Mensen kijken zelfs nog liever naar de tienduizendste herhaling van JAG op SBS (352.000 kijkers op het tijdstip van Thuis) en ActieNieuws met 438.000 (NSE tijdstip).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:44 schreef pberends het volgende:
Hoe verwachten ze bij Talpa de kijkcijfers op te krikken van Thuis en NSE? De nieuwigheid is er vanaf en er zal ook niet al te veel reclame meer voor worden gemaakt, oftewel dat kan alleen maar zakken. Dat de programmering nog niet volledig is, is een hele goeie smoes. Hadden ze ook maar met deze programma's moeten wachten.
Precies, het is gewoon verzadiging. Wat ik al in: Zal Talpa iets toevoegen aan het tv-landschap?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef el_hombre het volgende:
Ik vind Talpa geen bijzonder slechte zender, ik vind het gewoon een typische commerciele zender. Er is absoluut niks bijzonders aan. Ik heb nog geen enkel programma volledig gezien en ik ben ook niet van plan om naar iets te gaan kijken, Niet omdat ik principeel tegen Talpa ben maar omdat bijna geen enkel programma wat op commerciele omroepen wordt uitgezonden mij kan boeien. En voetbal kijk ik ook niet.
Als ze een goede film uitzenden ga ik zeker kijken maar programma`s als "De Spermashow" en praatprogramma`s waarin oninteresante mensen over "showbizz" gaan babbelen boeien me niet
Ja, dat zegt genoeg toch... hoe denken ze ooit boven de 10% te komen. En als NSE echt zo'n RTL Boulevard-concurrent is zou het op z'n minst 15% moeten trekken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Mensen kijken zelfs nog liever naar de tienduizendste herhaling van JAG op SBS (352.000 kijkers op het tijdstip van Thuis) en ActieNieuws met 438.000 (NSE tijdstip).
Nou weten we het wel hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat zegt genoeg toch... hoe denken ze ooit boven de 10% te komen. En als NSE echt zo'n RTL Boulevard-concurrent is zou het op z'n minst 15% moeten trekken.
Ik heb het ook niet geoppert.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nou weten we het wel he![]()
John mag dan (nog) weinig hebben laten zien m.b.t. "vernieuwing" maar jij spant toch wel de kroon![]()
Klopt, maar evenmin heeft John gezegd dat ie meteen in de eerste weken vernieuwend bezig zou zijn.quote:
Als je commercieel bezig bent (wat ik van beste Johhnnie toch wel had verwacht) dan ben je JUIST in die eerste weken vernieuwend bezig om kijkers te trekken. Zoals ie t nu aanpakt werkt t volgens mij niet echt goed. In het begin nemen mensen de moeite om te kijken waar al die blabla nu allemaal over ging want er is tenslotte voor enorme bedragen gepromoot en als je dan het vernieuwende niet direct in je programma's laat zien haken kijkers al snel af (zoals nu dus blijkbaar al gebeurt) Ik had van hem toch wel wat meer verwacht als ik eerlijk ben, maar misschien verrast hij ons nog wel binnenkort al zie ik dat nog niet meteen gebeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Klopt, maar evenmin heeft John gezegd dat ie meteen in de eerste weken vernieuwend bezig zou zijn.
Dat heeft ie wel gezegd. Met NSE zou hij een totaal andere en vernieuwende visie op het nieuws brengen, American-style.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Klopt, maar evenmin heeft John gezegd dat ie meteen in de eerste weken vernieuwend bezig zou zijn.
Die opmerking plaats je voor de vijfde keer..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon verzadiging. Wat ik al in: Zal Talpa iets toevoegen aan het tv-landschap?
zei.
Maar goed volgens John de Mol is het erg vernieuwend en toevoegend.
Verdomme, had 'm net uitgedruktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef cpcpb het volgende:
Beau zei net:
Het loopt toch al helemaal fout met dit programma.. lol
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef milagro het volgende:
Ik vind het iig helemaal niet slecht zo na een weekje.
nou, hè, SCH , stel je voor dat iemand het leuk vindtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |