oei, nu komen al die 16jarige PUBmeisjes ineens verkapt posten hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:19 schreef freddygonzales het volgende:
Degene die dit schrijft in een reaktie wens ik hel en verdoemenis en een keiharde anale neuckbeurt door 30 negers met penissen van 30 cm en groter!![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef Houniet het volgende:
verkapt-ik-wil-aandacht-van-negers-die-groot-geschapen-zij- topic
Het calimero-syndroom dus...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Verkapt iedereen-is-tegen-mij-en-dat-is-niet-eerlijk-topic
Verkapte-flinke-spelfout-post, alleen dan wat minder verkapt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
verkapt gooit dit topic iop lsot topic, maar dan verkapt
verkapte-ik-ben-intellectueel-replyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef 700MB het volgende:
Liever zulke posts, dan leuke, grappig, inzichtvolle, interessante posts.
verkapte ik-niet-replyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
verkapte-ik-ben-intellectueel-reply
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:58 schreef Boe-man het volgende:
verkapt "verkapt-reacties-uitlokkings"-topic
How do I sign up???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:19 schreef freddygonzales het volgende:
Kinders hiero,
KAPPEN ERMEE!!! Hoogstend irritant als men dat schrijft en totaal overbodig. Degene die dit schrijft in een reaktie wens ik hel en verdoemenis en een keiharde anale neuckbeurt door 30 negers met penissen van 30 cm en groter!![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef Houniet het volgende:
verkapt-ik-wil-aandacht-van-negers-die-groot-geschapen-zijn-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |