mwoah ik vind dat je flink wat weg boehoet, hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:00 schreef Vivi het volgende:
Ja Ik heb het recht op medeleven toch wel verbruid ondertussen?
Ben niet gespeend van zelf kennis hoor
Maar dat ik de ridiculiteit van mijn eigen gedrag inzie en er de spot mee drijf sluit natuurlijk niet uit dat ik er echt wel oprecht verdrietig om ben dat ik Henkie niet daadwerkelijk voor me kan winnen.
Maar zoals ik al zei; ik ben geen "Boehoehh-tiepje"
Geeft niets, kijk er nog eens gewoon nuchter naar, zonder fok!, misschien met vrijblijvende hulp van GGZ. De geschreven details lijken triviaal bij de echte problemen die onderhuids misschien wel elke keer voor die blokkering zorgen. Geeft niets, zolang je maar onderkent dat ze er zijn en dat je er iets mee doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil hem wel en we neuken maar eens per maand. En verder ben ik niet ordinair. Dramatisch, aandachsgeil..okee. Maar niet ordinair.
Maar ik BEN gewoon superieur hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geeft niets, kijk er nog eens gewoon nuchter naar, zonder fok!, misschien met vrijblijvende hulp van GGZ. De geschreven details lijken triviaal bij de echte problemen die onderhuids misschien wel elke keer voor die blokkering zorgen. Geeft niets, zolang je maar onderkent dat ze er zijn en dat je er iets mee doet.
Die fase is voor mij momenteel ook belangrijk, zij het in een ander licht.
Ik ben superieurderquote:
Als jij al zo superieur bent; hoe superieur is henk dan wel niet als ie t voor mekaar krijgt dat als ie geen zin heeft om zichzelf te rukken er even een blonde slet komt opdraven om hem van zijn zaad af te helpen.quote:
succesquote:
Waarom? Ik zeg gewoon waar het op staat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Vivi het volgende:
Nounou zeg...ga je mond es spoelen met groene zeep
hoeveel en hoe vaak moet je datzelfde ei dan kwijt?quote:
Whaha; wat denk je dat zijn gevoelens zijn op het moment dat je hem tevreden stelt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Vivi het volgende:
Het klinkt zo weinig romantisch en obsessief
Nou, hij zegt altijd "Ahhh"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Whaha; wat denk je dat zijn gevoelens zijn op het moment dat je hem tevreden stelt?
ja en er dan weer bij iedereen die je 'kent' over doorzagen en jammeren "waarom wil hij me nou niet................... hij zegt dit en hij doet dat, en dat doe je toch niet als je niets geeft om die ander? toch toch toch? zeg nou, wat ik horen wil, kom op nou, toe toe zeg het... ogh wat ben ik toch zwak.. ik weet het ik weet het maar hij is zo lekker en gisteren in de kroeg en laatst in de kroeg, en dadelijk in de kroeg en hij en ik en wij, en en en en "quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef Vivi het volgende:
Ok, ik ga wel weer wat problemen meemaken dan![]()
Doe maar wel, als dit een uitlaatklep is..quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Doe maar wel, als dit een uitlaatklep is..
Kerel, wat doe je!?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:50 schreef Tarot het volgende:
En kun je mij antwoord geven op één andere vraag?
Waar geef je de voorkeur aan: De hardere opstelling zoals die van milagro, of de meer geitenwollen-sokken achtige woordenbrei zoals die van mij?
Je hebt gelijk, maar soms heb ik gewoon een baldadige bui en ik zie ook wel dat het pathetische gehalte van mijn posts en gedrag groot is, en niets beter dan het relativerend vermogen van wat zelfspot.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:50 schreef Tarot het volgende:
Vivi, als je op een gegeven moment zelf niet meer serieus reageert in je eigen drama-topic, is het moeilijk voor anderen om ook serieus te blijven. En je ontwijkt daarmee ook het probleem. Zoek de antwoorden op je gevoel in jezelf... niet bij anderen. Daar moet je echt de tijd voor nemen, niet één dagje.
Hem 1 maand niet zien, wordt echt moeilijk, want dat zou in praktijk inhouden dat ik dus niet meer uit kan gaan, en ik ben te onrustig om thuis te zitten. Ik zou het wel willen, maar als ik eerlijk ben alleen maar om te kijken hoelang HIJ geen contact op neemt.quote:Daarnaast krijg ik het idee dat je energie haalt uit reacties van mensen die jouw gedrag afkraken. Dat herken ik van mezelf in een ander topic... Waar mensen keihard op je proberen in te hakken over wat je moet doen, wil je jouw eigen waarheid bevestigen door je niet van je stuk te laten brengen. Daarom zou ik je willen aanraden te stoppen met jezelf verdedigen ... hier op het forum en bij je vrienden. En gewoon de oplossingen meer in jezelf te zoeken.
Oplossingen op vragen zoals:
1) "Ben ik bereid hem 1 maand niet te zien, om mn gedachten op orde te krijgen?"
2) "Tot wanneer hou ik dit vol?" (probeer een datum te visualiseren)
3) "Wat wil ik nog meer in het leven behalve een relatie Henk?"
(nogmaals ... niet gelijk beantwoorden, maar neem er de tijd voor)
Ik moet erg lachen om Milagro (niet uitlachen maar lachen dusquote:En kun je mij antwoord geven op één andere vraag?
Waar geef je de voorkeur aan: De hardere opstelling zoals die van milagro, of de meer geitenwollen-sokken achtige woordenbrei zoals die van mij?
Luister, ik kan wel keuzes maken maar het probleem is dat ik niet kan handelen dat anderen zich niet bij mijn keuzes neerleggen. Als in: Ik kies jou en jij hebt dat maar te accepteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:01 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kerel, wat doe je!?!
Je gaat TS toch niet vragen keuzes te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |