abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29926833
Hoe verwachten ze bij Talpa de kijkcijfers op te krikken van Thuis en NSE? De nieuwigheid is er vanaf en er zal ook niet al te veel reclame meer voor worden gemaakt, oftewel dat kan alleen maar zakken. Dat de programmering nog niet volledig is, is een hele goeie smoes. Hadden ze ook maar met deze programma's moeten wachten.
pi_29927257
Ik vind Talpa geen bijzonder slechte zender, ik vind het gewoon een typische commerciele zender. Er is absoluut niks bijzonders aan. Ik heb nog geen enkel programma volledig gezien en ik ben ook niet van plan om naar iets te gaan kijken, Niet omdat ik principeel tegen Talpa ben maar omdat bijna geen enkel programma wat op commerciele omroepen wordt uitgezonden mij kan boeien. En voetbal kijk ik ook niet.
Als ze een goede film uitzenden ga ik zeker kijken maar programma`s als "De Spermashow" en praatprogramma`s waarin oninteresante mensen over "showbizz" gaan babbelen boeien me niet
pi_29927359
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:44 schreef pberends het volgende:
Hoe verwachten ze bij Talpa de kijkcijfers op te krikken van Thuis en NSE? De nieuwigheid is er vanaf en er zal ook niet al te veel reclame meer voor worden gemaakt, oftewel dat kan alleen maar zakken. Dat de programmering nog niet volledig is, is een hele goeie smoes. Hadden ze ook maar met deze programma's moeten wachten.
Mensen kijken zelfs nog liever naar de tienduizendste herhaling van JAG op SBS (352.000 kijkers op het tijdstip van Thuis) en ActieNieuws met 438.000 (NSE tijdstip).
pi_29928047
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef el_hombre het volgende:
Ik vind Talpa geen bijzonder slechte zender, ik vind het gewoon een typische commerciele zender. Er is absoluut niks bijzonders aan. Ik heb nog geen enkel programma volledig gezien en ik ben ook niet van plan om naar iets te gaan kijken, Niet omdat ik principeel tegen Talpa ben maar omdat bijna geen enkel programma wat op commerciele omroepen wordt uitgezonden mij kan boeien. En voetbal kijk ik ook niet.
Als ze een goede film uitzenden ga ik zeker kijken maar programma`s als "De Spermashow" en praatprogramma`s waarin oninteresante mensen over "showbizz" gaan babbelen boeien me niet
Precies, het is gewoon verzadiging. Wat ik al in: Zal Talpa iets toevoegen aan het tv-landschap?
zei.

Maar goed volgens John de Mol is het erg vernieuwend en toevoegend .
pi_29928093
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Mensen kijken zelfs nog liever naar de tienduizendste herhaling van JAG op SBS (352.000 kijkers op het tijdstip van Thuis) en ActieNieuws met 438.000 (NSE tijdstip).
Ja, dat zegt genoeg toch... hoe denken ze ooit boven de 10% te komen. En als NSE echt zo'n RTL Boulevard-concurrent is zou het op z'n minst 15% moeten trekken.
pi_29928282
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, dat zegt genoeg toch... hoe denken ze ooit boven de 10% te komen. En als NSE echt zo'n RTL Boulevard-concurrent is zou het op z'n minst 15% moeten trekken.
Nou weten we het wel he

John mag dan (nog) weinig hebben laten zien m.b.t. "vernieuwing" maar jij spant toch wel de kroon
pi_29928330
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Nou weten we het wel he

John mag dan (nog) weinig hebben laten zien m.b.t. "vernieuwing" maar jij spant toch wel de kroon
Ik heb het ook niet geoppert.
pi_29928420
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet geoppert.
Klopt, maar evenmin heeft John gezegd dat ie meteen in de eerste weken vernieuwend bezig zou zijn.
pi_29928586
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:34 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Klopt, maar evenmin heeft John gezegd dat ie meteen in de eerste weken vernieuwend bezig zou zijn.
Als je commercieel bezig bent (wat ik van beste Johhnnie toch wel had verwacht) dan ben je JUIST in die eerste weken vernieuwend bezig om kijkers te trekken. Zoals ie t nu aanpakt werkt t volgens mij niet echt goed. In het begin nemen mensen de moeite om te kijken waar al die blabla nu allemaal over ging want er is tenslotte voor enorme bedragen gepromoot en als je dan het vernieuwende niet direct in je programma's laat zien haken kijkers al snel af (zoals nu dus blijkbaar al gebeurt) Ik had van hem toch wel wat meer verwacht als ik eerlijk ben, maar misschien verrast hij ons nog wel binnenkort al zie ik dat nog niet meteen gebeuren
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_29928822
Gisteravond was het trouwens wel genieten bij Jort en de tv-competitie. Bert van de Veer die genadeloos Rene Stokvis en zijn programma aan het kruis nagelde door met het keiharde bewijs te komen dat op zijn minst een van de kandidaten eigenlijk een model was die onder een schuilnaam was ingehuurd.... Ik ben geen fan van Bert v/d Veer maar dit was geweldig televisie...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29929033
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:34 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Dat heeft ie wel gezegd. Met NSE zou hij een totaal andere en vernieuwende visie op het nieuws brengen, American-style.
pi_29929302
Ik kijk talpa

maar ik vind er niks aan.

De programma presentatie is zooo slecht
pi_29929375
pi_29929455
Zo, dat NSE is echt zo slecht.
Die nieuwslezer Jeroen doet het wel aardig verder.

Maar de combinatie klopt gewoon niet.
pi_29929740
pi_29930049
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Precies, het is gewoon verzadiging. Wat ik al in: Zal Talpa iets toevoegen aan het tv-landschap?
zei.

Maar goed volgens John de Mol is het erg vernieuwend en toevoegend .
Die opmerking plaats je voor de vijfde keer..
Je bent zelf ook niet echt vernieuwend en toevoegend..
pi_29930086
Beau zei net:

Het loopt toch al helemaal fout met dit programma.. lol
pi_29930233
Een nieuwe zender, zeker een commerciele, zal juist in het begin willen scoren.

Ik vind het wel ontroerend hoe sommigen het hier voor Talpa blijven opnemen maar ik denk dat ze zelfs bij Talpa om hen lache. Bij Talpa hebben ze namelijk echt maagpijn van de slechte cijfers en vloeken ze elkaar stijf en is de paniek enorm omdat de vooravond qua marktaandeel een ramp is. Daar kopen ze niks voor al die relativerende opmerkingen in dit topic. Ze moeten scoren en dat lukt niet.

De wereld van de commerciele tv is genadeloos en keihard en geen gezellige speeltuin.
pi_29930400
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef cpcpb het volgende:
Beau zei net:

Het loopt toch al helemaal fout met dit programma.. lol
Verdomme, had 'm net uitgedrukt
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:34:07 #145
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29930431
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29930947
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:53:57 #147
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_29931133
Ach ieder z'n mening, al moeten we sommige meningen wel heel vaak aanhoren.

Ik vind in ieder geval de totale uitstraling van Talpa veel beter dan een sbs 6 of net 5, de stijl spreekt me wel aan. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik elk Talpa programma leuk vind, maar dat geld voor elke nederlandse zender.
Ik pik gewoon de programma's eruit die ik leuk vind, ik dacht dat elke t.v. kijker dat wel zou doen, maar sommige reacties hier te lezen geven toch de indruk dat sommige tv's alleen maar op Talpa staan, men zeikt werkelijk maar door, en blijkbaar kijkt men toch steeds weer , want kritiek geven zonder te kijken, zo dom kan men toch niet zijn??

Zo, ga ik nu eens even een dvd-tje in de lade schuiven, want er is geen ruk op de TV.
pi_29931762
Samen is gewoon best leuk
Bouwvrouwen ook.
Lieve Lust dito
NSE loopt nog niet echt lekker, maar ondanks toch leuk
Dadelijk BB en ER nog
Gordon en Gerard, onderbroekenlol, maar wel aanstekelijk.
Het duurt ms even, maar het komt goed, volgens mij.
Ms nog wat meer goed speelfilms.

Ik vind het iig helemaal niet slecht zo na een weekje.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29931896
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef milagro het volgende:
Ik vind het iig helemaal niet slecht zo na een weekje.
pi_29932086
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef SCH het volgende:

[..]

nou, hè, SCH , stel je voor dat iemand het leuk vindt

laat me raden, dat zegt zeker weer genoeg over 'mijn soort mensen'

wees maar blij dat er mensen zijn die jouw mening niet delen, want daar draai jij op, geloof ik , als een kind zo blij 'dat jij wel beter weet'

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')