mwoah ik vind dat je flink wat weg boehoet, hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:00 schreef Vivi het volgende:
Ja Ik heb het recht op medeleven toch wel verbruid ondertussen?
Ben niet gespeend van zelf kennis hoor
Maar dat ik de ridiculiteit van mijn eigen gedrag inzie en er de spot mee drijf sluit natuurlijk niet uit dat ik er echt wel oprecht verdrietig om ben dat ik Henkie niet daadwerkelijk voor me kan winnen.
Maar zoals ik al zei; ik ben geen "Boehoehh-tiepje"
Geeft niets, kijk er nog eens gewoon nuchter naar, zonder fok!, misschien met vrijblijvende hulp van GGZ. De geschreven details lijken triviaal bij de echte problemen die onderhuids misschien wel elke keer voor die blokkering zorgen. Geeft niets, zolang je maar onderkent dat ze er zijn en dat je er iets mee doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil hem wel en we neuken maar eens per maand. En verder ben ik niet ordinair. Dramatisch, aandachsgeil..okee. Maar niet ordinair.
Maar ik BEN gewoon superieur hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geeft niets, kijk er nog eens gewoon nuchter naar, zonder fok!, misschien met vrijblijvende hulp van GGZ. De geschreven details lijken triviaal bij de echte problemen die onderhuids misschien wel elke keer voor die blokkering zorgen. Geeft niets, zolang je maar onderkent dat ze er zijn en dat je er iets mee doet.
Die fase is voor mij momenteel ook belangrijk, zij het in een ander licht.
Ik ben superieurderquote:
Als jij al zo superieur bent; hoe superieur is henk dan wel niet als ie t voor mekaar krijgt dat als ie geen zin heeft om zichzelf te rukken er even een blonde slet komt opdraven om hem van zijn zaad af te helpen.quote:
succesquote:
Waarom? Ik zeg gewoon waar het op staat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Vivi het volgende:
Nounou zeg...ga je mond es spoelen met groene zeep
hoeveel en hoe vaak moet je datzelfde ei dan kwijt?quote:
Whaha; wat denk je dat zijn gevoelens zijn op het moment dat je hem tevreden stelt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Vivi het volgende:
Het klinkt zo weinig romantisch en obsessief
Nou, hij zegt altijd "Ahhh"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Whaha; wat denk je dat zijn gevoelens zijn op het moment dat je hem tevreden stelt?
ja en er dan weer bij iedereen die je 'kent' over doorzagen en jammeren "waarom wil hij me nou niet................... hij zegt dit en hij doet dat, en dat doe je toch niet als je niets geeft om die ander? toch toch toch? zeg nou, wat ik horen wil, kom op nou, toe toe zeg het... ogh wat ben ik toch zwak.. ik weet het ik weet het maar hij is zo lekker en gisteren in de kroeg en laatst in de kroeg, en dadelijk in de kroeg en hij en ik en wij, en en en en "quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef Vivi het volgende:
Ok, ik ga wel weer wat problemen meemaken dan![]()
Doe maar wel, als dit een uitlaatklep is..quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Doe maar wel, als dit een uitlaatklep is..
Kerel, wat doe je!?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:50 schreef Tarot het volgende:
En kun je mij antwoord geven op één andere vraag?
Waar geef je de voorkeur aan: De hardere opstelling zoals die van milagro, of de meer geitenwollen-sokken achtige woordenbrei zoals die van mij?
Je hebt gelijk, maar soms heb ik gewoon een baldadige bui en ik zie ook wel dat het pathetische gehalte van mijn posts en gedrag groot is, en niets beter dan het relativerend vermogen van wat zelfspot.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:50 schreef Tarot het volgende:
Vivi, als je op een gegeven moment zelf niet meer serieus reageert in je eigen drama-topic, is het moeilijk voor anderen om ook serieus te blijven. En je ontwijkt daarmee ook het probleem. Zoek de antwoorden op je gevoel in jezelf... niet bij anderen. Daar moet je echt de tijd voor nemen, niet één dagje.
Hem 1 maand niet zien, wordt echt moeilijk, want dat zou in praktijk inhouden dat ik dus niet meer uit kan gaan, en ik ben te onrustig om thuis te zitten. Ik zou het wel willen, maar als ik eerlijk ben alleen maar om te kijken hoelang HIJ geen contact op neemt.quote:Daarnaast krijg ik het idee dat je energie haalt uit reacties van mensen die jouw gedrag afkraken. Dat herken ik van mezelf in een ander topic... Waar mensen keihard op je proberen in te hakken over wat je moet doen, wil je jouw eigen waarheid bevestigen door je niet van je stuk te laten brengen. Daarom zou ik je willen aanraden te stoppen met jezelf verdedigen ... hier op het forum en bij je vrienden. En gewoon de oplossingen meer in jezelf te zoeken.
Oplossingen op vragen zoals:
1) "Ben ik bereid hem 1 maand niet te zien, om mn gedachten op orde te krijgen?"
2) "Tot wanneer hou ik dit vol?" (probeer een datum te visualiseren)
3) "Wat wil ik nog meer in het leven behalve een relatie Henk?"
(nogmaals ... niet gelijk beantwoorden, maar neem er de tijd voor)
Ik moet erg lachen om Milagro (niet uitlachen maar lachen dusquote:En kun je mij antwoord geven op één andere vraag?
Waar geef je de voorkeur aan: De hardere opstelling zoals die van milagro, of de meer geitenwollen-sokken achtige woordenbrei zoals die van mij?
Luister, ik kan wel keuzes maken maar het probleem is dat ik niet kan handelen dat anderen zich niet bij mijn keuzes neerleggen. Als in: Ik kies jou en jij hebt dat maar te accepteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:01 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kerel, wat doe je!?!
Je gaat TS toch niet vragen keuzes te maken...
Heel treffend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef Vivi het volgende:
Hem 1 maand niet zien, wordt echt moeilijk, want dat zou in praktijk inhouden dat ik dus niet meer uit kan gaan, en ik ben te onrustig om thuis te zitten. Ik zou het wel willen, maar als ik eerlijk ben alleen maar om te kijken hoelang HIJ geen contact op neemt.
[..]
Als zou je dit nog 100 posts volhouden. Ik heb nog nooit vol overtuiging op iemand willen reageren op iemand zoals Milagro dat doet. Het is volgens mij geen constructieve houding. (sorry milagro dat ik achter je rug om praatquote:Ik moet erg lachen om Milagro (niet uitlachen maar lachen dus) en ze zegt hele zinnige dingen, maar jij zegt weer andere dingen, en ik voel me iets serieuzer genomen door jou (wat niet aan Milagro ligt maar hoogstwrs aan het feit dat jij de vorige 4 topics niet hebt hoeven doorworstelen) dus allebei zinvol en gewaardeerd
Het is naar mijn mening maar de vraag of hij het niet *wil* verzilveren. Het is typischerwijze zo dat neiging tot narcisme/extreme romantiek bij mannen en vrouwen een verschillende uitwerking hebben, gekoppeld aan hun traditionele rollen (mannen als rokkenjagers, vrouwen als 'verzorgsters', forgive me for being so superficial).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat dit precies samenvat wat ik onderbewust voel, maar nu ik het zwart op wit zie staanmet het verschil dat IK het ondertussen wel graag wil verzilveren, en hij niet.
Ah, okquote:En Henkie is een schuilnaam uiteraard
Natuurlijk vind jij dit een interessante post, want hier kun je jezelf weer wat hoop uit aanpratenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:15 schreef Vivi het volgende:
Interessante post, met name de stukjes over de "ideale afsluiting" van de nacht (klopt als een bus...ook al blijf ik WEL de hele nacht dan zorg ik nog dat ik 's ochtends vroeg vertrek want ik verheug me dan al weer op de spanning van als we elkaar voor het eerst weer zien. wrs bij het uitgaan, en elkaar tussendoor niet meer hebben gesproken na de sex etc.
Met dat "prinsesje' bedoel ik btw dat hij me nogal high maintenance vind (of iig vond, hij kent me nu wel iets beter hoop ik).
Je komt helemaal niet aanmatigend over, maar juist erg verhelderend
Maar jij herkent dit dus mag ik hieruit destilleren?
Het gaat niet vanzelf ... ben je zo verslaafd aan uitgaan, dat je niet 1 maand zonder kan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef Vivi het volgende:
Dan moet ik dus naar een andere plaats om te gaan stappen en dat is nogal veel gedoe aangezien ik geen auto heb. We wonen niet allemaal in Amsterdam, waar ik woon is het aantal uitgaansgelegenheden nogal beperkt.
Nou, als je de post goed interpreteert zou je juist het tegenovergestelde moeten concluderen zou ik zeggen, een relatie tussen twee mensen met de intenties en van een intensiteit als ik beschreef zal namelijk nooit stabiel zijn en altijd doorspekt zijn met energievretende spelletjes op het emotionele vlak. Tenzij ze allebei in staat zijn om controle te krijgen over hun narcistische neigingen, maar die kans is 0,0 ben ik bang.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Natuurlijk vind jij dit een interessante post, want hier kun je jezelf weer wat hoop uit aanpraten
Het stadium van analyseren is voorbij hoor... er mag nu eigenlijk wel een plan geformuleerd worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:03 schreef keesjeislief het volgende:
Nou, als je de post goed interpreteert zou je juist het tegenovergestelde moeten concluderen .... maar die kans is 0,0 ben ik bang..
Ach, ik heb in ieder geval het idee van wel en schrijf op wat ik ervan vind met mijn ervaringen in het achterhoofd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:15 schreef Vivi het volgende:
Interessante post, met name de stukjes over de "ideale afsluiting" van de nacht (klopt als een bus...ook al blijf ik WEL de hele nacht dan zorg ik nog dat ik 's ochtends vroeg vertrek want ik verheug me dan al weer op de spanning van als we elkaar voor het eerst weer zien. wrs bij het uitgaan, en elkaar tussendoor niet meer hebben gesproken na de sex etc.
Met dat "prinsesje' bedoel ik btw dat hij me nogal high maintenance vind (of iig vond, hij kent me nu wel iets beter hoop ik).
Je komt helemaal niet aanmatigend over, maar juist erg verhelderend
Maar jij herkent dit dus mag ik hieruit destilleren?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef Tarot het volgende:
[..]
Het stadium van analyseren is voorbij hoor... er mag nu eigenlijk wel een plan geformuleerd worden.
Het bouwen van een oplossing bestaat uit een aantal basis-fasen:
Business Study (kijken of iets haalbaar is)
Analyse & Design (kijken op welke manier dit het beste kan worden uitgevoerd)
Uitvoering (zo goed mogelijk het design in de praktijk brengen)
Ik ga ervanuit dat ze hier komt voor oplossingen, niet puur en alleen als bezigheids-therapie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:15 schreef keesjeislief het volgende:
Psst, denk je dat Vivi gered wil worden?
jezus, joh, ze verdient gewoon een natte washand in d'r smoeltje, hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef Tarot het volgende:
[..]
Het stadium van analyseren is voorbij hoor... er mag nu eigenlijk wel een plan geformuleerd worden.
Het bouwen van een oplossing bestaat uit een aantal basis-fasen:
Business Study (kijken of iets haalbaar is)
Analyse & Design (kijken op welke manier dit het beste kan worden uitgevoerd)
Uitvoering (zo goed mogelijk het design in de praktijk brengen)
dag, Viviquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Vivi het volgende:
Ja maar ik WIL wel een oplossing maar dan meer op de manier hoe ik hem definitief kan strikken zeg maar![]()
Ja, dahag. Jij bent echt malle eppie geloof ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Vivi het volgende:
Ja maar ik WIL wel een oplossing maar dan meer op de manier hoe ik hem definitief kan strikken zeg maar![]()
Wat een onzin. Als ik iemand niet leuk genoeg vind, vind ik diegene niet leuk genoeg. Ook niet als diegene heel erg zijn best gaat zitten doen. Sterker nog, dann wordt diegene onaantrekkelijker voor me.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Vivi het volgende:
IEDEREEN is te krijgen....de enige vraag die je moet stellen is: Is diegene het waard? Want ja, het kan lang duren en een hoop moeite kosten, en soms is het dang makkelijker om voor iets/iemand anders te gaan
Ja weet ik. Nou ja, beter zo dan een grijs muisjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dahag. Jij bent echt malle eppie geloof ik.
En dat is dus precies de reden dat het niet werkt, gezien zijn karakter.quote:Je hebt je zelf op een presenteerblaadje aangeboden.
Ja, maar het vreemde is dus wel dat hij altijd zegt dat ik de leukste ben, de mooiste, de liefstequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als ik iemand niet leuk genoeg vind, vind ik diegene niet leuk genoeg. Ook niet als diegene heel erg zijn best gaat zitten doen. Sterker nog, dann wordt diegene onaantrekkelijker voor me.
Bovendien: waarom zou je bij iemand willen zijn die je moet overtuigen dat je best wel leuk genoeg bent? Dat is je zelf in een afhankelijke en kwetsbare positie stellen.
Iemand gaat voor mij of niet en andersom ook. Tuurlijk kan je het best soms even aankijken, maar dit duurt al tijden en hij is duidelijk zat.
Welk deel van "hij moet je niet" begrijp je eigenlijk niet? En vind je hem echt zo leuk, of is het alleen maar omdat je hem niet kan krijgen?
geobsedeerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef Joene het volgende:
Je bent echt helemaal compleet geobserdeerd door die gast
Nee, de reden is dat ie jou niet leuk genoeg vindt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja weet ik. Nou ja, beter zo dan een grijs muisje
[..]
En dat is dus precies de reden dat het niet werkt, gezien zijn karakter.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:22 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze hier komt voor oplossingen, niet puur en alleen als bezigheids-therapie.
Misschien moet ik het even direct vragen:
Vivi, is dit een uitlaatklep... of zoek je nu al een jaar naar die ene oplossing,
die niemand maar lijkt te bieden?
Heb je m'n post goed gelezen? Ben je het niet met me eens dat het je allang niet meer om hem gaat maar om het beeld dat jij van hem hebt en de utopische relatie met hem die door je hoofd blijft spoken maar die op geen enkel rationeel feit gebaseerd is (dus buiten jouw en zijn gevoelens)? Je jaagt een spookbeeld na dat je zelf gecreeerd hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Vivi het volgende:
IEDEREEN is te krijgen....de enige vraag die je moet stellen is: Is diegene het waard? Want ja, het kan lang duren en een hoop moeite kosten, en soms is het dan makkelijker om voor iets/iemand anders te gaan
Verliefdheid is gewoon een psychologische reactie die gebaseerd is op 4 simpele principes:
1 -- mensen worden onbewust afhankelijk op diegenen die voorzien in hun emotionele behoeftes
2-->mensen zijn het meest aangetrokken tot anderen die emotioneel onafhankelijk overkomen
3--> je wilt wat je niet (lijkt te kunnen) hebben
4-->mensen nemen bewuste beslissingen op basis van irrationele gevoelens, en verdedigen die beslissingen met redenen die aannemelijk klinken.
Stap 1 is al genomen, gezien de reactie als ik tijdelijk sterk in mijn schoenen sta en stap 2 en 3 schijn uit te stralen, nu nog consequent blijven
Maar hij is het waard
waarschijnlijk wel. Maar ook: niet te vertrouwen, niet genoeg geinteresseerd en slecht in bed (volgens jou dan)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef Vivi het volgende:
Dus hij IS helemaal niet sexy, breed ontwikkeld (in beide zinnen des woords) intelligent en spitsvondig?
![]()
![]()
(Ok, laatste post) Ja maar Vivi, het is een contradictio in terminis. Jij neemt afstand -> hij zoekt weer contact -> jij komt, hoe voorzichtig en dramatisch gespeeld ook, weer dichterbij -> uitdaging is niet groot genoeg voor hem -> hij forceert de boel met andere vrouwen -> jij neemt afstand...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar het vreemde is dus wel dat hij altijd zegt dat ik de leukste ben, de mooiste, de liefste
En nogmaals, ik moet juist eens ophouden met hem proberen te overtuigen...want ik denk dat het daarop spaak loopt, de uitdaging is niet groot genoeg. In het verleden bleek ook al dat zodra ik afstand neem hij WEL contact zoekt.
En ja, ik vind hem echt leuk, ik ben wel gek maar ook weeer niet ZO gek dat ik zoveel moeite doe voor de eerste de beste sukkel
Jawel, althans die 'hij' ik is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef Vivi het volgende:
Dus hij IS helemaal niet sexy, breed ontwikkeld (in beide zinnen des woords) intelligent en spitsvondig?
![]()
![]()
Hij is niet slecht in bed en dat probleempje is geen probleempje meerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel. Maar ook: niet te vertrouwen, niet genoeg geinteresseerd en slecht in bed (volgens jou dan)
Nee, hij is een psychisch wankele lamlul die te vaak dronken is en zo stoer is dat ie zichzelf opvreet van de zenuwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef Vivi het volgende:
![]()
![]()
Ja maar, hij zal toch ook wel een keer moe worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:12 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
(Ok, laatste post) Ja maar Vivi, het is een contradictio in terminis. Jij neemt afstand -> hij zoekt weer contact -> jij komt, hoe voorzichtig en dramatisch gespeeld ook, weer dichterbij -> uitdaging is niet groot genoeg voor hem -> hij forceert de boel met andere vrouwen -> jij neemt afstand...
Zeg, je hebt het wel over mijn schatje hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee, hij is een psychisch wankele lamlul die te vaak dronken is en zo stoer is dat ie zichzelf opvreet van de zenuwen.. Oh ja, en niet kan neuken, had ik al eerder begrepen. Ik zou trouwen met hem
![]()
.
Nee. Net zoals jij dat maar niet wordt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar, hij zal toch ook wel een keer moe worden?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jawel, althans die 'hij' ik is.![]()
Is dat Nederlands?
quote:breed ontwikkeld
Er IS een toekomstquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee. Net zoals jij dat maar niet wordt..
Ik geef alleen maar alle objectieve redenen aan waarom Henk absoluut de gozer van je leven is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeg, je hebt het wel over mijn schatje hoor
Hahaha, ok, you win, ik ga naar huis.quote:
Dat zei ik toch alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:18 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar alle objectieve redenen aan waarom Henk absoluut de gozer van je leven is..
Tja, wat is normaal hè.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:00 schreef thaleia het volgende:
Overigens is ook die vriendin van me bepaald geen afhankelijke labiele borderliner, integendeel, juist iemand die erg op zichzelf is, een "kom niet te dichtbij want ik kan het wel alleen"-type. Dat ze in deze affaire juist wel afhankelijk is komt doordat hij haar precies geeft wat ze nodig heeft: veilige afstand, iets wat wel interessant is maar nooit te dichtbij komt. DAAR is ze afhankelijk van. In haar verdere dagelijkse leven is ze heel normaal
Jawel, dat is mooi gezegd en natuurlijk waar, maar het gaat er wel om of je in staat bent om die knop om te zetten en dat verschilt ontzettend per persoon en situatie. Sommige mensen zijn nu eenmaal veel meer geneigd de geijkte paden te blijven volgen terwijl anderen meer 'zwerven'.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:37 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Tja, wat is normaal hè.. Maar ik denk wel dat je altijd - als je in dit soort ongezonde situaties/ relaties beland - snel op zelfonderzoek uit moet gaan. Waarom doe je je zelf zoiets aan? Vijf jaar is lang hoor. Iedereen loopt in z'n leven tegen patronen aan waar ie weer vanaf moet, maar dat kan volgens mij sneller. Wachten tot het moment komt waarop het echt niet meer gaat, is naar mijn idee al veel te laat. Niet dat ik het allemaal zo goed doe hoor. Maar volgens mij vergoeilijken sommige mensen bepaald gedrag voor zichzelf wat al te gemakkelijk, en dat is vooral voor henzelf vervelend, want zo groei je niet door, maar blijf je hangen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:15 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik weet niet zo goed wat precies de geijkte paden zijn in dit geval. Iedereen moet tot bepaalde inzichten komen over zichzelf om verder te komen en dat is voor niemand gemakkelijk. Het is nl. altijd confronterend.
En maar blijven denken, en malen, en "wat zou er nu bij hem door het hoofd gaan"...quote:
Edit. Excuus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef Woessssj het volgende:
met als resultaat dat hij weer aan zijn trekken gaat komen...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:34 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En maar blijven denken, en malen, en "wat zou er nu bij hem door het hoofd gaan"...
Goedzo, weer een puntje voor hem.
't Is wel een slick motherfucker, dat moet ik hem nageven...
Duh. Jij kickt op drama, en hij weet het.quote:
Ff die poll invullen morgen doorlezen plus reagerenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:14 schreef Tobbes het volgende:
Poll: Ik volg dit topic omdat:ik de TS graag wil helpen. Het vermakelijke kost is. Ervaringen die ik lees te gebruiken zijn vraag ik me ook af.
Tussenstand:
[afbeelding]
Quod me nutruit, me destruitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:36 schreef Woessssj het volgende:
Vivi.. in je sig staat het uitgelegd. Dus je weet waar je mee bezig bent. En daarom mag je maar blijven conditioneren van jezelf.. ?
Iemand die nooit voor zichzelf kiest zal nooit voor gekozen worden, toch?
Christus! Als man zijnde zou ik op zulke sms-jes flink afknappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:31 schreef Vivi het volgende:
Ik heb hem een sms gestuurd: "zodra jij het aandurft om ECHT met mij te praten, zal je zien dat ik wel begrijp...ik kan niet altijd je hand blijven vasthouden, en niets wat waardevol is is gratis, truste."
Dat, of denken 'Even een leuk verhaaltje verzinnen en ik kan haar weer paaien met een natte vinger wanneer het mij uitkomt'.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef Ripley het volgende:
Christus! Als man zijnde zou ik op zulke sms-jes flink afknappen
Is nu dan eindelijk niet het moment gekomen om eerlijk tegen jezelf te zeggen dat dit niet gaat werken en dat het eeuwig zonde is je leven in de wacht te zetten voor een man?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Vivi het volgende:
Er zijn wel momenten geweest dat ik wel eerlijk voor mijn gevoelens ben uitgekomen hoor
Niet dat dat hielp btw.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Vivi het volgende:
Er zijn wel momenten geweest dat ik wel eerlijk voor mijn gevoelens ben uitgekomen hoor
Niet dat dat hielp btw.
de liefde geeft pas op als ze is opgebrand...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
Is nu dan eindelijk niet het moment gekomen om eerlijk tegen jezelf te zeggen dat dit niet gaat werken en dat het eeuwig zonde is je leven in de wacht te zetten voor een man?
Een vent die je neukt als het hem uitkomt en verder niet voor je kiest. Ja, dnek inderdaad dat bijna elke vrouw daar tijden achteraan zou blijven lopen tegen beter weten inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de liefde geeft pas op als ze is opgebrand...
ik denk dat er niet veel vrouwen in vivi's plaats de moed zouden vinden om zoiets op te geven ... een vent waar je verliefd op bent die je graag heeft, knuffelt en nog zo veel meer ...
Ik hoop toch wel dat het grote deel van de vrouwen na een jaar toch wel het inzicht hebben ontwikkeld dat er niets meer inzit dan dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:
de liefde geeft pas op als ze is opgebrand...
ik denk dat er niet veel vrouwen in vivi's plaats de moed zouden vinden om zoiets op te geven ... een vent waar je verliefd op bent die je graag heeft, knuffelt en nog zo veel meer ...
daar ben ik nog niet zo zeker van, zelfs op mijn werk ken ik al voorbeelden van zowel mannelijke als vrouwelijke collega's die al oh zo lang een oogje op een andere collega hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop toch wel dat het grote deel van de vrouwen na een jaar toch wel het inzicht hebben ontwikkeld dat er niets meer inzit dan dat.
push and pull-games zijn niet vreemd aan een oogje hebben op iemandquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:16 schreef Woessssj het volgende:
Een oogje óp hebben vind ik wat anders dan het een jaar al proberen dmv afstoten en trekken en duwen en klagen en het dan nóg niet inzien.
dat lijkt me een inherent KUTbijverschijnsel aan verliefde gevoelens, jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
Wat Woessssj zegt.
Of zijn die vrienden/kennissen/collega's van je ook zo desperaat, dat ze oogkleppen op hebben voor wat er nog meer aan leuks rondloopt op deze aardkloot, petitlapin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |