Volgens mij ben jij de pauper in dit verhaal!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter). Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel. Ik dacht ff klein beetje gas bij dat hij verkeerd uit komt en hij me niet voorbij komt.
Pauper!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jeeps zijn gewoon degenlijke en fijn rijdende auto's
degelijke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En heb je een dergelijke auto daadwerkelijk nodig in Nederland???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaar dat Jeep altijd onderaan bungelen in de betrouwbaarheids statistiekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En jongeren met een VW niet...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vandaar dat Jeep altijd onderaan bungelen in de betrouwbaarheids statistieken![]()
Nee, een Jeep koop je echt niet voor het degelijke, eerder ter compensatie of verlengstuk van je ego.
Jeep®quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
En jongeren met een VW niet...?Ik wil hier verder geen partij trekken hoor, maar ik bekijk het gewoon even vanuit een neutraal standpunt. Beetje hier en daar wat dingen tegenover elkaar afwegen.
Jeep® Staat wel degelijk te boek als een betrouwbare en veilige terreinauto. Voor de mensen /voetgangers die een aanrijding met een dergelijk voertuig krijgen, die komen er idd minder betrouwbaar vanaf... Dat bedoel je of niet?
Ooit gehoord van een Touareg ? En van een Golf 2 is een off the road versie gemaakt, de Golf 2 Country.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik verkies een Jeep® (en Hummer®) boven welke VW dan ook. Terreinwagens, hell yeah!
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt.
90% van de tereinwagens ziet niets anders dan wegen die netjes voorzien zijn van een laag asfalt. Verder is de wegliggen van de meeste niet echt geweldig. Als je toevallig echt buiten de gebaande wegen moet zijn is het inderdaad een duidelijk voordeel. Op de gewone weg zijn de bladveren en eventuele starre achteras alleen een nadeel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik verkies een Jeep® (en Hummer®) boven welke VW dan ook. Terreinwagens, hell yeah!
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt. Eens kijken wie door kunnen rijden en af moeten haken... en wie dan de paupers zijn!gehehe
hahahahaquote:
Ik begrijp je punt, ik ben er ook merendeel mee eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:36 schreef Miesjel het volgende:
[..]
90% van de tereinwagens ziet niets anders dan wegen die netjes voorzien zijn van een laag asfalt. Verder is de wegliggen van de meeste niet echt geweldig. Als je toevallig echt buiten de gebaande wegen moet zijn is het inderdaad een duidelijk voordeel. Op de gewone weg zijn de bladveren en eventuele starre achteras alleen een nadeel.
Golf 2 leuke wagen hoor niet daarvan, maar die zal het toch gaan afleggen tegen een jeep®. Die Touareg daarentegen maakt wel een kans(je). Maar ik bijf mijn geld inzetten op een Jeep®quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:31 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een Touareg ? En van een Golf 2 is een off the road versie gemaakt, de Golf 2 Country.
Ok, die Golf 2 zal het afleggen tegen een Jeep, al kan een Touareg er volgens mij ook wat van. Maareh, ik weet niet in wat voor ongeciviliseerd gat jij woont dat je geen asfalt in je dorp hebt en over zandpaden met karrensporen moet rijden. Hier heb ik in ieder geval geen 4x4 nodig, ik kan hier in mijn dorp gewoon over asfalt rijden.
Okee, je hebt gelijk dat de Golf ook als een "status-object" wordt gezien voor veel van die paupers, maar je kunt niet ontkennen dat de status die gepaard gaat met het merk Jeep, en soortgelijke auto's van dat formaat, toch ook een belangrijk (zo niet het belangrijkste) aankoopargument is voor heel veel van de kopers van die auto's. Overigens ziet 90% van deze auto's nooit off road terrein..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
En jongeren met een VW niet...?Ik wil hier verder geen partij trekken hoor, maar ik bekijk het gewoon even vanuit een neutraal standpunt. Beetje hier en daar wat dingen tegenover elkaar afwegen.
Jeep® Staat wel degelijk te boek als een betrouwbare en veilige terreinauto. Voor de mensen /voetgangers die een aanrijding met een dergelijk voertuig krijgen, die komen er idd minder betrouwbaar vanaf... Dat bedoel je of niet?
Stoer man, je kan ze ook gewoon voorbij laten gaan. 10 tegen 1 dat je ze een paar kilometer verderop tegenkomt. Maar dan dubbelgevouwen om een boom. En dan wordt het pas echt leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter). Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel. Ik dacht ff klein beetje gas bij dat hij verkeerd uit komt en hij me niet voorbij komt. Komen we op een lange weg uit gaat hij als een gek lopen bumperkleven dat ik zelfs zijn koplampen niet meer in de spiegel zag. Dus ik geef vol gas dat ik hem kwijt raakte. Na een paar 100 meter sloeg ik af doet die gek net of hij me aan gaat rijden. Kut paupers in die Golfjes![]()
zo goed is zo'n Jeep® (quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:05 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Golf 2 leuke wagen hoor niet daarvan, maar die zal het toch gaan afleggen tegen een jeep®. Die Touareg daarentegen maakt wel een kans(je). Maar ik bijf mijn geld inzetten op een Jeep®
Die VW terreinwagens zijn leuk en aardig... met hun 4WD, maar zijn toch echt meer voor de "show" (dat soort wagens vind ik dus meer show... maar meer omdat ze ook wat geburgerd zouden zijn, dus wat dat betreft zijn ze wel geschikt voor "hun" doel.)
De Touareg heeft naar mijn weten geen hoge en lage gearing. (2L en 4L) Wat sowieso een must is in zeer zwaar (modderig) terrein. Het enige waar die Touareg iets uit zou blinken is op topsnelheid en acceleratie.
Maargoed daarvoor koop je een terreinwagen niet, daarom blijven die Touareg wagens het afleggen als het erop aan komt, omdat ze gewoon simpelweg te weinig potentie hebben qua aandrijving.
En nee ik woon ook niet in een ongecivilieerd gat heheMaar ik hou gewoon van Terreinwagens/Jeep® 's, ik hou van hun overbrengingen en capaciteiten
![]()
![]()
![]()
hehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Oldbie het volgende:
Vandaag had ik ook zo'n Golf lul in mijn buurt. Ik was op weg naar huis op een 80km weg. Hij reed achter mij en het ging hem niet hard genoeg. Voor mij reed een Honda Accord en daarvoor een vrachtwagen. Na een paar kilometer, bij een dorpje, wordt de weg even dubbelbaans. Daar staat ook een verkeerslicht. De vrachtwgen bleef netjes rechts, de Honda, ik en die Golf lul gingen naar links.
Toen het verkeerslicht op groen sprong trokken wij alle drie snel op. Die Honda was de vrachtwagen voorbij en ging naar rechts....even later kon ik naar rechts.....en toen moest Golf lul zo hard mogelijk rijden om toch maar bij mij voorbij te komen. Helaas voor Golf lul reden die Honda en ik gewoon lekker door.
Daar waar de weg weer terugging naar enkelbaans most Golf lul vreselijk hard in de remmen omdat hij mij gewoon niet voorbijkwam. Ik zie zijn puisterige smoeltje nog schelden![]()
Kinderachtig van die golf om zich gewoon niet netjes aan de regels te houden en normaal te rijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
mensen moeten elkaar eens het licht in de ogen gunnen
Als hij er voorbij kon is het enorm kinderachtig om gas bij te gaan geven. sukkel
Heb je het over mij?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
mensen moeten elkaar eens het licht in de ogen gunnen
Als hij er voorbij kon is het enorm kinderachtig om gas bij te gaan geven. sukkel
Tja, ik ken de situatie niet maar ik ben meestal zo dat ik even mijn gas loslaat zodat zo'n pauper erlangs kan zodat ie denkt dat ie sneller isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Ik trok op en reed gewoon vlot door. Hij probeerde mij in te halen terwijl ik aan het accelereren was. Moet ik in de remmen omdat zijn lul kleiner wordt als hij mij niet voorbij kan komen? Waarom moet ik in de remmen?? Ik ben aan het optrekken. Hij moet maar een beetje geduld hebben. Ik reed na zijn kansloze actie harder dan hij.
Had ik hem er voorbij moeten laten gaan om even later zijn tempo te moeten volgen? Ga toch weg man![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Snap je het nietkijk ik wil hiermee aangeven dat ik echte Jeep® 's bedoel. Dus geen terreinwagen in algemeen. Maar een echte Jeep®
![]()
Van de merknaam afgeleid dus.Ik vind het altijd zo zonde als men voor elke terreinwagen het woord Jeep® gebruikt
Totaal onterecht...
![]()
Wat rijdt jij voor auto dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Ik trok op en reed gewoon vlot door. Hij probeerde mij in te halen terwijl ik aan het accelereren was. Moet ik in de remmen omdat zijn lul kleiner wordt als hij mij niet voorbij kan komen? Waarom moet ik in de remmen?? Ik ben aan het optrekken. Hij moet maar een beetje geduld hebben. Ik reed na zijn kansloze actie harder dan hij.
Had ik hem er voorbij moeten laten gaan om even later zijn tempo te moeten volgen? Ga toch weg man![]()
Niet echt relevant in wat voor auto ik rij, maar als je echt wil weten: een citroen saxo vtsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:31 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Wat rijdt jij voor auto dan?
En aan de topicstarter, laat 'm gewoon inhalen als hij dat leuk vindt? Dan ben je er meteen vanaf![]()
Nee dankje. Als ik daar geld voor had kocht ik echt wel wat andersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:50 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding] wat is er mis met deze golf? DENK dat ongeveer iedereen van jullie hier mocht willen er zo 1 te kunnen betalenmaar dat terzijde, het zijn de jochies in die vw golf 2/3 die het de andere weggebruikers lastig maken. dusch
Al zou ik hem gratis krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:50 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding] wat is er mis met deze golf? DENK dat ongeveer iedereen van jullie hier mocht willen er zo 1 te kunnen betalenmaar dat terzijde, het zijn de jochies in die vw golf 2/3 die het de andere weggebruikers lastig maken. dusch
Ik kan hem wel betalen, maar ik heb helemaal niks met het model Golf.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:50 schreef Breemz het volgende:
Met jouw kan ik tenminste een beetje praten, je weet wel waar je het over hebt. Jij begrijpt de verschillen. En jah in veel gevallen vind ik het ook zo dat er weer een of andere patser maar een beetje aan het pronken is met zijn of haar Jeep. (ze worden ook steeds luxer)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Okee, je hebt gelijk dat de Golf ook als een "status-object" wordt gezien voor veel van die paupers, maar je kunt niet ontkennen dat de status die gepaard gaat met het merk Jeep, en soortgelijke auto's van dat formaat, toch ook een belangrijk (zo niet het belangrijkste) aankoopargument is voor heel veel van de kopers van die auto's. Overigens ziet 90% van deze auto's nooit off road terrein..
Over de betrouwbaarheid kan ik kort zijn: Jeeps zijn NIET betrouwbaar en degelijk zoals jij stelt, je mag de betrouwbaarheids-statistieken erop nazoeken als je wilt, oa. JD power, Autoweek tevredenheidstroffee, Adac, trek maar na hoor.
Veilig zijn ze inderdaad zeker weten!(maar daar had ik het dan ook niet over).
Neemt niet weg dat die Jeeps heus wel wat hebben, en voor het écht zware werk is het inderdaad dé auto (samen met de Landrover), trekkracht te over, pure kracht, dat straalt een Jeep ook uit, dat is wel mooi, en dan ook nog gecombineerd met luxe, maar voor normaal gebruik (in de stad en op de openbare weg) is het gewoon onfunctioneel en niet praktisch, je hebt het dan gewoon niet nodig, en als je de trekkracht leuk vindt kun je ook een Subaru kopen met Awd. om maar een voorbeeld te noemen.
Waar vind jij ander terrein hier in nederlandquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Super_Six_One het volgende:
Als het erop aan komt dan heb je meer aan een Jeep® dan een VW als we het zo gaan stellen. Een Jeep® is niet het snelst van alle auto's. Maar wacht maar als je op een ander terrein komt dan alleen asfalt. Eens kijken wie door kunnen rijden en af moeten haken... en wie dan de paupers zijn!gehehe
Ontopic: Sommige VW rijders doen hun "naam" echt eer aan... VW dit VW dat VW zus VW zo... Pfffffffffffffffffffff en dan dat blikkengeluid wat er dan uitkomt als ze er zo een "racy" uitlaat onder hebben... OMG
Ik weet niet hoor... maar je verhaal vind ik niet echt om over te spreken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef Dungeonmaster het volgende:
Pas reed ik met mijn golfje naar het ziekenhuis, omdat mijn vrouw lag te bevallen. Zit er zo´n slome Jeep voor me met zo´n jong eikeltje erin. (Vast de Jeep van zijn vader) Hij wilde maar niet doorrijden dus op een gegeven moment heb ik zelfs geprobeerd om hem, met gevaar voor eigen leven, links naast een verkeersheuvel in te halen. Wat doet die eikel? Geeft ie gas bij, zodat ik verkeerd uitkom. Even later zitten we op een recht stuk weg en ik wilde dat ie sneller ging, dus ben ik er maar wat dichter bij gaan rijden. Nou ja, uiteindelijk kom ik bij het ziekenhuis aan, is mijn dochtertje al lang geboren. Gelukkig is ze gezond. Stomme paupers is hun patserbak van pa!
Dat hoor ik hier vaker.. waar vind ik dan terrein dit terrein dat... Hoe weten jullie nou waar ik naartoe ga met mijn Jeep...???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar vind jij ander terrein hier in nederland?
Verkeersdrempels
95 % van de nederlanders koopt een jeep/SUV voor de hoge zit en de ruimte ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier vaker.. waar vind ik dan terrein dit terrein dat... Hoe weten jullie nou waar ik naartoe ga met mijn Jeep...???
Dat argument van waar vind je ruw terrein in NL slaat nergens op. Aangezien je waarschijnlijk inziet, dat terreinwagens gewoon beter zijn dan alle andere "civiele" auto's.. dus ga je maar vragen waar je in NL ruw terrein vind. Nou als ik ruw terrein wil rijden ga ik idd NIET in nederland rijden cruisen, als ik daardwerkelijk ook ruw terrein wil opzoeken...
En nu je het toch over verkeersdrempels hebtdat is wel het minste wat je kan noemen in NL. De gem. auto kan daar niet eens hard overheen zonder iets kapot te krijgen aan hun auto. Dus wat dat betreft geeft dat des te meer aan dat terreinwagens velen malen beter zijn dan normale auto's...?
![]()
![]()
Denk volgende keer een dubbel na voordat je iets post![]()
Wat jij zegt zou je allang moeten conluderen uit mijn vorige posts... En nee Jeeps gaan ook niet hard... daar zijn ze ook niet voor (wederom een herhaling van mijn posts) ... Zoals ik al zei als het erop aan komt... heb je meer aan een jeep dan een normale civiele auto... maar kennelijk leest je dan niet goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
95 % van de nederlanders koopt een jeep/SUV voor de hoge zit en de ruimte ?
Niet om te baggeren , En jeeps gaan over het algemeen niet erg hard daar koop je ze ook niet voor . Dus betere als normale auto's nee ...
Het heeft ze voordelen maar zeg nou niet dat het betere auto's zijn
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef lucrator het volgende:
En wat vinden jullie van een Golf Cabrio, dan? Is dat ook een pauperbak?
Ik weet het niet hoor. Ligt er denk ik eerder aan wie in wat voor soort auto rijd. Dat maakt denk ik eerder het verschil, dan de auto zelf. Daarna komt pas de auto. En als het hele plaatje erg is... Tja... dan zijn de meningen vaak hetzelfde...quote:
Ik behoor ook niet tot 1 van deze groepen, maar ik heb wel een Golf....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kan hem wel betalen, maar ik heb helemaal niks met het model Golf.
Wat zit er in een Golf:
- ouwe trage slakken
- asociale leaserijders van het type "snelle" vertegenwoordiger.
- paupers (in de oude uitvoeringen)
Ik behoor niet tot 1 van bovenstaande groepen, dus geen Golf voor mij.
Pauperquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik behoor ook niet tot 1 van deze groepen, maar ik heb wel een Golf....![]()
![]()
Nou?quote:Verkapt - kijk mijn papa een dikke bak hebben - topic (wat doet het ertoe dat het een acht cilinder is met een vier komma zeven liter?)
En Mercedes, Audi, Alfa Romeo... zit iedere dag totaal 3 uur op de weg dus zie genoeg aso's wat dat betreft.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:52 schreef Nicje het volgende:
Ga maar eens kijken welke auto's het vaakste te hard rijden. Ik heb er eens een paar dagen op gelet, en echt het zijn meestal VW die het hardst rijden.
Wat ook de bedoeling is van zo'n dergelijk obstakel. Die is dus niet bedoeld om daar hard over heen te scheuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
En nu je het toch over verkeersdrempels hebtdat is wel het minste wat je kan noemen in NL. De gem. auto kan daar niet eens hard overheen zonder iets kapot te krijgen aan hun auto.
Nee, een terreinwagen hoort thuis op ruw terrein en niet in de stad. Opzich wel goed dat Nijmegen dit soort pauperbakken wilde weren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:43 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Civiele auto = Stad/stedelijk gebied.
Terreinwagen = Stad/stedelijk gebied & (Zwaar) ruw terrein.
Bovenstaande kun je niet ontkennen dus waarom zou je tegenspreken?
Duidelijk? de ene wagen legt nadruk op specifiek 1 gebied, op het andere gebied legt die het gewoon simpweg af. De ander is specifiek bedoelt voor Ruw terrein of erger, maar kan ook gewoon stedelijk gebied aan. Om het maar zo even te noemen. Daarom zie ik ze als een van de "betere" auto's. Omdat ze altijd dat ene puntje voor hebbenGelukkig maar
![]()
2005 Jeep Grand Cherokee V8 4.7:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter).
1993 VW Golf 2.8 VR6quote:Op de terug weg wilde een pauper in een VW Golf VR6 mij ff stoer inhalen via de linkerkant van de vluchtheuvel.
Dat dacht ik dus niet..quote:Dus ik geef vol gas dat ik hem kwijt raakte.
de enige kicke golf staat op de sloop!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:06 schreef Dulk het volgende:
de enige kicke golf is de golf R32!!
klinkt als, ziet er uit als, maar hij is echt geen oppolo austronaut hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
de enige kicke golf staat op de sloop!!
Ik rij op gas dus zo duur is een beetje gas geven niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef AMDFreak het volgende:
Volgens mij ben jij een beetje jaloers?
Je moest eens weten hoe fijn golfjes rijden![]()
Enneh, toen jij extra gas gaf, koste dat jou hele euro;s bij die golf extra centjes..
Laat mensen lekker hard rijden, moeten ze lekker zelf weten, als ze gepakt worden kan jij lachen.
[ot]Ja, ik ben een Golf rijder, ben er nog heel trots op ook! Heb er hard voor moeten werken (nog steeds)[/ot]
Soms is het nodig om mensen even je tanden te laten zien. Niks paupergedrag. Gewoon even terugbijten. Mensen kunnen het gewoon niet hebben als ze weten dat er baas boven baas is. (mits ze uitlokverdrag vertonen) Sommige mensen moeten gewoon een keer op hun tenen getrapt worden. En dat had TS juist gedaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef BobbyB het volgende:
Wat ook de bedoeling is van zo'n dergelijk obstakel. Die is dus niet bedoeld om daar hard over heen te scheuren.
[..]
Nee, een terreinwagen hoort thuis op ruw terrein en niet in de stad. Opzich wel goed dat Nijmegen dit soort pauperbakken wilde weren.
Maar goed, genoeg gezeik over Jeeps pats bakken. De meeste Golf (niet de nieuwe Golfjes :p) rijders zijn inderdaad asociaal en vaak hou ik er al rekening mee, maar je moet elkaar ook de ruimte geven in het verkeer, ik vind daarom de actie van TS ook nogal triest, echt zo van "Ik zal je met mijn patsbak die niet eens van mij is wel eens een lesje leren". Dat vind ik nou echt paupergedrag!
Waarom is dat achterlijk? Hij kan hem toch ook mooi, of luxe vinden? En alsof een beetje status verachtelijk is....een nogal typische opmerking, het lijkt wel of je vind dat je niet meer mag hebben dan anderen omdat je het je toevallig kunt veroorloven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En heb je een dergelijke auto daadwerkelijk nodig in Nederland???![]()
Of heeft je pa m alleen maar gekocht om te patsen en boven t 'gepeupel' uit te stijgen...
Als men m nodig heeft bv voor een paardentrailer zijn t nuttige dingen; als men m koopt omdat dat in bepaalde (bourgeois) milieus bijna geeist wordt is t ronduit achterlijk...
Jij niet, politie en ik wel. Dit is gewoon voor eigen rechtertje spelen en vind ik zeker in het verkeer not done. Namelijk 1 van de redenen dat ik in files sta.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Soms is het nodig om mensen even je tanden te laten zien. Niks paupergedrag. Gewoon even terugbijten. Mensen kunnen het gewoon niet hebben als ze weten dat er baas boven baas is. (mits ze uitlokverdrag vertonen) Sommige mensen moeten gewoon een keer op hun tenen getrapt worden. En dat had TS juist gedaan!
Ik vond die actie van TS gewoon eerlijk op zijn plaats. Weliswaar niet geheel netjes uitgelegd in zijn woorden, maar ik zou hem geen ongelijk geven.
Nee jij draait eromheen, namelijk de reden waarom ze er liggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Super_Six_One het volgende:
Je draait eromheen; Ik heb het er niet over waar zo een obstakel voor dient. Ik heb het erover welke auto het aankan of niet.
Sportwagens, Terreinwagens... tja, dat ze ergens anders voor worden gebruikt moet je natuurlijk zelf weten. Ik vind het nogal onzin om in zo'n brandstogslurpende bak te rijden terwijl bekend is dat de olie schaars wordt... beetje aso en ego naar mijn idee, zeker wanneer een gemiddeld personen autotje die zuiniger is evengoed volstaat om te doen wat ie moet doen: jou vervoeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Super_Six_One het volgende:
Ga je ook zeggen dat sportwagens op het circuit thuishoren? En mountainbikes voor mensen zijn die alleen in bergachtig gebied wonen? Dacht het niet... slaat nergens op je antwoord. Bovendien sommige terreinwagens worden idd als "patserbak" gebruikt zoals mensen het willen opvatten. Maar scheer ze niet over een kamtegenwoordig zijn ze "in" geraakt. Dan heb ik het dus over die half terrein half civiel wagens. Van Porsche ofzo.. of BMW... Mmhh ik noem maar wat hoor
Opnieuw: Eigen rechtertje spelen, zeker in het verkeer is gewoon dom pauper gedrag en misschien nog wel dommer dan het stoere gedrag van Golf rijders. Van "terecht gedrag" kan je dus al helemaal niet spreken! Als je iemand wil attenderen op zijn/haar gedrag kan dat ook op een andere manier zoals claxoneren of gebaren maar niet door andermans (en/of je eigen) leven op het spel te zetten. Daarbij als er wat gebeurd heeft ook weer iedereen er last van.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Super_Six_One het volgende:
>Iemand een lesje leren om zijn eigen bestwil (in dit geval laten zien dat die bestuurder van de VW een roekeloos inhaal actie deed) is geen paupergedrag. Maar geheel terecht gedrag!![]()
Yeah, over een paar daagjes heb ik m'n front met dubbele koplampen in m'n Golfje 2, kan ik lekker seinen dat ik er voorbij wil !!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:15 schreef Billy_Mack het volgende:
ik was juist extra langzaam gaan rijden, VW Golf rijders zijn idd vaak pauper
Haha, hier moest ik dan wel om lachen. Is mooi, kan ik er mooi allerlei onderdelen vanaf halen voor mijn eigen Golf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
de enige kicke golf staat op de sloop!!
ik ook, ik rij zelf dan een primera maar ik rij ook af en toe met de auto van mijn vaderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Super_Six_One het volgende:
Ontopic: Sommige VW rijders doen hun "naam" echt eer aan... VW dit VW dat VW zus VW zo... Pfffffffffffffffffffff en dan dat blikkengeluid wat er dan uitkomt als ze er zo een "racy" uitlaat onder hebben... OMG
quote:(Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter).
je denkt toch niet dat als ik een auto koop zo'n prutser bak koopquote:DENK dat ongeveer iedereen van jullie hier mocht willen er zo 1 te kunnen betalen
Willen is 1, kunnen is 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:57 schreef Toewan het volgende:
[..]
Yeah, over een paar daagjes heb ik m'n front met dubbele koplampen in m'n Golfje 2, kan ik lekker seinen dat ik er voorbij wil !!![]()
tis een diesel manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef AMDFreak het volgende:
Volgens mij ben jij een beetje jaloers?
Je moest eens weten hoe fijn golfjes rijden![]()
Enneh, toen jij extra gas gaf, koste dat jou hele euro;s bij die golf extra centjes..
Laat mensen lekker hard rijden, moeten ze lekker zelf weten, als ze gepakt worden kan jij lachen.
[ot]Ja, ik ben een Golf rijder, ben er nog heel trots op ook! Heb er hard voor moeten werken (nog steeds)[/ot]
OMFG als je ¤30.000 voor een vw wilt betalen dan heb je dus echt wel wat los zitten in je hoofd. ...zowiezo geld betalen voor een vwquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:50 schreef Breemz het volgende:
Verkapt-kijk-mijn-vader-heeft-een-hummer-en-wij-zijn-rijk-want-we-hebben-twee-auto's-replyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:47 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik ook, ik rij zelf dan een primera maar ik rij ook af en toe met de auto van mijn vader
[afbeelding]
mijn moeder heeft weer een typische vrouwe bakeen TT
![]()
[..]
![]()
[..]
je denkt toch niet dat als ik een auto koop zo'n prutser bak koop![]()
ja boeie, in nederland mag je niet meer trots zijn op wat je familie/zelf bereikt hebt..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mijn-vader-heeft-een-hummer-en-wij-zijn-rijk-want-we-hebben-twee-auto's-reply
Maar om meteen andere prima wagens de grond in te boren....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:43 schreef nexhil het volgende:
[..]
ja boeie, in nederland mag je niet meer trots zijn op wat je familie/zelf bereikt hebt..
ik wou dat ik een hummer had. (ook al staan er thuis 3 auto's)
Pauperquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:00 schreef Dulk het volgende:
ik heb een polo uit '92 ben ik nou ook een pauper
![]()
prima wagens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar om meteen andere prima wagens de grond in te boren....
Dude, geef mij es geld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:47 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik ook, ik rij zelf dan een primera maar ik rij ook af en toe met de auto van mijn vader
[afbeelding]
mijn moeder heeft weer een typische vrouwe bakeen TT
![]()
[..]
![]()
[..]
je denkt toch niet dat als ik een auto koop zo'n prutser bak koop![]()
Ik doelde meer op die jeepquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:50 schreef nexhil het volgende:
[..]
prima wagens?![]()
![]()
![]()
whahahaha ik rijd 20000+ snelweg km's in een jaar...
van wat ik allemaal stil zie staan zijn het meestal vw of öfels
volvo is een super auto!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die jeep
En wij hebben lekker vier auto's!!!1 Waarvan drie voor het bedrijf, maargoed![]()
Zelf rijden we in een Volvo V70, is dat wel toegestaan?
Inderdaad, ik zap regelmatig langs de Duitse zenders en daar worden regelmatig Darwin awards aan dat volk uitgedeeld (ze brengen het wel netjes, maar we roepen thuis altijd dat er weer een darwin award is uitgedeeld). Ik kijk er al niet eens meer van op. Alhoewel ik gisteren (op een 4-baans gedeelte van de A2 vlak voor de Viaanse brug) door iemand werd ingehaald die over de vluchstrook reed (ik moest er bij IJsselstein af en zat dus helemaal rechts) en daarna verder ging met slalommen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Stoer man, je kan ze ook gewoon voorbij laten gaan. 10 tegen 1 dat je ze een paar kilometer verderop tegenkomt. Maar dan dubbelgevouwen om een boom. En dan wordt het pas echt leuk.
Hopelijk was het wel een golf-pauperquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:02 schreef drexciya het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zap regelmatig langs de Duitse zenders en daar worden regelmatig Darwin awards aan dat volk uitgedeeld (ze brengen het wel netjes, maar we roepen thuis altijd dat er weer een darwin award is uitgedeeld). Ik kijk er al niet eens meer van op. Alhoewel ik gisteren (op een 4-baans gedeelte van de A2 vlak voor de Viaanse brug) door iemand werd ingehaald die over de vluchstrook reed (ik moest er bij IJsselstein af en zat dus helemaal rechts) en daarna verder ging met slalommen.
Op een 4-baans gedeelte toch nog over de vluchtstrook inhalen, mis ik iets? Dat vond ik nog wel opmerkelijk.
daar ga je al, auto van je 'paps'quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net mijn vriendin naar huis toe gebracht met de auto van pa (Jeep Grand Cherokee V8 4.7 Liter).
zegt iemand die op zijn pa's zak studeerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daar ga je al, auto van je 'paps'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |