abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:07:40 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29904497
Na jarenlang ze zijn geterroriseerd geeft een boer in Engeland op, na brandbommen, bedreigingen, beschuldegingen van pedofilie geeft de fokker van cavia's voor medische onderzoek uiteindelijk op. Dierenactivisten hadden de moeder van de boer opgegraven en het graf geplunderd.

Het wordt tijd dat dit soort activisten kei en keihard worden aangepakt. Economisch terrorisme.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/staffordshire/4176094.stm
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:12:29 #2
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_29904668
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Na jarenlang ze zijn geterroriseerd geeft een boer in Engeland op, na brandbommen, bedreigingen, beschuldegingen van pedofilie geeft de fokker van cavia's voor medische onderzoek uiteindelijk op. Dierenactivisten hadden de moeder van de boer opgegraven en het graf geplunderd.

Het wordt tijd dat dit soort activisten kei en keihard worden aangepakt. Economisch terrorisme.

Hoe keihard? net zo keihard als b.v. dronken automobilisten die mensen doodrijden?

Dit gaat erg ver, ik zie leiver dat die dierenactivisten de bioindustrie aanpakken dan testdieren voor medische doeleinden.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_29904727
quote:
(...)Dierenactivisten hadden de moeder van de boer opgegraven en het graf geplunderd.(...)
Het was zijn schoonmoeder, dus het is iets minder erg dan gedacht.
pi_29904805
Had ik ook gelezen ja. Dramatisch verhaal. Mensen die denken het gelijk aan hun zijde te hebben kunnen behoorlijk blind zijn voor hun eigen wandaden. Ik snap ook niet hoe ze dergelijk gedrag tegenover zichzelf kunnen rechtvaardigen.

Je ziet iets wat in jouw ogen niet door de beugel kan en wil hier actie tegen ondernemen. Daar kan ik wel inkomen. Het lijkt me echter vrij logisch dat je tegenactie wel enigszins in verhouding moet staan tot hetgeen waartegen je ageert. Wat dit betreft lijken dergelijke actiegroepen nog wel eens een vreemd gevoel voor rechtvaardigheid te hebben.
pi_29905032
omfg

ik hoop toch echt dat die gasten te grazen worden genomen. Hoeveel schroefjes moeten er wel niet in je hoofd los zitten als je een lijk op gaat graven om je gelijk te krijgen

Ook goeie PR voor de dierenrechtenactivisten trouwens
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:24:05 #6
45206 Pietverdriet
pi_29905146
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef kLowJow het volgende:

Je ziet iets wat in jouw ogen niet door de beugel kan en wil hier actie tegen ondernemen.
Dat geld ook voor veel ander soortige terroristen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:25:41 #7
45206 Pietverdriet
pi_29905208
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]

Hoe keihard? net zo keihard als b.v. dronken automobilisten die mensen doodrijden?
Die mogen van mij ook harder worden aangepakt
quote:
Dit gaat erg ver, ik zie leiver dat die dierenactivisten de bioindustrie aanpakken dan testdieren voor medische doeleinden.
Jij praat dit soort terrorisme als het tegen de bioindustrie gaat wel goed?
pi_29905219
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat geld ook voor veel ander soortige terroristen.
Net als de rest van mijn post.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:30:51 #9
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29905422
Van de BBC: http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/staffordshire/4176094.stm
quote:
Targeted guinea pig farm closes

The Hall family said they would return to traditional farming
A farm is to stop breeding guinea pigs for medical research after intimidation by animal rights activists
.

The family-run Darley Oaks Farm in Newchurch, Staffordshire, has been at the centre of a campaign of abuse.

The owners and people connected with the business have received death threats during the six-year onslaught.

The family said they hoped the decision would prompt the return of the body of their relative Gladys Hammond, whose remains were stolen from a churchyard.

I just feel so angry that these animal rights activists have won
Rod Harvey, former farm supplier

Groups react to decision
Send us your comments

The remains were taken from her grave in nearby Yoxall in October.

Mrs Hammond, who was buried in St Peter's churchyard seven years ago, was the mother-in-law of Christopher Hall, part-owner of the farm.

In a statement, a close relative of Mrs Hammond, who declined to be named, said there was now no reason why her body could not be returned.

"Gladys was a relative of the Halls by marriage only and had no involvement in guinea pig breeding.

"She was a kind, gentle country lady who loved animals. She was also friendly, generous and loving and always put her family first."

'Fantastic day'

The Hall family have been subjected to hate mail, malicious phone calls, hoax bombs and arson attacks.

A spokeswoman for David Hall and Partners confirmed that the business, where several thousand guinea pigs are reared, was to stop breeding animals for medical research.

The Hall family is now expected to concentrate on the arable side of the business.

Gladys Hammond
The family hope that the remains of Gladys Hammond will be returned

Campaigners who have legitimately picketed the farm over recent years said they would continue their protest until the guinea pig breeding operation officially closed at the end of the year.

Johnny Holmes, a spokesman for Stop the Newchurch Guinea Pigs, said: "This is the most fantastic day of my life.

"It's a victory for the animals and it's a fundamental victory for the animal rights movement.

"Ideally, I wish they would close down today and hand them over. We want those guinea pigs out."

In a statement, the Association of British Pharmaceutical Industry (ABPI ) expressed its best wishes to the family and said their decision was "regrettable but understandable".

Director of the ABPI Philip Wright said guinea pigs had been essential in research into respiratory disease resulting in breakthroughs in the development of new medicines.

'Not a victory'

"The activities of a few animal rights extremists have placed impossible pressure on those going about their legitimate business," he said.

"While animal rights extremists are likely to be only one factor in the final decision, it does underline the need for greater protection of those individuals and companies targeted."

David Bird, from Staffordshire Police, told BBC Radio 4 it had been impossible to give complete protection because the campaign had been so widespread.

"We have had some success in dealing with those responsible. What I would say is that this closure is not a victory for anybody," he said.

Damaged sign
Protesters have used graffiti to get their message across

"This campaign has done absolutely nothing to further the cause of animal rights."

Rod Harvey supplied fuel to the farm and endured four years of abuse from activists before he was forced to cease trading with the Halls.

The 63-year-old businessman said he received threatening letters, including one accusing him of being a paedophile which was then sent to a number of people he knew.

"In December 2003 a brick came through the window of my front door, hitting my foot and cutting my hand," he said.

"In view of what they (the Hall family) and their staff have had to put up with I'm not surprised that they have stopped breeding guinea pigs.

"I just feel so angry that these animal rights activists have won."

Een foto van de zeven jaar geleden overleden Gladys Hammond wiens resten door de dierenrechtenactivisten ontvreemd zijn.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:32:28 #10
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_29905476
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die mogen van mij ook harder worden aangepakt
[..]

Jij praat dit soort terrorisme als het tegen de bioindustrie gaat wel goed?
vandaag kantelde een vrachtwagen op de A28 met 4000 kippen aan boord. 4000 kippen in een vrachtwagen is abnormaal lijkt me. deze toestanden mogen van mij morgen beeindigd worden. Het vertoonde gedrag van boven genoemde personen is verderfelijk en je bereikt er niks mee, behalve dat de goeie kanten van de milieubeweging in diskrediet worden gebracht. En als die lui dan toch zo nodig moeten, doe het dan niet in de medische research maar in de bioindustrie.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:35:27 #11
94405 Tarak
pi_29905599
Op Indymedia staat het volgende:
quote:
UK: Fokker voor vivisectie stopt
sdvi - 23.08.2005 14:45

Newchurch guinea pig farm (UK) sluit haar deuren!

Deze dag kan de boeken ingaan als een van de grootste overwinningen van de actiebeweging van de afgelopen jaren. Na een jarenlange strijd heeft de familie Hall, eigenaar van de Darley Oaks Farm, besloten de handdoek in de ring te gooien. Ze stoppen met het fokken van dieren voor de vivisectie-industrie.
Een officiele mededeling van Save the Newchurch guinea pig campagne zal spoedig gepost worden.

Dit is wat de reguliere media schrijven:

Save the Newchurch guinea pig campagne
http://www.liberation-now.org/

E-Mail: stopvivisectieindustrie@yahoo.com Website: http://www.stopdevivisectieindustrie.org
Bron: http://indymedia.nl/nl/2005/08/30019.shtml

De criminele organisatie actiegroep stopvivisectie is er maar wat trots op het opgraven van een dode schoonmoeder om mensen te chanteren. Maar ja, ze bedreigen nu ook al mensen die op het proefdierencentrum werken dus dat zegt al voldoende over hun ethiek en de eisen die ze stellen aan ethisch handelen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29906140
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_29906443
quote:

Wat ik het gevaarlijkst vind aan deze lieden, net als bij de fundamentalistische moslims, is dat zij werkelijk geloven dat wat zij doen goed is. Het zijn allemaal Volkerts van der G, die geloven dat ze met hun misdaden de wereld redden. Enig vermogen tot relativering of empathie is deze lieden vreemd. Eigenlijk zijn ze geestesziek, in Nederland zouden ze dan permanent opgeborgen kunnen worden in de tbs-klinieken voor hopeloze gevallen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_29906741
Waarom gaan ze btw boeren plagen? Niet echt productief, dan kan je beter richten op testcentra. Iig, ik hoop dat ze doodvallen en een nieuwe generatie hippies normale stappen tegen testcentra kan doen, ze mogen wel dicht IMO.
pi_29906890
respectloos zeg om zo,n mens op te graven
pi_29906914
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:04 schreef NightH4wk het volgende:
Waarom gaan ze btw boeren plagen? Niet echt productief, dan kan je beter richten op testcentra. Iig, ik hoop dat ze doodvallen en een nieuwe generatie hippies normale stappen tegen testcentra kan doen, ze mogen wel dicht IMO.
Typisch ontspoorde extremisten die een willekeurig doelwit pakken om angst en haat te zaaien. Van hetzelfde laken een pak als die moslimextremisten (of joodse extremisten bijvoorbeeld).
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:13:36 #17
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29907037
De dag dat ze kanker krijgen en een chemokuur weigeren omdat die getest is op dieren heb ik (enig) respect voor zulke terroristen.
Niet eerder.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29907297
tja.... ik zeg altijd maar zo.... het stuk vlees of vis dat een vegetarier laat liggen, daarvoor neem ik altijd een stuk extra vlees of vis. Dus iedereen die tegen dit soort acties is van die 'dierenpsychopaten', moet meer vlees en vis gaan eten, hoe meer er dan geslacht en gedaan moet worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29907316
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:35 schreef Tarak het volgende:
Op Indymedia staat het volgende:
[..]

Bron: http://indymedia.nl/nl/2005/08/30019.shtml

De criminele organisatie actiegroep stopvivisectie is er maar wat trots op het opgraven van een dode schoonmoeder om mensen te chanteren. Maar ja, ze bedreigen nu ook al mensen die op het proefdierencentrum werken dus dat zegt al voldoende over hun ethiek en de eisen die ze stellen aan ethisch handelen.

Dieptriest.

Wel mooi dat je de moeite neemt een aanvulling te plaatsen trouwens.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:25:23 #20
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29907371
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef kLowJow het volgende:
Had ik ook gelezen ja. Dramatisch verhaal. Mensen die denken het gelijk aan hun zijde te hebben kunnen behoorlijk blind zijn voor hun eigen wandaden. Ik snap ook niet hoe ze dergelijk gedrag tegenover zichzelf kunnen rechtvaardigen.

Je ziet iets wat in jouw ogen niet door de beugel kan en wil hier actie tegen ondernemen. Daar kan ik wel inkomen. Het lijkt me echter vrij logisch dat je tegenactie wel enigszins in verhouding moet staan tot hetgeen waartegen je ageert. Wat dit betreft lijken dergelijke actiegroepen nog wel eens een vreemd gevoel voor rechtvaardigheid te hebben.
eens
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:28:43 #21
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29907467
je ziet hetzelfde bij links tuig dat op militaire basissen de boel gaat lopen slopen. radartorens vernielen, hekken slopen, en proberen bij de vliegtuigen en heli's te komen om daar voor zoveel mogelijk tonnen aan schade aan te richten. ik snap niet dat dat soort mensen er doorgaans met een lichte straf vanaf komen. gooi ze in het cachot wegens landverraad, spionage of iets dergelijks. ze misbruiken zelfs hun kinderen tijdens dat soort acties
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29907927
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:04 schreef NightH4wk het volgende:
http://www.liberation-now.org/who_they_are.html
Die beesten krabten zich blijkbaar dood van de stress

En werden gebruikt voor huidirritatietesten en zulk geblaat, kan nergens vinden dat het voor nuttige medicijnen is oid.
Als dat allemaal waar is, dan interesseert het mij weinig wat die man allemaal voor z'n kiezen krijgt.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:50:49 #23
94405 Tarak
pi_29908098
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

http://www.liberation-now.org/who_they_are.html
Die beesten krabten zich blijkbaar dood van de stress
[afbeelding]
En werden gebruikt voor huidirritatietesten en zulk geblaat, kan nergens vinden dat het voor nuttige medicijnen is oid.
Als dat allemaal waar is, dan interesseert het mij weinig wat die man allemaal voor z'n kiezen krijgt.
Laat ze zich dan richten tot de consument die blijkbaar shampoo, huidcremes en make-up gebruikt die op dieren getest is. Laat ze dan van de gebruikers van dergelijke producten de dode schoonmoeder opgraven.

Zodra je onethisch gaat handelen, verlies je imho trouwens de zaak waar je voor vecht.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:53:46 #24
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_29908168
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]
enge
[afbeelding]
Pffft Ik vond die foto van die schoonmoeder al erg genoeg
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_29908172
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:50 schreef Tarak het volgende:

[..]

Laat ze zich dan richten tot de consument die blijkbaar shampoo, huidcremes en make-up gebruikt die op dieren getest is. Laat ze dan van de gebruikers van dergelijke producten de dode schoonmoeder opgraven.

Zodra je onethisch gaat handelen, verlies je imho trouwens de zaak waar je voor vecht.
Nee die activistenpersonen sporen inderdaad ook niet helemaal, eigenlijk net zo min als die boer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')