abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29903752
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter). Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel. Ik dacht ff klein beetje gas bij dat hij verkeerd uit komt en hij me niet voorbij komt. Komen we op een lange weg uit gaat hij als een gek lopen bumperkleven dat ik zelfs zijn koplampen niet meer in de spiegel zag. Dus ik geef vol gas dat ik hem kwijt raakte. Na een paar 100 meter sloeg ik af doet die gek net of hij me aan gaat rijden. Kut paupers in die Golfjes
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:54:55 #2
78498 classpc
I don't like change
pi_29903952
Eerste auto, en dan maar lekker stoer doen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_29904035
Laat je pappie het maar niet lezen, anders krijg je de auto nooit meer mee. Je kan 'm ook gewoon voorbij laten bij die vluchtheuvel ipv extra gas geven.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:57:20 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29904055
kutvolk
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29904092
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter). Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel. Ik dacht ff klein beetje gas bij dat hij verkeerd uit komt en hij me niet voorbij komt.
Volgens mij ben jij de pauper in dit verhaal!
pi_29904251
ben jij niet de pauper? Lekker stoer in je pappie's auto. Je reed kennelijk te langzaam voor hem. En kan je er niet tegen dat een golf je inhaalt, aah gossie, koop een eigen auto.
pi_29904355
Die auto van je pa is net zo pauper als een Golfje, lamlul
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:10:14 #8
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_29904585
Jullie zijn allebei Paupers... (opgelost...)

Jeep.... bugh... patserige benzineverslindende nouveau riches pooierbakken...

Golfjes, diegene die jij bedoelt tenminste zijn gewoon proletenbakken.. (ook )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_29904652
Met zo'n jeep kun je er toch overheen rijden indien nodig?
pi_29904656
Jeeps zijn gewoon degenlijke en fijn rijdende auto's
pi_29904709
Verkapt - kijk mijn papa een dikke bak hebben - topic (wat doet het ertoe dat het een acht cilinder is met een vier komma zeven liter?)

Btw lekker aso om je zo te gedragen op de weg, laat zo'n gozer gewoon inhalen kan toch zeker geen kwaad? Keej, kan begrijpen dat je Vw Golfies niks vind, is ook geen zak aan, maar dan hoef je elkaar nog niet het leven zuur te maken op de weg.

Bovendien heb je waarschijnlijk nog niet zelf een auto (ander rij je niet met je pappies auto) dus dan moet je ook niet afgeven op een auto van een ander, want die heeft in ieder geval al een auto, en dat is al meer dan dat jij hebt!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29904755
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pauper!

Die kerel in z'n Golf heeft er waarschijnlijk nog hard voor gewerkt ook!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:14:25 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29904761
Golfjes .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29904786
quote:
degelijke.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:16:17 #15
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_29904842
quote:
En heb je een dergelijke auto daadwerkelijk nodig in Nederland???
Of heeft je pa m alleen maar gekocht om te patsen en boven t 'gepeupel' uit te stijgen...
Als men m nodig heeft bv voor een paardentrailer zijn t nuttige dingen; als men m koopt omdat dat in bepaalde (bourgeois) milieus bijna geeist wordt is t ronduit achterlijk...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_29904914
quote:
Vandaar dat Jeep altijd onderaan bungelen in de betrouwbaarheids statistieken

Nee, een Jeep koop je echt niet voor het degelijke, eerder ter compensatie of verlengstuk van je ego.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:18:08 #17
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_29904920
Vandaag had ik ook zo'n Golf lul in mijn buurt. Ik was op weg naar huis op een 80km weg. Hij reed achter mij en het ging hem niet hard genoeg. Voor mij reed een Honda Accord en daarvoor een vrachtwagen. Na een paar kilometer, bij een dorpje, wordt de weg even dubbelbaans. Daar staat ook een verkeerslicht. De vrachtwgen bleef netjes rechts, de Honda, ik en die Golf lul gingen naar links.

Toen het verkeerslicht op groen sprong trokken wij alle drie snel op. Die Honda was de vrachtwagen voorbij en ging naar rechts....even later kon ik naar rechts.....en toen moest Golf lul zo hard mogelijk rijden om toch maar bij mij voorbij te komen. Helaas voor Golf lul reden die Honda en ik gewoon lekker door.
Daar waar de weg weer terugging naar enkelbaans most Golf lul vreselijk hard in de remmen omdat hij mij gewoon niet voorbijkwam. Ik zie zijn puisterige smoeltje nog schelden
pi_29905038
Ik verkies een Jeep® (en Hummer®) boven welke VW dan ook. Terreinwagens, hell yeah!
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt. Eens kijken wie door kunnen rijden en af moeten haken... en wie dan de paupers zijn! gehehe

Ontopic: Sommige VW rijders doen hun "naam" echt eer aan... VW dit VW dat VW zus VW zo... Pfffffffffffffffffffff en dan dat blikkengeluid wat er dan uitkomt als ze er zo een "racy" uitlaat onder hebben... OMG
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_29905272
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vandaar dat Jeep altijd onderaan bungelen in de betrouwbaarheids statistieken

Nee, een Jeep koop je echt niet voor het degelijke, eerder ter compensatie of verlengstuk van je ego.
En jongeren met een VW niet...? Ik wil hier verder geen partij trekken hoor, maar ik bekijk het gewoon even vanuit een neutraal standpunt. Beetje hier en daar wat dingen tegenover elkaar afwegen.
Jeep® Staat wel degelijk te boek als een betrouwbare en veilige terreinauto. Voor de mensen /voetgangers die een aanrijding met een dergelijk voertuig krijgen, die komen er idd minder betrouwbaar vanaf... Dat bedoel je of niet?
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:29:47 #20
65997 Oldbie
pi_29905373
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

En jongeren met een VW niet...? Ik wil hier verder geen partij trekken hoor, maar ik bekijk het gewoon even vanuit een neutraal standpunt. Beetje hier en daar wat dingen tegenover elkaar afwegen.
Jeep® Staat wel degelijk te boek als een betrouwbare en veilige terreinauto. Voor de mensen /voetgangers die een aanrijding met een dergelijk voertuig krijgen, die komen er idd minder betrouwbaar vanaf... Dat bedoel je of niet?
Jeep® Wat heb jij met ®???
pi_29905452
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik verkies een Jeep® (en Hummer®) boven welke VW dan ook. Terreinwagens, hell yeah!
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt.
Ooit gehoord van een Touareg ? En van een Golf 2 is een off the road versie gemaakt, de Golf 2 Country.

Ok, die Golf 2 zal het afleggen tegen een Jeep, al kan een Touareg er volgens mij ook wat van. Maareh, ik weet niet in wat voor ongeciviliseerd gat jij woont dat je geen asfalt in je dorp hebt en over zandpaden met karrensporen moet rijden. Hier heb ik in ieder geval geen 4x4 nodig, ik kan hier in mijn dorp gewoon over asfalt rijden.
pi_29905632
quote:
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt. Eens kijken wie door kunnen rijden en af moeten haken... en wie dan de paupers zijn! gehehe
90% van de tereinwagens ziet niets anders dan wegen die netjes voorzien zijn van een laag asfalt. Verder is de wegliggen van de meeste niet echt geweldig. Als je toevallig echt buiten de gebaande wegen moet zijn is het inderdaad een duidelijk voordeel. Op de gewone weg zijn de bladveren en eventuele starre achteras alleen een nadeel.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_29905643
Het zijn inderdaad vaak jonge asociale mannen die zich als randdebielen gedragen in het verkeer, maar zeker niet deze alleen. Ik had laatst een of andere 40+ hufter in een nieuwe jaguar achter mij zitten die mij met een veel te hoge snelheid probeerde in te halen vlak voor een vluchtheuvel. Dergelijk tuig met het verkeersinzicht van een achterlijke agressieve baviaan mag men van mij achter het stuur wegsleuren en het rijbewijs voor langere tijd of permanent innemen. Voor de zakenmannetjes onder hen is het pech als zij daarmee hun baan verliezen. Met hufters in het verkeer kan ik geen medelijden hebben.
pi_29905695
BWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Viva los Vatos Locos
pi_29905801
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:29 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Jeep® Wat heb jij met ®???
hahahaha

Snap je het niet kijk ik wil hiermee aangeven dat ik echte Jeep® 's bedoel. Dus geen terreinwagen in algemeen. Maar een echte Jeep®
Van de merknaam afgeleid dus. Ik vind het altijd zo zonde als men voor elke terreinwagen het woord Jeep® gebruikt Totaal onterecht...

[ Bericht 6% gewijzigd door Super_Six_One op 23-08-2005 23:50:20 ]
pi_29906071
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:36 schreef Miesjel het volgende:

[..]

90% van de tereinwagens ziet niets anders dan wegen die netjes voorzien zijn van een laag asfalt. Verder is de wegliggen van de meeste niet echt geweldig. Als je toevallig echt buiten de gebaande wegen moet zijn is het inderdaad een duidelijk voordeel. Op de gewone weg zijn de bladveren en eventuele starre achteras alleen een nadeel.
Ik begrijp je punt, ik ben er ook merendeel mee eens Maar daarom, tblijf mijn persoonlijke smaak. Ik vertrouw meer op een Jeep® dan op een normale MPV om maar een voorbeeld te noemen.
Met de wegligging ben ik het oneens. Het overhellen in een terreinwagen is wel meer aan de orde dan bij een normale auto. Omdat een terreinwagen vrij hoog is tov normale auto. Daarmee zit je in scherpe bochten maken (waar die ook weer niet echt voor bedoelt is uiteraard) vaak over te hellen (ook in je stoel zelf) en dat ondervind ik wel als nadeel. Maar dat hoort er nu eenmaal bij
Maar echt qua wegligging... merk er niet veel van, doe mij maar een Jeep®
pi_29906747
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:31 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ooit gehoord van een Touareg ? En van een Golf 2 is een off the road versie gemaakt, de Golf 2 Country.

Ok, die Golf 2 zal het afleggen tegen een Jeep, al kan een Touareg er volgens mij ook wat van. Maareh, ik weet niet in wat voor ongeciviliseerd gat jij woont dat je geen asfalt in je dorp hebt en over zandpaden met karrensporen moet rijden. Hier heb ik in ieder geval geen 4x4 nodig, ik kan hier in mijn dorp gewoon over asfalt rijden.
Golf 2 leuke wagen hoor niet daarvan, maar die zal het toch gaan afleggen tegen een jeep®. Die Touareg daarentegen maakt wel een kans(je). Maar ik bijf mijn geld inzetten op een Jeep®
Die VW terreinwagens zijn leuk en aardig... met hun 4WD, maar zijn toch echt meer voor de "show" (dat soort wagens vind ik dus meer show... maar meer omdat ze ook wat geburgerd zouden zijn, dus wat dat betreft zijn ze wel geschikt voor "hun" doel.)
De Touareg heeft naar mijn weten geen hoge en lage gearing. (2L en 4L) Wat sowieso een must is in zeer zwaar (modderig) terrein. Het enige waar die Touareg iets uit zou blinken is op topsnelheid en acceleratie.
Maargoed daarvoor koop je een terreinwagen niet, daarom blijven die Touareg wagens het afleggen als het erop aan komt, omdat ze gewoon simpelweg te weinig potentie hebben qua aandrijving.

En nee ik woon ook niet in een ongecivilieerd gat hehe Maar ik hou gewoon van Terreinwagens/Jeep® 's, ik hou van hun overbrengingen en capaciteiten
pi_29907231
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Okee, je hebt gelijk dat de Golf ook als een "status-object" wordt gezien voor veel van die paupers, maar je kunt niet ontkennen dat de status die gepaard gaat met het merk Jeep, en soortgelijke auto's van dat formaat, toch ook een belangrijk (zo niet het belangrijkste) aankoopargument is voor heel veel van de kopers van die auto's. Overigens ziet 90% van deze auto's nooit off road terrein..

Over de betrouwbaarheid kan ik kort zijn: Jeeps zijn NIET betrouwbaar en degelijk zoals jij stelt, je mag de betrouwbaarheids-statistieken erop nazoeken als je wilt, oa. JD power, Autoweek tevredenheidstroffee, Adac, trek maar na hoor.
Veilig zijn ze inderdaad zeker weten! (maar daar had ik het dan ook niet over).

Neemt niet weg dat die Jeeps heus wel wat hebben, en voor het écht zware werk is het inderdaad dé auto (samen met de Landrover), trekkracht te over, pure kracht, dat straalt een Jeep ook uit, dat is wel mooi, en dan ook nog gecombineerd met luxe, maar voor normaal gebruik (in de stad en op de openbare weg) is het gewoon onfunctioneel en niet praktisch, je hebt het dan gewoon niet nodig, en als je de trekkracht leuk vindt kun je ook een Subaru kopen met Awd. om maar een voorbeeld te noemen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:44:29 #29
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29909146
quote:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter). Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel. Ik dacht ff klein beetje gas bij dat hij verkeerd uit komt en hij me niet voorbij komt. Komen we op een lange weg uit gaat hij als een gek lopen bumperkleven dat ik zelfs zijn koplampen niet meer in de spiegel zag. Dus ik geef vol gas dat ik hem kwijt raakte. Na een paar 100 meter sloeg ik af doet die gek net of hij me aan gaat rijden. Kut paupers in die Golfjes
Stoer man, je kan ze ook gewoon voorbij laten gaan. 10 tegen 1 dat je ze een paar kilometer verderop tegenkomt. Maar dan dubbelgevouwen om een boom. En dan wordt het pas echt leuk.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29909280
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:05 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Golf 2 leuke wagen hoor niet daarvan, maar die zal het toch gaan afleggen tegen een jeep®. Die Touareg daarentegen maakt wel een kans(je). Maar ik bijf mijn geld inzetten op een Jeep®
Die VW terreinwagens zijn leuk en aardig... met hun 4WD, maar zijn toch echt meer voor de "show" (dat soort wagens vind ik dus meer show... maar meer omdat ze ook wat geburgerd zouden zijn, dus wat dat betreft zijn ze wel geschikt voor "hun" doel.)
De Touareg heeft naar mijn weten geen hoge en lage gearing. (2L en 4L) Wat sowieso een must is in zeer zwaar (modderig) terrein. Het enige waar die Touareg iets uit zou blinken is op topsnelheid en acceleratie.
Maargoed daarvoor koop je een terreinwagen niet, daarom blijven die Touareg wagens het afleggen als het erop aan komt, omdat ze gewoon simpelweg te weinig potentie hebben qua aandrijving.

En nee ik woon ook niet in een ongecivilieerd gat hehe Maar ik hou gewoon van Terreinwagens/Jeep® 's, ik hou van hun overbrengingen en capaciteiten
zo goed is zo'n Jeep® ( ) offroad nou ook weer niet hoor.... en onroad ook al niet

heb die cherokee's wel vaker vast zien staan waar een G klasse nog gewoon verder ploegde. Dat is de echte terreinwagen nl
  woensdag 24 augustus 2005 @ 07:49:02 #31
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_29911031
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Oldbie het volgende:
Vandaag had ik ook zo'n Golf lul in mijn buurt. Ik was op weg naar huis op een 80km weg. Hij reed achter mij en het ging hem niet hard genoeg. Voor mij reed een Honda Accord en daarvoor een vrachtwagen. Na een paar kilometer, bij een dorpje, wordt de weg even dubbelbaans. Daar staat ook een verkeerslicht. De vrachtwgen bleef netjes rechts, de Honda, ik en die Golf lul gingen naar links.

Toen het verkeerslicht op groen sprong trokken wij alle drie snel op. Die Honda was de vrachtwagen voorbij en ging naar rechts....even later kon ik naar rechts.....en toen moest Golf lul zo hard mogelijk rijden om toch maar bij mij voorbij te komen. Helaas voor Golf lul reden die Honda en ik gewoon lekker door.
Daar waar de weg weer terugging naar enkelbaans most Golf lul vreselijk hard in de remmen omdat hij mij gewoon niet voorbijkwam. Ik zie zijn puisterige smoeltje nog schelden
hehehe
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_29911136
ik was juist extra langzaam gaan rijden, VW Golf rijders zijn idd vaak pauper
pi_29911280
Had hem gewoon voorbij gelaten, jij blij omdat je niet zo opgefokt hoeft te reageren, manneke in de golf blij omdat hij jou heeft ingehaald, evt. mensen van de hulpdiensten minder blij, omdat ze er weer een van een boom af moeten schrapen.
pi_29911331
mensen moeten elkaar eens het licht in de ogen gunnen
Als hij er voorbij kon is het enorm kinderachtig om gas bij te gaan geven. sukkel
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29911706
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Als hij er voorbij kon is het enorm kinderachtig om gas bij te gaan geven. sukkel
Kinderachtig van die golf om zich gewoon niet netjes aan de regels te houden en normaal te rijden
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:43:35 #36
65997 Oldbie
pi_29912015
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Heb je het over mij?
Ik trok op en reed gewoon vlot door. Hij probeerde mij in te halen terwijl ik aan het accelereren was. Moet ik in de remmen omdat zijn lul kleiner wordt als hij mij niet voorbij kan komen? Waarom moet ik in de remmen?? Ik ben aan het optrekken. Hij moet maar een beetje geduld hebben. Ik reed na zijn kansloze actie harder dan hij.
Had ik hem er voorbij moeten laten gaan om even later zijn tempo te moeten volgen? Ga toch weg man
pi_29912113
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Heb je het over mij?
Ik trok op en reed gewoon vlot door. Hij probeerde mij in te halen terwijl ik aan het accelereren was. Moet ik in de remmen omdat zijn lul kleiner wordt als hij mij niet voorbij kan komen? Waarom moet ik in de remmen?? Ik ben aan het optrekken. Hij moet maar een beetje geduld hebben. Ik reed na zijn kansloze actie harder dan hij.
Had ik hem er voorbij moeten laten gaan om even later zijn tempo te moeten volgen? Ga toch weg man
Tja, ik ken de situatie niet maar ik ben meestal zo dat ik even mijn gas loslaat zodat zo'n pauper erlangs kan zodat ie denkt dat ie sneller is
geen gezeik in bumperklevende aso's achter me.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29912884
Je bent zelf een pauper met die kutbak van je pa!
pi_29914560
Gewoon je rem even aantikken, werkt altijd

Ow wacht... je reed in een Jeep, kun je ook gewoon afremmen en het golfje in kwestie vind je wel ergens in je profiel terug
There is no life after death, there is only life
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:37:54 #40
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_29914765
't niet de VW Golf die je verafschuwt, het is het volk dat zo'n ding koopt.

Kan je de TT niet even aapassen??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:46:17 #41
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_29915060
Pauper meets pauper... je wou zeker bewijzen dat jij pauperigger was dan de pauper
pi_29915192
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

hahahaha

Snap je het niet kijk ik wil hiermee aangeven dat ik echte Jeep® 's bedoel. Dus geen terreinwagen in algemeen. Maar een echte Jeep®
Van de merknaam afgeleid dus. Ik vind het altijd zo zonde als men voor elke terreinwagen het woord Jeep® gebruikt Totaal onterecht...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:55:02 #43
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29915331
Ik heb een VW Golf en een Seat Marbella, maar wat betreft benzineverbruik is die pauperige Seat nog de beste auto die hier genoemd is!
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29915626
Pas reed ik met mijn golfje naar het ziekenhuis, omdat mijn vrouw lag te bevallen. Zit er zo´n slome Jeep voor me met zo´n jong eikeltje erin. (Vast de Jeep van zijn vader) Hij wilde maar niet doorrijden dus op een gegeven moment heb ik zelfs geprobeerd om hem, met gevaar voor eigen leven, links naast een verkeersheuvel in te halen. Wat doet die eikel? Geeft ie gas bij, zodat ik verkeerd uitkom. Even later zitten we op een recht stuk weg en ik wilde dat ie sneller ging, dus ben ik er maar wat dichter bij gaan rijden. Nou ja, uiteindelijk kom ik bij het ziekenhuis aan, is mijn dochtertje al lang geboren. Gelukkig is ze gezond. Stomme paupers is hun patserbak van pa!
Rescuer of the distressed damsel
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:10:36 #45
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_29915877
Ik kots op Golfjes...echt waar. Wat een pauperbakken zijn dat zeg.
als in goochelaar
pi_29916229
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

Pauper die de verkeers regels aan hun laars lappen en gevaarlijk gaan ingalen komen eens een boom of sloot tegen.

Moraar ridders die de paupers tegen werken komt eens een pauper tegen die hem/haar klem zet en een buts op zijn oog geeft.

Moraal van dit verhaal: Verkeer is geen spelletje. Eens tref je het verkeerd.
pi_29916567
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Heb je het over mij?
Wat rijdt jij voor auto dan?

En aan de topicstarter, laat 'm gewoon inhalen als hij dat leuk vindt? Dan ben je er meteen vanaf
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:37:20 #48
65997 Oldbie
pi_29916737
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:31 schreef 3rdStrike het volgende:

[..]

Wat rijdt jij voor auto dan?

En aan de topicstarter, laat 'm gewoon inhalen als hij dat leuk vindt? Dan ben je er meteen vanaf
Niet echt relevant in wat voor auto ik rij, maar als je echt wil weten: een citroen saxo vts
pi_29916922
Old-Timer of stationwagen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:48:25 #50
65997 Oldbie
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:50:53 #51
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_29917074
wat is er mis met deze golf? DENK dat ongeveer iedereen van jullie hier mocht willen er zo 1 te kunnen betalen maar dat terzijde, het zijn de jochies in die vw golf 2/3 die het de andere weggebruikers lastig maken. dusch
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:55:49 #52
65997 Oldbie
pi_29917243
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:50 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding] wat is er mis met deze golf? DENK dat ongeveer iedereen van jullie hier mocht willen er zo 1 te kunnen betalen maar dat terzijde, het zijn de jochies in die vw golf 2/3 die het de andere weggebruikers lastig maken. dusch
Nee dankje. Als ik daar geld voor had kocht ik echt wel wat anders
pi_29917468
Idd de Golf 4/5 zijn vrij dure auto's je kan mooiere/leukere auto's krijgen voor dat geld.
Ik ga incognito door het leven..........
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:06:45 #54
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_29917548
wilde alleen maar zeggen dat het niet dat soort bestuurders zijn die aso gedrag vertonen omdat die van beter huize komen vaak er wordt hier redelijk ge-generaliseerd daarom postte ik dat.. tuurlijk voor die 32.000 die deze golf kost koop ik ook veel liever wat anders heb ook niks met het merk (alleen met de oldtimer kever).
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_29918597
quote:
[afbeelding] wat is er mis met deze golf? DENK dat ongeveer iedereen van jullie hier mocht willen er zo 1 te kunnen betalen maar dat terzijde, het zijn de jochies in die vw golf 2/3 die het de andere weggebruikers lastig maken. dusch
Al zou ik hem gratis krijgen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:54:09 #56
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29919049
quote:
Ik kan hem wel betalen, maar ik heb helemaal niks met het model Golf.

Wat zit er in een Golf:
- ouwe trage slakken
- asociale leaserijders van het type "snelle" vertegenwoordiger.
- paupers (in de oude uitvoeringen)

Ik behoor niet tot 1 van bovenstaande groepen, dus geen Golf voor mij.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29928080
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Okee, je hebt gelijk dat de Golf ook als een "status-object" wordt gezien voor veel van die paupers, maar je kunt niet ontkennen dat de status die gepaard gaat met het merk Jeep, en soortgelijke auto's van dat formaat, toch ook een belangrijk (zo niet het belangrijkste) aankoopargument is voor heel veel van de kopers van die auto's. Overigens ziet 90% van deze auto's nooit off road terrein..

Over de betrouwbaarheid kan ik kort zijn: Jeeps zijn NIET betrouwbaar en degelijk zoals jij stelt, je mag de betrouwbaarheids-statistieken erop nazoeken als je wilt, oa. JD power, Autoweek tevredenheidstroffee, Adac, trek maar na hoor.
Veilig zijn ze inderdaad zeker weten! (maar daar had ik het dan ook niet over).

Neemt niet weg dat die Jeeps heus wel wat hebben, en voor het écht zware werk is het inderdaad dé auto (samen met de Landrover), trekkracht te over, pure kracht, dat straalt een Jeep ook uit, dat is wel mooi, en dan ook nog gecombineerd met luxe, maar voor normaal gebruik (in de stad en op de openbare weg) is het gewoon onfunctioneel en niet praktisch, je hebt het dan gewoon niet nodig, en als je de trekkracht leuk vindt kun je ook een Subaru kopen met Awd. om maar een voorbeeld te noemen.
Met jouw kan ik tenminste een beetje praten, je weet wel waar je het over hebt. Jij begrijpt de verschillen. En jah in veel gevallen vind ik het ook zo dat er weer een of andere patser maar een beetje aan het pronken is met zijn of haar Jeep. (ze worden ook steeds luxer)

Bovendien verkies ik een echte Jeep® helemaal custom. Die hele luxe hou ik juist helemaal niet van. Vind het eigenlijk ook jammer dat ze daar meer op gaan focussen, maarjah wat wil je heah met mensen met geld... willen niet meer gaan voor de mechanische waarde, maar meer om hoe het eruit ziet.. hoe groot alles wel niet is... Thats all... (90%) van de mensen met geld. (tenzij ik er een krijg uiteraard ) Kijk ik koop een Jeep om zijn terreincapaciteiten, en uiteraard custom. Diep gesneden profiel banden (echte ruw terrein banden), bullbars, extra verstralers, Lier... en dan erop uit

p.s. Naast Jeep en Landrover hebben we uiteraard ook nog de king onder de "terreinwagens" (althans in mijn ogen ) de Hummer
pi_29928191
quote:

Ontopic: Sommige VW rijders doen hun "naam" echt eer aan... VW dit VW dat VW zus VW zo... Pfffffffffffffffffffff en dan dat blikkengeluid wat er dan uitkomt als ze er zo een "racy" uitlaat onder hebben... OMG
Waar vind jij ander terrein hier in nederland ?
Verkeersdrempels
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_29928418
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef Dungeonmaster het volgende:
Pas reed ik met mijn golfje naar het ziekenhuis, omdat mijn vrouw lag te bevallen. Zit er zo´n slome Jeep voor me met zo´n jong eikeltje erin. (Vast de Jeep van zijn vader) Hij wilde maar niet doorrijden dus op een gegeven moment heb ik zelfs geprobeerd om hem, met gevaar voor eigen leven, links naast een verkeersheuvel in te halen. Wat doet die eikel? Geeft ie gas bij, zodat ik verkeerd uitkom. Even later zitten we op een recht stuk weg en ik wilde dat ie sneller ging, dus ben ik er maar wat dichter bij gaan rijden. Nou ja, uiteindelijk kom ik bij het ziekenhuis aan, is mijn dochtertje al lang geboren. Gelukkig is ze gezond. Stomme paupers is hun patserbak van pa!
Ik weet niet hoor... maar je verhaal vind ik niet echt om over te spreken...
Je haalt met gevaar voor eigen leven in? Vergeet je niet je vrouw en nog niet geboren kind? Dus niet alleen met gevaar voor eigen leven Je nam een zeer groot risico op dat moment toen.
...Als je gewoon een Ambulance had gebeld had je ook niet in je auto hoeven stappen en naar het ziekenhuis te hoeven "scheuren". (tenzij je al in de auto zat... dat is een ander verhaal uiteraard)

Maar dan nog, geen goed argument... het had net zo goed een oud vrouwtje kunnen zijn in haar slome bakkie... Of ik... ik hou me vrijwel altijd aan de maximumxsnelheid. Maakt me dat dan gelijk een pauper...
pi_29928628
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:28 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Waar vind jij ander terrein hier in nederland ?
Verkeersdrempels
Dat hoor ik hier vaker.. waar vind ik dan terrein dit terrein dat... Hoe weten jullie nou waar ik naartoe ga met mijn Jeep...???
Dat argument van waar vind je ruw terrein in NL slaat nergens op. Aangezien je waarschijnlijk inziet, dat terreinwagens gewoon beter zijn dan alle andere "civiele" auto's.. dus ga je maar vragen waar je in NL ruw terrein vind. Nou als ik ruw terrein wil rijden ga ik idd NIET in nederland cruisen, als ik daadwerkelijk ook ruw terrein wil opzoeken...

En nu je het toch over verkeersdrempels hebt dat is wel het minste wat je kan noemen in NL. De gem. auto kan daar niet eens hard overheen zonder iets kapot te krijgen aan hun auto. Dus wat dat betreft geeft dat des te meer aan dat terreinwagens velen malen beter zoden zijn dan normale auto's, ze kunnen meer aan...?

Denk volgende keer een dubbel na voordat je iets post

[ Bericht 2% gewijzigd door Super_Six_One op 24-08-2005 19:37:04 ]
pi_29928778
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Dat hoor ik hier vaker.. waar vind ik dan terrein dit terrein dat... Hoe weten jullie nou waar ik naartoe ga met mijn Jeep...???
Dat argument van waar vind je ruw terrein in NL slaat nergens op. Aangezien je waarschijnlijk inziet, dat terreinwagens gewoon beter zijn dan alle andere "civiele" auto's.. dus ga je maar vragen waar je in NL ruw terrein vind. Nou als ik ruw terrein wil rijden ga ik idd NIET in nederland rijden cruisen, als ik daardwerkelijk ook ruw terrein wil opzoeken...

En nu je het toch over verkeersdrempels hebt dat is wel het minste wat je kan noemen in NL. De gem. auto kan daar niet eens hard overheen zonder iets kapot te krijgen aan hun auto. Dus wat dat betreft geeft dat des te meer aan dat terreinwagens velen malen beter zijn dan normale auto's...?

Denk volgende keer een dubbel na voordat je iets post
95 % van de nederlanders koopt een jeep/SUV voor de hoge zit en de ruimte ?
Niet om te baggeren , En jeeps gaan over het algemeen niet erg hard daar koop je ze ook niet voor . Dus betere als normale auto's nee ...
Het heeft ze voordelen maar zeg nou niet dat het betere auto's zijn
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:52:01 #62
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_29928878
Ik rij Lada, goeie auto`s die altijd starten ook als het -20 vriest en ik ben er trots op!
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:41:07 #63
78498 classpc
I don't like change
pi_29930681
Doe mij maar een 1969 Mercedes-Benz 280 TD. Mooie auto's zijn dat.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_29930785
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:48 schreef Steve-O het volgende:

[..]

95 % van de nederlanders koopt een jeep/SUV voor de hoge zit en de ruimte ?
Niet om te baggeren , En jeeps gaan over het algemeen niet erg hard daar koop je ze ook niet voor . Dus betere als normale auto's nee ...
Het heeft ze voordelen maar zeg nou niet dat het betere auto's zijn
Wat jij zegt zou je allang moeten conluderen uit mijn vorige posts... En nee Jeeps gaan ook niet hard... daar zijn ze ook niet voor (wederom een herhaling van mijn posts) ... Zoals ik al zei als het erop aan komt... heb je meer aan een jeep dan een normale civiele auto... maar kennelijk leest je dan niet goed.

Civiele auto = Stad/stedelijk gebied.
Terreinwagen = Stad/stedelijk gebied & (Zwaar) ruw terrein.

Bovenstaande kun je niet ontkennen dus waarom zou je tegenspreken?

Duidelijk? de ene wagen legt nadruk op specifiek 1 gebied, op het andere gebied legt die het gewoon simpweg af. De ander is specifiek bedoelt voor Ruw terrein of erger, maar kan ook gewoon stedelijk gebied aan. Om het maar zo even te noemen. Daarom zie ik ze als een van de "betere" auto's. Omdat ze altijd dat ene puntje voor hebben Gelukkig maar
pi_29937097
En wat vinden jullie van een Golf Cabrio, dan? Is dat ook een pauperbak?
Het gaatje is niet te klein, mijn rijksdaalder is te groot
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:38:57 #66
65997 Oldbie
pi_29937700
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef lucrator het volgende:
En wat vinden jullie van een Golf Cabrio, dan? Is dat ook een pauperbak?

Alles van VW is pauper
pi_29964374
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Alles van VW is pauper
Ik weet het niet hoor. Ligt er denk ik eerder aan wie in wat voor soort auto rijd. Dat maakt denk ik eerder het verschil, dan de auto zelf. Daarna komt pas de auto. En als het hele plaatje erg is... Tja... dan zijn de meningen vaak hetzelfde...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:09:34 #68
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_29964495
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik kan hem wel betalen, maar ik heb helemaal niks met het model Golf.

Wat zit er in een Golf:
- ouwe trage slakken
- asociale leaserijders van het type "snelle" vertegenwoordiger.
- paupers (in de oude uitvoeringen)

Ik behoor niet tot 1 van bovenstaande groepen, dus geen Golf voor mij.
Ik behoor ook niet tot 1 van deze groepen, maar ik heb wel een Golf....
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:10:32 #69
65997 Oldbie
pi_29964527
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:09 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ik behoor ook niet tot 1 van deze groepen, maar ik heb wel een Golf....
Pauper
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:50:17 #70
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_29965745
quote:
Verkapt - kijk mijn papa een dikke bak hebben - topic (wat doet het ertoe dat het een acht cilinder is met een vier komma zeven liter?)
Nou?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_29965825
Ga maar eens kijken welke auto's het vaakste te hard rijden. Ik heb er eens een paar dagen op gelet, en echt het zijn meestal VW die het hardst rijden.
Is it you?
pi_29966102
ik heb een polo uit '92 ben ik nou ook een pauper
namaste
pi_29970918
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:52 schreef Nicje het volgende:
Ga maar eens kijken welke auto's het vaakste te hard rijden. Ik heb er eens een paar dagen op gelet, en echt het zijn meestal VW die het hardst rijden.
En Mercedes, Audi, Alfa Romeo... zit iedere dag totaal 3 uur op de weg dus zie genoeg aso's wat dat betreft.
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

En nu je het toch over verkeersdrempels hebt dat is wel het minste wat je kan noemen in NL. De gem. auto kan daar niet eens hard overheen zonder iets kapot te krijgen aan hun auto.
Wat ook de bedoeling is van zo'n dergelijk obstakel. Die is dus niet bedoeld om daar hard over heen te scheuren.
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:43 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Civiele auto = Stad/stedelijk gebied.
Terreinwagen = Stad/stedelijk gebied & (Zwaar) ruw terrein.

Bovenstaande kun je niet ontkennen dus waarom zou je tegenspreken?

Duidelijk? de ene wagen legt nadruk op specifiek 1 gebied, op het andere gebied legt die het gewoon simpweg af. De ander is specifiek bedoelt voor Ruw terrein of erger, maar kan ook gewoon stedelijk gebied aan. Om het maar zo even te noemen. Daarom zie ik ze als een van de "betere" auto's. Omdat ze altijd dat ene puntje voor hebben Gelukkig maar
Nee, een terreinwagen hoort thuis op ruw terrein en niet in de stad. Opzich wel goed dat Nijmegen dit soort pauperbakken wilde weren.

Maar goed, genoeg gezeik over Jeeps pats bakken. De meeste Golf (niet de nieuwe Golfjes :p) rijders zijn inderdaad asociaal en vaak hou ik er al rekening mee, maar je moet elkaar ook de ruimte geven in het verkeer, ik vind daarom de actie van TS ook nogal triest, echt zo van "Ik zal je met mijn patsbak die niet eens van mij is wel eens een lesje leren". Dat vind ik nou echt paupergedrag!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_29972076
quote:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter).
2005 Jeep Grand Cherokee V8 4.7:
topsnelheid 208 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,3 s
quote:
Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel.
1993 VW Golf 2.8 VR6
topsnelheid 224 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,8 s
quote:
Dus ik geef vol gas dat ik hem kwijt raakte.
Dat dacht ik dus niet..
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
pi_29973493
de enige kicke golf is de golf R32!!
namaste
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:21:56 #76
65997 Oldbie
pi_29974220
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:06 schreef Dulk het volgende:
de enige kicke golf is de golf R32!!
de enige kicke golf staat op de sloop!!
pi_29974306
Volgens mij ben jij een beetje jaloers?

Je moest eens weten hoe fijn golfjes rijden
Enneh, toen jij extra gas gaf, koste dat jou hele euro;s bij die golf extra centjes..

Laat mensen lekker hard rijden, moeten ze lekker zelf weten, als ze gepakt worden kan jij lachen.

[ot]Ja, ik ben een Golf rijder, ben er nog heel trots op ook! Heb er hard voor moeten werken (nog steeds)[/ot]
pi_29974442
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Oldbie het volgende:

[..]

klinkt als, ziet er uit als, maar hij is echt geen oppolo austronaut hoor
get a life
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:36:05 #79
65997 Oldbie
pi_29974840
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef AMDFreak het volgende:

Enneh, toen jij extra gas gaf, koste dat jou hele euro;s bij die golf extra centjes..

Laat mensen lekker hard rijden, moeten ze lekker zelf weten, als ze gepakt worden kan jij lachen.

[ot]Ja, ik ben een Golf rijder, ben er nog heel trots op ook! Heb er hard voor moeten werken (nog steeds)[/ot]
Ik rij op gas dus zo duur is een beetje gas geven niet hoor
En jaloers??
pi_29975284
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef BobbyB het volgende:
Wat ook de bedoeling is van zo'n dergelijk obstakel. Die is dus niet bedoeld om daar hard over heen te scheuren.
[..]

Nee, een terreinwagen hoort thuis op ruw terrein en niet in de stad. Opzich wel goed dat Nijmegen dit soort pauperbakken wilde weren.

Maar goed, genoeg gezeik over Jeeps pats bakken. De meeste Golf (niet de nieuwe Golfjes :p) rijders zijn inderdaad asociaal en vaak hou ik er al rekening mee, maar je moet elkaar ook de ruimte geven in het verkeer, ik vind daarom de actie van TS ook nogal triest, echt zo van "Ik zal je met mijn patsbak die niet eens van mij is wel eens een lesje leren". Dat vind ik nou echt paupergedrag!
Soms is het nodig om mensen even je tanden te laten zien. Niks paupergedrag. Gewoon even terugbijten. Mensen kunnen het gewoon niet hebben als ze weten dat er baas boven baas is. (mits ze uitlokverdrag vertonen) Sommige mensen moeten gewoon een keer op hun tenen getrapt worden. En dat had TS juist gedaan!
Ik vond die actie van TS gewoon eerlijk op zijn plaats. Weliswaar niet geheel netjes uitgelegd in zijn woorden, maar ik zou hem geen ongelijk geven.

> Je draait eromheen; Ik heb het er niet over waar zo een obstakel voor dient. Ik heb het erover welke auto het aankan of niet.

> Ga je ook zeggen dat sportwagens op het circuit thuishoren? En mountainbikes voor mensen zijn die alleen in bergachtig gebied wonen? Dacht het niet... slaat nergens op je antwoord. Bovendien sommige terreinwagens worden idd als "patserbak" gebruikt zoals mensen het willen opvatten. Maar scheer ze niet over een kam tegenwoordig zijn ze "in" geraakt. Dan heb ik het dus over die half terrein half civiel wagens. Van Porsche ofzo.. of BMW... Mmhh ik noem maar wat hoor

>Iemand een lesje leren om zijn eigen bestwil (in dit geval laten zien dat die bestuurder van de VW een roekeloos inhaal actie deed) is geen paupergedrag. Maar geheel terecht gedrag!

>Oke nu stop ik met het gezeik
pi_29976086
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:16 schreef descendent1 het volgende:

[..]

En heb je een dergelijke auto daadwerkelijk nodig in Nederland???
Of heeft je pa m alleen maar gekocht om te patsen en boven t 'gepeupel' uit te stijgen...
Als men m nodig heeft bv voor een paardentrailer zijn t nuttige dingen; als men m koopt omdat dat in bepaalde (bourgeois) milieus bijna geeist wordt is t ronduit achterlijk...
Waarom is dat achterlijk? Hij kan hem toch ook mooi, of luxe vinden? En alsof een beetje status verachtelijk is....een nogal typische opmerking, het lijkt wel of je vind dat je niet meer mag hebben dan anderen omdat je het je toevallig kunt veroorloven.
pi_29976192
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Soms is het nodig om mensen even je tanden te laten zien. Niks paupergedrag. Gewoon even terugbijten. Mensen kunnen het gewoon niet hebben als ze weten dat er baas boven baas is. (mits ze uitlokverdrag vertonen) Sommige mensen moeten gewoon een keer op hun tenen getrapt worden. En dat had TS juist gedaan!
Ik vond die actie van TS gewoon eerlijk op zijn plaats. Weliswaar niet geheel netjes uitgelegd in zijn woorden, maar ik zou hem geen ongelijk geven.
Jij niet, politie en ik wel. Dit is gewoon voor eigen rechtertje spelen en vind ik zeker in het verkeer not done. Namelijk 1 van de redenen dat ik in files sta.
quote:
Je draait eromheen; Ik heb het er niet over waar zo een obstakel voor dient. Ik heb het erover welke auto het aankan of niet.
Nee jij draait eromheen, namelijk de reden waarom ze er liggen.
quote:
Ga je ook zeggen dat sportwagens op het circuit thuishoren? En mountainbikes voor mensen zijn die alleen in bergachtig gebied wonen? Dacht het niet... slaat nergens op je antwoord. Bovendien sommige terreinwagens worden idd als "patserbak" gebruikt zoals mensen het willen opvatten. Maar scheer ze niet over een kam tegenwoordig zijn ze "in" geraakt. Dan heb ik het dus over die half terrein half civiel wagens. Van Porsche ofzo.. of BMW... Mmhh ik noem maar wat hoor
Sportwagens, Terreinwagens... tja, dat ze ergens anders voor worden gebruikt moet je natuurlijk zelf weten. Ik vind het nogal onzin om in zo'n brandstogslurpende bak te rijden terwijl bekend is dat de olie schaars wordt... beetje aso en ego naar mijn idee, zeker wanneer een gemiddeld personen autotje die zuiniger is evengoed volstaat om te doen wat ie moet doen: jou vervoeren.
quote:
>Iemand een lesje leren om zijn eigen bestwil (in dit geval laten zien dat die bestuurder van de VW een roekeloos inhaal actie deed) is geen paupergedrag. Maar geheel terecht gedrag!
Opnieuw: Eigen rechtertje spelen, zeker in het verkeer is gewoon dom pauper gedrag en misschien nog wel dommer dan het stoere gedrag van Golf rijders. Van "terecht gedrag" kan je dus al helemaal niet spreken! Als je iemand wil attenderen op zijn/haar gedrag kan dat ook op een andere manier zoals claxoneren of gebaren maar niet door andermans (en/of je eigen) leven op het spel te zetten. Daarbij als er wat gebeurd heeft ook weer iedereen er last van.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_29983395
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:15 schreef Billy_Mack het volgende:
ik was juist extra langzaam gaan rijden, VW Golf rijders zijn idd vaak pauper
Yeah, over een paar daagjes heb ik m'n front met dubbele koplampen in m'n Golfje 2, kan ik lekker seinen dat ik er voorbij wil !!
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Haha, hier moest ik dan wel om lachen. Is mooi, kan ik er mooi allerlei onderdelen vanaf halen voor mijn eigen Golf.
pi_29985546
quote:

ik ook, ik rij zelf dan een primera maar ik rij ook af en toe met de auto van mijn vader

mijn moeder heeft weer een typische vrouwe bak een TT
quote:
(Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter).
quote:
DENK dat ongeveer iedereen van jullie hier mocht willen er zo 1 te kunnen betalen
je denkt toch niet dat als ik een auto koop zo'n prutser bak koop
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:49:16 #85
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_29985582
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:57 schreef Toewan het volgende:

[..]

Yeah, over een paar daagjes heb ik m'n front met dubbele koplampen in m'n Golfje 2, kan ik lekker seinen dat ik er voorbij wil !!
Willen is 1, kunnen is 2
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_29985709
omfg stfu....

ik vind die gasten die een jeep een pauper bak vinden nog triester dan die pauper bestuurder van die pauperkutgolf die elk moment stil kan komen te staan.

Stelletje stomme boomknuffelaars... zorg eerst maar eens dat je dat tyfuskutbromfietscertificaat na de 5e keer haalt voordat je kleine 16 jarige muil open trekt.

TS wij hebben thuis ook o.a. ook een jeep cherokee (3 weken oud, ook van pa ) en het rijd gewoon relaxed als je in zon grote bak zit... alle ruimte, veel overzicht...en boeie dat je een kleuter tussen je bandenprofiel niet eens voelt...

ach en verders boeit het me eigenlijk ook niet...
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef AMDFreak het volgende:

tis een diesel man

p.s. ik heb zelf ook een auto hoor, maar die is niet altijd even praktisch als het op het op verhuizen aankomt.
quote:
OMFG als je ¤30.000 voor een vw wilt betalen dan heb je dus echt wel wat los zitten in je hoofd. ...zowiezo geld betalen voor een vw

[ Bericht 23% gewijzigd door nexhil op 26-08-2005 09:41:13 ]
pi_29986287
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 08:47 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

ik ook, ik rij zelf dan een primera maar ik rij ook af en toe met de auto van mijn vader

[afbeelding]

[..]

[..]

Verkapt-kijk-mijn-vader-heeft-een-hummer-en-wij-zijn-rijk-want-we-hebben-twee-auto's-reply
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_29986402
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:38 schreef Agiath het volgende:

[..]

Verkapt-kijk-mijn-vader-heeft-een-hummer-en-wij-zijn-rijk-want-we-hebben-twee-auto's-reply
ja boeie, in nederland mag je niet meer trots zijn op wat je familie/zelf bereikt hebt..
ik wou dat ik een hummer had.
pi_29986438
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:43 schreef nexhil het volgende:

[..]

ja boeie, in nederland mag je niet meer trots zijn op wat je familie/zelf bereikt hebt..
ik wou dat ik een hummer had. (ook al staan er thuis 3 auto's)
Maar om meteen andere prima wagens de grond in te boren....
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:45:39 #90
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_29986452
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:00 schreef Dulk het volgende:
ik heb een polo uit '92 ben ik nou ook een pauper
Pauper
opgezegd@fok.nl
pi_29986541
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:45 schreef Agiath het volgende:

[..]

Maar om meteen andere prima wagens de grond in te boren....
prima wagens?

whahahaha ik rijd 20000+ snelweg km's in een jaar...
van wat ik allemaal stil zie staan zijn het meestal vw of öfels
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:52:03 #92
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29986582
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 08:47 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

[afbeelding]

[..]

[..]

Dude, geef mij es geld.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_29986601
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:50 schreef nexhil het volgende:

[..]

prima wagens?

whahahaha ik rijd 20000+ snelweg km's in een jaar...
van wat ik allemaal stil zie staan zijn het meestal vw of öfels
Ik doelde meer op die jeep

En wij hebben lekker vier auto's!!!1 Waarvan drie voor het bedrijf, maargoed

Zelf rijden we in een Volvo V70, is dat wel toegestaan?
pi_29986671
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:53 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik doelde meer op die jeep

En wij hebben lekker vier auto's!!!1 Waarvan drie voor het bedrijf, maargoed

Zelf rijden we in een Volvo V70, is dat wel toegestaan?
volvo is een super auto!

*shit, ik heb me weer eens in het zoveelste anti golf topic laten meesleuren
pi_29986790
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:44 schreef PirE het volgende:

[..]

Stoer man, je kan ze ook gewoon voorbij laten gaan. 10 tegen 1 dat je ze een paar kilometer verderop tegenkomt. Maar dan dubbelgevouwen om een boom. En dan wordt het pas echt leuk.
Inderdaad, ik zap regelmatig langs de Duitse zenders en daar worden regelmatig Darwin awards aan dat volk uitgedeeld (ze brengen het wel netjes, maar we roepen thuis altijd dat er weer een darwin award is uitgedeeld). Ik kijk er al niet eens meer van op. Alhoewel ik gisteren (op een 4-baans gedeelte van de A2 vlak voor de Viaanse brug) door iemand werd ingehaald die over de vluchstrook reed (ik moest er bij IJsselstein af en zat dus helemaal rechts) en daarna verder ging met slalommen.

Op een 4-baans gedeelte toch nog over de vluchtstrook inhalen, mis ik iets? Dat vond ik nog wel opmerkelijk.
pi_29986836
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:02 schreef drexciya het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zap regelmatig langs de Duitse zenders en daar worden regelmatig Darwin awards aan dat volk uitgedeeld (ze brengen het wel netjes, maar we roepen thuis altijd dat er weer een darwin award is uitgedeeld). Ik kijk er al niet eens meer van op. Alhoewel ik gisteren (op een 4-baans gedeelte van de A2 vlak voor de Viaanse brug) door iemand werd ingehaald die over de vluchstrook reed (ik moest er bij IJsselstein af en zat dus helemaal rechts) en daarna verder ging met slalommen.

Op een 4-baans gedeelte toch nog over de vluchtstrook inhalen, mis ik iets? Dat vond ik nog wel opmerkelijk.
Hopelijk was het wel een golf-pauper
pi_29988170
wehehehhe ik moet altijd zo lachen om die stumpers bij het stoplicht en de meeste boek je er zo uit
pi_29988306
Jij was zelf ook fout, als je ingehaald wordt mag je geen gas bijgeven, levensgevaarlijk. Wees in zo'n geval gewoon de verstandige en laat die golf voorbij zodat hij zich tegen een andere pauper te pletter kan gaan rijden ipv tegen jou.
Jupiler is goed
  Eindredactie Games vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:03:34 #99
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29988346
quote:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter).
daar ga je al, auto van je 'paps'
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_29989004
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

daar ga je al, auto van je 'paps'
zegt iemand die op zijn pa's zak studeerd

koffie!