dat wel. Dat is ook zo bij Ajax, liever Daniël de Ridder behouden en een middelmatige buitenlander eruit, liefst zoveel mogelijk Nederlanders. Het is belachelijk dat Ashley Cole de enige Engelse international is bij Arsenal, ook als is hij wel zeker van een basisplaats en die van de Spurs niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar ik op op aan te merken is dat het er mijns inziens weinig toe doet dat het Engels internationals zijn (en dan de meerderheid die jij noemt ook nog van de B-selectie).
Liever meer A-internationals van toplanden in je team dan de B-keuzes van het Engelse.
En daarnaast heeft A.Cole heeft bij mijn weten meer minuten Engels elftal opzitten dan het gehele THFC ...
Als ik na ga wie er wsl opgesteld worden en wie er geselecteerd zijn dan zijn dat bij mijn weten nog steeds meer LFC spelers dan THFC spelers, maar dat terzijde. Dus de claim dat LFC minder Engels internationals zou hebben dan Spurs is niet echt juist.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verschil in persoonlijke voorkeur, jij als Liverpool-fan kan ook moeilijk hier gaan lopen verkondigen dat je het liefst zoveel mogelijk internationals uit eigen land in de selectie wilt hebben, maar ik wil dat wel. Dat is ook zo bij Ajax, liever Daniël de Ridder behouden en een middelmatige buitenlander eruit, liefst zoveel mogelijk Nederlanders. Het is belachelijk dat Ashley Cole de enige Engelse international is bij Arsenal, ook als is hij wel zeker van een basisplaats en die van de Spurs niet.
Je kan natuurlijk niets anders zeggen aangezien jullie laatste aansprekende prijs alweer van 14 jaar terug dateert.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
dan spelen met een (succesvol) vreemdelingenlegioen.
Prijzen boven alles natuurlijk anders kan je net zo goed stoppen lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
Het is beide érg belangrijk, prijzen wellicht iets belangrijker, maar wanneer de concurrentie (Chelsea, Manchester United en Liverpool) de prijzen de komende jaren voor Arsenal weggrijpt, dan hebben de supporter tóch liever landgenoten die vechten voor hun club, dan een vreemdelingenlegioen.
Potentie zit er zeker wel in de groep denk ik en UEFA is het hoogst haalbare denk ik.quote:De Spurs kunnen dit seizoen en waarschijnlijk ook de volgende seizoenen nog niet concurreren met Chelsea, Manchester United, Arsenal en Liverpool, maar de huidige selectie heeft wél veel potentie. Wellciht een stuntje in het FA Cup-toernooi of plaatsing voor de UEFA Cup (of zelfs CL) zou al prachtig zijn.
Jenas.. moeten ze ophangen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen: A. Cole, Bergkamp, Campbell, Fabregas, Flamini, Gilberto Silva, Henry, Hleb, Lauren, Ljungberg, Pires, Reyes, Touré, Van Persie ...
Je hebt helemaal gelijk - allemaal nietszeggende prutsers in vergelijking met het team van Spurs
Ik vind dat niet heel erg hoor. Of een speler nu uit Limburg of Litouwen komt, of uit België of Brabant maakt me niet bijzonder veel uit (toch allemaal buitenland), zolang-ie maar goed is. Als je toch voort "locals" gaat heb ik een voorkeur voor Amsterdammers - maar voor de rest maakt het me geen moer uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ben van mening dat een club uit Nederland moet spelen met Nederlanders, aangevuld met buitenlandse toppers, zoals Ajax in 1994-1996 enkel Finidi George en Jari Litmanen in de basis posteerde en Nwanko Kanu zijn speelminuten meepikte. Maar sinds het Bosman-arrest is alles doorgeslagen.
Ik vind het wel erg stellig, dat het gewaarborgd is. Het zijn England-hopefuls, maar niet meer. De echte A-internationals spelen toch meerendeels bij CFC, dan nog wat bij SCUM met nog eens paar (zo'n 3 of 4) bij LFC, 2 bij AFC en een bij NUFC, en dat in de meerderheid ook allemaal gasten die nog wel een tijd meekunnen. Alleen de keeper van THFC heeft direct recht op een basisplek. Of die anderen ook zo ver komen moet je nog maar hopen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind het mooi dat de Spurs (ook al ben ik geen Engelsman) de toekomst van het Engelse nationale elftal waarborgt, door spelers als Jermain Defoe, Ledley King, Jermaine Jenas, Paul Robinson, Michael Carrick, Sean Davis, Michael Dawson en Wayne Routledge te leveren, beter dan spelen met een (succesvol) vreemdelingenlegioen.
yep: Franny J.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef DutchGooner het volgende:
En zoals gezegd,het maakt de supporters niet uit waar ze vandaan komen,liever een buitenlander met inzet dan een Engelsman zonder,kortom,een Engelsman is ook geen succes verzekerd
quote:The Football Association has charged Chelsea with misconduct for carrying out "independent private drug testing on some of its players" last year.
The FA alleges Chelsea breached Rule E25, which forbids private testing.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/4226916.stm
zolang er een boete opstaatl, Doet het ze nietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:zijn er ook regels waar Chelsea zich wel aan houdt?
Ik kan me nog herinneren dat jij tot het moment dat-ie vertrok bij AFC het nog wel in hem zag zitten ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik meteen aan hem![]()
de druk op Souness neemt ook alleen maar toe. Die haalt het einde van de maand niet denk ikquote:Shepherd puts pressure on Souness
Newcastle manager Graeme Souness
Souness has spent heavily in the transfer market
Newcastle chairman Freddy Shepherd has told manager Graeme Souness that he expects him to deliver a top-six finish in the Premiership this season.
Newcastle are 19th in the table with one point from four games, and they have yet to score a goal.
When asked about his target, Shepherd told BBC Five Live: "Top six.
"We've spent £50m since January. We couldn't back the manager any more. Graeme has got his own team now - 10 men in and 10 men out."
Souness is now approaching a year in charge at St James' Park.
It was a disappointing start but we got the three players we wanted
Newcastle chairman
Freddy Shepherd
Newcastle finished 14th in the table last season, and they failed to win a place in the Uefa Cup for this season through the Intertoto Cup.
But Souness was subsequently given £17m to spend on England striker Michael Owen, £9.5m on Deportivo La Coruna's Albert Luque and Nolberto Solano returned from Aston Villa for a reported £1.5m.
"It was a disappointing start but we got the three players we wanted and we set out to get," said Shepherd.
"It was a bit late but better late than never."
Shepherd was also asked his views on the debate over Sven-Goran Eriksson's role as England manager following the 1-0 World Cup qualifying defeat to Northern Ireland.
"I'm very pro-British and I would want a British manager in the job. That is my opinion," he said.
"But I think he (Eriksson) should stick it out."
Denk ik ook niet, die man maakt er een potje van daar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de druk op Souness neemt ook alleen maar toe. Die haalt het einde van de maand niet denk ik
Het is nog niets in vergelijking met wat-ie bij LFC gedaan had ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, die man maakt er een potje van daar.
pffffffff ik moet voetballen zat er nog over te denken om me af te melden om het juist wel te zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:34 schreef popolon het volgende:
De wekker staat op 11 uur voor Arsenal, ManU-ManC kan me gestolen worden ook al is het live.
Veel te vroeg.Ik zie de samenvatting wel.
en het is nog leuker als ze weer niet scoren/verliezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef TimoBasso het volgende:
Het zal wel eens leuk zijn als Newcastle met "boy wonder" weer eens wint
All times are BSTquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef Ambrosius het volgende:
Komt er nog wat op de Chinees van het weekend?
I knooooooowquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:23 schreef Ludacriss het volgende:
Het zijn Engelse tijden die je daar ziet, 1 uur erbij zetten en je hebt de Nederlandse tijd.
Door Greening overigens,laat ik die nu net in mijn Fantasy hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
WBA v Wigan nu ook 1-0
Wacht maar tot de laatste minuutquote:
de 93equote:Op zaterdag 10 september 2005 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de laatste minuut
Ik denk dat Crespo genadeloos gaat toeslaan en er in de 89e minuut eentje binnenschiet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi toch?
Heb het gevoel dat Sunderland een puntje gaat pakken
Ook goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |