abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:10:59 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29904612
knip
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29904617
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:00 schreef Vivi het volgende:
Ja Ik heb het recht op medeleven toch wel verbruid ondertussen?

Ben niet gespeend van zelf kennis hoor

Maar dat ik de ridiculiteit van mijn eigen gedrag inzie en er de spot mee drijf sluit natuurlijk niet uit dat ik er echt wel oprecht verdrietig om ben dat ik Henkie niet daadwerkelijk voor me kan winnen.

Maar zoals ik al zei; ik ben geen "Boehoehh-tiepje"
mwoah ik vind dat je flink wat weg boehoet, hoor

als je echt geen boehoe typje was, flikker je niet je hele liefdesleven als reeks op een forum, lijkt me
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:12:06 #103
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29904655
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik wil hem wel en we neuken maar eens per maand. En verder ben ik niet ordinair. Dramatisch, aandachsgeil..okee. Maar niet ordinair.
Geeft niets, kijk er nog eens gewoon nuchter naar, zonder fok!, misschien met vrijblijvende hulp van GGZ. De geschreven details lijken triviaal bij de echte problemen die onderhuids misschien wel elke keer voor die blokkering zorgen. Geeft niets, zolang je maar onderkent dat ze er zijn en dat je er iets mee doet.
Die fase is voor mij momenteel ook belangrijk, zij het in een ander licht.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:12:12 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29904658
oh ja

Ik moet toch ook mijn ei kwijt
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:12:56 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29904684
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Geeft niets, kijk er nog eens gewoon nuchter naar, zonder fok!, misschien met vrijblijvende hulp van GGZ. De geschreven details lijken triviaal bij de echte problemen die onderhuids misschien wel elke keer voor die blokkering zorgen. Geeft niets, zolang je maar onderkent dat ze er zijn en dat je er iets mee doet.
Die fase is voor mij momenteel ook belangrijk, zij het in een ander licht.
Maar ik BEN gewoon superieur hoor
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:13:23 #106
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29904713
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar ik BEN gewoon superieur hoor
Ik ben superieurder
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:15:41 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29904816
Ik superieurderderderderder.

der.
pi_29904875
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef Vivi het volgende:

der.
Als jij al zo superieur bent; hoe superieur is henk dan wel niet als ie t voor mekaar krijgt dat als ie geen zin heeft om zichzelf te rukken er even een blonde slet komt opdraven om hem van zijn zaad af te helpen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:17:59 #109
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29904913
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef Vivi het volgende:

der.
succes
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:18:42 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29904940
Nounou zeg...ga je mond es spoelen met groene zeep
pi_29904967
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Vivi het volgende:
Nounou zeg...ga je mond es spoelen met groene zeep
Waarom? Ik zeg gewoon waar het op staat.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:21:15 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29905044
Het klinkt zo weinig romantisch en obsessief
pi_29905090
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Vivi het volgende:
oh ja

Ik moet toch ook mijn ei kwijt
hoeveel en hoe vaak moet je datzelfde ei dan kwijt?
je boehoet bij hem, je boehoet bij vrienden, en ook nog eens bij volslagen onbekenden op een forum

en het dan raar vinden dat je hem maar niet los kan laten
je kan ook tevéél over je problemen praten, hè.
pi_29905145
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Vivi het volgende:
Het klinkt zo weinig romantisch en obsessief
Whaha; wat denk je dat zijn gevoelens zijn op het moment dat je hem tevreden stelt?

Precies
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:24:15 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29905157
Ok, ik ga wel weer wat problemen meemaken dan
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:24:55 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29905177
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Whaha; wat denk je dat zijn gevoelens zijn op het moment dat je hem tevreden stelt?
Nou, hij zegt altijd "Ahhh"

pi_29905337
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef Vivi het volgende:
Ok, ik ga wel weer wat problemen meemaken dan
ja en er dan weer bij iedereen die je 'kent' over doorzagen en jammeren "waarom wil hij me nou niet................... hij zegt dit en hij doet dat, en dat doe je toch niet als je niets geeft om die ander? toch toch toch? zeg nou, wat ik horen wil, kom op nou, toe toe zeg het... ogh wat ben ik toch zwak.. ik weet het ik weet het maar hij is zo lekker en gisteren in de kroeg en laatst in de kroeg, en dadelijk in de kroeg en hij en ik en wij, en en en en "

Mien, waar is mijn dobbelsteen, hij lag daarnet nog in de lalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_29905651
Zullen we deze topic massaal gaan negeren?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:38:24 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29905704
Nou ik post wel niet meer dan
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:42:50 #120
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29905857
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:38 schreef Vivi het volgende:
Nou ik post wel niet meer dan
Doe maar wel, als dit een uitlaatklep is..
pi_29906127
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:42 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Doe maar wel, als dit een uitlaatklep is..

Wat doe je?
pi_29908096
Vivi, als je op een gegeven moment zelf niet meer serieus reageert in je eigen drama-topic, is het moeilijk voor anderen om ook serieus te blijven. En je ontwijkt daarmee ook het probleem. Zoek de antwoorden op je gevoel in jezelf... niet bij anderen. Daar moet je echt de tijd voor nemen, niet één dagje.

Daarnaast krijg ik het idee dat je energie haalt uit reacties van mensen die jouw gedrag afkraken. Dat herken ik van mezelf in een ander topic... Waar mensen keihard op je proberen in te hakken over wat je moet doen, wil je jouw eigen waarheid bevestigen door je niet van je stuk te laten brengen. Daarom zou ik je willen aanraden te stoppen met jezelf verdedigen ... hier op het forum en bij je vrienden. En gewoon de oplossingen meer in jezelf te zoeken.

Oplossingen op vragen zoals:
1) "Ben ik bereid hem 1 maand niet te zien, om mn gedachten op orde te krijgen?"
2) "Tot wanneer hou ik dit vol?" (probeer een datum te visualiseren)
3) "Wat wil ik nog meer in het leven behalve een relatie Henk?"
(nogmaals ... niet gelijk beantwoorden, maar neem er de tijd voor)

En kun je mij antwoord geven op één andere vraag?

Waar geef je de voorkeur aan: De hardere opstelling zoals die van milagro, of de meer geitenwollen-sokken achtige woordenbrei zoals die van mij?
Doe eens wild ....
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:01:04 #123
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29908339
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:50 schreef Tarot het volgende:

Waar geef je de voorkeur aan: De hardere opstelling zoals die van milagro, of de meer geitenwollen-sokken achtige woordenbrei zoals die van mij?
Kerel, wat doe je!?!

Je gaat TS toch niet vragen keuzes te maken...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:40:53 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29909080
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:50 schreef Tarot het volgende:
Vivi, als je op een gegeven moment zelf niet meer serieus reageert in je eigen drama-topic, is het moeilijk voor anderen om ook serieus te blijven. En je ontwijkt daarmee ook het probleem. Zoek de antwoorden op je gevoel in jezelf... niet bij anderen. Daar moet je echt de tijd voor nemen, niet één dagje.
Je hebt gelijk, maar soms heb ik gewoon een baldadige bui en ik zie ook wel dat het pathetische gehalte van mijn posts en gedrag groot is, en niets beter dan het relativerend vermogen van wat zelfspot.
quote:
Daarnaast krijg ik het idee dat je energie haalt uit reacties van mensen die jouw gedrag afkraken. Dat herken ik van mezelf in een ander topic... Waar mensen keihard op je proberen in te hakken over wat je moet doen, wil je jouw eigen waarheid bevestigen door je niet van je stuk te laten brengen. Daarom zou ik je willen aanraden te stoppen met jezelf verdedigen ... hier op het forum en bij je vrienden. En gewoon de oplossingen meer in jezelf te zoeken.

Oplossingen op vragen zoals:
1) "Ben ik bereid hem 1 maand niet te zien, om mn gedachten op orde te krijgen?"
2) "Tot wanneer hou ik dit vol?" (probeer een datum te visualiseren)
3) "Wat wil ik nog meer in het leven behalve een relatie Henk?"
(nogmaals ... niet gelijk beantwoorden, maar neem er de tijd voor)
Hem 1 maand niet zien, wordt echt moeilijk, want dat zou in praktijk inhouden dat ik dus niet meer uit kan gaan, en ik ben te onrustig om thuis te zitten. Ik zou het wel willen, maar als ik eerlijk ben alleen maar om te kijken hoelang HIJ geen contact op neemt.
quote:

Ik moet erg lachen om Milagro (niet uitlachen maar lachen dus ) en ze zegt hele zinnige dingen, maar jij zegt weer andere dingen, en ik voel me iets serieuzer genomen door jou (wat niet aan Milagro ligt maar hoogstwrs aan het feit dat jij de vorige 4 topics niet hebt hoeven doorworstelen) dus allebei zinvol en gewaardeerd
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:44:31 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29909147
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:01 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Kerel, wat doe je!?!

Je gaat TS toch niet vragen keuzes te maken...
Luister, ik kan wel keuzes maken maar het probleem is dat ik niet kan handelen dat anderen zich niet bij mijn keuzes neerleggen. Als in: Ik kies jou en jij hebt dat maar te accepteren.

Had vanaaf btw een interessant gesprek met iemand, wiens intellectuele capaciteiten ik behoorlijk hoog aansla, en die zei dat ik niet in staat was om normale contacten aan te gaan (terwijl ik mijzelf altijd als een zeer contactueel persoon beschouw). Helaas was er niet de gelegenheid om er dieper op in te gaan maar ik kom er nog op terug bij hem. Ik schrok er eerlijk gezegd ook een beetje van.

Ik sprak ook nog met iemand anders (ex zwager) en die beweerde dat Henkie en ik elkaar idd in stand hielden omdat we precies hetzelfde waren (narcistisch, elkaar manipuleren) en genoten van het machtsspelletje, en dat dat geen probleem zou zijn ware het niet dat ik echte gevoelens heb voor hem, waardoor ik het onderspit delf.
pi_29909630
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef Vivi het volgende:
Hem 1 maand niet zien, wordt echt moeilijk, want dat zou in praktijk inhouden dat ik dus niet meer uit kan gaan, en ik ben te onrustig om thuis te zitten. Ik zou het wel willen, maar als ik eerlijk ben alleen maar om te kijken hoelang HIJ geen contact op neemt.
[..]
Heel treffend.
Maar wat je nog niet weet, zijn de de nieuwe inzichten die een maand zonder contact je zal brengen... die je nu nog niet kunt voorstellen. Volgens mij zul jij je namelijk na een maand zonder contact automatisch minder bezig houden met wat hij doet en denkt. Uit het oog, uit het hart gaat niet altijd helemaal op, maar geen enkel mens houdt het vol om intensief verliefd te blijven terwijl je die persoon niet ziet.
quote:
Ik moet erg lachen om Milagro (niet uitlachen maar lachen dus ) en ze zegt hele zinnige dingen, maar jij zegt weer andere dingen, en ik voel me iets serieuzer genomen door jou (wat niet aan Milagro ligt maar hoogstwrs aan het feit dat jij de vorige 4 topics niet hebt hoeven doorworstelen) dus allebei zinvol en gewaardeerd
Als zou je dit nog 100 posts volhouden. Ik heb nog nooit vol overtuiging op iemand willen reageren op iemand zoals Milagro dat doet. Het is volgens mij geen constructieve houding. (sorry milagro dat ik achter je rug om praat ) Maargoed, iedereen heeft een eigen beeld van wat er gebouwd moet worden.

Sjeez, ben ik nog steeds wakker!? Ik moet slapen!
Doe eens wild ....
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:08:19 #128
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29923296
Ik wilde graag ook kort nog wat zeggen tussen alle commentaren door .
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef Vivi het volgende:

Ik denk dat dit precies samenvat wat ik onderbewust voel, maar nu ik het zwart op wit zie staan met het verschil dat IK het ondertussen wel graag wil verzilveren, en hij niet.
Het is naar mijn mening maar de vraag of hij het niet *wil* verzilveren. Het is typischerwijze zo dat neiging tot narcisme/extreme romantiek bij mannen en vrouwen een verschillende uitwerking hebben, gekoppeld aan hun traditionele rollen (mannen als rokkenjagers, vrouwen als 'verzorgsters', forgive me for being so superficial).

Mannen die hier last van hebben zullen de neiging hebben altijd weg te willen uit veilige, voorspelbare situaties en nooit genoegen te kunnen nemen met het aangebodene. Het is steeds maar weer ontzettend verliefd worden op iets nieuws en vooral iets onbereikbaars, een neverending jacht ten koste van jezelf desnoods. Ik las dat jij ergens zei dat hij je als "prinsesje" zag en dat daarop gereageerd werd met de mening dat hij je inpalmde. Tuurlijk, dat doet ie, maar niet slechts voor de sex of iets dergelijks zoals een koele womanizer zou doen, maar voor het in stand houden van het sprookje en het kunnen aanjagen van de emoties. En als ik het goed inschat ziet hij je ook echt wel als een prinsesje, maar hij zal niet in staat zijn dat zo extreem te blijven zien als jij "te beschikbaar" bent, dan wordt het te gewoon en moet hij weer op weg naar iets nieuws. Dat staat los van jou of wat hij echt voor je voelt, het narcistisch verlangen controleert hem en overruled de rest van zijn gevoelens.

Een vrouw reageert veel meer zoals jij dat doet, je pikt er iemand uit die op de juiste manier onbereikbaar voor je is, creeert een beeld van hem en jullie en dweept met de emoties. Die emoties zijn je werkelijke verslaving en vergis je ajb niet hoe goed je in staat bent jezelf voor de gek te houden en in hoeveel gevallen je een bepaalde actie hebt ondernomen waarvoor je voor jezelf een rationele verklaring hebt/verzint terwijl het eigenlijke doel niets anders is dan die onbereikbaarheid van hem en het ideale plaatje van hem in stand te houden. Dat is volgens mij bijv. ook de echte reden dat je die nacht bij hem bent vertrokken (de nacht dat hij zo onrustig was in bed), het was de ideale afsluiting van toch weer samen in bed belanden en sex hebben natuurlijk, het was te saai geweest als je de volgende morgen gewoon naast hem was wakker geworden, nu is er weer even voldoende stof tot nadenken en voelen. .

Ik ken je natuurlijk helemaal niet en het is niet de bedoeling aanmatigend over te komen, het is enkel en alleen mijn persoonlijke ervaring met dit soort dingen (als in ik heb de neiging tot de mannelijke variant ).
quote:
En Henkie is een schuilnaam uiteraard
Ah, ok . Succes ermee!
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:15:53 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29923623
Interessante post, met name de stukjes over de "ideale afsluiting" van de nacht (klopt als een bus...ook al blijf ik WEL de hele nacht dan zorg ik nog dat ik 's ochtends vroeg vertrek want ik verheug me dan al weer op de spanning van als we elkaar voor het eerst weer zien. wrs bij het uitgaan, en elkaar tussendoor niet meer hebben gesproken na de sex etc.

Met dat "prinsesje' bedoel ik btw dat hij me nogal high maintenance vind (of iig vond, hij kent me nu wel iets beter hoop ik).

Je komt helemaal niet aanmatigend over, maar juist erg verhelderend

Maar jij herkent dit dus mag ik hieruit destilleren?
pi_29924013
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:15 schreef Vivi het volgende:
Interessante post, met name de stukjes over de "ideale afsluiting" van de nacht (klopt als een bus...ook al blijf ik WEL de hele nacht dan zorg ik nog dat ik 's ochtends vroeg vertrek want ik verheug me dan al weer op de spanning van als we elkaar voor het eerst weer zien. wrs bij het uitgaan, en elkaar tussendoor niet meer hebben gesproken na de sex etc.

Met dat "prinsesje' bedoel ik btw dat hij me nogal high maintenance vind (of iig vond, hij kent me nu wel iets beter hoop ik).

Natuurlijk vind jij dit een interessante post, want hier kun je jezelf weer wat hoop uit aanpraten

Ik las eerder dat je zegt dat hem een maand niet zien een maand niet uitgaan is. Dat is natuurlijk je reinste onzin. Mijn ex en ik kwamen vaak in dezelfde tenten, maar toen het net uit was ben ik bewust een aantal maanden naar wat andere plekken gegaan waar hij niet kwam. Misschien is het juist wel goed voor je om eens een tidjje uit je vaste circuitje te stappen en eens in een andere kroeg nieuwe mensen te leren kennen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:39:12 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29924480
Dan moet ik dus naar een andere plaats om te gaan stappen en dat is nogal veel gedoe aangezien ik geen auto heb. We wonen niet allemaal in Amsterdam, waar ik woon is het aantal uitgaansgelegenheden nogal beperkt.

En ik weet nu wel dat jij het allemaal onzin vind, maar ik praat mezelf heus niets aan door de situatie te willen analyseren. En wat hij zegt klopt voor een heel groot deel wel. Niet alles is oppervlakkig omdat jij het verder niet interessant vind
pi_29925224
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef Vivi het volgende:
Dan moet ik dus naar een andere plaats om te gaan stappen en dat is nogal veel gedoe aangezien ik geen auto heb. We wonen niet allemaal in Amsterdam, waar ik woon is het aantal uitgaansgelegenheden nogal beperkt.
Het gaat niet vanzelf ... ben je zo verslaafd aan uitgaan, dat je niet 1 maand zonder kan?

Andere dingen om te doen:
- Nodig vrienden bij JOU thuis uit
- Alleen naar vrienden, op voorwaarde dat hij er niet komt
- Naar de bioscoop of huur zelf leuke films
- Lees een boek 's avonds
- Meer sporten zodat je goed kunt slapen 's avonds
- Naar grotere trance/rock/r&b feesten in het weekend, zodat je genoeg hebt gehad voor de rest van de week.
- Met vrienden op stap die wél een auto hebben!
- Een weekend logeren bij een vriend(in) in een andere stad.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tarot op 24-08-2005 17:03:29 ]
Doe eens wild ....
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:03:22 #133
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29925390
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Natuurlijk vind jij dit een interessante post, want hier kun je jezelf weer wat hoop uit aanpraten
Nou, als je de post goed interpreteert zou je juist het tegenovergestelde moeten concluderen zou ik zeggen, een relatie tussen twee mensen met de intenties en van een intensiteit als ik beschreef zal namelijk nooit stabiel zijn en altijd doorspekt zijn met energievretende spelletjes op het emotionele vlak. Tenzij ze allebei in staat zijn om controle te krijgen over hun narcistische neigingen, maar die kans is 0,0 ben ik bang. .
Fotoboek
pi_29925504
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:03 schreef keesjeislief het volgende:
Nou, als je de post goed interpreteert zou je juist het tegenovergestelde moeten concluderen .... maar die kans is 0,0 ben ik bang. .
Het stadium van analyseren is voorbij hoor... er mag nu eigenlijk wel een plan geformuleerd worden.

Het bouwen van een oplossing bestaat uit een aantal basis-fasen:
Business Study (kijken of iets haalbaar is)
Analyse & Design (kijken op welke manier dit het beste kan worden uitgevoerd)
Uitvoering (zo goed mogelijk het design in de praktijk brengen)
Doe eens wild ....
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:12:10 #135
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29925709
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:15 schreef Vivi het volgende:

Ach, ik heb in ieder geval het idee van wel en schrijf op wat ik ervan vind met mijn ervaringen in het achterhoofd. . Zoals ik eerder schreef heb ik een 'relatie' gehad die zo op het eerste gezicht erg lijkt op die tussen jou en Henk en ik kan je zeggen dat dat meisje 8 jaar en allebei een aantal relaties later nog steeds een beetje in m'n gedachten rondzwerft en bij tijd en wijle vrij sterk aanwezig is (zo af en toe spreken we elkaar nog al is het niet meer face-to-face omdat we ver uit elkaar wonen nu). En dat vind ik prima, het is een prachtige herinnering aan een heftige tijd waar ik veel aan gehad & van geleerd heb. .

[ Bericht 1% gewijzigd door keesjeislief op 24-08-2005 17:19:38 ]
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:15:45 #136
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29925819
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef Tarot het volgende:

[..]

Het stadium van analyseren is voorbij hoor... er mag nu eigenlijk wel een plan geformuleerd worden.

, excuse me, ik was me er niet van bewust dat jullie al bezig waren met het reddingsplan . Psst, denk je dat Vivi gered wil worden?
Fotoboek
pi_29926063
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:15 schreef keesjeislief het volgende:
Psst, denk je dat Vivi gered wil worden?
Ik ga ervanuit dat ze hier komt voor oplossingen, niet puur en alleen als bezigheids-therapie.

Misschien moet ik het even direct vragen:
Vivi, is dit een uitlaatklep... of zoek je nu al een jaar naar die ene oplossing,
die niemand maar lijkt te bieden?
Doe eens wild ....
pi_29926210
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef Tarot het volgende:

[..]

jezus, joh, ze verdient gewoon een natte washand in d'r smoeltje, hoor

niet zo moeilijk doen in godsnaam. ze weet verdomd goed wat ze moet doen, alleen ze wil het helemaal niet.

het is niet anders dan met een rookverslaving, helemaal niet zo lastig vanaf te komen, met de juiste motivatie en inzet.

maar als je al begint met "dan kan ik een maand niet stappen dus " is het wel duidelijk dat ze niet van plan is om ook maar enige moeite te doen om een begin te maken aan het veranderen van de situatie of het accepteren voor wat het is, namelijk hopeloos.

prima, hoor, maar dan geen gelul van "ik wist het niet" als het dadelijk eens een keer goed mis gaat
doe gerust dom, doen we allemaal wel eens, maar betaal dan zonder morren de rekening waarvan iedereen en ook de dame in kwestie de uitkomst je al van mijlenver aan ziet komen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:30:23 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29926319
Ja maar ik WIL wel een oplossing maar dan meer op de manier hoe ik hem definitief kan strikken zeg maar
pi_29926374
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Vivi het volgende:
Ja maar ik WIL wel een oplossing maar dan meer op de manier hoe ik hem definitief kan strikken zeg maar
dag, Vivi

genoeg wel weer , zo
pi_29926430
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Vivi het volgende:
Ja, dahag. Jij bent echt malle eppie geloof ik.

Hij moet je niet, anders waren jullie ondertussen wel samen. Je hebt je zelf op eenpresenteerblaadje aangeboden en hij ging toch weer verder naar andere dames. Dan weet je wel genoeg.

Je lijkt ook wel een verwend kind "MAAR IK WIL UHUHUHUT!" *stampvoet*
Soms kan je iets wel graag willen, maar is het nu eenmaal niet zo. Kut maar waar.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:42:56 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29926753
IEDEREEN is te krijgen....de enige vraag die je moet stellen is: Is diegene het waard? Want ja, het kan lang duren en een hoop moeite kosten, en soms is het dan makkelijker om voor iets/iemand anders te gaan

Verliefdheid is gewoon een psychologische reactie die gebaseerd is op 4 simpele principes:

1 -- mensen worden onbewust afhankelijk op diegenen die voorzien in hun emotionele behoeftes

2-->mensen zijn het meest aangetrokken tot anderen die emotioneel onafhankelijk overkomen

3--> je wilt wat je niet (lijkt te kunnen) hebben

4-->mensen nemen bewuste beslissingen op basis van irrationele gevoelens, en verdedigen die beslissingen met redenen die aannemelijk klinken.

Stap 1 is al genomen, gezien de reactie als ik tijdelijk sterk in mijn schoenen sta en stap 2 en 3 schijn uit te stralen, nu nog consequent blijven

Maar hij is het waard
pi_29926879
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Vivi het volgende:
IEDEREEN is te krijgen....de enige vraag die je moet stellen is: Is diegene het waard? Want ja, het kan lang duren en een hoop moeite kosten, en soms is het dang makkelijker om voor iets/iemand anders te gaan
Wat een onzin. Als ik iemand niet leuk genoeg vind, vind ik diegene niet leuk genoeg. Ook niet als diegene heel erg zijn best gaat zitten doen. Sterker nog, dann wordt diegene onaantrekkelijker voor me.

Bovendien: waarom zou je bij iemand willen zijn die je moet overtuigen dat je best wel leuk genoeg bent? Dat is je zelf in een afhankelijke en kwetsbare positie stellen.

Iemand gaat voor mij of niet en andersom ook. Tuurlijk kan je het best soms even aankijken, maar dit duurt al tijden en hij is duidelijk zat.

Welk deel van "hij moet je niet" begrijp je eigenlijk niet? En vind je hem echt zo leuk, of is het alleen maar omdat je hem niet kan krijgen?
pi_29926915
Je bent echt helemaal compleet geobserdeerd door die gast
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:49:03 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29926974
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, dahag. Jij bent echt malle eppie geloof ik.
Ja weet ik. Nou ja, beter zo dan een grijs muisje
quote:
Je hebt je zelf op een presenteerblaadje aangeboden.
En dat is dus precies de reden dat het niet werkt, gezien zijn karakter.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:51:58 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927078
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als ik iemand niet leuk genoeg vind, vind ik diegene niet leuk genoeg. Ook niet als diegene heel erg zijn best gaat zitten doen. Sterker nog, dann wordt diegene onaantrekkelijker voor me.

Bovendien: waarom zou je bij iemand willen zijn die je moet overtuigen dat je best wel leuk genoeg bent? Dat is je zelf in een afhankelijke en kwetsbare positie stellen.

Iemand gaat voor mij of niet en andersom ook. Tuurlijk kan je het best soms even aankijken, maar dit duurt al tijden en hij is duidelijk zat.

Welk deel van "hij moet je niet" begrijp je eigenlijk niet? En vind je hem echt zo leuk, of is het alleen maar omdat je hem niet kan krijgen?
Ja, maar het vreemde is dus wel dat hij altijd zegt dat ik de leukste ben, de mooiste, de liefste
En nogmaals, ik moet juist eens ophouden met hem proberen te overtuigen...want ik denk dat het daarop spaak loopt, de uitdaging is niet groot genoeg. In het verleden bleek ook al dat zodra ik afstand neem hij WEL contact zoekt.

En ja, ik vind hem echt leuk, ik ben wel gek maar ook weeer niet ZO gek dat ik zoveel moeite doe voor de eerste de beste sukkel
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:53:20 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927126
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef Joene het volgende:
Je bent echt helemaal compleet geobserdeerd door die gast
geobsedeerd.

En ik houd me heus ook nog wel eens met iets anders bezig hoor

Maar ik blijf gewoon ontopic
pi_29927163
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja weet ik. Nou ja, beter zo dan een grijs muisje
[..]

En dat is dus precies de reden dat het niet werkt, gezien zijn karakter.
Nee, de reden is dat ie jou niet leuk genoeg vindt.

Als je in een relatie je helemaal anders moet gaan voordoen dan je je voelt en dan je bent om die ander te proberen te verleiden om bij je blijven, waar baseer je je relatie dan op. Spelletjes, intriges en plannetjes, zijn volgens mij niet de juiste insteek voor een relatie, dat zijn namelijk eerlijke gevoelens.

Maar je neemt dit toch niet aan, want het past niet in je straatje.

En tussen malle eppie en een grijs muisje zit ook nog een heel groot veld van leuke mensen Misschien is dat een optie? Volgens mij ben je best okay als je je niet zo aanstelt nl
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:56:36 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927230
Ik ben ook eigenlijk heel normaal hoor

Heb gewoon een beetje een hang naar het theatrale

En zoals al eerder naar boven kwam..stiekem vind ik het heerlijk, die spelletjes intriges en plannetjes...scheme scheme

Maar lijdt heus niet aan totale dissociatie ofzo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:02:10 #150
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29927422
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:22 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ik ga ervanuit dat ze hier komt voor oplossingen, niet puur en alleen als bezigheids-therapie.

Misschien moet ik het even direct vragen:
Vivi, is dit een uitlaatklep... of zoek je nu al een jaar naar die ene oplossing,
die niemand maar lijkt te bieden?
, ik denk gezien bovenstaande posts toch dat ze (nog) niet gered wil worden...
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:05:35 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927517
Nee, da's ook zo saai

Maar ik wil wel soms lekker zeuren!

En dat doe ik hier
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:06:41 #152
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29927547
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Vivi het volgende:
IEDEREEN is te krijgen....de enige vraag die je moet stellen is: Is diegene het waard? Want ja, het kan lang duren en een hoop moeite kosten, en soms is het dan makkelijker om voor iets/iemand anders te gaan

Verliefdheid is gewoon een psychologische reactie die gebaseerd is op 4 simpele principes:

1 -- mensen worden onbewust afhankelijk op diegenen die voorzien in hun emotionele behoeftes

2-->mensen zijn het meest aangetrokken tot anderen die emotioneel onafhankelijk overkomen

3--> je wilt wat je niet (lijkt te kunnen) hebben

4-->mensen nemen bewuste beslissingen op basis van irrationele gevoelens, en verdedigen die beslissingen met redenen die aannemelijk klinken.

Stap 1 is al genomen, gezien de reactie als ik tijdelijk sterk in mijn schoenen sta en stap 2 en 3 schijn uit te stralen, nu nog consequent blijven

Maar hij is het waard
Heb je m'n post goed gelezen? Ben je het niet met me eens dat het je allang niet meer om hem gaat maar om het beeld dat jij van hem hebt en de utopische relatie met hem die door je hoofd blijft spoken maar die op geen enkel rationeel feit gebaseerd is (dus buiten jouw en zijn gevoelens)? Je jaagt een spookbeeld na dat je zelf gecreeerd hebt.

Oh, excuse me, je wilde alleen zeuren, nevermind bovenstaande .
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:08:20 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927598
Dus hij IS helemaal niet sexy, breed ontwikkeld (in beide zinnen des woords ) intelligent en spitsvondig?
pi_29927711
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef Vivi het volgende:
Dus hij IS helemaal niet sexy, breed ontwikkeld (in beide zinnen des woords ) intelligent en spitsvondig?
waarschijnlijk wel. Maar ook: niet te vertrouwen, niet genoeg geinteresseerd en slecht in bed (volgens jou dan)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:12:59 #155
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29927718
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar het vreemde is dus wel dat hij altijd zegt dat ik de leukste ben, de mooiste, de liefste
En nogmaals, ik moet juist eens ophouden met hem proberen te overtuigen...want ik denk dat het daarop spaak loopt, de uitdaging is niet groot genoeg. In het verleden bleek ook al dat zodra ik afstand neem hij WEL contact zoekt.

En ja, ik vind hem echt leuk, ik ben wel gek maar ook weeer niet ZO gek dat ik zoveel moeite doe voor de eerste de beste sukkel
(Ok, laatste post) Ja maar Vivi, het is een contradictio in terminis. Jij neemt afstand -> hij zoekt weer contact -> jij komt, hoe voorzichtig en dramatisch gespeeld ook, weer dichterbij -> uitdaging is niet groot genoeg voor hem -> hij forceert de boel met andere vrouwen -> jij neemt afstand...
Fotoboek
pi_29927719
quote:
Jawel, althans die 'hij' ik is.

Is dat Nederlands?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:14:50 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927774
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel. Maar ook: niet te vertrouwen, niet genoeg geinteresseerd en slecht in bed (volgens jou dan)
Hij is niet slecht in bed en dat probleempje is geen probleempje meer

En hij is wel lief hoor. Alleen dat ongeinteresseerde, ja dat is een obstakel
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:15:11 #158
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29927779
quote:
Nee, hij is een psychisch wankele lamlul die te vaak dronken is en zo stoer is dat ie zichzelf opvreet van de zenuwen. . Oh ja, en niet kan neuken, had ik al eerder begrepen. Ik zou trouwen met hem .
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:15:55 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927795
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:12 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

(Ok, laatste post) Ja maar Vivi, het is een contradictio in terminis. Jij neemt afstand -> hij zoekt weer contact -> jij komt, hoe voorzichtig en dramatisch gespeeld ook, weer dichterbij -> uitdaging is niet groot genoeg voor hem -> hij forceert de boel met andere vrouwen -> jij neemt afstand...
Ja maar, hij zal toch ook wel een keer moe worden?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:17:00 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927822
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nee, hij is een psychisch wankele lamlul die te vaak dronken is en zo stoer is dat ie zichzelf opvreet van de zenuwen. . Oh ja, en niet kan neuken, had ik al eerder begrepen. Ik zou trouwen met hem .
Zeg, je hebt het wel over mijn schatje hoor

woensdag 24 augustus 2005 @ 18:17:17 #161
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29927828
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja maar, hij zal toch ook wel een keer moe worden?
Nee. Net zoals jij dat maar niet wordt. .
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:17:50 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927848
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:12 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Jawel, althans die 'hij' ik is.

Is dat Nederlands?
quote:
breed ontwikkeld
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:18:21 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927864
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nee. Net zoals jij dat maar niet wordt. .
Er IS een toekomst
pi_29927865
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

[..]

We hebben een band!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:18:22 #165
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29927866
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zeg, je hebt het wel over mijn schatje hoor

Ik geef alleen maar alle objectieve redenen aan waarom Henk absoluut de gozer van je leven is. .
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:19:03 #166
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29927884
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Er IS een toekomst
Hahaha, ok, you win, ik ga naar huis. .
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:19:05 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29927887
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:18 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar alle objectieve redenen aan waarom Henk absoluut de gozer van je leven is. .
Dat zei ik toch al
pi_29928505
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:00 schreef thaleia het volgende:
Overigens is ook die vriendin van me bepaald geen afhankelijke labiele borderliner, integendeel, juist iemand die erg op zichzelf is, een "kom niet te dichtbij want ik kan het wel alleen"-type. Dat ze in deze affaire juist wel afhankelijk is komt doordat hij haar precies geeft wat ze nodig heeft: veilige afstand, iets wat wel interessant is maar nooit te dichtbij komt. DAAR is ze afhankelijk van. In haar verdere dagelijkse leven is ze heel normaal
Tja, wat is normaal hè. . Maar ik denk wel dat je altijd - als je in dit soort ongezonde situaties/ relaties beland - snel op zelfonderzoek uit moet gaan. Waarom doe je je zelf zoiets aan? Vijf jaar is lang hoor. Iedereen loopt in z'n leven tegen patronen aan waar ie weer vanaf moet, maar dat kan volgens mij sneller. Wachten tot het moment komt waarop het echt niet meer gaat, is naar mijn idee al veel te laat. Niet dat ik het allemaal zo goed doe hoor. Maar volgens mij vergoeilijken sommige mensen bepaald gedrag voor zichzelf wat al te gemakkelijk, en dat is vooral voor henzelf vervelend, want zo groei je niet door, maar blijf je hangen.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:56:39 #169
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29929037
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:37 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Tja, wat is normaal hè. . Maar ik denk wel dat je altijd - als je in dit soort ongezonde situaties/ relaties beland - snel op zelfonderzoek uit moet gaan. Waarom doe je je zelf zoiets aan? Vijf jaar is lang hoor. Iedereen loopt in z'n leven tegen patronen aan waar ie weer vanaf moet, maar dat kan volgens mij sneller. Wachten tot het moment komt waarop het echt niet meer gaat, is naar mijn idee al veel te laat. Niet dat ik het allemaal zo goed doe hoor. Maar volgens mij vergoeilijken sommige mensen bepaald gedrag voor zichzelf wat al te gemakkelijk, en dat is vooral voor henzelf vervelend, want zo groei je niet door, maar blijf je hangen.
Jawel, dat is mooi gezegd en natuurlijk waar, maar het gaat er wel om of je in staat bent om die knop om te zetten en dat verschilt ontzettend per persoon en situatie. Sommige mensen zijn nu eenmaal veel meer geneigd de geijkte paden te blijven volgen terwijl anderen meer 'zwerven'. .
Fotoboek
pi_29929761
Ik weet niet zo goed wat precies de geijkte paden zijn in dit geval. Iedereen moet tot bepaalde inzichten komen over zichzelf om verder te komen en dat is voor niemand gemakkelijk. Het is nl. altijd confronterend.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:28:27 #171
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29930221
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:15 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik weet niet zo goed wat precies de geijkte paden zijn in dit geval. Iedereen moet tot bepaalde inzichten komen over zichzelf om verder te komen en dat is voor niemand gemakkelijk. Het is nl. altijd confronterend.
, nee hoor, er zijn voldoende mensen die rustig door het leven kachelen zonder eens in een situatie te komen dat zij de noodzaak tot zelfonderzoek en verandering tegenkomen. Anderen moeten dat wel en dat kan idd confronterend zijn...

Het geijkte/politiek correcte pad zou in dit geval zijn om uberhaupt geen relatie met die gozer aan te gaan natuurlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door keesjeislief op 24-08-2005 19:35:57 ]
Fotoboek
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:34:06 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29934802
Geen sms vandaag..het voelt als een maand

Ik vrees dat hij voor de derde keer terug is of planned terug te gaan naar Schaapje Beh
pi_29935030
schapen neuken?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:36:55 #174
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_29942709
Vivi.. in je sig staat het uitgelegd. Dus je weet waar je mee bezig bent. En daarom mag je maar blijven conditioneren van jezelf.. ?
Iemand die nooit voor zichzelf kiest zal nooit voor gekozen worden, toch?
pi_29944250
Vivi, succes ermee. Ik vond het een leuke topic om rond te hangen.
En ik hoop dat iedereen het hier bij het foute eind heeft, en dat jij je gelijk haalt.
Doe eens wild ....
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:20:03 #176
67978 HenryHill
pi_29944427
TS, laat me raden; je neemt pas adviezen aan van de mensen die de hoop om jou te helpen inmiddels hebben opgegeven.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:31:14 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29944747
Hij is raar

Ik kwam om 23.30 in de kroeg (hoi Milagro )

En hij zat daar aardig aangeschoten, beetje zenuwachtig allebei, beetje naar elkaar zwaaien, op een gegeven moment kwam er zo'n raar gesprek, hij vroeg hoe het met me was nu (wrs doelend op de "ruzie"die we hadden gehad) .

Ik zei vrolijk "goed hoor "

Werd ie een soort gepikeerd; "Ja, het gaat ook altijd maar goed met jou, je bent ook altijd zo onbegripvol! (???????) en ja, ik ben een eikel etc etc"

Ik vroeg wat hij bedoelde maar hij zei "houd er maar over op" Toen gaf hij me en kus en ging naar huis.

Aandacht tekort ofzo?

Ik heb hem een sms gestuurd: "zodra jij het aandurft om ECHT met mij te praten, zal je zien dat ik wel begrijp...ik kan niet altijd je hand blijven vasthouden, en niets wat waardevol is is gratis, truste."

Ik snap er niks van eerlijk gezegd
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:34:39 #178
67978 HenryHill
pi_29944841
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:31 schreef Vivi het volgende:
Ik snap er niks van eerlijk gezegd
En maar blijven denken, en malen, en "wat zou er nu bij hem door het hoofd gaan"...

Goedzo, weer een puntje voor hem.
't Is wel een slick motherfucker, dat moet ik hem nageven...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:38:56 #179
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_29944951
Jahaa...dan reageer je weer vrolijk, én dan raakt meneer in de war... vervolgens slaat híj zichzelf weer voor zijn koppie.....

Laat me raden.. Jij bent aan het duwen, hopend met als resultaat dat hij weer gaat trekken...
Jij begrijpt het volgens mij heel goed...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:41:13 #180
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_29945012
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef Woessssj het volgende:
met als resultaat dat hij weer aan zijn trekken gaat komen...
Edit. Excuus.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:42:50 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29945050
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:34 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En maar blijven denken, en malen, en "wat zou er nu bij hem door het hoofd gaan"...

Goedzo, weer een puntje voor hem.
't Is wel een slick motherfucker, dat moet ik hem nageven...
Idd ja.

Snap JIJ het?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:48:36 #182
67978 HenryHill
pi_29945166
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Idd ja.

Snap JIJ het?
Duh. Jij kickt op drama, en hij weet het.

Wat doe je ermee, nog een tijdje doorgaan met je emoties aanwakkeren, of voor een andere, saaie lul kiezen waar je niks mee kan?

Ik heb geen idee, kies jij maar.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:03:25 #183
11102 knep
Mountainfreak
pi_29945390
quote:
Ff die poll invullen morgen doorlezen plus reageren .

verkapte teeveepee dus
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:03:23 #184
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29946077
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:36 schreef Woessssj het volgende:
Vivi.. in je sig staat het uitgelegd. Dus je weet waar je mee bezig bent. En daarom mag je maar blijven conditioneren van jezelf.. ?
Iemand die nooit voor zichzelf kiest zal nooit voor gekozen worden, toch?
Quod me nutruit, me destruit

Je bent de eerste die het opvalt, hulde
pi_29948356
quote:

Aandacht tekort ofzo?
Gut, hoor wie het zegt.
pi_29951628
Damn. Er staat me vaag iets bij van een V&H-reeks, is dit de reïncarnatie daarvan of is de TS nog steeds zo aandachtsgestoord en hopeloos?
pi_29951716
quote:

Ik heb hem een sms gestuurd: "zodra jij het aandurft om ECHT met mij te praten, zal je zien dat ik wel begrijp...ik kan niet altijd je hand blijven vasthouden, en niets wat waardevol is is gratis, truste."
Christus! Als man zijnde zou ik op zulke sms-jes flink afknappen
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:32:25 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29952195
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef Ripley het volgende:

Christus! Als man zijnde zou ik op zulke sms-jes flink afknappen
Dat, of denken 'Even een leuk verhaaltje verzinnen en ik kan haar weer paaien met een natte vinger wanneer het mij uitkomt'.
Henk opteert denk ik voor het tweede...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:55:55 #189
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_29952878
Woow.. ik heb trouwens een beginnetje gemaakt in de eerder verschenen versies. Al vanaf dag 1 worden er spelletjes gespeeld, my gosh... -na een wilde nacht tegen hem zeggen dat je niet zo verliefd bent ( terwijl je het wél bent) En het dan raar vinden dat hij ook niet zegt dat hij verliefd is-

Heb je wel in de gaten dat hoe hij reageert op jou, dus een tegenreactie is van jouw eigen gedrag?

Door jou eigen onzuivere gedrag heb je deze situatie gemaakt zoals hij nu is. Alleen om hem aan je te binden.
Ik vind dat je je erg weinig inleeft in Henk hoor.. Ik denk dat deze jongen in den beginne erg wég van je was. Maar jij hebt hem zélf bindingsangstig gemaakt, ook al in het begin, door onzeker te gaan konkelen en tactiekjes te gebruiken. Je trapt in je eigen patronen lijkt het wel..

Uiteindelijk kies jij steeds weer voor deze veilige middenweg. Waarom accepteer je dat niet van jezelf? En blijf je erover klagen? Je hebt deze veilige weg zelf gecreeërd imo. En als hier dan duidelijk word dát je er toch niet zelf iets aan gaat veranderen, dan verander je in een 10-jarige dat haar zin niet krijgt en dat alléén maar "jamaar jamaar" roept.

Denk je eigenlijk zelf dat dit ooit gaat werken?

donderdag 25 augustus 2005 @ 13:14:51 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29953517
Er zijn wel momenten geweest dat ik wel eerlijk voor mijn gevoelens ben uitgekomen hoor

Niet dat dat hielp btw.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:18:16 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29953642
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Vivi het volgende:
Er zijn wel momenten geweest dat ik wel eerlijk voor mijn gevoelens ben uitgekomen hoor

Niet dat dat hielp btw.
Is nu dan eindelijk niet het moment gekomen om eerlijk tegen jezelf te zeggen dat dit niet gaat werken en dat het eeuwig zonde is je leven in de wacht te zetten voor een man?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:26:11 #192
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_29953923
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Vivi het volgende:

Niet dat dat hielp btw.
Nee, natuurlijk niet.
Hoe komt het voor de ander over als je eerst zegt dat je niet verliefd bent, een maand later van wél en vervolgens tóch weer doorgaat met spelletjes op het veilige vlak te spelen (omdat jij denkt dat je daarmee iemand aan je bindt) Zou ik behoorlijk verwarrend vinden en op lange termijn me niet vertrouwd bij voelen.

Als dit al een jaar zo gaat, dan ben jij je geloofwaardigheid behoorlijk kwijt en ga je die ook niet meer terugkrijgen. Jij bent steeds aan het schuiven en taktiekjes aan het toepassen om dit recht te zetten.

Gaat niet werken Vivi..
pi_29954297
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:

Is nu dan eindelijk niet het moment gekomen om eerlijk tegen jezelf te zeggen dat dit niet gaat werken en dat het eeuwig zonde is je leven in de wacht te zetten voor een man?
de liefde geeft pas op als ze is opgebrand...

ik denk dat er niet veel vrouwen in vivi's plaats de moed zouden vinden om zoiets op te geven ... een vent waar je verliefd op bent die je graag heeft, knuffelt en nog zo veel meer ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29954353
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik denk dat er niet veel vrouwen in vivi's plaats de moed zouden vinden om zoiets op te geven ... een vent waar je verliefd op bent die je graag heeft, knuffelt en nog zo veel meer ...
Een vent die je neukt als het hem uitkomt en verder niet voor je kiest. Ja, dnek inderdaad dat bijna elke vrouw daar tijden achteraan zou blijven lopen tegen beter weten in
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:40:23 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29954462
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:

Ik hoop toch wel dat het grote deel van de vrouwen na een jaar toch wel het inzicht hebben ontwikkeld dat er niets meer inzit dan dat.

Leuke dingen, daar niet van, maar killing als je daarin blijft hangen, terwijl het overduidelijk is dat het daar bij blijft.
pi_29955368
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef Copycat het volgende:

Ik hoop toch wel dat het grote deel van de vrouwen na een jaar toch wel het inzicht hebben ontwikkeld dat er niets meer inzit dan dat.
daar ben ik nog niet zo zeker van, zelfs op mijn werk ken ik al voorbeelden van zowel mannelijke als vrouwelijke collega's die al oh zo lang een oogje op een andere collega hebben , dat zijn histories van jààààren, hoe het afloopt, only God knows ...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:16:48 #197
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_29955749
Een oogje óp hebben vind ik wat anders dan het een jaar al proberen dmv afstoten en trekken en duwen en klagen en het dan nóg niet inzien.
pi_29955805
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:16 schreef Woessssj het volgende:
Een oogje óp hebben vind ik wat anders dan het een jaar al proberen dmv afstoten en trekken en duwen en klagen en het dan nóg niet inzien.
push and pull-games zijn niet vreemd aan een oogje hebben op iemand
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:19:20 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29955847
Wat Woessssj zegt.
Of zijn die vrienden/kennissen/collega's van je ook zo desperaat, dat ze oogkleppen op hebben voor wat er nog meer aan leuks rondloopt op deze aardkloot, petitlapin?
pi_29955914
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
Wat Woessssj zegt.
Of zijn die vrienden/kennissen/collega's van je ook zo desperaat, dat ze oogkleppen op hebben voor wat er nog meer aan leuks rondloopt op deze aardkloot, petitlapin?
dat lijkt me een inherent KUTbijverschijnsel aan verliefde gevoelens, ja

af te keuren gedrag, maar menselijk, en je leert het met de leeftijd verdorie niet af, heb ik de indruk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')