Ik kreeg een Don Juan de Marco flashback.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Als jullie toch eens wisten....
Ik gelukkig niet, maar ik wil wel weten wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik kreeg een Don Juan de Marco flashback..
Schelden is makkelijker dan inhoudelijk argumenteren ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Ja, fantastisch weer. Jammer dat die Blues-aap erbij kwam met z'n geblaat.
Iemand met een minder westers uiterlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Immers wat is een typisch beeld van een "moslima", iemand met een hoofddoek en snor ofzo?
Turkije ben ik geweest. Om een goed beeld van Marokkaanse vrouwen te krijgen hoef ik niet naar Marokko te gaan. Ik woon in Gouda.quote:Moet je eens naar Marokko of Turkije zelf gaan, je zal je mening dan automatisch bijstellen.
zaterdag weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga dan maar gauw de post bezorgen, m'n jong.
Het 'als jullie toch eens wisten' met bijgevoegde smiley, die op mij overkwam als een wetende grijns, deed mij denken aan de avonturen van Don Juan in het harem van de sultan. Ik stel mij zo voor dat hij eenzelfde soort grijns op het gezicht zou hebben wanneer hij een dergelijke reactie zou plaatsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, maar ik wil wel weten wat je bedoelt.
Ach so. Ik kan slechts medelijden hebben met mensen die denken dat alle Moslima's (of het merendeel) er zo uitzien, want de uitzonderingen op deze ''regel'' zijn om dankbaar van te worden en voortaan het eerste waar je aan denkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het 'als jullie toch eens wisten' met bijgevoegde smiley, die op mij overkwam als een wetende grijns, deed mij denken aan de avonturen van Don Juan in het harem van de sultan. Ik stel mij zo voor dat hij eenzelfde soort grijns op het gezicht zou hebben wanneer hij een dergelijke reactie zou plaatsen.
Nieuwerkerk a/d IJsselquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:17 schreef sizzler het volgende:
Waar dan?
Misschien woont hij er ook niet meer.quote:
Ik ken natuurlijk niet alle Nieuwerkerkers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:25 schreef sizzler het volgende:
Misschien woont hij er ook niet meer.
Maarreh, wat studeer je dan? En waar?
Nee BI he. Geen vrouwen te bekennenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:28 schreef sizzler het volgende:
Ken je Willemijn?
Ken je Annemiek?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een soort Delft, maar dan lager..
Like I carequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Een soort Delft, maar dan lager..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |