abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:33:17 #276
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29898466
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het kanon matras.
Ja, DIE!!!
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29898518
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee BI he. Geen vrouwen te bekennen
Hmmm. Lijkt me toch wat "vrouwvriendelijker" dan gewoon ICT.

Wel een leuke opleiding?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29898522
Nu tvlxd op Mars zit en M. weg is, doe ik jullie hiervan kond;

ANP

WASHINGTON - Een belangrijk argument van de Amerikaanse regering voor de stelling dat Iran in het geheim aan een kernwapen werkt, is niet langer valide. In Iran gevonden sporen van hoogverrijkt uranium blijken volgens The Washington Post van dinsdag afkomstig van vervuilde nucleaire apparatuur, geïmporteerd uit Pakistan.

De doorgaans welingelichte krant baseert zich op Amerikaanse regeringsbronnen. Wetenschappers uit onder meer de VS, Japan, Frankrijk, Groot-Brittannië en Rusland kwamen de afgelopen negen maanden bijeen om data van de nucleaire waakhond van de Verenigde Naties, het Internationaal Atoomenergie Agentschap IAEA, te onderzoeken.

Volgens deze wetenschappers komt het hoogverrijkte uranium dat twee jaar geleden in Iran werd aangetroffen, precies overeen met hoogverrijkt uranium in Pakistaanse centrifuges. Deeltjes uranium zijn in Pakistan op nucleaire apparatuur terechtgekomen die later aan Iran is geleverd. Hoogverrijkt uranium is een essentieel element voor een atoombom.
pi_29898606
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef sizzler het volgende:
Hmmm. Lijkt me toch wat "vrouwvriendelijker" dan gewoon ICT.
Dat valt heel erg tegen. In mijn klas zit er één
quote:
Wel een leuke opleiding?
Nee
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:37:54 #280
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29898656
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:

ANP

WASHINGTON - Een belangrijk argument van de Amerikaanse regering voor de stelling dat Iran in het geheim aan een kernwapen werkt, is niet langer valide. In Iran gevonden sporen van hoogverrijkt uranium blijken volgens The Washington Post van dinsdag afkomstig van vervuilde nucleaire apparatuur, geïmporteerd uit Pakistan.

De doorgaans welingelichte krant baseert zich op Amerikaanse regeringsbronnen. Wetenschappers uit onder meer de VS, Japan, Frankrijk, Groot-Brittannië en Rusland kwamen de afgelopen negen maanden bijeen om data van de nucleaire waakhond van de Verenigde Naties, het Internationaal Atoomenergie Agentschap IAEA, te onderzoeken.

Volgens deze wetenschappers komt het hoogverrijkte uranium dat twee jaar geleden in Iran werd aangetroffen, precies overeen met hoogverrijkt uranium in Pakistaanse centrifuges. Deeltjes uranium zijn in Pakistan op nucleaire apparatuur terechtgekomen die later aan Iran is geleverd. Hoogverrijkt uranium is een essentieel element voor een atoombom.
Vooral de combinatie met je avatar doet het 'em.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29898718
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:

ANP

Gelukkig maar. Het lijkt me ook tamelijk dom om 3 oorlogen te gaan voeren
pi_29898722
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:37 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Vooral de combinatie met je avatar doet het 'em.
Dat de oorlog onterecht was, doet niets af aan het feit dat ik wel een buitengewoon genoegen beleef aan de val van Saddam.
pi_29898750
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee

Mocht je door willen gaan: ik kan je bedrijfskundige economie van harte aanbevelen. maar ik ben wel bevooroordeeld aangezien ik er bijna mee klaar ben.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:42:34 #284
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29898804
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Mocht je door willen gaan: ik kan je bedrijfskundige economie van harte aanbevelen. maar ik ben wel bevooroordeeld aangezien ik er bijna mee klaar ben.
vind je dat niet het vervelendste wat je ooit zou kunnen leren
pi_29898834
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef sizzler het volgende:

Ik heb besloten om deze studie gewoon af te maken. Heb wel getwijfeld of ik moest doorgaan met deze studie maar heb geen motivatie meer om iets anders te doen. Moet je weer helemaal opnieuw beginnen enzo.
pi_29898858
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:39 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat de oorlog onterecht was, doet niets af aan het feit dat ik wel een buitengewoon genoegen beleef aan de val van Saddam.
De reden voor de oorlog was niet terecht, maar op langere termijn denk ik dat de uitkomst zeker een verbetering op de situatie van voor de oorlog zal zijn.
pi_29898909
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:44 schreef sizzler het volgende:

[..]

De reden voor de oorlog was niet terecht, maar op langere termijn denk ik dat de uitkomst zeker een verbetering op de situatie van voor de oorlog zal zijn.
Precies mijn idee. Al zou ik het wel prettig vinden als het daar op orde is voor Turkije lid wordt van de EU, wat de hemel overigens verhoede.
pi_29898941
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:42 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

vind je dat niet het vervelendste wat je ooit zou kunnen leren
Absoluut niet. Beetje marketing, bedrijfspsychologie, ondernemingsrecht, ondernemingsstrategie, financial management, verandermanagement etc.
pi_29898974
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef sizzler het volgende:
verandermanagement
Dit is nu echt managementstaal.
pi_29899065
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:46 schreef Johan_de_With het volgende:
wat de hemel overigens verhoede.
Vast niet.
pi_29899134
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dit is nu echt managementstaal.
Sommige dingen zijn zelfs toe te passen op de politiek.

Iedere groep mensen die samen een prestatie moet leveren doorgaat vijf fasen van samenwerking. (Tuckman) De eerste fase is elkaar leren kennen, de tweede is ruzie maken. Kijk maar naar de LPF. Alleen hebben die de volgende fase nog niet ontdekt: samenwerken.
pi_29899154
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef sizzler het volgende:

[..]

Absoluut niet. Beetje marketing, bedrijfspsychologie, ondernemingsrecht, ondernemingsstrategie, financial management, verandermanagement etc.
Yup.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29899173
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:52 schreef sizzler het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn zelfs toe te passen op de politiek.

Iedere groep mensen die samen een prestatie moet leveren doorgaat vijf fasen van samenwerking. (Tuckman) De eerste fase is elkaar leren kennen, de tweede is ruzie maken. Kijk maar naar de LPF. Alleen hebben die de volgende fase nog niet ontdekt: samenwerken.
Voor dat soort colleges schaam ik me altijd. Dat kan ik van tevoren ook wel bedenken.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:03:38 #294
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29899476
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Yup.
het klinkt als itil
pi_29899507
ITIL
pi_29899560
pi_29899574
Waar is M. eigenlijk?
pi_29899629
Vraag voor de jongen in het blauwe shirt, achteraan.
pi_29899682
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Vraag voor de jongen in het blauwe shirt, achteraan.
Geen idee.
pi_29899718
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:09 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Geen idee.
Ik bedoel degene die aan jullie touwtjes trekt, peasant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')