abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29903752
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter). Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel. Ik dacht ff klein beetje gas bij dat hij verkeerd uit komt en hij me niet voorbij komt. Komen we op een lange weg uit gaat hij als een gek lopen bumperkleven dat ik zelfs zijn koplampen niet meer in de spiegel zag. Dus ik geef vol gas dat ik hem kwijt raakte. Na een paar 100 meter sloeg ik af doet die gek net of hij me aan gaat rijden. Kut paupers in die Golfjes
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:54:55 #2
78498 classpc
I don't like change
pi_29903952
Eerste auto, en dan maar lekker stoer doen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_29904035
Laat je pappie het maar niet lezen, anders krijg je de auto nooit meer mee. Je kan 'm ook gewoon voorbij laten bij die vluchtheuvel ipv extra gas geven.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:57:20 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29904055
kutvolk
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29904092
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter). Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel. Ik dacht ff klein beetje gas bij dat hij verkeerd uit komt en hij me niet voorbij komt.
Volgens mij ben jij de pauper in dit verhaal!
pi_29904251
ben jij niet de pauper? Lekker stoer in je pappie's auto. Je reed kennelijk te langzaam voor hem. En kan je er niet tegen dat een golf je inhaalt, aah gossie, koop een eigen auto.
pi_29904355
Die auto van je pa is net zo pauper als een Golfje, lamlul
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:10:14 #8
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_29904585
Jullie zijn allebei Paupers... (opgelost...)

Jeep.... bugh... patserige benzineverslindende nouveau riches pooierbakken...

Golfjes, diegene die jij bedoelt tenminste zijn gewoon proletenbakken.. (ook )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_29904652
Met zo'n jeep kun je er toch overheen rijden indien nodig?
pi_29904656
Jeeps zijn gewoon degenlijke en fijn rijdende auto's
pi_29904709
Verkapt - kijk mijn papa een dikke bak hebben - topic (wat doet het ertoe dat het een acht cilinder is met een vier komma zeven liter?)

Btw lekker aso om je zo te gedragen op de weg, laat zo'n gozer gewoon inhalen kan toch zeker geen kwaad? Keej, kan begrijpen dat je Vw Golfies niks vind, is ook geen zak aan, maar dan hoef je elkaar nog niet het leven zuur te maken op de weg.

Bovendien heb je waarschijnlijk nog niet zelf een auto (ander rij je niet met je pappies auto) dus dan moet je ook niet afgeven op een auto van een ander, want die heeft in ieder geval al een auto, en dat is al meer dan dat jij hebt!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29904755
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pauper!

Die kerel in z'n Golf heeft er waarschijnlijk nog hard voor gewerkt ook!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:14:25 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29904761
Golfjes .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29904786
quote:
degelijke.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:16:17 #15
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_29904842
quote:
En heb je een dergelijke auto daadwerkelijk nodig in Nederland???
Of heeft je pa m alleen maar gekocht om te patsen en boven t 'gepeupel' uit te stijgen...
Als men m nodig heeft bv voor een paardentrailer zijn t nuttige dingen; als men m koopt omdat dat in bepaalde (bourgeois) milieus bijna geeist wordt is t ronduit achterlijk...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_29904914
quote:
Vandaar dat Jeep altijd onderaan bungelen in de betrouwbaarheids statistieken

Nee, een Jeep koop je echt niet voor het degelijke, eerder ter compensatie of verlengstuk van je ego.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:18:08 #17
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_29904920
Vandaag had ik ook zo'n Golf lul in mijn buurt. Ik was op weg naar huis op een 80km weg. Hij reed achter mij en het ging hem niet hard genoeg. Voor mij reed een Honda Accord en daarvoor een vrachtwagen. Na een paar kilometer, bij een dorpje, wordt de weg even dubbelbaans. Daar staat ook een verkeerslicht. De vrachtwgen bleef netjes rechts, de Honda, ik en die Golf lul gingen naar links.

Toen het verkeerslicht op groen sprong trokken wij alle drie snel op. Die Honda was de vrachtwagen voorbij en ging naar rechts....even later kon ik naar rechts.....en toen moest Golf lul zo hard mogelijk rijden om toch maar bij mij voorbij te komen. Helaas voor Golf lul reden die Honda en ik gewoon lekker door.
Daar waar de weg weer terugging naar enkelbaans most Golf lul vreselijk hard in de remmen omdat hij mij gewoon niet voorbijkwam. Ik zie zijn puisterige smoeltje nog schelden
pi_29905038
Ik verkies een Jeep® (en Hummer®) boven welke VW dan ook. Terreinwagens, hell yeah!
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt. Eens kijken wie door kunnen rijden en af moeten haken... en wie dan de paupers zijn! gehehe

Ontopic: Sommige VW rijders doen hun "naam" echt eer aan... VW dit VW dat VW zus VW zo... Pfffffffffffffffffffff en dan dat blikkengeluid wat er dan uitkomt als ze er zo een "racy" uitlaat onder hebben... OMG
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_29905272
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vandaar dat Jeep altijd onderaan bungelen in de betrouwbaarheids statistieken

Nee, een Jeep koop je echt niet voor het degelijke, eerder ter compensatie of verlengstuk van je ego.
En jongeren met een VW niet...? Ik wil hier verder geen partij trekken hoor, maar ik bekijk het gewoon even vanuit een neutraal standpunt. Beetje hier en daar wat dingen tegenover elkaar afwegen.
Jeep® Staat wel degelijk te boek als een betrouwbare en veilige terreinauto. Voor de mensen /voetgangers die een aanrijding met een dergelijk voertuig krijgen, die komen er idd minder betrouwbaar vanaf... Dat bedoel je of niet?
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:29:47 #20
65997 Oldbie
pi_29905373
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

En jongeren met een VW niet...? Ik wil hier verder geen partij trekken hoor, maar ik bekijk het gewoon even vanuit een neutraal standpunt. Beetje hier en daar wat dingen tegenover elkaar afwegen.
Jeep® Staat wel degelijk te boek als een betrouwbare en veilige terreinauto. Voor de mensen /voetgangers die een aanrijding met een dergelijk voertuig krijgen, die komen er idd minder betrouwbaar vanaf... Dat bedoel je of niet?
Jeep® Wat heb jij met ®???
pi_29905452
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik verkies een Jeep® (en Hummer®) boven welke VW dan ook. Terreinwagens, hell yeah!
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt.
Ooit gehoord van een Touareg ? En van een Golf 2 is een off the road versie gemaakt, de Golf 2 Country.

Ok, die Golf 2 zal het afleggen tegen een Jeep, al kan een Touareg er volgens mij ook wat van. Maareh, ik weet niet in wat voor ongeciviliseerd gat jij woont dat je geen asfalt in je dorp hebt en over zandpaden met karrensporen moet rijden. Hier heb ik in ieder geval geen 4x4 nodig, ik kan hier in mijn dorp gewoon over asfalt rijden.
pi_29905632
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Super_Six_One het volgende:
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt. Eens kijken wie door kunnen rijden en af moeten haken... en wie dan de paupers zijn! gehehe
90% van de tereinwagens ziet niets anders dan wegen die netjes voorzien zijn van een laag asfalt. Verder is de wegliggen van de meeste niet echt geweldig. Als je toevallig echt buiten de gebaande wegen moet zijn is het inderdaad een duidelijk voordeel. Op de gewone weg zijn de bladveren en eventuele starre achteras alleen een nadeel.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_29905643
Het zijn inderdaad vaak jonge asociale mannen die zich als randdebielen gedragen in het verkeer, maar zeker niet deze alleen. Ik had laatst een of andere 40+ hufter in een nieuwe jaguar achter mij zitten die mij met een veel te hoge snelheid probeerde in te halen vlak voor een vluchtheuvel. Dergelijk tuig met het verkeersinzicht van een achterlijke agressieve baviaan mag men van mij achter het stuur wegsleuren en het rijbewijs voor langere tijd of permanent innemen. Voor de zakenmannetjes onder hen is het pech als zij daarmee hun baan verliezen. Met hufters in het verkeer kan ik geen medelijden hebben.
pi_29905695
BWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Viva los Vatos Locos
pi_29905801
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:29 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Jeep® Wat heb jij met ®???
hahahaha

Snap je het niet kijk ik wil hiermee aangeven dat ik echte Jeep® 's bedoel. Dus geen terreinwagen in algemeen. Maar een echte Jeep®
Van de merknaam afgeleid dus. Ik vind het altijd zo zonde als men voor elke terreinwagen het woord Jeep® gebruikt Totaal onterecht...

[ Bericht 6% gewijzigd door Super_Six_One op 23-08-2005 23:50:20 ]
pi_29906071
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:36 schreef Miesjel het volgende:

[..]

90% van de tereinwagens ziet niets anders dan wegen die netjes voorzien zijn van een laag asfalt. Verder is de wegliggen van de meeste niet echt geweldig. Als je toevallig echt buiten de gebaande wegen moet zijn is het inderdaad een duidelijk voordeel. Op de gewone weg zijn de bladveren en eventuele starre achteras alleen een nadeel.
Ik begrijp je punt, ik ben er ook merendeel mee eens Maar daarom, tblijf mijn persoonlijke smaak. Ik vertrouw meer op een Jeep® dan op een normale MPV om maar een voorbeeld te noemen.
Met de wegligging ben ik het oneens. Het overhellen in een terreinwagen is wel meer aan de orde dan bij een normale auto. Omdat een terreinwagen vrij hoog is tov normale auto. Daarmee zit je in scherpe bochten maken (waar die ook weer niet echt voor bedoelt is uiteraard) vaak over te hellen (ook in je stoel zelf) en dat ondervind ik wel als nadeel. Maar dat hoort er nu eenmaal bij
Maar echt qua wegligging... merk er niet veel van, doe mij maar een Jeep®
pi_29906747
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:31 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ooit gehoord van een Touareg ? En van een Golf 2 is een off the road versie gemaakt, de Golf 2 Country.

Ok, die Golf 2 zal het afleggen tegen een Jeep, al kan een Touareg er volgens mij ook wat van. Maareh, ik weet niet in wat voor ongeciviliseerd gat jij woont dat je geen asfalt in je dorp hebt en over zandpaden met karrensporen moet rijden. Hier heb ik in ieder geval geen 4x4 nodig, ik kan hier in mijn dorp gewoon over asfalt rijden.
Golf 2 leuke wagen hoor niet daarvan, maar die zal het toch gaan afleggen tegen een jeep®. Die Touareg daarentegen maakt wel een kans(je). Maar ik bijf mijn geld inzetten op een Jeep®
Die VW terreinwagens zijn leuk en aardig... met hun 4WD, maar zijn toch echt meer voor de "show" (dat soort wagens vind ik dus meer show... maar meer omdat ze ook wat geburgerd zouden zijn, dus wat dat betreft zijn ze wel geschikt voor "hun" doel.)
De Touareg heeft naar mijn weten geen hoge en lage gearing. (2L en 4L) Wat sowieso een must is in zeer zwaar (modderig) terrein. Het enige waar die Touareg iets uit zou blinken is op topsnelheid en acceleratie.
Maargoed daarvoor koop je een terreinwagen niet, daarom blijven die Touareg wagens het afleggen als het erop aan komt, omdat ze gewoon simpelweg te weinig potentie hebben qua aandrijving.

En nee ik woon ook niet in een ongecivilieerd gat hehe Maar ik hou gewoon van Terreinwagens/Jeep® 's, ik hou van hun overbrengingen en capaciteiten
pi_29907231
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Okee, je hebt gelijk dat de Golf ook als een "status-object" wordt gezien voor veel van die paupers, maar je kunt niet ontkennen dat de status die gepaard gaat met het merk Jeep, en soortgelijke auto's van dat formaat, toch ook een belangrijk (zo niet het belangrijkste) aankoopargument is voor heel veel van de kopers van die auto's. Overigens ziet 90% van deze auto's nooit off road terrein..

Over de betrouwbaarheid kan ik kort zijn: Jeeps zijn NIET betrouwbaar en degelijk zoals jij stelt, je mag de betrouwbaarheids-statistieken erop nazoeken als je wilt, oa. JD power, Autoweek tevredenheidstroffee, Adac, trek maar na hoor.
Veilig zijn ze inderdaad zeker weten! (maar daar had ik het dan ook niet over).

Neemt niet weg dat die Jeeps heus wel wat hebben, en voor het écht zware werk is het inderdaad dé auto (samen met de Landrover), trekkracht te over, pure kracht, dat straalt een Jeep ook uit, dat is wel mooi, en dan ook nog gecombineerd met luxe, maar voor normaal gebruik (in de stad en op de openbare weg) is het gewoon onfunctioneel en niet praktisch, je hebt het dan gewoon niet nodig, en als je de trekkracht leuk vindt kun je ook een Subaru kopen met Awd. om maar een voorbeeld te noemen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:44:29 #29
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29909146
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter). Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel. Ik dacht ff klein beetje gas bij dat hij verkeerd uit komt en hij me niet voorbij komt. Komen we op een lange weg uit gaat hij als een gek lopen bumperkleven dat ik zelfs zijn koplampen niet meer in de spiegel zag. Dus ik geef vol gas dat ik hem kwijt raakte. Na een paar 100 meter sloeg ik af doet die gek net of hij me aan gaat rijden. Kut paupers in die Golfjes
Stoer man, je kan ze ook gewoon voorbij laten gaan. 10 tegen 1 dat je ze een paar kilometer verderop tegenkomt. Maar dan dubbelgevouwen om een boom. En dan wordt het pas echt leuk.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29909280
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:05 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Golf 2 leuke wagen hoor niet daarvan, maar die zal het toch gaan afleggen tegen een jeep®. Die Touareg daarentegen maakt wel een kans(je). Maar ik bijf mijn geld inzetten op een Jeep®
Die VW terreinwagens zijn leuk en aardig... met hun 4WD, maar zijn toch echt meer voor de "show" (dat soort wagens vind ik dus meer show... maar meer omdat ze ook wat geburgerd zouden zijn, dus wat dat betreft zijn ze wel geschikt voor "hun" doel.)
De Touareg heeft naar mijn weten geen hoge en lage gearing. (2L en 4L) Wat sowieso een must is in zeer zwaar (modderig) terrein. Het enige waar die Touareg iets uit zou blinken is op topsnelheid en acceleratie.
Maargoed daarvoor koop je een terreinwagen niet, daarom blijven die Touareg wagens het afleggen als het erop aan komt, omdat ze gewoon simpelweg te weinig potentie hebben qua aandrijving.

En nee ik woon ook niet in een ongecivilieerd gat hehe Maar ik hou gewoon van Terreinwagens/Jeep® 's, ik hou van hun overbrengingen en capaciteiten
zo goed is zo'n Jeep® ( ) offroad nou ook weer niet hoor.... en onroad ook al niet

heb die cherokee's wel vaker vast zien staan waar een G klasse nog gewoon verder ploegde. Dat is de echte terreinwagen nl
  woensdag 24 augustus 2005 @ 07:49:02 #31
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_29911031
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Oldbie het volgende:
Vandaag had ik ook zo'n Golf lul in mijn buurt. Ik was op weg naar huis op een 80km weg. Hij reed achter mij en het ging hem niet hard genoeg. Voor mij reed een Honda Accord en daarvoor een vrachtwagen. Na een paar kilometer, bij een dorpje, wordt de weg even dubbelbaans. Daar staat ook een verkeerslicht. De vrachtwgen bleef netjes rechts, de Honda, ik en die Golf lul gingen naar links.

Toen het verkeerslicht op groen sprong trokken wij alle drie snel op. Die Honda was de vrachtwagen voorbij en ging naar rechts....even later kon ik naar rechts.....en toen moest Golf lul zo hard mogelijk rijden om toch maar bij mij voorbij te komen. Helaas voor Golf lul reden die Honda en ik gewoon lekker door.
Daar waar de weg weer terugging naar enkelbaans most Golf lul vreselijk hard in de remmen omdat hij mij gewoon niet voorbijkwam. Ik zie zijn puisterige smoeltje nog schelden
hehehe
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_29911136
ik was juist extra langzaam gaan rijden, VW Golf rijders zijn idd vaak pauper
pi_29911280
Had hem gewoon voorbij gelaten, jij blij omdat je niet zo opgefokt hoeft te reageren, manneke in de golf blij omdat hij jou heeft ingehaald, evt. mensen van de hulpdiensten minder blij, omdat ze er weer een van een boom af moeten schrapen.
pi_29911331
mensen moeten elkaar eens het licht in de ogen gunnen
Als hij er voorbij kon is het enorm kinderachtig om gas bij te gaan geven. sukkel
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29911706
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Als hij er voorbij kon is het enorm kinderachtig om gas bij te gaan geven. sukkel
Kinderachtig van die golf om zich gewoon niet netjes aan de regels te houden en normaal te rijden
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:43:35 #36
65997 Oldbie
pi_29912015
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Heb je het over mij?
Ik trok op en reed gewoon vlot door. Hij probeerde mij in te halen terwijl ik aan het accelereren was. Moet ik in de remmen omdat zijn lul kleiner wordt als hij mij niet voorbij kan komen? Waarom moet ik in de remmen?? Ik ben aan het optrekken. Hij moet maar een beetje geduld hebben. Ik reed na zijn kansloze actie harder dan hij.
Had ik hem er voorbij moeten laten gaan om even later zijn tempo te moeten volgen? Ga toch weg man
pi_29912113
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Heb je het over mij?
Ik trok op en reed gewoon vlot door. Hij probeerde mij in te halen terwijl ik aan het accelereren was. Moet ik in de remmen omdat zijn lul kleiner wordt als hij mij niet voorbij kan komen? Waarom moet ik in de remmen?? Ik ben aan het optrekken. Hij moet maar een beetje geduld hebben. Ik reed na zijn kansloze actie harder dan hij.
Had ik hem er voorbij moeten laten gaan om even later zijn tempo te moeten volgen? Ga toch weg man
Tja, ik ken de situatie niet maar ik ben meestal zo dat ik even mijn gas loslaat zodat zo'n pauper erlangs kan zodat ie denkt dat ie sneller is
geen gezeik in bumperklevende aso's achter me.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29912884
Je bent zelf een pauper met die kutbak van je pa!
pi_29914560
Gewoon je rem even aantikken, werkt altijd

Ow wacht... je reed in een Jeep, kun je ook gewoon afremmen en het golfje in kwestie vind je wel ergens in je profiel terug
There is no life after death, there is only life
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:37:54 #40
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_29914765
't niet de VW Golf die je verafschuwt, het is het volk dat zo'n ding koopt.

Kan je de TT niet even aapassen??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:46:17 #41
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_29915060
Pauper meets pauper... je wou zeker bewijzen dat jij pauperigger was dan de pauper
pi_29915192
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

hahahaha

Snap je het niet kijk ik wil hiermee aangeven dat ik echte Jeep® 's bedoel. Dus geen terreinwagen in algemeen. Maar een echte Jeep®
Van de merknaam afgeleid dus. Ik vind het altijd zo zonde als men voor elke terreinwagen het woord Jeep® gebruikt Totaal onterecht...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:55:02 #43
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29915331
Ik heb een VW Golf en een Seat Marbella, maar wat betreft benzineverbruik is die pauperige Seat nog de beste auto die hier genoemd is!
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29915626
Pas reed ik met mijn golfje naar het ziekenhuis, omdat mijn vrouw lag te bevallen. Zit er zo´n slome Jeep voor me met zo´n jong eikeltje erin. (Vast de Jeep van zijn vader) Hij wilde maar niet doorrijden dus op een gegeven moment heb ik zelfs geprobeerd om hem, met gevaar voor eigen leven, links naast een verkeersheuvel in te halen. Wat doet die eikel? Geeft ie gas bij, zodat ik verkeerd uitkom. Even later zitten we op een recht stuk weg en ik wilde dat ie sneller ging, dus ben ik er maar wat dichter bij gaan rijden. Nou ja, uiteindelijk kom ik bij het ziekenhuis aan, is mijn dochtertje al lang geboren. Gelukkig is ze gezond. Stomme paupers is hun patserbak van pa!
Rescuer of the distressed damsel
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:10:36 #45
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_29915877
Ik kots op Golfjes...echt waar. Wat een pauperbakken zijn dat zeg.
als in goochelaar
pi_29916229
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

Pauper die de verkeers regels aan hun laars lappen en gevaarlijk gaan ingalen komen eens een boom of sloot tegen.

Moraar ridders die de paupers tegen werken komt eens een pauper tegen die hem/haar klem zet en een buts op zijn oog geeft.

Moraal van dit verhaal: Verkeer is geen spelletje. Eens tref je het verkeerd.
pi_29916567
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Heb je het over mij?
Wat rijdt jij voor auto dan?

En aan de topicstarter, laat 'm gewoon inhalen als hij dat leuk vindt? Dan ben je er meteen vanaf
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:37:20 #48
65997 Oldbie
pi_29916737
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:31 schreef 3rdStrike het volgende:

[..]

Wat rijdt jij voor auto dan?

En aan de topicstarter, laat 'm gewoon inhalen als hij dat leuk vindt? Dan ben je er meteen vanaf
Niet echt relevant in wat voor auto ik rij, maar als je echt wil weten: een citroen saxo vts
pi_29916922
Old-Timer of stationwagen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:48:25 #50
65997 Oldbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')