Sterker nog, misschien gaat het liberalisatieproces dan wel sneller!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:30 schreef pberends het volgende:
Wat een slimmerikken zijn jullie toch ook. De som is heel simpel:
VVD-ambtenaren als parlementariërs en ministers moeten voor het minimumloon gaan werken. Deze lonen worden door de overheid betaald, dus dat bespaart de overheid veel geld als ze voor het minimumloon gaan werken (het zijn immers ambtenaren). Van dat geld kunnen weer de belastingen omlaag. Want daar zijn VVD'ers zo groot voorstander van.
Is het echt zo ingewikkeld?
Wat snap je niet aan de som die ik net maakte? Het is simpel en heel logisch. VVD'ers willen een kleinere overheid, nou ga dan werken voor het minimumloon als je een VVD-bestuurder bent. Dan verkleint de overheid zich vanzelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:31 schreef Douwe het volgende:
Het een heeft niks met het ander te maken... je komt aan met de VVD omdat die met het plan zijn gekomen de overheid teverkleinen, daarom moeten ze maar minder verdienen. 1+1=?
En dus zijn ze hypocriet. Maar jij snapt het nu tenminste.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:32 schreef Adagio het volgende:
VVD'ers willen ongetwijfeld de belasting omlaag, want dan blijft er meer over om uit te geven. Maar daar gaan ze zèlf natuurlijk niet voor inleveren... kom nou...
je bedoeld hun inkomen maandelijks?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:04 schreef deepthroat het volgende:
Op zich een goed plan, maar niet alleen voor de VVD, voor al die gasten in Den Haag. Die linkse gasten die altijd zo lopen te schreeuwen dat er mensen zijn die onder het bestaansminimum leven kunnen van hun salaris makkelijk 10 van die gezinnen per jaar voeden, dus die mogen dan ook wel hun steentje bijdragen. Reken maar uit, meer dan de helft van het parlement alleen al is links, 75 * 10 is 750 gezinnen per jaar, da's toch netjes.
Maar de VVD wil ook meer marktwerking (ben je nou liberaal of niet?)...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de som die ik net maakte? Het is simpel en heel logisch. VVD'ers willen een kleinere overheid, nou ga dan werken voor het minimumloon als je een VVD-bestuurder bent. Dan verkleint de overheid zich vanzelf.
Joh!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef teknomist het volgende:
Ik ben VVD-er (lid zelfs) en heb allang tegen het bestaansminimum aangezeten.
Was het zo doorzichtig?quote:
Als je je drugs maar kan betalen, armoedzaaierquote:
Precies, drugs zijn goedkoop, Fok! is gratis en ik heb een AH-bonuskaart. Ik red het welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Als je je drugs maar kan betalen, armoedzaaier
bonuskaarthoer dat je er bent!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Precies, drugs zijn goedkoop, Fok! is gratis en ik heb een AH-bonuskaart. Ik red het wel.
Probleem van het idee is dat veel capabele personen deze baan dan niet langer willen aangezien zij elders meer kunnen verdienen en zij liever de financiele zekerheid hebben voor hun gezin of voor zichzelf. Te verwachten valt dat de kwaliteit van het geleverde werk door de overheid dan achteruitgaat wat ongewenst is aangezien dit iedereen zal benadelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:04 schreef deepthroat het volgende:
Op zich een goed plan, maar niet alleen voor de VVD, voor al die gasten in Den Haag. Die linkse gasten die altijd zo lopen te schreeuwen dat er mensen zijn die onder het bestaansminimum leven kunnen van hun salaris makkelijk 10 van die gezinnen per jaar voeden, dus die mogen dan ook wel hun steentje bijdragen. Reken maar uit, meer dan de helft van het parlement alleen al is links, 75 * 10 is 750 gezinnen per jaar, da's toch netjes.
Jij wilt ook alle GL-ers ontdoen van hun auto's en motormaaiers?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef pberends het volgende:
[..]
En dus zijn ze hypocriet. Maar jij snapt het nu tenminste.
Da's onzin. De rechtse partijen zouden niet mee dienen te doen aan de parlementsverkiezingen. Dat zou pas van karakter getuigenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:26 schreef pberends het volgende:
VVD'ers in het parlement en hun ministers zouden voor het minimumloon moeten gaan werken vind ik. VVD'ers zijn namelijk echte liberalen en zijn voor verkleining van de overheid. Nou voeg de daad dan bij het woord en ga als ambtenaar dan ook voor het minimumloon werken. Zo kunnen de belastingen tenminste omlaag ipv dat het dure overheidsgeld gespendeert wordt aan de lonen van VVD-politici en bestuurders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |