Ja, DIE!!!quote:
Hmmm. Lijkt me toch wat "vrouwvriendelijker" dan gewoon ICT.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee BI he. Geen vrouwen te bekennen![]()
Dat valt heel erg tegen. In mijn klas zit er éénquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef sizzler het volgende:
Hmmm. Lijkt me toch wat "vrouwvriendelijker" dan gewoon ICT.
Neequote:Wel een leuke opleiding?
Vooral de combinatie met je avatar doet het 'em.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu tvlxd op Mars zit en M. weg is, doe ik jullie hiervan kond;
ANP
WASHINGTON - Een belangrijk argument van de Amerikaanse regering voor de stelling dat Iran in het geheim aan een kernwapen werkt, is niet langer valide. In Iran gevonden sporen van hoogverrijkt uranium blijken volgens The Washington Post van dinsdag afkomstig van vervuilde nucleaire apparatuur, geïmporteerd uit Pakistan.
De doorgaans welingelichte krant baseert zich op Amerikaanse regeringsbronnen. Wetenschappers uit onder meer de VS, Japan, Frankrijk, Groot-Brittannië en Rusland kwamen de afgelopen negen maanden bijeen om data van de nucleaire waakhond van de Verenigde Naties, het Internationaal Atoomenergie Agentschap IAEA, te onderzoeken.
Volgens deze wetenschappers komt het hoogverrijkte uranium dat twee jaar geleden in Iran werd aangetroffen, precies overeen met hoogverrijkt uranium in Pakistaanse centrifuges. Deeltjes uranium zijn in Pakistan op nucleaire apparatuur terechtgekomen die later aan Iran is geleverd. Hoogverrijkt uranium is een essentieel element voor een atoombom.
Gelukkig maar. Het lijkt me ook tamelijk dom om 3 oorlogen te gaan voerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu tvlxd op Mars zit en M. weg is, doe ik jullie hiervan kond;
ANP
WASHINGTON - Een belangrijk argument van de Amerikaanse regering voor de stelling dat Iran in het geheim aan een kernwapen werkt, is niet langer valide. In Iran gevonden sporen van hoogverrijkt uranium blijken volgens The Washington Post van dinsdag afkomstig van vervuilde nucleaire apparatuur, geïmporteerd uit Pakistan.
De doorgaans welingelichte krant baseert zich op Amerikaanse regeringsbronnen. Wetenschappers uit onder meer de VS, Japan, Frankrijk, Groot-Brittannië en Rusland kwamen de afgelopen negen maanden bijeen om data van de nucleaire waakhond van de Verenigde Naties, het Internationaal Atoomenergie Agentschap IAEA, te onderzoeken.
Volgens deze wetenschappers komt het hoogverrijkte uranium dat twee jaar geleden in Iran werd aangetroffen, precies overeen met hoogverrijkt uranium in Pakistaanse centrifuges. Deeltjes uranium zijn in Pakistan op nucleaire apparatuur terechtgekomen die later aan Iran is geleverd. Hoogverrijkt uranium is een essentieel element voor een atoombom.
Dat de oorlog onterecht was, doet niets af aan het feit dat ik wel een buitengewoon genoegen beleef aan de val van Saddam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vooral de combinatie met je avatar doet het 'em.
quote:
vind je dat niet het vervelendste wat je ooit zou kunnen lerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mocht je door willen gaan: ik kan je bedrijfskundige economie van harte aanbevelen. maar ik ben wel bevooroordeeld aangezien ik er bijna mee klaar ben.
Ik heb besloten om deze studie gewoon af te maken. Heb wel getwijfeld of ik moest doorgaan met deze studie maar heb geen motivatie meer om iets anders te doen. Moet je weer helemaal opnieuw beginnen enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef sizzler het volgende:
Mocht je door willen gaan: ik kan je bedrijfskundige economie van harte aanbevelen. maar ik ben wel bevooroordeeld aangezien ik er bijna mee klaar ben.
De reden voor de oorlog was niet terecht, maar op langere termijn denk ik dat de uitkomst zeker een verbetering op de situatie van voor de oorlog zal zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat de oorlog onterecht was, doet niets af aan het feit dat ik wel een buitengewoon genoegen beleef aan de val van Saddam.
Precies mijn idee. Al zou ik het wel prettig vinden als het daar op orde is voor Turkije lid wordt van de EU, wat de hemel overigens verhoede.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
De reden voor de oorlog was niet terecht, maar op langere termijn denk ik dat de uitkomst zeker een verbetering op de situatie van voor de oorlog zal zijn.
Absoluut niet. Beetje marketing, bedrijfspsychologie, ondernemingsrecht, ondernemingsstrategie, financial management, verandermanagement etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
vind je dat niet het vervelendste wat je ooit zou kunnen leren
Dit is nu echt managementstaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef sizzler het volgende:
verandermanagement
Vast niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:46 schreef Johan_de_With het volgende:
wat de hemel overigens verhoede.
Sommige dingen zijn zelfs toe te passen op de politiek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is nu echt managementstaal.
Yup.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Absoluut niet. Beetje marketing, bedrijfspsychologie, ondernemingsrecht, ondernemingsstrategie, financial management, verandermanagement etc.
Voor dat soort colleges schaam ik me altijd. Dat kan ik van tevoren ook wel bedenken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zelfs toe te passen op de politiek.
Iedere groep mensen die samen een prestatie moet leveren doorgaat vijf fasen van samenwerking. (Tuckman) De eerste fase is elkaar leren kennen, de tweede is ruzie maken. Kijk maar naar de LPF. Alleen hebben die de volgende fase nog niet ontdekt: samenwerken.
het klinkt als itilquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Vraag voor de jongen in het blauwe shirt, achteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |