Ook zo rond de 300 meterquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:37 schreef thaleia het volgende:
Ja, ik moet idd denk ik weer eens wat meer langere duurlopen gaan doen.
En als jij intervalt, hoe groot neem jij de intervallen dan Wolfje? Jij boekt wel vooruitgang, dus ik ga jou nadoen
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:49 schreef Wolfje het volgende:
Als je na je training alleen maar drop eet, dan zal je minder resultaat boeken.
Ik heb het helaas 1 keer moeten doen. Was net lekker een kwartiertje onderweg, begon het ontzettend te regenen. En dan sta je daar, midden in de polderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:33 schreef thaleia het volgende:
Ik vond die wind ook wel cool ja, was me er wel voortdurend van bewust dat er een of andere grote tak op me zou kunnen vallen. Lopen gaat sowieso lekker bij regenachtig weer: veel zuurstof in de lucht. Maar ik ga principieel NIET lopen in de regen. Wel net voor of net na een bui. Maar NIET erin. Er zijn grenzen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:27 schreef Intergalactrick het volgende:
Net weer heerlijk gelopen in die wind. Heerlijk vind ik het. Het lijkt er wel op dat ik beter loop als het weer slechter is.
Als het zo warm is, kan ik echt niet lopen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:31 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik liep voor ik in NL woonde 3 of 4x per week, toen ik eenmaal in NL woonde was dat snel afgelopen. In april of zo begon ik steeds wel weer met de bedoeling om nou niet weer te stoppen, maar zo tegen oktober hield ik het steeds voor gezien, zelfs na aanschaf van peperdure kleding om me warm te houden. Tsja dan schiet het niet op want dan kun je een paar maanden later weer vanaf nul beginnen.
Ik heb wel ZO'N VRESELIJKE HEKEL aan regen en kou, ik kan er gewoon niet tegen. Die eeuwige motregen, natte grond, je kop verkleumt of jeukt als je een muts aan hebt, enz. Gelukkig woon ik al een jaartje niet meer in NL maar in het heerlijke Texas en kan ik ongestoord weer lekker hardlopen. Vandaag nog heerlijk 10km gelopen in het zonnetje met 25 graden. Fantastisch
Gefeliciteerd met je prestatie! Het echte hardlopen leer je naar mijn idee pas als je wedstrijden gaat lopen. Dan is er namelijk ook de drive om sneller te lopen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:58 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Heb gister ook in Nijmegen gelopen, was sowieso m'n eerste georganiseerde 'wedstrijd'. Eindtijd was 1:16:17, ben zelf erg tevreden. Heb helaas bijna niks meegekregen van de mooie omgeving, want doordat ons groepje bijna helemaal achteraan in de by-pass startte ben ik alleen maar bezig geweest met op de been blijven tijdens het inhalen. Heel irritant die langzame mensen die tóch gewoon links blijven lopen. Maar goed, vond het erg leuk om meegedaan te hebben en ga vanaf nu zeker vaker aan dit soort evenementen meedoen.
Ja, erg lastig is dat. Ik had dat vorig jaar ook: achterin de bypass gestart (kon zelfs de winnaar nog binnen zien komenquote:Op maandag 21 november 2005 11:58 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
want doordat ons groepje bijna helemaal achteraan in de by-pass startte ben ik alleen maar bezig geweest met op de been blijven tijdens het inhalen
Ja, heb net ff gekeken. Bij de finish ben ik ook goed in beeld en bij het 10km punt loop ik precies aan de andere kant en ben ik langs alle andere lopers heen maar even te zien.quote:Op maandag 21 november 2005 21:45 schreef Wolfje het volgende:
Hebben jullie je ook al terug gevonden op de video's?
Vraag je dat aan mij? Goed! NET binnen de door mij al zo lang gewenste streeftijd van 1:15.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:08 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik heb nu trouwens nog wel spierpijn, als ik beweeg dan gaat het prima maar als na een tijdje zitten achter m'n bureau vandaan kom lijk ik wel een oude kerel.
Hoe is het bij jou gegaan eigenlijk?
Ik vind het ook heel erg klote voor je dat je niet meer mee kunt doen met de Marikenloop 2005!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:47 schreef Thisbe het volgende:
Ben ik het hardlopen weer aan het oppakken, denk ik een leuke eerste hardloopwedstrijd te hebben gevonden in de Marikenloop, is de inschrijving al gesloten !![]()
Grmbbbl![]()
Hahaha heb nog een keer op de site gekekenquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:18 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel erg klote voor je dat je niet meer mee kunt doen met de Marikenloop 2005!. Maar wellicht heb je meer geluk in 2006.
Dat weet ik niet, maar dat zal wel spoedig gebeuren. De Marikenloop had dit jaar geen inschrijvingslimiet. Wellicht dat dit voor de komende editie ook weer zo is. Dan hoef je je geen zorgen te maken over te laat inschrijvenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hahaha heb nog een keer op de site gekekenDie inschrijving slaat inderdaad op de loop 2005. Maar waarom staat dat er nog in godsnaam in?
![]()
Weet jij wanneer de inschrijving voor volgend jaar start?
Dat vind ik ook het lekkere van hardlopen. Je hebt alleen maar die schoenen nodig en bent verder nergens en van niemand afhankelijk! Jezelf even uitzonderen van de buitenwereld!!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:13 schreef StefanP het volgende:
Brr, ik train veel liever in m'n uppie, ik word gek van lopen in groepen en met anderen iets moeten doen. Ik wil helemaal niks en niemand om me heen wanneer ik loop behalve de natuur.
Naja...uitzonderen... Vooral in de winter denken overige weg/park en zandpad gebruikers er geheel niet aan dat er misschien nog hardlopers zijn... Maar de onafhankelijkheid is inderdaad wel lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef Jeroen_C_de_Graaf het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het lekkere van hardlopen. Je hebt alleen maar die schoenen nodig en bent verder nergens en van niemand afhankelijk! Jezelf even uitzonderen van de buitenwereld!!
Greets
Jeroen
Dat is best goed man. Na 10 jaar niet gelopen te hebben zeker. En wanneer ga je weer lopen? Of was het een eenmalige actie?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ben net voor het eerst gaan hardlopen...
al 10 jaar niet meer gedaan ofzo...sinds school
m'n horloge gaf gemiddeld 160 aan... terwijl het tussen de 155 en 166 moest zitten... dus dat zit wel goed.
heb 20 minuutjes gelopen met een paar minuten wandelen tussentijds...
Ik ben vorige week tijdens een voetbalwedstrijd helaas door m'n enkel gegaan. Kan deze week dus niet lopen helaas. Ik trek me niet zoveel aan van de warmte, ik kleed me gewoon warm genoeg aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef the_disheaver het volgende:
Hoeveel lopen er nu nog? Ik loop wel, maar stuk minder. Ook minder lang, maar wel een stukje sneller (je zult otch op de een of andere manier warm worden...)
Ik had een tijdje weinig zin om in het donker en de kou te rennen, maar daar heb ik me nu overheen gezet. Per week leg ik nu weer zo'n 40 km af. Dat is dan wel allemaal relatief rustig, het echte snelheidswerk doe ik wel in het voorjaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef the_disheaver het volgende:
Hoeveel lopen er nu nog? Ik loop wel, maar stuk minder. Ook minder lang, maar wel een stukje sneller (je zult otch op de een of andere manier warm worden...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |