Volgens mij ben jij de pauper in dit verhaal!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter). Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel. Ik dacht ff klein beetje gas bij dat hij verkeerd uit komt en hij me niet voorbij komt.
Pauper!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jeeps zijn gewoon degenlijke en fijn rijdende auto's
degelijke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En heb je een dergelijke auto daadwerkelijk nodig in Nederland???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaar dat Jeep altijd onderaan bungelen in de betrouwbaarheids statistiekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En jongeren met een VW niet...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vandaar dat Jeep altijd onderaan bungelen in de betrouwbaarheids statistieken![]()
Nee, een Jeep koop je echt niet voor het degelijke, eerder ter compensatie of verlengstuk van je ego.
Jeep®quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
En jongeren met een VW niet...?Ik wil hier verder geen partij trekken hoor, maar ik bekijk het gewoon even vanuit een neutraal standpunt. Beetje hier en daar wat dingen tegenover elkaar afwegen.
Jeep® Staat wel degelijk te boek als een betrouwbare en veilige terreinauto. Voor de mensen /voetgangers die een aanrijding met een dergelijk voertuig krijgen, die komen er idd minder betrouwbaar vanaf... Dat bedoel je of niet?
Ooit gehoord van een Touareg ? En van een Golf 2 is een off the road versie gemaakt, de Golf 2 Country.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik verkies een Jeep® (en Hummer®) boven welke VW dan ook. Terreinwagens, hell yeah!
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt.
90% van de tereinwagens ziet niets anders dan wegen die netjes voorzien zijn van een laag asfalt. Verder is de wegliggen van de meeste niet echt geweldig. Als je toevallig echt buiten de gebaande wegen moet zijn is het inderdaad een duidelijk voordeel. Op de gewone weg zijn de bladveren en eventuele starre achteras alleen een nadeel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik verkies een Jeep® (en Hummer®) boven welke VW dan ook. Terreinwagens, hell yeah!
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt. Eens kijken wie door kunnen rijden en af moeten haken... en wie dan de paupers zijn!gehehe
hahahahaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |